Auteur Topic: [kandidaat] Frans  (gelezen 213691 keer)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #260 Gepost op: 27-11-2007, 13:56:56 »
ik heb de afgelopen uitzending nog niet gezien dus ik weet niet hoe erg frans zich nu weer misdragen heeft ;), maar ik vind het zeer sympathiek dat hij hier met een open vizier lekker meedoet. moet ook wel erg lachen als ik die lange posts van hem zie. als ik met hem op een eiland zou zitten en hij zo tegen me bleef lullen, had ik stiekem een vlotje gebouwd en hem daarop in zijn slaap de oceaan op geduwd ;D
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #261 Gepost op: 27-11-2007, 14:19:40 »
Het begint me op te vallen dat er hier een pak berichtjes zijn van "verschillende gebruikers" die érg op elkaar lijken.......   ::hypocriet::

« Laatst bewerkt op: 27-11-2007, 14:25:30 door Leen1973 »

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #262 Gepost op: 27-11-2007, 14:48:57 »
Beste Leen1973 en natuurlijk ook alle ander forummers,

Er zijn weer wat vragen gerezen en vragen vragen om antwoord.
Ik zal het proberen om alles weer te verduidelijken.
Het eiland Gual, het leven daarop was al snel een sleur, de verveling is in deze de grootste boosdoener, niet het weinige eten en ook de aanwezigheid van wie dan ook.
Honger heb je niet echt, althans niet het gevoel, omdat je lichaam zich aan gaat passen aan het weinige eten. Je verliest wel veel energie en daardoor wordt je prikkelbaarder, lusteloos en ongemotiveerd. De geestelijk aanslag op je is in mijn ogen nog erger als het tekort aan voedsel, alhoewel je reserves snel opgebruikt zijn. Je verliest aan kracht snel in en daardoor wordt alles wat je doet zwaarder en zwaarder. Het was op Gual (in de hele regio trouwens) 12 uur dag en 12 uur nacht. Slapen gaat slecht en kort en dus is er ook snachts niet de rust die je nodig hebt. Kortom je veranderd langzaam aan in een wrak. Iedreeen gaat daar anders mee om en een ieder doet het op de manier zoals hij of zij dat goed acht, helaas is dat dan niet zoals je medebewoners doen en dan zijn confrontaties onvermijdelijk. En neem maar van mij aan in zulke omstandigheden komt dat op een gegeven moment niet meer goed. verschillende karakters blijven dan botsen en dat wordt van kwaad tot erger. Ziedaar het perfecte scenario voor ER, ruzie en complotten, kortom aktie.
Ja en ofdat ik als militair zwaar op de proef gesteld ben? Nee vergeleken bij dit was mijn diensttijd die ik te velde mee heb gemaakt een fluitje van een cent. Het grootste deel van mijn diensttijd zat ik veilig in kazernes, of op schepen van de Marine en in dat deel wat ik outdoor was heb ik nooit een tekort gehad aan voeding, goed onderdak of eigenlijk makkelijk gezegd zware tegenslagen. Ik heb tijdens deze expeditie dan ook hele nieuwe "delen" van mijzelf ontdekt en diverse malen echt een knop moeten omzetten.
Zodoende heb ook ik weer wat bij geleerd.
Ik hoop dat dit alles weer wat duidelijk geschapen heeft, en oja mijn antwoord aan Koekoe was (voor hen die het niet begrijpen) overgoten met een dikke saus sarcasme en zeker geen aanval op zijn persoon. Zoals ik al zei "No hard feeling on this site"

Ik hoor jullie weer

Garoetos Frans

Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #263 Gepost op: 27-11-2007, 15:09:53 »
Dat vind ik nu eens een fatsoenlijk en positief antwoord.  ::bravo::

PS het zou dus best kunnen dat als jij die vrouwen was tegengekomen in andere omstandigheden, bv in de sportclub, jij hier wél mee had kunnen opschieten? En dat de ergernis vooraI ontstond door de verveling, het slechte slapen, het gebrek aan energie en voedsel?

s dat wat je zegt?
« Laatst bewerkt op: 27-11-2007, 15:26:39 door Leen1973 »

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #264 Gepost op: 27-11-2007, 16:05:33 »
Dat vind ik nu eens een fatsoenlijk en positief antwoord.  ::bravo::

PS het zou dus best kunnen dat als jij die vrouwen was tegengekomen in andere omstandigheden, bv in de sportclub, jij hier wél mee had kunnen opschieten? En dat de ergernis vooraI ontstond door de verveling, het slechte slapen, het gebrek aan energie en voedsel?

s dat wat je zegt?

In grote lijnen is dat wel waar het om draait ja. De omstandigheden aldaar zijn zeker voor iedereen moeilijk. Normale omstandigheden zoals we gewend zijn hebben een heel andere invloed op ons denken en doen.

Greetz Frans
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #265 Gepost op: 27-11-2007, 16:17:29 »
In grote lijnen is dat wel waar het om draait ja. De omstandigheden aldaar zijn zeker voor iedereen moeilijk. Normale omstandigheden zoals we gewend zijn hebben een heel andere invloed op ons denken en doen.

Greetz Frans

AMEN! Frans, ik vind je heel erg grappig ook als knorrepot. ::hug:: Overigens ben je geen machine en dus kan je ook gewoon heel erg geirriteerd zijn. Ookal zit je in ER en is dat een droom die uitkwam. Je wordt namelijk ook eens wakker uit die droom en dan zit je op Gual. Ik kijk weer uit naar zondag!  ::jaja::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #266 Gepost op: 27-11-2007, 16:23:30 »
En goed gezegd ook  ::ok::



Fijn Frans, dat je nu koekoe antwoord, maar hij heeft wel gelijk dat je de afgelopen weken vrij selectief hebt gereageerd.

Neemt niet weg dat ik het wel heel tof vindt dat je hier reageert, maar schiet niet zo in de verdediging bij negatieve opmerkingen. Tuurlijk had je honger en zo, en dat beïnvloedt je humeur. Wat ons opvalt is dat die invloed bij jou veel negatiever is dan bij anderen. Terwijl je als ex-militair toch ook wel ontberingen gekend moet hebben?
Wat een onzin swifty, hij geeft iedereen antwoord! Lees zelf maar terug hoor!
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #267 Gepost op: 27-11-2007, 19:25:01 »

Arme Arme Koekoe,

Voel je je zo te kort gedaan door mij, geef ik je niet genoeg aandacht? Sorry hoor arme knul, maar wees eens eerlijk wat wil je nou. Wil je wat vragen?, wil je met me "discuteren"?, of ben je gewoon jaloers op Ayla? Ja ik weet het niet hoor en met mij volgens mij nog meer forumers op deze topic. Nee wacht ff ik snap het, je wilt gewoon de brombeer van deze topic worden, maar helaas dat is jammer voor je  want dat ben ik al. Wees niet bang hoor ik heb niets tegen de boven de rest van de mensheid verheven West Vlaamse cultuur, ik heb niks tegen welke forummer dan ook en ik doe gewoon wat ik in het begin zei vragen beantwoorden om de Expeditie wat duidelijker te laten zijn voor een ieder. Ja en dan heb nu ook wat je wilde, een "lang" typwerkje van mij alleen aan jou gericht. Komt alles dan toch nog goed?

Met een zeer vriendelijke groet Frans

P.s. droog je tranen, trek je pruillipje op en doe weer gezellig mee met ons, "no hard feelings from this site"
En dat vind ik een reactie om U tegen te zeggen  ::ok:: Niet achterbaks of wat dan ook,direct,to the point,recht op de man af.(Daarmee bedoel ik niet dat jij ooit achterbaks was) Ik zeg wat ik denk,en ik ga een kandidaat nu niet sympathieker vinden omdat hij/zij hier op RN post,dan een kandidaat die hier niet post.Zoals ik reeds zei post ik zoals ik denk,en ik weet dat ik soms scherp uit de hoek kan komen,daarom vind ik jou reactie  ::ok:: want als ik scherp kan reageren,dan moet ik ook een scherpe reactie kunnen incasseren    ::jaja:: (beter direct op de man af,dan via via...)

Gezien het voorfilmpje van volgende week....  ::)  Tot zondag  ::zwaai::

Owja; mij kan het niets schelen,maar in je reactie heb je 2 woorden gebruikt waar sommige mensen zich enorm aan ergeren...aan jou om uit te maken welke... ;D ;D

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #268 Gepost op: 28-11-2007, 08:40:48 »
hé Frans,
mooi en ook vermakelijk om te lezen hoe je met 't een en ander omgaat
komt me zeer bekend voor, 'k heb ook wat shit over me heen gekregen
ook mooi om te zien dat je reacties geeft terwijl jij ook niet weet op wie????
'k heb een paar mensen die deze reacties geven mogen ontmoeten, prachtig, echt zou je eens moeten organiseren.
Verder top hoor, ook zoals je je staande weet te houden, en natuurlijk had je het even gehad met "die wijven"!!!
Die andere 10 keer dat je positief(?) over hun was zien we niet, dus.....

een spreeuw is geen mus!
doeg rinck

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #269 Gepost op: 28-11-2007, 09:33:44 »
Hi Frans,

Eens met Rinck! Over mij is ook een aantal liters stront gegoten op internet. Jij brengt het er stukken beter vanaf. Je zit er nog, je bent terug gegaan naar Gual ondanks EP's woorden dat het stukken erger zou worden daar. Je hebt je ongelovelijk hernomen tijdens die proef om terug te komen. En nu ben je er doorheen. Dat kan, dat mag en we zien zondag wel hoe je je verder gaat ontwikkelen in de situatie. Ik bent een erg gevatte vent. Je kleurt deze editie enorm. En daar kijken we ook allemaal voor, laten we eerlijk zijn.

::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #270 Gepost op: 28-11-2007, 11:24:37 »
Je kleurt deze editie enorm. En daar kijken we ook allemaal voor, laten we eerlijk zijn.

::bravo::

Sorry, maar dat moet ik toch weerleggen hoor.  ::jaja::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #271 Gepost op: 28-11-2007, 11:26:23 »
Sorry, maar dat moet ik toch weerleggen hoor.  ::jaja::

Nou, ga je gang.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #272 Gepost op: 28-11-2007, 11:38:20 »
Sorry, maar dat moet ik toch weerleggen hoor.  ::jaja::

Laat maar  ::jaja::

Offline Gizem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Troost je .. ik snap meestal ook niets van mezelf
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #273 Gepost op: 28-11-2007, 12:25:27 »
Sorry, maar dat moet ik toch weerleggen hoor.  ::jaja::

Doe maar wel!  ::jaja::
"Jij bent zo mooi anders dan ik"

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #274 Gepost op: 28-11-2007, 13:34:07 »
Lieve mensen, Ik snap dr geen hout meer van. Maar ik vind het toch erg leuk om iemand te zien die zich menselijk gedraagt in een dergelijke situatie. Als alle deelnemers zich gedragen zoals wij willen, dus doorgaan, doorzetten, zich niet laten kennen, altijd positiever dan niet positief, dan is er al snel niets meer aan. En dan is Frans behoorlijk goeie televisie in al zijn menselijkheid. Ik kijk niet alleen om te zien wie er nou de meest geweldige Robinson is (en daar zitten er zeker een paar hele sterken van tussen), maar ook om te zien hoe mensen reageren. En die reacties zijn heel divers. Dat maakt het voor mij interessant.

 ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #275 Gepost op: 28-11-2007, 15:22:37 »
ik denk dat leen bedoelt dat zij niet kijkt omdat ze de interacties tussen mensen boeiend vindt, maar puur om het spel en de einduitslag. de meesten kijken omdat ze juist wel geinteresseerd zijn in het o zo menselijk gedrag in vreemde omstandigheden, de succesformule van e.r.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #276 Gepost op: 28-11-2007, 15:29:47 »
ik denk dat leen bedoelt dat zij niet kijkt omdat ze de interacties tussen mensen boeiend vindt, maar puur om het spel en de einduitslag. de meesten kijken omdat ze juist wel geinteresseerd zijn in het o zo menselijk gedrag in vreemde omstandigheden, de succesformule van e.r.

Hey Ibung, ik kijk inderdaad om meerdere redenen: de natuur, het overleven met zó weinig, en ook de interactie en de groepsdynamiek.
Ik bedoel alleen dat ik mij (sorry Frans) al serieus geërgerd heb aan Frans. En dat ik dat niet leuk vond en hij zeker niet de reden is dat ik kijk. Het was me te negatief.

Maar intussen heeft hij het al wat uitgelegd, en ik kan het zeker wel begrijpen. Maar bon, ik kan niet zo goed tegen gemopper en negatief gedoe.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #277 Gepost op: 28-11-2007, 15:36:07 »
Maar intussen heeft hij het al wat uitgelegd, en ik kan het zeker wel begrijpen. Maar bon, ik kan niet zo goed tegen gemopper en negatief gedoe.

Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar jij kan niet zo goed tegen gemopper en negatief gedoe ?? .. Je doet hier zelf al vanaf zondag niks anders dan mopperen en bovenal behoorlijk negatief!!  ::ohno:: ::niet-ok::

Dat je een mening over Frans hebt is prima en dat je die wilt uiten is ook prima... Maar je bent nu zelf net zo hard bezig met negatieve zaken. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet is het spreekwoord geloof ik.
« Laatst bewerkt op: 28-11-2007, 15:38:18 door Guikie »

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #278 Gepost op: 28-11-2007, 15:37:17 »
Lieve Ibung en Leen1973:  ::hug::

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #279 Gepost op: 28-11-2007, 16:48:41 »
Maar ik vind het toch erg leuk om iemand te zien die zich menselijk gedraagt in een dergelijke situatie.

Wel apart dat je chagrijnig/geirriteerd gedrag blijkbaar 'menselijker' vindt dan vrolijk, optimistisch gedrag. ??? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.