Auteur Topic: [Kandidaat] Ingeborg  (gelezen 23968 keer)

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [Kandidaat] Ingeborg
« Reactie #60 Gepost op: 5-11-2007, 12:24:00 »
Ja idd helemaal mee eens en die ene waar jij aan refereert vroeg ons allen (gekozen blauw team naar rood) om te zwijgen over het feit dat zij naar huis wilde en dus nooit ene reet had uitgevoerd behalve lekker liggen zonnebaden.
Ik ook vond het teleurstellend dat Ingeborg er al snel voor koos om naar huis te gaan.
In welk programma denken de kandidaten eigenlijk te zitten!

::bravo::
Het voelt goed als er meer mensen hetzelfde over denken.
Thnx!  ::hug::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ingeborg
« Reactie #61 Gepost op: 5-11-2007, 13:47:54 »
Ik vond ze in het begin erg sterk maar dat zwakte steeds meer af. Het gesprek met haar favorieten vond ik zelfs meer dan erg....alsof ze met dr apostelen aan het praten was. En wederom: zover komen en dan opgeven en het zodanig brengen dat ze zich opoffert??? ???

Nope, niet mijn favo vrouw van deze expeditie. En ik vrees dat vele lezers het weer eens niet met me eens zijn maar....tis mijn mening ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ingeborg
« Reactie #62 Gepost op: 6-11-2007, 08:59:38 »
Ik snapte er ook gene bal van moet ik bekennen ::ohno::
Ik had haar ingeschat als een mogelijke winnaar van deze expeditie, en dan ineens meldt ze dat ze er niet meer voor wil gaan...Waarom vroeg ik me af?

@ Ingeborg: Heb je er achteraf geen spijt van gehad dat je gestopt bent? En wat was nu de precieze reden dat je er niet meer voor ging?
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ingeborg
« Reactie #63 Gepost op: 6-11-2007, 09:08:15 »
Ik, kamp blauw lid, vind het niet zo geweldig dat opgeven van Ingeborg, haar beslissing dit te doen (maar zoiets beslis je niet van de één op de ander dag) amper 1 dag nadat ons volledige kamp blauw naar huis werd gebonjourd en waar ik zo een drietal mensen van kan opnoemen (waaronder ik mezelf graag bijreken) die zeker hadden verder willen/kunnen komen.

Wat een onzin. Dus omdat er altijd anderen zijn die wel verder willen, mag niemand opgeven? Het is iedereens goed recht om te bepalen wanneer hij of zij naar huis wil, om wat voor reden dan ook. Je mag er van vinden wat je wilt, je mag het slap vinden, je mag het een moedig besluit vinden, maar ik zie geen reden om zo'n beslissing van één persoon te koppelen aan het lot van al die arme kandidaten die helaas door toedoen van Het Spel buiten de boot vielen. Dat heeft gewoon niks met elkaar te maken.

Op mij heeft Ingeborg in ieder geval wel een heel goede indruk gemaakt, al had ik ook liever gezien dat ze door was gegaan. Maar op een bepaalde manier had dit vertrek best een hoog "het is goed zo"-gehalte.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ingeborg
« Reactie #64 Gepost op: 6-11-2007, 12:52:12 »
Wat een onzin. Dus omdat er altijd anderen zijn die wel verder willen, mag niemand opgeven? Het is iedereens goed recht om te bepalen wanneer hij of zij naar huis wil, om wat voor reden dan ook. Je mag er van vinden wat je wilt, je mag het slap vinden, je mag het een moedig besluit vinden, maar ik zie geen reden om zo'n beslissing van één persoon te koppelen aan het lot van al die arme kandidaten die helaas door toedoen van Het Spel buiten de boot vielen. Dat heeft gewoon niks met elkaar te maken.

Op mij heeft Ingeborg in ieder geval wel een heel goede indruk gemaakt, al had ik ook liever gezien dat ze door was gegaan. Maar op een bepaalde manier had dit vertrek best een hoog "het is goed zo"-gehalte.

Helemaal mee eens.
Maar precies zoals jij omschrijft.
Het klonk ook echt zo van:het is goed zo...
En dat vond ik wel minder,ik had haar verder willen zien komen.
Ook dat gesprek met Willem en die andere twee vond ik een beetje mwah.
Maar verder vind ik haar nog steeds een sterke vrouw en jammer dat ze weggaat.