Auteur Topic: [kandidaat] Frans  (gelezen 213666 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #200 Gepost op: 19-11-2007, 09:25:16 »
Ik vind 'em echter deze keer, waar hij in het begin alleen een beetje zat te zeuren heeft hij voor mij nu al bewezen dat hij met recht en reden op de eilanden mag rondlopen.

En de preview van volgende week... Je weet niet wat de combinatie honger en vrouwen met je geest doen hé! :o
(Ik ook niet hoor, ik neem het risico niet, ik zorg dat die van mij nooit honger heeft, stel je voor!)
::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #201 Gepost op: 19-11-2007, 09:28:09 »
Foei Frans, je wilt niet weten hoe graag ik in jouw positie had gezeten ;D

 ;D

Beste bewijs wat de honger met je kan doen! ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #202 Gepost op: 19-11-2007, 12:59:35 »
Ik wist dat ik me zou gaan ergeren aan zijn gezeur, maar dat het zo erg zou worden, had ik niet verwacht.

Dat verliezerseiland opeisen, vind ik echt onnozel. Dat eiland is nét zo goed voor degenen die erbij komen, dat is het spel. Pfff.

En dat gezaag "Toedelidokie". Man toch. Wat een macho bovendien.

En dan zich maar ergeren aan "de wijven". Van respect gesproken.

Ik vind zijn houding eigenlijk dom: stel dat hij in het spel blijft, als je zo onsympathiek doet, ga je nooit verkozen worden tot winnaar.

Maar dat vergeten de meesten dus élk jaar opnieuw.

PS het kan zijn dat het door de honger is dat je een ontzettende zaag wordt, ik weet het niet.


Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #203 Gepost op: 19-11-2007, 14:19:43 »
Dat Frans en Nelleke een deel van de rijst opaten, terwijl Kristien wat zat te doen, vond ik niet meer dan logisch eigenlijk. Dat was immers hun enige beloning toen ze naar Gual gingen en Kristien had zich op de boot al vol kunnen duwen met ondermeer een pizza ananas en scampi. Nee, ik sta helemaal achter Frans. Fraanske for Robinson 2007!  ::ok:: (...jammer dat je net niet de proef hebt gewonnen...)
« Laatst bewerkt op: 19-11-2007, 14:21:55 door honeymaker »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #204 Gepost op: 19-11-2007, 14:31:29 »
Franske was af en toe wel weer een beetje irritant deze uitzending, maar ik vind hem eigenlijk wel heel erg "echt". Je kunt hem niet op schijnheiligheid of wat dan ook betrappen. Als hem iets niet zint, dan zegt hij dat gewoon. En als hij wil zeuren, dan zeurt hij gewoon.

Frans, ik vind je geen schertsfiguur meer, zoals in de eerste paar afleveringen. Natuurlijk heb je je mindere punten, maar ik mag je wel. Niemand is perfect en zo hoef je op tv ook niet over te komen, vind ik. Ik vind het knap dat je irritant durft te zijn, haha.  ;D

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #205 Gepost op: 19-11-2007, 15:26:55 »
Hij is inderdaad "echt", in de zin van "echt een haantje en echt zagevent".  ::jaja::

(vind ik he)

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #206 Gepost op: 19-11-2007, 16:22:04 »
Dat Frans en Nelleke een deel van de rijst opaten, terwijl Kristien wat zat te doen, vond ik niet meer dan logisch eigenlijk. Dat was immers hun enige beloning toen ze naar Gual gingen en Kristien had zich op de boot al vol kunnen duwen met ondermeer een pizza ananas en scampi. Nee, ik sta helemaal achter Frans. Fraanske for Robinson 2007!  ::ok:: (...jammer dat je net niet de proef hebt gewonnen...)

Ook Kristien kreeg gewoon rijst en deelde mee in het voedsel wat wij hadden. De beelden zijn van ons ontbijt op de morgen dat Kristien kwam. We wisten niet dat ze op dat moment zou komen en hadden dus voor twee personen rijst gekookt, bovendien hadden we maar twee eetbakjes dus konden we gewoon niet met drieen te gelijk eten. Het commentaar bij de beelden was dat we zaten te lunchen, maar het was ons ontbijtje. De scherpe toehoorder had dit kunnen opmerken omdat Nelleke aan mij vroeg of ik thuis weleens rijst voor onbijt at.
Kristien heeft niet meer honger geleden als ons en onze rantsoenen werden gelijkmatig verdeeld. De bijgevoegde foto is de visvangst van een dag, niet echt een bourgondisch feestmaal met z'n 3en

MVG Frans

P.s. Zagen ging niet want we hadden geen zaag, maar hakken kon ik als de beste met of zonder ons schitterende bijl.
« Laatst bewerkt op: 19-11-2007, 17:54:34 door fraba »
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #207 Gepost op: 19-11-2007, 19:49:01 »
Frans,Frans,Frans  ::respect:: ::respect:: maar een iets is mij niet helemaal duidelijk,je zit daar met 3 groene blaadjes op een eiland,en toch klaag je?  ::) ::)

Online Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #208 Gepost op: 19-11-2007, 19:55:20 »
Frans was volgens mij gewoon teleurgesteld na de proef, hij zat er dichtbij, maar haalde het net niet.
Iedereen heeft wel eens een dipje

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #209 Gepost op: 19-11-2007, 19:57:00 »
Ja, maar dan hoef je het niet af te reageren op je eilandgenoten. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Ocampa

  • Gast
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #210 Gepost op: 19-11-2007, 20:05:25 »
Ja, maar dan hoef je het niet af te reageren op je eilandgenoten. ::)

Wij hebben de aflevering nog niet gezien en weten dus helemaal niet hoe de vork in de steel zit. Ik weet niet waar jij het op baseert dat Frans zich afreageert op zijn eilandgenoten.

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #211 Gepost op: 19-11-2007, 21:17:03 »
Hoi Frans,

Ik vind dat je het top gedaan hebt afgelopen aflevering.  ::ok::
Zoals je geconcentreerd en gefocused was bij die proef. Knap hoor.
En je was er verdraaid dicht bij. Hartstikke super.
Na de uitzending vond ik het wel stom van je dat Kristien geen rijst kreeg, maar ik had voordat ik jouw commentaar hierboven las, ook al via een andere bron gehoord dat er wel degelijk eerlijk werd gedeeld, maar dat er op dat moment maar twee bakjes waren.
Ik vind het niet zo'n beste beurt voor de productie dat ze dit nodig lijken te hebben om maar genoeg spektakel te maken.  ::niet-ok::
Maarre, als je de waarheid buiten beschouwing laat: het levert wél een fantastisch en boeiend programma op.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #212 Gepost op: 19-11-2007, 22:04:01 »
Ja, maar dan hoef je het niet af te reageren op je eilandgenoten. ::)
  ::ok:: ::ok:: daarbij,op een bepaald moment was het bikinibroekje van Kristien danig omhooggekropen dat ik (moest ik Frans zijn) er nieteens aan gedacht zou hebben om me af te reageren op m'n eilandgenoten  ::) ::) ::)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #213 Gepost op: 19-11-2007, 22:35:45 »
  ::ok:: ::ok:: daarbij,op een bepaald moment was het bikinibroekje van Kristien danig omhooggekropen dat ik (moest ik Frans zijn) er nieteens aan gedacht zou hebben om me af te reageren op m'n eilandgenoten  ::) ::) ::)
Je bedoelt toen de storm begon, en ze met Nelleke naar de grot liep? Ik denk dat honger een sterke invloed heeft op Frans zijn mannelijkheid, want hij bleef daar in de kou en regen achter  ::oink:: ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #214 Gepost op: 19-11-2007, 22:48:01 »
Je bedoelt toen de storm begon, en ze met Nelleke naar de grot liep? Ik denk dat honger een sterke invloed heeft op Frans zijn mannelijkheid, want hij bleef daar in de kou en regen achter  ::oink:: ::rofl::
Waarschijnlijk heb je gelijk hoor,maar op dat ogenblik had ik geen oog voor de storm,nog voor Nelleke,nog voor Frans  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #215 Gepost op: 19-11-2007, 23:02:13 »
Hoi Frans,
Ik heb weer wat vraagjes voor je bedacht na afloop van die aflevering van zondag. Voelde je je verkeerd neergezet door de productie? Had je een oneerlijk gevoel of viel dat wel mee. Hoe was het om met 2 meiden ( van dezelfde leeftijd ) op zo'n klein eilandje te zitten, voelde je je op je gemak? Stel dat je naar het andere eiland was teruggekeerd denk je dat ze je daar geaccepteerd zouden hebben? Verbaasde je je over de snelle complotten op Rapang?
Groetjes Ayla
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #216 Gepost op: 19-11-2007, 23:10:23 »
 ::rofl:: en nu Frans ,"tikketikketikketikketik"  ::rofl::

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #217 Gepost op: 20-11-2007, 13:19:58 »
Toedelidokie

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #218 Gepost op: 20-11-2007, 13:26:03 »
 ::rofl:: Dat zal hij idd gedacht hebben!

Hij is wel on line geweeest (heeft Marcel begroet zag ik), maar geen antwoord hier gepost
Keep calm and eat chocolates!

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #219 Gepost op: 20-11-2007, 17:32:47 »
Hoi Frans,
Ik heb weer wat vraagjes voor je bedacht na afloop van die aflevering van zondag. Voelde je je verkeerd neergezet door de productie? Had je een oneerlijk gevoel of viel dat wel mee. Hoe was het om met 2 meiden ( van dezelfde leeftijd ) op zo'n klein eilandje te zitten, voelde je je op je gemak? Stel dat je naar het andere eiland was teruggekeerd denk je dat ze je daar geaccepteerd zouden hebben? Verbaasde je je over de snelle complotten op Rapang?
Groetjes Ayla

hai Ayla

Het was inderdaad weer eens een heftige aflevering, maar ik ben van mening dat ik niet verkeerd ben neergezet, alleen is er natuurlijk weer het nodige knip en plakwerk geweest.
Het is en blijft ook voor ons deelnemers iedere keer afwachten hoe je wordt neergezet en natuurlijk is er in de eerste plaats altijd het spel wat voor de productie van belang is.
Vanaf het eerste moment op Gual konden Nelleke en ik het goed met elkaar vinden, we hadden ieder ons eigen dingen en respecteerden elkaar zoals we waren (zijn). Met de komst van Kristien veranderde er het een en ander, logisch omdat 2 meiden van dezelfde leeftijd natuurlijk over heel andere dingen bezig zijn als waar ik mee bezig ben (was). Nelleke trok meer op met Kristien en eerlijk gezegd vond ik het best.
Een eventuele terugkeer in de expeditie (naar Rapang) zou voor mij moeilijk zijn geweest omdat het natuurlijk nooit zeker is of ze je (weer) zullen aanvaarden als medestrijder. Ik had de indruk dat er best een sterk groepsgevoel was op Rapang  en daar (op) nieuw instappen zal niet makkelijk zijn, helaas is dit niet gebeurd dus het zal altijd wel een beetje een misterie blijven of ik was geaccepteerd. Ja en dat er complotten werden gemaakt, ik denk dat dat een wezenlijk deel van het spel is en dat je er niet onderuit kan dat er groepjes gevormd worden en dus complotten gesmeed worden. Complotten maken het spel ook best wel aantrekkelijker voor de kijker, omdat ze of blijven bestaan of ineens verbroken worden en dat levert dan weer leuke situaties op. We zullen zien wat de toekomstige afleveringen op dat gebied ons gaan brengen.
Ik dat je weer wat kunt met deze info.

Greetz Frans

« Laatst bewerkt op: 20-11-2007, 21:40:11 door fraba »
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle