Auteur Topic: [kandidaat] Frans  (gelezen 213700 keer)

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #240 Gepost op: 26-11-2007, 20:31:16 »
Heerlijk manneke vind ik het nog steeds. Ik denk dat ik in zijn situatie ook alles zat zou zijn.

Thanks Willem
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #241 Gepost op: 26-11-2007, 21:13:59 »
Haha, Moppersmurf zou die proef wel even gewonnen hebben!  ::rofl::

Frans zou met z'n korte pootjes de laatste stand waarschijnlijk niet eens gehaald hebben!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #242 Gepost op: 26-11-2007, 22:00:57 »
Dit is geen overhaaste reactie,waar ik nadien misschien spijt van heb,  ::ohno:: maar een weloverwogen mening.Ik heb het "Frans" topic eens overlopen,en ik kom hier tot een besluit waar ik tijdens de Afleveringen niet ben uitgraakt; Zoals Willem zei in een topic van een andere kandidaat,"niemand durft zeggen wat ik echt van je denk,ik wel,ik mag je niet" (of iets in die zin.) Wel Frans,na 9 weken was ik er nog niet uit,maar door je posts hier op het forum ben ik er uit  ::jaja:: ::jaja:: Jij post ellenlange berichten aan je vriendinnetje Rogue,of wat ze dan ook van je is,en derest laat je stikken.Als er iemand een vriendelijk woordje over jou zegt,dan is het "Dankje" en meer niet,je doet me steeds meer en meer denken aan mijn "vriend" die 2 keer deelgenomen heeft aan ER  ::niet-ok:: ::niet-ok::  Blijkbaar is het irritante mannetje van op TV een perfecte weergave van de werkelijkheid.Sorry dat ik het zo moet zeggen,maar voor mij kom je zo over.

Ocampa

  • Gast
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #243 Gepost op: 26-11-2007, 22:19:58 »
Dit is geen overhaaste reactie,waar ik nadien misschien spijt van heb,  ::ohno:: maar een weloverwogen mening.Ik heb het "Frans" topic eens overlopen,en ik kom hier tot een besluit waar ik tijdens de Afleveringen niet ben uitgraakt; Zoals Willem zei in een topic van een andere kandidaat,"niemand durft zeggen wat ik echt van je denk,ik wel,ik mag je niet" (of iets in die zin.) Wel Frans,na 9 weken was ik er nog niet uit,maar door je posts hier op het forum ben ik er uit  ::jaja:: ::jaja:: Jij post ellenlange berichten aan je vriendinnetje Rogue,of wat ze dan ook van je is,en derest laat je stikken.Als er iemand een vriendelijk woordje over jou zegt,dan is het "Dankje" en meer niet,je doet me steeds meer en meer denken aan mijn "vriend" die 2 keer deelgenomen heeft aan ER  ::niet-ok:: ::niet-ok::  Blijkbaar is het irritante mannetje van op TV een perfecte weergave van de werkelijkheid.Sorry dat ik het zo moet zeggen,maar voor mij kom je zo over.

Ja maar ja, Frans komt niet uit West Vlaanderen dus is het sowieso al niet jouw favoriet.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #244 Gepost op: 26-11-2007, 22:38:47 »
Doe niet zo kinderachtig koekoe, ik ken Frans niet eens. Ik ben niks van hem, ik heb hem nog nooit ontmoet. Hij geeft antwoord op mijn vragen, wat ik waardeer hij is een eerlijk open persoon. Frans woont ook niet bij me in de buurt dus daar ligt het ook niet aan hoor. Ik vind hem een leuke kandidaat omdat hij me aan het lachen maakt, hij is eerlijk en recht door zee, en idd een beetje aan het mopperen maar dat zouden wel meer mensen doen in zijn situatie.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #245 Gepost op: 26-11-2007, 22:51:32 »
Dit is geen overhaaste reactie,waar ik nadien misschien spijt van heb,  ::ohno:: maar een weloverwogen mening.Ik heb het "Frans" topic eens overlopen,en ik kom hier tot een besluit waar ik tijdens de Afleveringen niet ben uitgraakt; Zoals Willem zei in een topic van een andere kandidaat,"niemand durft zeggen wat ik echt van je denk,ik wel,ik mag je niet" (of iets in die zin.) Wel Frans,na 9 weken was ik er nog niet uit,maar door je posts hier op het forum ben ik er uit  ::jaja:: ::jaja:: Jij post ellenlange berichten aan je vriendinnetje Rogue,of wat ze dan ook van je is,en derest laat je stikken.Als er iemand een vriendelijk woordje over jou zegt,dan is het "Dankje" en meer niet,je doet me steeds meer en meer denken aan mijn "vriend" die 2 keer deelgenomen heeft aan ER  ::niet-ok:: ::niet-ok::  Blijkbaar is het irritante mannetje van op TV een perfecte weergave van de werkelijkheid.Sorry dat ik het zo moet zegge

n,maar voor mij kom je zo over.
Pff, Mick is veel anders hoor
Ja maar ja, Frans komt niet uit West Vlaanderen dus is het sowieso al niet jouw favoriet.
Wat hij zegt :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #246 Gepost op: 26-11-2007, 22:53:18 »
Dit is geen overhaaste reactie,waar ik nadien misschien spijt van heb,  ::ohno:: maar een weloverwogen mening.Ik heb het "Frans" topic eens overlopen,en ik kom hier tot een besluit waar ik tijdens de Afleveringen niet ben uitgraakt; Zoals Willem zei in een topic van een andere kandidaat,"niemand durft zeggen wat ik echt van je denk,ik wel,ik mag je niet" (of iets in die zin.) Wel Frans,na 9 weken was ik er nog niet uit,maar door je posts hier op het forum ben ik er uit  ::jaja:: ::jaja:: Jij post ellenlange berichten aan je vriendinnetje Rogue,of wat ze dan ook van je is,en derest laat je stikken.Als er iemand een vriendelijk woordje over jou zegt,dan is het "Dankje" en meer niet,je doet me steeds meer en meer denken aan mijn "vriend" die 2 keer deelgenomen heeft aan ER  ::niet-ok:: ::niet-ok::  Blijkbaar is het irritante mannetje van op TV een perfecte weergave van de werkelijkheid.Sorry dat ik het zo moet zeggen,maar voor mij kom je zo over.

Wat een onzin, Koekoe.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #247 Gepost op: 26-11-2007, 23:03:39 »
tsk tsk tsk, de opmerking van Oscampa vind ik   ::rofl::,die van Rogue flauwekul(want Frans was online toen ik het postte,reactie van hem? noppes... En van de derde persoon,dat lees ik gewoon niet,en van de 4e ZEKER niet

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #248 Gepost op: 26-11-2007, 23:07:04 »
Mag ik dan niet zeggen dat ik Frans een irritant mannetje vind omdat hij hier post misschien?

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #249 Gepost op: 26-11-2007, 23:13:25 »
tsk tsk tsk, de opmerking van Oscampa vind ik   ::rofl::,die van Rogue flauwekul(want Frans was online toen ik het postte,reactie van hem? noppes... En van de derde persoon,dat lees ik gewoon niet,en van de 4e ZEKER niet
De volwassenheid zelve  ::bravo::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #250 Gepost op: 26-11-2007, 23:46:48 »
En misschien nu weer over Frans...  ::)

Moppersmurf is idd wel een mooie term voor Frans zoals ie overkwam in deze aflevering  ::rofl:: 't Is net als Bruno op zijn tijd irritant, maar ik zou 't toch niet kunnen missen  ::rofl::

Offline mariannev10

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #251 Gepost op: 27-11-2007, 08:38:34 »
Een man die zelfs niet sociaal wenselijk is ::ohno:: Geen kandidaat voor dit programma dus!

groetjes marianne
« Laatst bewerkt op: 27-11-2007, 12:39:09 door Guikie, Reden: Overmatige leestekens verwijderd »

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #252 Gepost op: 27-11-2007, 08:47:13 »
Dit is geen overhaaste reactie,waar ik nadien misschien spijt van heb,  ::ohno:: maar een weloverwogen mening.Ik heb het "Frans" topic eens overlopen,en ik kom hier tot een besluit waar ik tijdens de Afleveringen niet ben uitgraakt; Zoals Willem zei in een topic van een andere kandidaat,"niemand durft zeggen wat ik echt van je denk,ik wel,ik mag je niet" (of iets in die zin.) Wel Frans,na 9 weken was ik er nog niet uit,maar door je posts hier op het forum ben ik er uit  ::jaja:: ::jaja:: Jij post ellenlange berichten aan je vriendinnetje Rogue,of wat ze dan ook van je is,en derest laat je stikken.Als er iemand een vriendelijk woordje over jou zegt,dan is het "Dankje" en meer niet,je doet me steeds meer en meer denken aan mijn "vriend" die 2 keer deelgenomen heeft aan ER  ::niet-ok:: ::niet-ok::  Blijkbaar is het irritante mannetje van op TV een perfecte weergave van de werkelijkheid.Sorry dat ik het zo moet zeggen,maar voor mij kom je zo over.


Arme Arme Koekoe,

Voel je je zo te kort gedaan door mij, geef ik je niet genoeg aandacht? Sorry hoor arme knul, maar wees eens eerlijk wat wil je nou. Wil je wat vragen?, wil je met me "discuteren"?, of ben je gewoon jaloers op Ayla? Ja ik weet het niet hoor en met mij volgens mij nog meer forumers op deze topic. Nee wacht ff ik snap het, je wilt gewoon de brombeer van deze topic worden, maar helaas dat is jammer voor je  want dat ben ik al. Wees niet bang hoor ik heb niets tegen de boven de rest van de mensheid verheven West Vlaamse cultuur, ik heb niks tegen welke forummer dan ook en ik doe gewoon wat ik in het begin zei vragen beantwoorden om de Expeditie wat duidelijker te laten zijn voor een ieder. Ja en dan heb nu ook wat je wilde, een "lang" typwerkje van mij alleen aan jou gericht. Komt alles dan toch nog goed?

Met een zeer vriendelijke groet Frans

P.s. droog je tranen, trek je pruillipje op en doe weer gezellig mee met ons, "no hard feelings from this site"
« Laatst bewerkt op: 27-11-2007, 12:29:09 door Megan, Reden: citaat aangepast »
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #253 Gepost op: 27-11-2007, 08:57:06 »
Zeg mensen allemaal (en dus ook Frans), een vraagje bij deze discussie:

Dat je door enorme honger en verveling je heel snel gaat ergeren, prikkelbaar wordt enz, dat kan ik heel goed begrijpen.

Maar... dat geldt hier wel voor élke kandidaat die "vervelend" doet in iemand anders ogen he...

Dus Frans, misschien was Kristien ook wel heel suf door de enorme honger enz?

Als we begrip voor jou moeten opbrengen, moeten we dat écht voor iederéén ook doen van ER. Iedereen had honger enz. En ook Muriel, Kristien, Loek enz zullen hier door lastiger gedaan hebben dan normaal.

Géén twee maten en twee gewichten he.

Snap je wat ik bedoel?

Zo, ik heb gezegd.  :)

Toch nog even zeggen dat ik de houding "ik hou me voor niemand niet in" een zeer foute  manier van doen vind. Als iedereen zo gaat doen, amai. Soms moét je je een beetje inhouden. Dat is gewoon zo Frans. Ik vind dat nogal een egoïstische houding eerlijk gezegd. (en met mij waarschijnlijk vele mensen) Vind jij dat zelf niet? Ik snap niet dat de mensen in kwestie zelf dit niet doorhebben, dat dit niet kan...

Koekoe heeft ook zijn eerlijke mening gegeven, en toch lijk jij heel boos en geraakt door zijn woorden. Nochtans doet Koekoe gewoon hetzelfde als jij: "eerlijke mening geven, zich voor niemand ni inhouden". Als je dat zelf doet, moet je daar zelf ook tegenkunnen he.

Ik krijg een barslecht gevoel als ik jouw antwoord aan Koekoe lees, van dat pruillipje enz.  Moet dit nu echt? Bevordert enkel de negatieve sfeer.


Let's stay positive mensen!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 27-11-2007, 09:07:31 door Leen1973 »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #254 Gepost op: 27-11-2007, 09:00:42 »
En goed gezegd ook  ::ok::



Fijn Frans, dat je nu koekoe antwoord, maar hij heeft wel gelijk dat je de afgelopen weken vrij selectief hebt gereageerd.

Neemt niet weg dat ik het wel heel tof vindt dat je hier reageert, maar schiet niet zo in de verdediging bij negatieve opmerkingen. Tuurlijk had je honger en zo, en dat beïnvloedt je humeur. Wat ons opvalt is dat die invloed bij jou veel negatiever is dan bij anderen. Terwijl je als ex-militair toch ook wel ontberingen gekend moet hebben?
« Laatst bewerkt op: 27-11-2007, 09:04:36 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #255 Gepost op: 27-11-2007, 10:30:48 »
Volgens mij is Frans juist héél sterk bezig. Hij maakt er voor de meiden een hel van (zou ik ook doen met een stel van die suffe grieten). Zij hebben het helemaal niet naar hun zin op het eiland en gaan lekker mee in de negatieve spiraal. En Frans moppert wel veel, maar neemt wel zijn rust, verbruikt weinig energie, en heeft toch zijn bezigheden aan bijvoorbeeld de hut.
Een apart typetje, die tenminste kleur geeft aan deze expeditie !

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #256 Gepost op: 27-11-2007, 10:51:14 »
Volgens mij is Frans juist héél sterk bezig. Hij maakt er voor de meiden een hel van (zou ik ook doen met een stel van die suffe grieten). Zij hebben het helemaal niet naar hun zin op het eiland en gaan lekker mee in de negatieve spiraal. En Frans moppert wel veel, maar neemt wel zijn rust, verbruikt weinig energie, en heeft toch zijn bezigheden aan bijvoorbeeld de hut.
Een apart typetje, die tenminste kleur geeft aan deze expeditie !

Volgens u wel ja. Volgens mij niet.
Het leven van iemand tot een hel maken. Mooi zo!! Chapeau. Das iets om fier op te zijn!!
Amai, Frans mag mopperen van jou, lui zijn enz. Maar de meiden mogen niet suffen. Hahaha. Zeker dat jij Frans zelf niet bent?  ::trots::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #257 Gepost op: 27-11-2007, 11:23:25 »
Hij maakt er voor de meiden een hel van (zou ik ook doen met een stel van die suffe grieten).

Gezellig type ben je dan! ::)

Nee, ik ben het wel eens met wat Expeditie Rob, anatje en Leen1973 hier eerder al postten.

Helemaal aan het begin van de expeditie, in de discussie met de vier kampleiders, vond ik Frans maar een irritant mannetje. :(
Daarna vond ik hem een paar afleveringen juist grappig, de 'komische noot' van het stel. ::ok::
Maar is hij weer terug bij af: het irritante mannetje. :(
Misschien nu weer terug naar 'de komische noot'? ??? :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #258 Gepost op: 27-11-2007, 12:50:50 »
Jij post ellenlange berichten aan je vriendinnetje Rogue,of wat ze dan ook van je is,en derest laat je stikken.Als er iemand een vriendelijk woordje over jou zegt,dan is het "Dankje" en meer niet

Ik heb het topic ook even doorgelopen en dan zie ik dat Frans echt iedereen antwoord geeft of iig probeert te geven. Dat het ene antwoord wat langer is dan het andere ligt meer aan de vraag of de meerdere vragen in één post volgens mij :)

Ik denk dat we blij moeten zijn dat Frans hier reageert, ik vind het iig erg gezellig dat hij meepost en vragen beantwoord! Dankjewel Frans ::bravo::



Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #259 Gepost op: 27-11-2007, 13:41:35 »
ja dat is ook zo Megan, ik heb ook nog even goed gekeken maar Frans reageert op iedereen en ik vind dat Koekoe wel een beetje aan het piepen is eerlijk gezegt.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.