Auteur Topic: Aanmelden Expeditie Robinson 2008  (gelezen 126029 keer)

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #100 Gepost op: 15-03-2008, 16:58:09 »
De selecties gebeuren in verschillende etapes.

hoe weet je dat zo zeker ?
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #101 Gepost op: 16-03-2008, 05:25:47 »
Iemand al een bevestiging gehad, die op de selectiedag is geweest dat de opnamens daadwerkelijk in mei/juni al plaatsvinden?

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #102 Gepost op: 16-03-2008, 10:10:06 »
Iemand al een bevestiging gehad, die op de selectiedag is geweest dat de opnamens daadwerkelijk in mei/juni al plaatsvinden?

Kijk eens 4 posts boven je, wat ser_moses gepost heeft  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #103 Gepost op: 16-03-2008, 12:10:29 »
hoe weet je dat zo zeker ?

Ik heb het ergens gelezen. Surf eens op het net en je vindt het.

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #104 Gepost op: 16-03-2008, 12:22:21 »
het ging voor mij wel allemaal positief. Ik twijfel wel of ik door ben, want ze zeiden ook dat ik waarschijnlijk te jong was en daar door te weinig ( wereld) evaring heb.maar ja we zien wel.

en verder weet ik ook niet veel meer. ::trots::

Offline marske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #105 Gepost op: 16-03-2008, 12:30:42 »
K ben net terug van de selectie'dag' in Geldrop. Tja, moeilijk te zeggen hoe het gegaan is. Heb me door de vragenlijst heen gewerkt en daarna volgde het gesprek...Vond het een verrassing dat Ernst Paul tegenover me zat..moest ff diep ademhalen  ::tandpastasmiley:: Het gesprek verliep wel oke, heb nog niks gehoord....best wel KEIIIII spannend!!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #106 Gepost op: 16-03-2008, 16:17:14 »
Ik heb gisteren een gesprek gehad. Het was een spannende ervaring, over veel verschillende aspecten gepraat en ben met een goed gevoel buiten gegaan. Het enige wat ik nu kan doen is afwachten...  ::)   

Ik zag ook verschillende mensen teleurgesteld de gesprekskamers buitenkomen...  :o

Vooraf het gesprek hing er een losse, aangename sfeer tussen de medekandidaten voor en na het invullen van de vragenlijst. 
« Laatst bewerkt op: 16-03-2008, 16:23:24 door reaver »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #107 Gepost op: 16-03-2008, 18:31:00 »
Ik zag ook verschillende mensen teleurgesteld de gesprekskamers buitenkomen...  :o

Vooraf het gesprek hing er een losse, aangename sfeer tussen de medekandidaten voor en na het invullen van de vragenlijst. 

lijkt de voorrondes van Idols wel ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #108 Gepost op: 16-03-2008, 20:12:33 »
lijkt de voorrondes van Idols wel ::)

Lol maar dan zonder de cameras op je face om de teleurstelling nog eens aan heel Belgie/Nederland te laten zien.

Ik vind deze manier veel gereserveerder en kan juist dat wel apreciëren.


Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #109 Gepost op: 16-03-2008, 21:24:55 »
Idol?

ik weet van me zelf dat ik niet een type ben om aan idols mee te doen, maar degene die rond de zelfde tijd moesten die waren dat zeker ook niet.Ik weet niet hoe anderen het ervaren hebben maar toen ik moest/mocht waren er veel "ouderen"mensen met de leeftijd 40+
. maar ja dan voel je je zelf wel weer jong. der waren wel een paar mensen die kwa uitstraling waarschijnlijk wel ver zullen komen. en er was een kerel waarvan ik zo iets had , "daar wil ik mee op een eiland zitten " echt zoon cave man :D 8)

ik voel me erg goed bij en ik denk wel dat ik door ben naar de volgende ronde  ::trots:: ::trots::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #110 Gepost op: 17-03-2008, 12:26:49 »
Idol?

ik weet van me zelf dat ik niet een type ben om aan idols mee te doen, maar degene die rond de zelfde tijd moesten die waren dat zeker ook niet.Ik weet niet hoe anderen het ervaren hebben maar toen ik moest/mocht waren er veel "ouderen"mensen met de leeftijd 40+
. maar ja dan voel je je zelf wel weer jong. der waren wel een paar mensen die kwa uitstraling waarschijnlijk wel ver zullen komen. en er was een kerel waarvan ik zo iets had , "daar wil ik mee op een eiland zitten " echt zoon cave man :D 8)

ik voel me erg goed bij en ik denk wel dat ik door ben naar de volgende ronde  ::trots:: ::trots::

In de groep waar ik in zat zag je ook direkt de sterke karakters naar boven komen. Maar je weet natuurlijk niet welke profielen ze dit jaar zoeken of samen willen zetten.

Dat Idol-ding was enkel maar een vergelijking in functie van de teleurstellingen die je ziet bij mensen, maar zoals je zelf al aangaf dat je nog niet veel levenservaring hebt ...   ;) niet kwaad bedoeld eh  ;D


Ik ben blij voor je dat het positief is verlopen.

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #111 Gepost op: 17-03-2008, 16:00:55 »

Ik ben blij voor je dat het positief is verlopen.


En dat ik michien te weinig ervaring heb. Toen heb ik ook gezegt dat ik nog steeds een goed werkend brein heb, en goed logisch kan nadenken en dat dat voor ER geen probleem zal zijn.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #112 Gepost op: 17-03-2008, 19:23:41 »
En dat ik michien te weinig ervaring heb. Toen heb ik ook gezegt dat ik nog steeds een goed werkend brein heb, en goed logisch kan nadenken en dat dat voor ER geen probleem zal zijn.

Als ze op spelling letten, ben je zeker door naar de volgende rond  ::tandpastasmiley::

Succes in elk geval met je uitslag

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #113 Gepost op: 17-03-2008, 23:48:03 »
Als ze op spelling letten, ben je zeker door naar de volgende rond  ::tandpastasmiley::

Succes in elk geval met je uitslag
ervaring of niet ,mooi of lelijk,nerd of macho...je bent gewoon een stukje dat in de puzzel moet passen.Ze hebben vanalles wat nodig.Dus ...iedereen moet blijven hopen.This could be your lucky day!!!! ::ok::
today is life,tomorrow never comes

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #114 Gepost op: 18-03-2008, 00:05:33 »
Heeft er iemand tijdends de selectiedag een tijdsduur gekregen wanneer je ten laatste iets gaat vernemen of je er al dan niet bij bent?

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #115 Gepost op: 18-03-2008, 16:03:48 »
Heeft er iemand tijdends de selectiedag een tijdsduur gekregen wanneer je ten laatste iets gaat vernemen of je er al dan niet bij bent?
vorig jaar lieten ze binnen de week iets weten.Diegene die door waren moesten via een internet link een kerntyperingstest invullen.Maar als je gaat vergelijken met vorig jaar ,werken ze helemaal anders.Toen hadden sommige op de selectiedag wel 2 tot 3 gesprekken.Dus...gewoon afwachten zou ik zeggen :-\\
today is life,tomorrow never comes

Offline marske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #116 Gepost op: 19-03-2008, 16:21:22 »
Ik zat in de B groep, in de kamer trof ik dus de presentator (Ernst Paul) en nog een andere man.. (ook met camera)
Het wachten duurt lang zeg, vind t steeds spannender worden  ::regenboog:: !! Nog een paar dagen en dan is de week voorbij, ben echt benieuwd!!

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #117 Gepost op: 19-03-2008, 17:07:56 »
WAAAHHHH...  ::oink:: ::oink::

IK BEN DOOR  ::hypocriet:: naar de 2e ronde.. hihi.. geweldig gevoel dit.. dacht dat er niet echt een kans inzat, aangezien ik niet geheel tevreden was over het gesprek..

VOLGENDE WEEK weer in Geldrop..

GHEGHE.. voel ik me nu even stoer.. ben er nog niet, maar goed, het begin is er tenminste...!!

PS: ben gemaild, wordt deze week nog gebeld over verdere details over de 2e selectieronde dag..
yeah, ik ook ;Mail ontvangen om 16.42 uur. Volgende week bellen ze inderdaad om verdere info door te geven.succes Peanut ::ok:: ::zwaai::
today is life,tomorrow never comes

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #118 Gepost op: 19-03-2008, 19:29:14 »
yay ik ben door Lol ::trots::

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #119 Gepost op: 19-03-2008, 21:14:51 »
jij ook gefeliciteerd dan :)

zullen vast wel fysieke testen etc krijgen.. kijk daar wel beetje tegenop maar goed..

ben benieuwd hoeveel mensen er door zijn.. maar aangezien ze zeggen dat er voortdurend selectierondes zijn.. komt vast geen einde aan die selectierondes..

weet jij hoeveel rondes er vorig jaar waren.. ? komt na ronde 2 nog een ronde? was wel benieuwd..
ik veronderstel dat er nog wel een paar rondes zullen komen,zowel fysisch als psychologisch.Ze willen tenslotte weten of je tegen al die druk bestand bent en of hoe je over komt op tv ::vergroot::
today is life,tomorrow never comes