Auteur Topic: [kandidaat] Frans  (gelezen 213666 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #320 Gepost op: 1-12-2007, 18:52:43 »
 ::ok:: Frans  ::bravo::

Ik ga er eens een poosje over nadenken  ::jaja::


@ Evenstar, ik bedoel dat je het vaak oneens bent met koekoe...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #321 Gepost op: 1-12-2007, 19:04:11 »
Nee lieve mensen echt niet hoor, wat koekoe zei was mij ook al opgevallen en ik heb de topic net speciaal nog een keer helemaal doorgelopen om te zien of we het ons misschien toch wat te negatief in hadden gebeeld maar alle kritische vragen van bijvoorbeeld Leen1973, koekoe, KD, swifty en mijzelf zijn tot het door koekoe werd opgemerkt systematisch genegeerd en steeds werden de niet kritische vragen van bv Rogue uitgebreid beantwoord. Pas nadat koekoe dit had opgemerkt heeft hij voor het eerst (dus pas op topicpagina 13) op zowel haar reactie als die van Leen1973 gereageerd.
Geeft ook verder niks, het is uiteraard ook niet te doen om elke vraag apart te gaan beantwoorden maar de keus was in dit geval wel heel selectief en ook dat moet Frans helemaal zelf weten, antwoorden is immers niet verplicht maar als iemand daar dan een opmerking over maakt vind ik het niet terect als dat door anderen wordt afgedaan als een leugen.
Sorry, maar dat moest ik toch even kwijt.  ::bravo::
  ::ok:: ::ok:: Miek  ::bravo:: Ik heb een poging ondernomen om uiteindelijk te weten te komen of Frans nu echt zo een nors mannetje is zoals ie op TV overkomt. ik heb een paar keer een positief berichtje geplaatst met daar nog zelfs   ::respect:: bij,maar reactie? NOPPES!!! Enkel deed/doet hij tikketikketik op Rogue. En derest? Na zijn "uitval tegen mij gericht heb ik mijn  ::respect:: ::respect:: posts verwijderd(misschien dat er nog eentje staat,ik heb geen zin om het terug te overlopen) Ik verwacht helemaal geen dankwoordje ofzo van hem,maar ellenlange "brieven" schrijven aan 1 iemand,op de rest zeer kort antwoorden,en op anderen helemaal niet reageren......  ??? ??? En dan wordt Rogue nog kwaad op mij omdat ik haar z'n vriendinnetje noem  :o :o Ik heb het reeds gezegd (EN MEEGEMAAKT)(ik wil niemand met niemand vergelijken) een kandidaat kan in realityprogramma's verkeerd in beeld gebracht worden,maar de meesten zeggen "ik ben mezelf gebleven"
???
Dat je niet houdt van mediteren/ dingen overdenken e.d. is wel duidelijk. Volgens mij is zelfreflectie niet je sterkste kant. Als je je niet prettig voelt (zoals blijkbaar op verliezerseiland) ga je dit op andere mensen lopen afreageren. Ik vind je echt overkomen als een vrouwonvriendelijke lompe kerel! Je doet ontzettend neerbuigend over de vrouwen om je heen. Probeert het schijnbaar niet eens een beetje gezellig of vriendelijk aan te pakken. En de hele tijd die kinderachtige houding: "nou, als er andere kandidaten komen, dan slapen ze in ieder geval niet in míjn hutje!"  ::niet-ok::
Anderen kunnen het grappig vinden, voor mij komt het over als kinderachtig en egocentrisch gedrag  ::schaam::, en bovendien vrouwonvriendelijk (dit alles past wel wat in mijn beeld van beroepsmilitairen, maar ik dacht altijd dat dit slechts een vooroordeel was. Jammer als dit bevestigd wordt...)  :-\\
Miek constateerde dat oa een kritische vraag van mij niet door Frans is beantwoord. En ik vond het wel zo prettig dat iemand anders mij gelijk gaf, daar wou ik je even op wijzen. Dat heeft niets met koekoe te maken, dat was gewoon kinderachtig gedrag van mij. Staan we nu weer quitte.

Ik ga nu even spreken voor mezelf en dus niet als een moderator.

Sinds gisterenavond zitten we (Megan en ik) ons behoorlijk kapot te ergeren aan dit onwijs kinderachtige gedrag. We zijn allemaal volwassen mensen maar we gaan vervolgens als een bende kleuters reageren op het feit dat Roque meer reacties krijgt dan een ander persoon. Welk belang heeft het in jullie leven om een perse een reactie van Frans te moeten krijgen op een compliment of welk andere reactie dan ook? Is het moeilijk om anders in slaap te komen of krijgt er niemand een hap door zijn keel?  :-\\ Frans is hier op het forum gekomen voor de gezelligheid en om voor jullie een aantal dingen te verduidelijken. Een mening mag iedereen hebben, je vind Frans lief of je vind hem niet lief dat maakt niks uit. Maar om nou te gaan lopen zeuren over het feit of je wel of geen reactie krijgt van hem vind ik wel zo onwijs kinderachtig. Dus bij deze een verzoek om op te houden met zeiken over of je wel of geen reactie hebt gehad. Get a life en maak je a.u.b druk om andere dingen! Dit bederft het plezier van mensen die op ons forum komen om gewoon gezellig over de expeditie te praten!! Vind van dit bericht wat je wil vinden, maar dit gezeur gaat te ver!!!

Nu toch nog even een moderator dingetje. Iedere volgende reactie in dit topic die niet gaan over Frans in de Expeditie worden vanaf nu per direct zonder pardon verwijderd!!
« Laatst bewerkt op: 1-12-2007, 19:05:48 door Guikie »

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #322 Gepost op: 1-12-2007, 19:07:42 »
;D Da's duidelijk! ::ok::

En ik vind Frans nog steeds een moppersmurf :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #323 Gepost op: 1-12-2007, 19:09:00 »
En ik weet ook dat ik zonder Frans misschien niet meer zou kijken...  :-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #324 Gepost op: 1-12-2007, 19:14:52 »
I rest my case,

Dank je wel,

Laten we verder gaan met ER 2007 want daar zitten we allemaal voor, deelnemers van ER 2007 en forumers.
Ik denk dat wij ALLEMAAL ons best doen om er een leuk geheel van te maken, laten we dat dan ook zou houden.

Greetz Frans

P.S. Ik ben er wel hoor zondagmorgen.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #325 Gepost op: 1-12-2007, 19:29:02 »
Ik ga nu even spreken voor mezelf en dus niet als een moderator.

Sinds gisterenavond zitten we (Megan en ik) ons behoorlijk kapot te ergeren aan dit onwijs kinderachtige gedrag. We zijn allemaal volwassen mensen maar we gaan vervolgens als een bende kleuters reageren op het feit dat Roque meer reacties krijgt dan een ander persoon. Welk belang heeft het in jullie leven om een perse een reactie van Frans te moeten krijgen op een compliment of welk andere reactie dan ook? Is het moeilijk om anders in slaap te komen of krijgt er niemand een hap door zijn keel?  :-\\ Frans is hier op het forum gekomen voor de gezelligheid en om voor jullie een aantal dingen te verduidelijken. Een mening mag iedereen hebben, je vind Frans lief of je vind hem niet lief dat maakt niks uit. Maar om nou te gaan lopen zeuren over het feit of je wel of geen reactie krijgt van hem vind ik wel zo onwijs kinderachtig. Dus bij deze een verzoek om op te houden met zeiken over of je wel of geen reactie hebt gehad. Get a life en maak je a.u.b druk om andere dingen! Dit bederft het plezier van mensen die op ons forum komen om gewoon gezellig over de expeditie te praten!! Vind van dit bericht wat je wil vinden, maar dit gezeur gaat te ver!!!

Nu toch nog even een moderator dingetje. Iedere volgende reactie in dit topic die niet gaan over Frans in de Expeditie worden vanaf nu per direct zonder pardon verwijderd!!
::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

OT:
Frans, kan je eigenlijk nog wel terugkeren nu je het al hebt geprobeerd dmv een eerdere proef? Of mag iedereen maar één proef spelen?
First you go backwards, but then forwards again

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #326 Gepost op: 1-12-2007, 19:39:33 »
Beste Forumers,

Speciaal voor IEDEREEN, vooruitlopend op de Sint Nicolaasviering en dan hoop ik dat ik echt NIEMAND zal overslaan, stel jullie vragen en geef commentaar want ik offer mijn vrije zondagmorgen op om ECHT een IEDER te "woord" te staan. Dus aarzel niet klim in de virtuele pen en reageer.

Ik ben vol verwachting met kloppend hart,
misschien krijg ik de koek, of de gard.
Ik wacht af en verwonder,
ben ik lief of krijg ik op mijn donder.
Ga ik door het slijk,
of geven jullie me gelijk.
Hoe het ook zal zijn,
jullie krijgen mij niet klein.
Ik heb een brede rug,
reageer dus maar vlug.
Eerlijk gezegd zal het aan mijn anus oxideren,
de tijd zal het ons tenslotte leren.
Een ieder zij gegroet,
ik wacht af vol goede moed.

Greetz (Hulp Sinterklaas) Frans

P.S. Ik heb geen smilies toegevoegd vanwege het serieuze karakter van deze reactie.

Al hoef ik over je anus niks te horen,
Deze instelling kan mij wel bekoren. ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #327 Gepost op: 1-12-2007, 19:45:58 »
Heelaas kan en mag ik hier niet op reageren daar ik wellicht iets van het toekomstige spel zou verraden. Een ieder had op Gual zijn/haar kans en wie de proef ging doen werd door ons op Gual uitgemaakt. Dus er waren gelijke kansen voor iedereen, alleen of ik nog terug keer? Ja sorry dat kan ik niet zeggen.
Laat ik het zo zeggen, zondag zit ik er nog in, en wat er dan gebeuren gaat dat is zelfs voor mij nog een beetje afwachten.
In ieder geval gaat er iemand naar de winnaars die zijn of haar mannetje zal staan.
Kijken en genieten dus a.s. zondag.

Garoetos Frans
« Laatst bewerkt op: 2-12-2007, 09:53:57 door fraba »
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #328 Gepost op: 1-12-2007, 19:48:47 »
Al hoef ik over je anus niks te horen,
Deze instelling kan mij wel bekoren. ::ok::

Goed gedacht zo gezegd.

Frans  ::tandpastasmiley::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #329 Gepost op: 2-12-2007, 15:40:58 »
Beste Forumers,

Speciaal voor IEDEREEN, vooruitlopend op de Sint Nicolaasviering en dan hoop ik dat ik echt NIEMAND zal overslaan, stel jullie vragen en geef commentaar want ik offer mijn vrije zondagmorgen op om ECHT een IEDER te "woord" te staan. Dus aarzel niet klim in de virtuele pen en reageer.

Ik ben vol verwachting met kloppend hart,
misschien krijg ik de koek, of de gard.
Ik wacht af en verwonder,
ben ik lief of krijg ik op mijn donder.
Ga ik door het slijk,
of geven jullie me gelijk.
Hoe het ook zal zijn,
jullie krijgen mij niet klein.
Ik heb een brede rug,
reageer dus maar vlug.
Eerlijk gezegd zal het aan mijn anus oxideren,
de tijd zal het ons tenslotte leren.
Een ieder zij gegroet,
ik wacht af vol goede moed.

Greetz (Hulp Sinterklaas) Frans

P.S. Ik heb geen smilies toegevoegd vanwege het serieuze karakter van deze reactie.



Och, arme Frans, zo'n mooi gedicht, de hele ochtend hier geweest, en niemand die een vraag stelde  ???

Er komen na de uitzending vast wel weer vragen, hopelijk heb je de komende week nog wat tijd voor ons  ::zwaai::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #330 Gepost op: 2-12-2007, 17:40:36 »
In ieder geval gaat er iemand naar de winnaars die zijn of haar mannetje zal staan.
Kijken en genieten dus a.s. zondag.

Wat klinkt dat cryptisch. :P
Nog even niks.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #331 Gepost op: 2-12-2007, 19:28:40 »
Och, arme Frans, zo'n mooi gedicht, de hele ochtend hier geweest, en niemand die een vraag stelde  ???

Er komen na de uitzending vast wel weer vragen, hopelijk heb je de komende week nog wat tijd voor ons  ::zwaai::

Tijd is er altijd en anders maken we tijd. No Problemo.
Veel kijkplezier vanavond.

Frans
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline kokosnoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • mjammie!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #332 Gepost op: 2-12-2007, 22:21:26 »
hahaha ::rofl::, die Franske;
Hij zeurt zijn tegenstandsters gewoon van het eiland af!! Das pas strategie ;D ;D
.....is het al zondag??.....

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #333 Gepost op: 3-12-2007, 13:07:56 »
Frans zei in het Frans tegen Frans is Frans in het Frans ook Frans nee zegt Frans Frans is in het Frans Francois

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #334 Gepost op: 3-12-2007, 14:41:39 »
Frans is hier op het forum gekomen voor de gezelligheid en om voor jullie een aantal dingen te verduidelijken. Een mening mag iedereen hebben, je vind Frans lief of je vind hem niet lief dat maakt niks uit. Maar om nou te gaan lopen zeuren over het feit of je wel of geen reactie krijgt van hem vind ik wel zo onwijs kinderachtig. Dus bij deze een verzoek om op te houden met zeiken over of je wel of geen reactie hebt gehad. Vind van dit bericht wat je wil vinden, maar dit gezeur gaat te ver!!!
Je punt is duidelijk. Snap alleen niet waarom je mij in dit stuk ook geciteerd heb. Ik heb het over hoe ik Frans in de Expeditie over vind komen, en niet over zijn wel- of niet reageren (vind ik ook een vermoeiende en rare discussie). Dus mijn vraag: waarom heb je mijn stukje hierbij gezet? Vond je me te onaardig op Frans reageren?
... ook gewoon maar een mening...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #335 Gepost op: 3-12-2007, 14:45:25 »
Je punt is duidelijk. Snap alleen niet waarom je mij in dit stuk ook geciteerd heb. Ik heb het over hoe ik Frans in de Expeditie over vind komen, en niet over zijn wel- of niet reageren (vind ik ook een vermoeiende en rare discussie). Dus mijn vraag: waarom heb je mijn stukje hierbij gezet? Vond je me te onaardig op Frans reageren?

Je mening over Frans geven is prima of die mening nu negatief is of postief dat maakt me niks uit  :) .. Ik vind alleen wel dat je enig fatsoen tegenover de kandidaat in kwestie kunt tonen. Iemand vrouw onvriendelijk noemen of een mening baseren op een beroep van iemand is nogal laag bij de vloer, daarom ben jij ook geciteerd.  :)

Mocht je verder nog vragen hebben of opmerkingen dan beantwoord ik die graag via PM. Laten we dit topic specifiek gebruiken voor Frans  :D
« Laatst bewerkt op: 3-12-2007, 14:49:35 door Guikie »

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #336 Gepost op: 3-12-2007, 14:49:33 »
ik geef toch argumenten waaróm ik hem vrouwonvriendelijk vind? Of was ik dat vergeten?  ??? Anyway, hij heeft het over 'stomme wijven' ofzoiets. Vind ik niet erg respectvol overkomen, eerlijk gezegd.
En over dat beroep: ik zeg zelf al dat het een vooroordeel is. Ben ik zelf ook op tegen. Alleen soms lijkt iets bevestigd te worden... that's all.
p.s. waarom heb je m'n vorige berichtje eruit gezeefd? Ik had op Frans gereageerd... Beschermen jullie hem, ofzo?
... ook gewoon maar een mening...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #337 Gepost op: 3-12-2007, 14:51:12 »
ik geef toch argumenten waaróm ik hem vrouwonvriendelijk vind? Of was ik dat vergeten?  ??? Anyway, hij heeft het over 'stomme wijven' ofzoiets. Vind ik niet erg respectvol overkomen, eerlijk gezegd.
En over dat beroep: ik zeg zelf al dat het een vooroordeel is. Ben ik zelf ook op tegen. Alleen soms lijkt iets bevestigd te worden... that's all.
p.s. waarom heb je m'n vorige berichtje eruit gezeefd? Ik had op Frans gereageerd... Beschermen jullie hem, ofzo?

Ik geef je antwoord met een citaat  :D

Mocht je verder nog vragen hebben of opmerkingen dan beantwoord ik die graag via PM. Laten we dit topic specifiek gebruiken voor Frans  :D

Vanaf nu Frans weer a.u.b.  :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #338 Gepost op: 3-12-2007, 14:51:26 »
ik geef toch argumenten waaróm ik hem vrouwonvriendelijk vind? Of was ik dat vergeten?  ??? Anyway, hij heeft het over 'stomme wijven' ofzoiets. Vind ik niet erg respectvol overkomen, eerlijk gezegd.
En over dat beroep: ik zeg zelf al dat het een vooroordeel is. Ben ik zelf ook op tegen. Alleen soms lijkt iets bevestigd te worden... that's all.
p.s. waarom heb je m'n vorige berichtje eruit gezeefd? Ik had op Frans gereageerd... Beschermen jullie hem, ofzo?

"Ik heb het gehad met die wijven"


OOOOOOH WAT EEN DRAMA :o :o :o :o
 ::)

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #339 Gepost op: 3-12-2007, 14:52:29 »
Misschien kijken ze teveel door de bekende roze bril en hebben ze meer interresse in billen/strakke broekjes/leuke kontjes wellicht ook dikke t**ten, en vergeten ze dat er op de eilanden gewoon gestreden werd door een ieder, en elk op zijn of haar manier.
Tweede poging  >:D maar misschien wordt het wel weer weggehaald door de moderator? Ik had dit dus net ook geciteerd, en erbij gezegd dat ik dit ook weer vind getuigen van vrouwonvriendelijk taalgebruik.  :P
... ook gewoon maar een mening...