Auteur Topic: [kandidaat] Frans  (gelezen 213700 keer)

Offline Gizem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Troost je .. ik snap meestal ook niets van mezelf
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #300 Gepost op: 30-11-2007, 18:27:43 »
hij is de perfecte Bruno vervanger!! ::rofl::

Daar zul je maar mee vergeleken worden!  ::rofl::
"Jij bent zo mooi anders dan ik"

Offline Miek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #301 Gepost op: 30-11-2007, 20:15:41 »
Dit is geen overhaaste reactie,waar ik nadien misschien spijt van heb,  ::ohno:: maar een weloverwogen mening.Ik heb het "Frans" topic eens overlopen,en ik kom hier tot een besluit waar ik tijdens de Afleveringen niet ben uitgraakt; Zoals Willem zei in een topic van een andere kandidaat,"niemand durft zeggen wat ik echt van je denk,ik wel,ik mag je niet" (of iets in die zin.) Wel Frans,na 9 weken was ik er nog niet uit,maar door je posts hier op het forum ben ik er uit  ::jaja:: ::jaja:: Jij post ellenlange berichten aan je vriendinnetje Rogue,of wat ze dan ook van je is,en derest laat je stikken.Als er iemand een vriendelijk woordje over jou zegt,dan is het "Dankje" en meer niet,je doet me steeds meer en meer denken aan mijn "vriend" die 2 keer deelgenomen heeft aan ER  ::niet-ok:: ::niet-ok::  Blijkbaar is het irritante mannetje van op TV een perfecte weergave van de werkelijkheid.Sorry dat ik het zo moet zeggen,maar voor mij kom je zo over.


Ik heb het topic ook even doorgelopen en dan zie ik dat Frans echt iedereen antwoord geeft of iig probeert te geven. Dat het ene antwoord wat langer is dan het andere ligt meer aan de vraag of de meerdere vragen in één post volgens mij :)

Ik denk dat we blij moeten zijn dat Frans hier reageert, ik vind het iig erg gezellig dat hij meepost en vragen beantwoord! Dankjewel Frans ::bravo::


ja dat is ook zo Megan, ik heb ook nog even goed gekeken maar Frans reageert op iedereen en ik vind dat Koekoe wel een beetje aan het piepen is eerlijk gezegt.


Nee lieve mensen echt niet hoor, wat koekoe zei was mij ook al opgevallen en ik heb de topic net speciaal nog een keer helemaal doorgelopen om te zien of we het ons misschien toch wat te negatief in hadden gebeeld maar alle kritische vragen van bijvoorbeeld Leen1973, koekoe, KD, swifty en mijzelf zijn tot het door koekoe werd opgemerkt systematisch genegeerd en steeds werden de niet kritische vragen van bv Rogue uitgebreid beantwoord. Pas nadat koekoe dit had opgemerkt heeft hij voor het eerst (dus pas op topicpagina 13) op zowel haar reactie als die van Leen1973 gereageerd.

Geeft ook verder niks, het is uiteraard ook niet te doen om elke vraag apart te gaan beantwoorden maar de keus was in dit geval wel heel selectief en ook dat moet Frans helemaal zelf weten, antwoorden is immers niet verplicht maar als iemand daar dan een opmerking over maakt vind ik het niet terect als dat door anderen wordt afgedaan als een leugen.

Sorry, maar dat moest ik toch even kwijt.  ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #302 Gepost op: 30-11-2007, 20:54:56 »

Nee lieve mensen echt niet hoor, wat koekoe zei was mij ook al opgevallen en ik heb de topic net speciaal nog een keer helemaal doorgelopen om te zien of we het ons misschien toch wat te negatief in hadden gebeeld maar alle kritische vragen van bijvoorbeeld Leen1973, koekoe, KD, swifty en mijzelf zijn tot het door koekoe werd opgemerkt systematisch genegeerd en steeds werden de niet kritische vragen van bv Rogue uitgebreid beantwoord. Pas nadat koekoe dit had opgemerkt heeft hij voor het eerst (dus pas op topicpagina 13) op zowel haar reactie als die van Leen1973 gereageerd.

Geeft ook verder niks, het is uiteraard ook niet te doen om elke vraag apart te gaan beantwoorden maar de keus was in dit geval wel heel selectief en ook dat moet Frans helemaal zelf weten, antwoorden is immers niet verplicht maar als iemand daar dan een opmerking over maakt vind ik het niet terect als dat door anderen wordt afgedaan als een leugen.

Sorry, maar dat moest ik toch even kwijt.  ::bravo::
  ::ok:: ::ok:: Miek  ::bravo:: Ik heb een poging ondernomen om uiteindelijk te weten te komen of Frans nu echt zo een nors mannetje is zoals ie op TV overkomt. ik heb een paar keer een positief berichtje geplaatst met daar nog zelfs   ::respect:: bij,maar reactie? NOPPES!!! Enkel deed/doet hij tikketikketik op Rogue. En derest? Na zijn "uitval tegen mij gericht heb ik mijn  ::respect:: ::respect:: posts verwijderd(misschien dat er nog eentje staat,ik heb geen zin om het terug te overlopen) Ik verwacht helemaal geen dankwoordje ofzo van hem,maar ellenlange "brieven" schrijven aan 1 iemand,op de rest zeer kort antwoorden,en op anderen helemaal niet reageren......  ??? ??? En dan wordt Rogue nog kwaad op mij omdat ik haar z'n vriendinnetje noem  :o :o Ik heb het reeds gezegd (EN MEEGEMAAKT)(ik wil niemand met niemand vergelijken) een kandidaat kan in realityprogramma's verkeerd in beeld gebracht worden,maar de meesten zeggen "ik ben mezelf gebleven".................

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #303 Gepost op: 30-11-2007, 21:08:13 »
(...) maar de keus was in dit geval wel heel selectief en ook dat moet Frans helemaal zelf weten, antwoorden is immers niet verplicht maar als Koekoe daar dan een opmerking over maakt vind ik het niet terecht als dat door anderen wordt afgedaan als een leugen.

Het was mij ook al opgevallen, Koekoe had idd gelijk ::jaja:: maar misschien is het niet meer dan logisch dat je je aanbidsters sneller antwoordt dan je criticasters (om maar eens een moeilijk woord te gebruiken). Het fijn dat Frans op dit forum zijn ei kwijt wil en op vragen wil antwoorden. Hij is echter niet verplicht op alle vragen te antwoorden, net zoals hij op het eiland niet verplicht was steeds het zonnetje uit te hangen (understatement hihi). Ik denk dat de Frans hier en de Frans ginder dezelfde personen zijn, en dat is goed. Misschien vindt hij wel de tijd om ook op de moeilijkere vragen een antwoord te formuleren?
::joehoe::

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #304 Gepost op: 30-11-2007, 21:51:54 »
Wat een onzin swifty, hij geeft iedereen antwoord! Lees zelf maar terug hoor!
Wil jij Mieks post even lezen, een reactie of vier terug...


Keep calm and eat chocolates!

Offline Miek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #305 Gepost op: 30-11-2007, 22:36:21 »
  ::ok:: ::ok:: Miek  ::bravo:: Ik heb een poging ondernomen om uiteindelijk te weten te komen of Frans nu echt zo een nors mannetje is zoals ie op TV overkomt. ik heb een paar keer een positief berichtje geplaatst met daar nog zelfs   ::respect:: bij,maar reactie? NOPPES!!! Enkel deed/doet hij tikketikketik op Rogue. En derest? Na zijn "uitval tegen mij gericht heb ik mijn  ::respect:: ::respect:: posts verwijderd(misschien dat er nog eentje staat,ik heb geen zin om het terug te overlopen) Ik verwacht helemaal geen dankwoordje ofzo van hem,maar ellenlange "brieven" schrijven aan 1 iemand,op de rest zeer kort antwoorden,en op anderen helemaal niet reageren......  ??? ??? En dan wordt Rogue nog kwaad op mij omdat ik haar z'n vriendinnetje noem  :o :o Ik heb het reeds gezegd (EN MEEGEMAAKT)(ik wil niemand met niemand vergelijken) een kandidaat kan in realityprogramma's verkeerd in beeld gebracht worden,maar de meesten zeggen "ik ben mezelf gebleven".................

Jajaja, ik geloof dat het nu wel zo'n beetje duidelijk is hoor..   ::tandpastasmiley::

Laten we het maar gewoon over Frans mopperkont Crusoe gaan hebben voordat we zelf in zure mosseltjes veranderen vinjenie!  ::rofl::


Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #306 Gepost op: 30-11-2007, 23:19:19 »
De moppersmurf! ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #307 Gepost op: 30-11-2007, 23:22:06 »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #308 Gepost op: 1-12-2007, 00:28:47 »
Jajaja, ik geloof dat het nu wel zo'n beetje duidelijk is hoor..   ::tandpastasmiley::

Laten we het maar gewoon over Frans mopperkont Crusoe gaan hebben voordat we zelf in zure mosseltjes veranderen vinjenie!  ::rofl::


Hmm,ik zeg niets over Miek,maar na deze reactie... eerst uitlokken en dan... hmmmmm,vreemd....

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #309 Gepost op: 1-12-2007, 01:14:33 »
Mocht ik alleen op een eiland hebben gezeten dan was dat voor mij geen probleem geweest. Versta me niet verkeerd, gezelschap is leuk, aanspraak is leuk en natuurlijk kom je bij een aantal dagelijkse dingen alleen zijnde gewoon handjes tekort.
Greets Frans (Fraba)
???
Dat je niet houdt van mediteren/ dingen overdenken e.d. is wel duidelijk. Volgens mij is zelfreflectie niet je sterkste kant. Als je je niet prettig voelt (zoals blijkbaar op verliezerseiland) ga je dit op andere mensen lopen afreageren. Ik vind je echt overkomen als een vrouwonvriendelijke lompe kerel! Je doet ontzettend neerbuigend over de vrouwen om je heen. Probeert het schijnbaar niet eens een beetje gezellig of vriendelijk aan te pakken. En de hele tijd die kinderachtige houding: "nou, als er andere kandidaten komen, dan slapen ze in ieder geval niet in míjn hutje!"  ::niet-ok::
Anderen kunnen het grappig vinden, voor mij komt het over als kinderachtig en egocentrisch gedrag  ::schaam::, en bovendien vrouwonvriendelijk (dit alles past wel wat in mijn beeld van beroepsmilitairen, maar ik dacht altijd dat dit slechts een vooroordeel was. Jammer als dit bevestigd wordt...)  :-\\
... ook gewoon maar een mening...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #310 Gepost op: 1-12-2007, 07:38:45 »
Hmm,ik zeg niets over Miek,maar na deze reactie... eerst uitlokken en dan... hmmmmm,vreemd....

Koekoe, ik benoem jou tot oppermoppersmurf. ::) ::)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #311 Gepost op: 1-12-2007, 12:52:15 »
???
Dat je niet houdt van mediteren/ dingen overdenken e.d. is wel duidelijk. Volgens mij is zelfreflectie niet je sterkste kant. Als je je niet prettig voelt (zoals blijkbaar op verliezerseiland) ga je dit op andere mensen lopen afreageren. Ik vind je echt overkomen als een vrouwonvriendelijke lompe kerel! Je doet ontzettend neerbuigend over de vrouwen om je heen. Probeert het schijnbaar niet eens een beetje gezellig of vriendelijk aan te pakken. En de hele tijd die kinderachtige houding: "nou, als er andere kandidaten komen, dan slapen ze in ieder geval niet in míjn hutje!"  ::niet-ok::
Anderen kunnen het grappig vinden, voor mij komt het over als kinderachtig en egocentrisch gedrag  ::schaam::, en bovendien vrouwonvriendelijk (dit alles past wel wat in mijn beeld van beroepsmilitairen, maar ik dacht altijd dat dit slechts een vooroordeel was. Jammer als dit bevestigd wordt...)  :-\\
::oink::

Ik ben altijd erg gevoelig voor vrouwonvriendelijkheid en ik vind Frans niet altijd even sympathiek overkomen, maar dit  ::oink:: Dit staat wel heel vol met vooroordelen...
Keep calm and eat chocolates!

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #312 Gepost op: 1-12-2007, 13:03:28 »
???
Anderen kunnen het grappig vinden, voor mij komt het over als kinderachtig en egocentrisch gedrag  ::schaam::, en bovendien vrouwonvriendelijk (dit alles past wel wat in mijn beeld van beroepsmilitairen, maar ik dacht altijd dat dit slechts een vooroordeel was. Jammer als dit bevestigd wordt...)  :-\\

Ik neem aan dat je alleen een vooroordeel tegen mannelijke beroepsmilitairen hebt? Of is gewoon het algemene beeld van beroepsmilitairen dat je hebt troebel?
Graag mag je me antwoorden.
Ik zal me niet boos, teleurgesteld, verontwaardigd, onthutst, verdrietig, emotioneel, kwaad of achtergesteld bij andere forumers voelen als je niet zou willen/kunnen/mogen antwoorden of dat je vergeet te antwoorden.

Groetjes Frans

P.s. Bij Pearl hebben ze uitstekende brillen tegen slecht (gezichts) beeld ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #313 Gepost op: 1-12-2007, 16:48:40 »
Ik neem aan dat je alleen een vooroordeel tegen mannelijke beroepsmilitairen hebt? Of is gewoon het algemene beeld van beroepsmilitairen dat je hebt troebel?
Graag mag je me antwoorden.
Ik zal me niet boos, teleurgesteld, verontwaardigd, onthutst, verdrietig, emotioneel, kwaad of achtergesteld bij andere forumers voelen als je niet zou willen/kunnen/mogen antwoorden of dat je vergeet te antwoorden.

Groetjes Frans

P.s. Bij Pearl hebben ze uitstekende brillen tegen slecht (gezichts) beeld ::rofl::

::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #314 Gepost op: 1-12-2007, 16:51:37 »
Hoi Frans,

Ik vind het onterecht dat sommigen je als vrouwonvriendelijk bestempelen. Je bent behandelt mannen en vrouwen op dezelfde wijze.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #315 Gepost op: 1-12-2007, 17:41:30 »
Wil jij Mieks post even lezen, een reactie of vier terug...



Je bent wel overduidelijk voor koekoe altijd he?  ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #316 Gepost op: 1-12-2007, 18:08:46 »
Hoi Frans,

Ik vind het onterecht dat sommigen je als vrouwonvriendelijk bestempelen. Je bent behandelt mannen en vrouwen op dezelfde wijze.

Hansie,

Je hebt helemaal gelijk, alleen de rest van de niet deelgenomen wereld ziet het schijnbaar niet. Misschien kijken ze teveel door de bekende roze bril en hebben ze meer interresse in billen/strakke broekjes/leuke kontjes wellicht ook dikke t**ten, en vergeten ze dat er op de eilanden gewoon gestreden werd door een ieder, en elk op zijn of haar manier.

Greetz maatje
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #317 Gepost op: 1-12-2007, 18:27:35 »
Je bent wel overduidelijk voor koekoe altijd he?  ;)
???
Ik zou dit net zo goed omgekeerd over jou kunnen zeggen. Flauwe reactie vind ik dat, dus ...

Miek constateerde dat oa een kritische vraag van mij niet door Frans is beantwoord. En ik vond het wel zo prettig dat iemand anders mij gelijk gaf, daar wou ik je even op wijzen. Dat heeft niets met koekoe te maken, dat was gewoon kinderachtig gedrag van mij. Staan we nu weer quitte.

Nu maar weer terug over Frans, lijkt me.

Keep calm and eat chocolates!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #318 Gepost op: 1-12-2007, 18:34:43 »
???
Ik zou dit net zo goed omgekeerd over jou kunnen zeggen. Flauwe reactie vind ik dat, dus ...

Miek constateerde dat oa een kritische vraag van mij niet door Frans is beantwoord. En ik vond het wel zo prettig dat iemand anders mij gelijk gaf, daar wou ik je even op wijzen. Dat heeft niets met koekoe te maken, dat was gewoon kinderachtig gedrag van mij. Staan we nu weer quitte.

Nu maar weer terug over Frans, lijkt me.


Oja joh? Met wie ben ik het dan 'altijd' eens? Nja ik vind het nogal dom van jullie dat je verwacht dat Frans iedere vraag beantwoordt, als hij dat één keer niet doet dan kun je dat toch vriendeiljk vragen ipv meteen gaan zeggen dat hij selectief vragen beantwoordt? Dát vind ik kinderachtig.

Maar idd back to Frans :)
First you go backwards, but then forwards again

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #319 Gepost op: 1-12-2007, 18:43:34 »
Beste Forumers,

Speciaal voor IEDEREEN, vooruitlopend op de Sint Nicolaasviering en dan hoop ik dat ik echt NIEMAND zal overslaan, stel jullie vragen en geef commentaar want ik offer mijn vrije zondagmorgen op om ECHT een IEDER te "woord" te staan. Dus aarzel niet klim in de virtuele pen en reageer.

Ik ben vol verwachting met kloppend hart,
misschien krijg ik de koek, of de gard.
Ik wacht af en verwonder,
ben ik lief of krijg ik op mijn donder.
Ga ik door het slijk,
of geven jullie me gelijk.
Hoe het ook zal zijn,
jullie krijgen mij niet klein.
Ik heb een brede rug,
reageer dus maar vlug.
Eerlijk gezegd zal het aan mijn anus oxideren,
de tijd zal het ons tenslotte leren.
Een ieder zij gegroet,
ik wacht af vol goede moed.

Greetz (Hulp Sinterklaas) Frans

P.S. Ik heb geen smilies toegevoegd vanwege het serieuze karakter van deze reactie.

Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle