Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 14951 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 11
« Gepost op: 7-12-2007, 22:25:49 »
Van enig complot op Rapang is totaal geen sprake meer. Het wordt echter steeds moeilijker om iemand van de hechte groep weg te stemmen. Bijgevolg worden alle kleine irritaties vanaf nu op de weegschaal gelegd. Vinni wordt er door zijn collega-Robinsons telkens op gewezen dat hij veel proeven wint en dat begint hem danig te irriteren. Op Gual heeft Frans het steeds moeilijker om het vol te houden. De dames proberen de moed er in te houden en hem wat op te vrolijken voor z’n verjaardag. Wellicht kan de komst van Loek bijdragen tot de feestvreugde...
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 11
« Reactie #1 Gepost op: 9-12-2007, 21:05:26 »
Van enig complot op Rapang is totaal geen sprake meer. Het wordt echter steeds moeilijker om iemand van de hechte groep weg te stemmen. Bijgevolg worden alle kleine irritaties vanaf nu op de weegschaal gelegd. Vinni wordt er door zijn collega-Robinsons telkens op gewezen dat hij veel proeven wint en dat begint hem danig te irriteren. Op Gual heeft Frans het steeds moeilijker om het vol te houden. De dames proberen de moed er in te houden en hem wat op te vrolijken voor z’n verjaardag. Wellicht kan de komst van Loek bijdragen tot de feestvreugde...

Frans opvrolijken? De oppermoppersmurf? ::rofl:: Veel suc6!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #2 Gepost op: 9-12-2007, 22:40:48 »
was wel weer een keer een betere aflevering

leuke proeven.

alleen jammer van hans :\'(

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11
« Reactie #3 Gepost op: 9-12-2007, 22:43:28 »
Hans  :\'(

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #4 Gepost op: 9-12-2007, 22:44:24 »
Idd jammer van Hans, daar keek ik eigenlijk best wel van op, had het niet verwacht.
En die eetproef dan  ::oink:: knap hoor dat iedereen er gewoon aan begon, ook dat had ik niet verwacht. Hoe verder we komen hoe leuker de uitzendingen worden vind ik. Weer erg veel zin in volgende week gezien het voorstukje met moppersmurf  ::rofl::

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #5 Gepost op: 10-12-2007, 08:52:23 »
Het was een erg leuke aflevering. Ik had wel meer van Hans verwacht in de eetproef, ik dacht die lust alles en heeft erge honger, maar ja, dat viel wat tegen. Was wel even super spannend of Loek terug zou komen, dan had ik toch even moeten lachen, wat was die gozer geconcentreerd!!! Ik ben benieuwd naar volgende week, familieleden die (waarschijnlijk) langs komen en ja dan Frans natuurlijk!! En wie wordt er weggestemd??? Leuk hoor!!

Tessa ::zwaai::

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 11
« Reactie #6 Gepost op: 10-12-2007, 09:24:00 »
Ik ben benieuwd naar volgende week, familieleden die (waarschijnlijk) langs komen...

Dat leek er idd wel op. Mocht dat zo zijn dan vind ik dat knap waardeloos want dat familieleden even langs komen wippen vind ik nou niet echt "Robinson-achtig".
« Laatst bewerkt op: 10-12-2007, 09:32:39 door Ocampa »

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #7 Gepost op: 10-12-2007, 09:26:07 »
vind ik nou echt "Robinson-achtig".
Dan is er toch geen probleem?  ::rofl::

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 11
« Reactie #8 Gepost op: 10-12-2007, 09:33:03 »
Dan is er toch geen probleem?  ::rofl::

Aangepast naar wat ik bedoelde.  ;)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #9 Gepost op: 10-12-2007, 10:46:47 »
Okee wie legt t even uit: Was er nou wel een nieuwe dreiging voor Vinnie en zijn er mensen alsnog op Hans gaan stemmen (Marcel begon er ergens over en Hans heeft dit opgepikt, zoals ik t begrijp) of was er totaal niets aan de hand voor Vinnie in te first place? Volgens mij hebben Lieke en Hans op Vinnie gestemd, toch? En Hans meer omdat hij dacht dat er meer mensen op Vinnie zouden gaan stemmen en hij tactisch aan kon haken.

Ik vind het leuk dat er van Gual nu leuke momenten zijn getoond (verjaardag Frans, blijheid met komst Loek). Op Rapang lopen de kleine irritaties wat meer op. Ik ben benieuwd hoe dat volgende week gaat, wanneer het nog moeilijker wordt om weg te stemmen. Ik begin steeds meer te hopen op een terugkeerder van Gual naar Rapang, dat zou echt spannend zijn. Ik misgun niemand Rapang, maar voor de kijker wel zo leuk. En ik hoop nog op een grote proef voor alle afvallers om terug te keren in de expeditie. Hopelijk gaan ze dit jaar niet stemmen over de terugkeerder, want dat vond ik vorig jaar echt een anticlimax.   

Kortom: zondag weer kijken!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline anatje

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #10 Gepost op: 11-12-2007, 10:16:49 »
Okee wie legt t even uit: Was er nou wel een nieuwe dreiging voor Vinnie en zijn er mensen alsnog op Hans gaan stemmen (Marcel begon er ergens over en Hans heeft dit opgepikt, zoals ik t begrijp) of was er totaal niets aan de hand voor Vinnie in te first place? Volgens mij hebben Lieke en Hans op Vinnie gestemd, toch? En Hans meer omdat hij dacht dat er meer mensen op Vinnie zouden gaan stemmen en hij tactisch aan kon haken.


Dat stukje begreep ik eigenlijk ook niet helemaal.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 11
« Reactie #11 Gepost op: 11-12-2007, 10:41:46 »
Ik denk dat Lieke en Hans op Vinnie hebben gestemd, Willem, Mieke en Marcel op Hans en Vinnie op Mieke.
Als dat klopt is het niet zo tactisch geweest van Vinnie, want voor hetzelfde geld had Mieke ook op hem gestemd. Dan had hij er dus uitgelegen.
Bovendien: Mieke stemde nu niet op hem, maar de volgende keer dus vast en zeker wel, als ze merkt dat Vinnie op haar heeft gestemd.
(ervan uitgaande dat dat klopt)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #12 Gepost op: 11-12-2007, 10:56:50 »
Ik denk dat Lieke en Hans op Vinnie hebben gestemd, Willem, Mieke en Marcel op Hans en Vinnie op Mieke.
Als dat klopt is het niet zo tactisch geweest van Vinnie, want voor hetzelfde geld had Mieke ook op hem gestemd. Dan had hij er dus uitgelegen.
Bovendien: Mieke stemde nu niet op hem, maar de volgende keer dus vast en zeker wel, als ze merkt dat Vinnie op haar heeft gestemd.
(ervan uitgaande dat dat klopt)
Ik had de indruk dat Marcel op Mieke stemde. Dat meende ik te zien aan zijn schrijven. Beetje vaag, misschien valt het nog terug te zien. Ik meende te zien dat hij een krul maakte, en Mieke's naam was met een mooie krul in de K geschreven.
En dan heeft Vinnie dus op Hans gestemd, wat dan weer heel slim was.
Maar misschien zit ik ook wel helemaal mis...
Keep calm and eat chocolates!

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #13 Gepost op: 11-12-2007, 19:27:40 »
Ik zou je wel uitsluitsel kunnen geven, maar helaas zwijgplicht. Maar er komt allicht zondag meer info, want er volgde nog een gesprek over de stemming de volgende dag.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #14 Gepost op: 11-12-2007, 22:22:59 »
Hans :(

Gelukkig won Loek de eet-proef niet :-X

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 11
« Reactie #15 Gepost op: 12-12-2007, 00:22:44 »
Hans :(

Gelukkig won Loek de eet-proef niet :-X

Ik vond het jammer. Zou leuke TV opleveren.
The sun came up and reality set in.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 11
« Reactie #16 Gepost op: 12-12-2007, 11:18:04 »
Ik vond het ook heeel jammer van Loek, had het wel leuk gevonden als Mieke naar afvallerseiland had gemoeten, beetje opschudding in de afleveringen zou leuk zijn want begin er steeds minder aan te vinden. Vind het nog steeds een van de saaiste expedities ooit maar goed hopenlijk volgend jaar weer gewoon met 16 man.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #17 Gepost op: 12-12-2007, 17:01:40 »
Dat ging inderdaad héél spannende en sensationele tv opleveren, maar ik moet toch eerlijk toegeven dat ik maar al te blij was dat Lieke zo snel vissenogen kan binnenspelen. Maar Loek was straf, heel straf!

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #18 Gepost op: 12-12-2007, 17:51:38 »
straf?
En wat bedoelen ze daarmee in Belgie?

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #19 Gepost op: 12-12-2007, 18:09:16 »
straf?
En wat bedoelen ze daarmee in Belgie?

Met straf bedoelen wij heel heel sterk, heel pittig, heel goed gespeeld in dit geval... Maar misschien kan Mieke het nog beter verduidelijken...