Auteur Topic: [kandidaat] Frans  (gelezen 213675 keer)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #280 Gepost op: 28-11-2007, 17:05:59 »
Wel apart dat je chagrijnig/geirriteerd gedrag blijkbaar 'menselijker' vindt dan vrolijk, optimistisch gedrag. ??? ???

Lieve schat, Sorry hoor, maar jouw stelling is niet mijn mening. Ik zeg dat je niet altijd maar de positivo uit kan hangen in zo'n situatie. Altijd positief is een geweldige state of mind, ik wilde dat ik dat kon zeggen over mijzelf, maar ik zeg zeker niet dat chago menselijker is. Ik vind de diversiteit van de mentaliteiten interessant en allen menselijk. En ook voor jou:  ::hug::

En ik was Guikie vergeten, ook voor jou natuurlijk:  ::hug::

Clowntje :O)
« Laatst bewerkt op: 28-11-2007, 17:11:32 door Clown »
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #281 Gepost op: 28-11-2007, 17:16:51 »
Lieve schat, Sorry hoor, maar jouw stelling is niet mijn mening. Ik zeg dat je niet altijd maar de positivo uit kan hangen in zo'n situatie. Altijd positief is een geweldige state of mind, ik wilde dat ik dat kon zeggen over mijzelf, maar ik zeg zeker niet dat chago menselijker is. Ik vind de diversiteit van de mentaliteiten interessant en allen menselijk.

Okee, op die manier ben ik het dan weer wél met je eens.   ::hug:: ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #282 Gepost op: 28-11-2007, 17:18:18 »
Okee, op die manier ben ik het dan weer wél met je eens.   ::hug:: ;)

Oh wat heerlijk als we het eens zijn op dit forum!!!

 ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #283 Gepost op: 28-11-2007, 19:36:42 »
maar zóóó saai  ;)
 ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #284 Gepost op: 28-11-2007, 19:48:41 »
Frabra, had je liever alleen op het eiland Gual gezeten, net zoals Ryan en Bjorn hebben moeten doen een aantal jaren geleden ? Bedankt voor je antwoord !

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #285 Gepost op: 28-11-2007, 20:44:50 »
maar zóóó saai 
 
Wil je zondagavond een beetje actie dan?  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #286 Gepost op: 28-11-2007, 22:55:13 »
maar zóóó saai  ;)
 ::rofl::

Inderdaad, hilarisch  ::rofl::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #287 Gepost op: 28-11-2007, 23:03:07 »
 ::rofl::

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #288 Gepost op: 29-11-2007, 08:05:22 »
Fraba, had je liever alleen op het eiland Gual gezeten, net zoals Ryan en Bjorn hebben moeten doen een aantal jaren geleden ? Bedankt voor je antwoord !

Mocht ik alleen op een eiland hebben gezeten dan was dat voor mij geen probleem geweest. Versta me niet verkeerd, gezelschap is leuk, aanspraak is leuk en natuurlijk kom je bij een aantal dagelijkse dingen alleen zijnde gewoon handjes tekort. Zet maar eens een visnet van 5 meter alleen uit, echt dat gaat je niet lukken zo in de branding. Ik kan natuurlijk niet zeggen hoe het zou zijn om allen te zijn omdat dit niet gebeurd is, maar met de voedselvooraad die op Gual aanwezig was bij ons aantreden had een persoon het lang kunnen uithouden (vooral als hij/zij alleen was gebleven). Hoe het emotioneel zou zijn geweest kan ik alleen maar naar raden, maar ik denk zeer zwaar, want op een gegeven moment wil je toch wel aanspraak, en zelfs al zit je dan met ruzie op een eiland met iemand, dan toch heb je nog aanspraak en dan kun je in ieder geval bepaalde dingen samen doen. En de verveling die op Gual was, die is alleen net zo erg als met meerdere mensen, al zal die door de onderlinge aandacht een stuk minder zijn zelfs als die aandacht uit ruzie en conflift bestaat. Maar nogmaals ik had er geen probleem mee gehad als ik alleen was geweest.
Wie weet is het iets voor eeen volgende serie, echt alleen op een eilandje voor langere tijd.

Greets Frans (Fraba)
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #289 Gepost op: 29-11-2007, 08:29:16 »
Wie weet is het iets voor eeen volgende serie, echt alleen op een eilandje voor langere tijd.

Greets Frans (Fraba)

Bedankt voor je antwoord !

Ik weet niet of je vorige ER's hebt gezien maar Ryan bv. in ER 2003 heeft Ryan er 9 dagen alleen gezeten.
Dan kwam er ook steeds iemand bij maar dan werd door een onderling duel uitgemaakt wie er op het eiland mocht blijven. De proef was steeds de balk. Wie de proef verloor vloog naar huis, de andere mocht op gual blijven tot de volgende afvaller van de samenstelling kwam en er weer een proef kwam.

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #290 Gepost op: 29-11-2007, 09:29:41 »
Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar jij kan niet zo goed tegen gemopper en negatief gedoe ?? .. Je doet hier zelf al vanaf zondag niks anders dan mopperen en bovenal behoorlijk negatief!!  ::ohno:: ::niet-ok::

Dat je een mening over Frans hebt is prima en dat je die wilt uiten is ook prima... Maar je bent nu zelf net zo hard bezig met negatieve zaken. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet is het spreekwoord geloof ik.



Lees eens terug schatje. Ik heb zeker en vast positieve dingen gezend. Niet selectief beginnen lezen he.  ::zwaai::
Verzin geen dingen aub. "niets anders dan gemopper" is gelogen. In het begin vond ik het negatieve gedrag van Frans op tv héél storend (ik hou nu eenmaal meer van vrolijkaards.) Intussen begrijp ik echt al meer waarom hij zo deed destijds, absoluut. Dat is mijn berichtevolutie geweest. En  nu zeg jij dat ik niets anders doe dan mopperen? ??? Ik snap dat jij dol bent op Frans, maar je moet tegoei lezen en ook in andere topics (bv Arthur, bv Aflevering 9, en ook hier). Met een half oog lezen is het spreekwoord geloof ik....


 ::bravo:: ::bravo::




 
« Laatst bewerkt op: 29-11-2007, 16:05:02 door Leen1973 »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #291 Gepost op: 29-11-2007, 12:25:18 »
Bedankt FRans  ::zwaai::

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #292 Gepost op: 29-11-2007, 16:00:28 »
Op tv lijkt het eigenlijk nooit alsof de zon er enorm fel schijnt. Dit is waarschijnlijk maar schijn?

Jee, een zonnebril zou wel handig zijn! Maar die mochten jullie niet meenemen denk ik?

En oordopjes zou ik ook meenemen voor 's nachts.

Ik snap ook wel dat er veel verveling is, maar het is toch ook leuk om wat te bezinnen op dat eiland Gual? Dingen te overdenken die gebeurd zijn, wat te schrijven, te mediteren enz. Dan is een dag toch al sneller om?

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #293 Gepost op: 29-11-2007, 16:14:36 »
Op tv lijkt het eigenlijk nooit alsof de zon er enorm fel schijnt. Dit is waarschijnlijk maar schijn?

Jee, een zonnebril zou wel handig zijn! Maar die mochten jullie niet meenemen denk ik?

En oordopjes zou ik ook meenemen voor 's nachts.

Ik snap ook wel dat er veel verveling is, maar het is toch ook leuk om wat te bezinnen op dat eiland Gual? Dingen te overdenken die gebeurd zijn, wat te schrijven, te mediteren enz. Dan is een dag toch al sneller om?

Even heel oneigenlijk in Frans zijn topic antwoorden: Wij mochten geen zonnebril meenemen, dat past niet in het concept dat je aangespoelt bent. Mocht ook niet mee als persoonlijk item. Als we zon hadden, dan was die in Panama vrij scherp. Nu heb ik een bril en zonnebril ineen, bij zon kleuren de glazen mee. Had ik dat toen maar gehad ;O)
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #294 Gepost op: 29-11-2007, 17:44:42 »
...Wij mochten geen zonnebril meenemen, dat past niet in het concept dat je aangespoelt bent...

Alsof een bikini/badpak/zwembroek of een hangmat of wat nog meer wèl in dat concept zou passen. Lijkt me een beetje willekeurig wat wel en wat niet in dat concept past. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #295 Gepost op: 29-11-2007, 17:55:51 »
Alsof een bikini/badpak/zwembroek of een hangmat of wat nog meer wèl in dat concept zou passen. Lijkt me een beetje willekeurig wat wel en wat niet in dat concept past. :-\\

Haha Test heb jij dan niet altijd een hangmat in je binnenzak zitten voor het geval je ergens aanspoelt dan?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #296 Gepost op: 29-11-2007, 18:18:55 »
Haha Test heb jij dan niet altijd een hangmat in je binnenzak zitten voor het geval je ergens aanspoelt dan?

 ::) Nu je het zo zegt... ;D
Geniet nooit met mate...

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #297 Gepost op: 29-11-2007, 19:59:20 »
Op tv lijkt het eigenlijk nooit alsof de zon er enorm fel schijnt. Dit is waarschijnlijk maar schijn?

Jee, een zonnebril zou wel handig zijn! Maar die mochten jullie niet meenemen denk ik?

En oordopjes zou ik ook meenemen voor 's nachts.

Ik snap ook wel dat er veel verveling is, maar het is toch ook leuk om wat te bezinnen op dat eiland Gual? Dingen te overdenken die gebeurd zijn, wat te schrijven, te mediteren enz. Dan is een dag toch al sneller om?

Iedereen die om het zomaar te zeggen "visueel gehandicapt was" mocht uiteraard zijn bril/contactlenzen meenemen, alhoewel het afgeraden werd om lenzen mee te nemen. Een zonnebril zou inderdaad makkelijk geweest zijn maar werd niet toegestaan. En ja bezinnen dat kan altijd, ik zelf ben niet zo'n "bezinner" maar meer een doener. Overdenken, nadenken, mediteren, schrijven en weet ik wat al niet meer, ik ben er denk ik te nuchter voor. Voor mij is dat niet weggelegd en eerlijk gezegd boeit het mij niet. Zonde van mijn tijd alhoewel ik die op Gual meer dan genoeg had. Ik denk ook dat een ieder op zijn eigen manier (b.v. op Gual) er invulling aangaf. Ik verveelde me in ieder geval te pletter. Maar goed dat zal ongetwijfeld een onderdeel van het spel zijn geweest in de categorie "testing moreel". En wat je ook doet met dat weinige wat er tot je beschikking staat, een dag op Gual duurde gewoon 12 lange uren. En de nacht was net zo lang en eentonig, ik sliep een redelijk deel (niet al te best) en de rest ben je gewoon wakker/doezelig, maar in ieder geval rust je wel wat en verbruik je weinig energie. Oke dat is iets waar je op dat moment mee moet leren leven.
Makkelijk gezegd het leven is ook daar niet altijd ff gemakkelijk, maar ik heb het overleefd.
Ik hoop dat mijn klein verhaaltje weer duidelijk geschapen heeft in jullie wereld vol van vragen. Ik zie de volgende vraag(en) wel weer komen.

Greetz Frans
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #298 Gepost op: 30-11-2007, 08:48:25 »
Ik heb wel moeten lachen met dat verhaal over die mieren

"Ja, en toen lieten die mieren gelukkig die vlieg vallen, en toen waren we weer een kwartier verder gelukkig eer ze opgeraapt was."

Hahaha.

Offline furie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #299 Gepost op: 30-11-2007, 11:20:57 »
Frans maakt de afleveringen tenminste nog de moeite om naar te kijken!!!Ik hoop dat hij wint, hij is de perfecte Bruno vervanger!! ::rofl::