Auteur Topic: Aanmelden Expeditie Robinson 2008  (gelezen 126151 keer)

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #140 Gepost op: 1-04-2008, 11:35:38 »
bij mij ging het wel goed

Mijn groep bestond uit 8 vrouwen en 2 mannen en daar van waren er 7 belg en 3 nederlander.

ik ben nog steeds overtuigd dat ik het kan.... maar we zien wel...

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #141 Gepost op: 1-04-2008, 13:14:30 »
Dat maakt dan

10 belgen en 10 nederlanders

zowel 10 man als vrouw

Ik weet niet hoe de samenstelling was van de mannen ( belgen/ nederlanders ) en vrouwen ( belgen/ nederlanders)maar dan lijkt het erop dat de samenstelling bekend is.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #142 Gepost op: 1-04-2008, 13:28:11 »
Dat maakt dan

10 belgen en 10 nederlanders

zowel 10 man als vrouw

Ik weet niet hoe de samenstelling was van de mannen ( belgen/ nederlanders ) en vrouwen ( belgen/ nederlanders)maar dan lijkt het erop dat de samenstelling bekend is.

Ik denk dat er juist nog niets bekend is. De inschrijvingen zijn nog steeds open, men kan deze mensen toch niet zomaar negeren?
Volgens reacties bij robinson.tv zou er dit weekend nog selectiegesprekken zijn in Antwerpen.  Het blijven speculaties tot je uiteindelijk op de hoogte wordt gebracht en een contract moet tekenen waar je vervolgens niets meer mag zeggen/typen/... over het spelverloop.   :-X
Al eens aan gedacht dat er een mogelijkheid bestaat dat alles wat gezegd werd ivm expeditie robinson 2008 gescreend kan worden en je zo de kansen van je groep van je selectie kan verzieken?   ???
« Laatst bewerkt op: 1-04-2008, 13:36:10 door reaver »

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #143 Gepost op: 1-04-2008, 14:40:06 »
Ik denk dat er juist nog niets bekend is. De inschrijvingen zijn nog steeds open, men kan deze mensen toch niet zomaar negeren?
Volgens reacties bij robinson.tv zou er dit weekend nog selectiegesprekken zijn in Antwerpen.  Het blijven speculaties tot je uiteindelijk op de hoogte wordt gebracht en een contract moet tekenen waar je vervolgens niets meer mag zeggen/typen/... over het spelverloop.   :-X
Al eens aan gedacht dat er een mogelijkheid bestaat dat alles wat gezegd werd ivm expeditie robinson 2008 gescreend kan worden en je zo de kansen van je groep van je selectie kan verzieken?   ???
dan moeten ze dat maar op voorhand zeggen,zolang dat ze je geen zwijgplicht  :-X opleggen kunnen ze je niets maken,dat zou maar flauw zijn hé :P
Het is gewoon afwachten tot je telefoon krijgt met een verlossend antwoord(neg.of pos.)dan kunnen we verder gaan speculeren.Het enige wat ik wel raar vind is dat er blijkbaar toch nieuwe selecties plaats vinden .Wat is waar en wat is niet waar?
Laat jullie niet gek :o maken met wat je allemaal leest op dit forum.Het zijn grotendeels allemaal maar speculaties,dat is mijn gedacht maar...
who the f**k am i .Afwachten dus.
today is life,tomorrow never comes

Offline Sjoerd88

  • Forumlid
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #144 Gepost op: 1-04-2008, 16:34:13 »
dan moeten ze dat maar op voorhand zeggen,zolang dat ze je geen zwijgplicht  :-X opleggen kunnen ze je niets maken,dat zou maar flauw zijn hé :P
Het is gewoon afwachten tot je telefoon krijgt met een verlossend antwoord(neg.of pos.)dan kunnen we verder gaan speculeren.Het enige wat ik wel raar vind is dat er blijkbaar toch nieuwe selecties plaats vinden .Wat is waar en wat is niet waar?
Laat jullie niet gek :o maken met wat je allemaal leest op dit forum.Het zijn grotendeels allemaal maar speculaties,dat is mijn gedacht maar...
who the f**k am i .Afwachten dus.

Tsja ik heb me begin maart opgegeven, paar uur nadat ik het reclamespotje zag van ER.
MAar nu dus nog steeds niets gehoord, terwijl er al selectiedag(en) zijn geweest..(die was er al zo;n beetje toen ik me nog niet eens had opgegeven)
Als de opnames in Mei/Juni al zijn, dan lijkt het me nu wel erg kort dag worden om nog selectiedagen te doen. Dus ik ga er niet meer van uit dat er nog zo'n dag komt. Jammer , volgend jaar maar weer proberen:) (ik in ieder geval dan)

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #145 Gepost op: 1-04-2008, 22:33:27 »
Ik daarentegen wel. Gisteren al!!

 ::bravo:: gefeliciteerd ::bravo::
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #146 Gepost op: 1-04-2008, 22:40:12 »
klopt maar ik ben niet van gister......

heel veel succes en sterkte je zult het nodig hebben!!!!

Het zal de ervaring van je leven worden

groetjes Konijn
« Laatst bewerkt op: 1-04-2008, 22:44:01 door Konijn (tje) »
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #147 Gepost op: 1-04-2008, 22:59:00 »
wat ik uit jouw reactie kan uitmaken is dat jij nog niets gehoord hebt?

Ik daarentegen wel. Gisteren al. Nouja, succes met je uitslag dan maar!!


Van harte proficiat Peanut ::trots::
kan alleen maar hopen dat ze eerst de Nederlanders verwittigen en dan later de Belgen(aangezien er blijkbaar nog belgen op selectie moeten gaan dit weekend).
Zolang ik geen bericht heb ontvangen blijf ik hopen alhoewel ...hoe langer het duurt hoe kleiner mijn kansen zijn,dus zal ik er maar van uitgaan dat het een 'njet' zal zijn.Ik kan niet geloven dat ze tot na dit weekend wachten om de rest te selecteren  :(
Zijn er al Belgen die een positief antwoord hebben gekregen ? Of zijn er al die een negatief mailtje hebben ontvangen?
Succes aan alle geselecteerde ::zwaai::
today is life,tomorrow never comes

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #148 Gepost op: 1-04-2008, 23:12:22 »
HAHA

Dus dan zat jij ook bij mij in het groepje.. ben nu wel erg benieuwd wie jij bent.. trouwens.. het zijn idd 16 personen die meegaan, en je wordt gebeld binnen een week.. Ik gok voor woensdag. Om 15u zaten ze al te vergaderen welke mensen ze mee willen nemen.. dus ze zijn er nu wel over uit.. Ik weet ook al de vertrekdata etc.. hebben ze dat niet tegen jou gezegd? (tis al vrij snel.. :P)

Iig, succes, misschien tot op het eiland.. komt nu wel voor ons beiden heel erg dichtbij.. hoe gingen jouw zwembadproeven eigenlijk? Bij mij alles goed gelukkig, had die allerlaatste proef in 1 keer goed.. had wel moeite met onderwater blijven, maar goed, had het wel zwaarder verwacht.. sfeer was top, iedereen wel beetje onder druk/stress.. je voelde het wel bij iedereen.. presteren onder druk is mentaal wel zwaar..

Veel verschillende leeftijdscategorien, erg interessant.. weinig vrouwen zoals ik dat kon opmerken.. (NOUJA, laat je weten als je wordt gebeld van de week?

SUCCES..!!
Peanut ,
ben benieuwd wie je was op de selectiedag.kun je je eigen een beetje omschrijven zodat ik ongeveer weet wie je was;Hebben wij elkaar nog gesproken op de parking misschien?
today is life,tomorrow never comes

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #149 Gepost op: 1-04-2008, 23:21:51 »
peanut.

afkomst indonesie??????

Of is het peanuts om op het eiland te geraken??
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #150 Gepost op: 2-04-2008, 15:06:57 »
nou ik ga niet mee, heb net een telefoontje gehad voor een stage in new zeeland rond dezelfde tijd, en je weet het school gaat voor.

maar peanut heel veel succes der mee , en jij ook mister T

en michien heb ik volgend jaar wel geluk

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #151 Gepost op: 2-04-2008, 16:18:59 »
We hebben dus 2 forummers die mee gaan doen?  ::trots::

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #152 Gepost op: 2-04-2008, 16:30:44 »
We hebben dus 2 forummers die mee gaan doen?  ::trots::

ik hoop het voor ze  ::trots::

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #153 Gepost op: 2-04-2008, 16:33:09 »
Ik ook  ::trots::

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #154 Gepost op: 2-04-2008, 16:44:02 »
Ik zag zojuist op de wiki van ER staan dat het weer in Maleisië gehouden gaat worden en dat ze dit jaar inderdaad weer terug waren gegaan naar we begonnen waren, Seri Buat  ;)

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #155 Gepost op: 2-04-2008, 16:51:07 »
nou ik ga niet mee, heb net een telefoontje gehad voor een stage in new zeeland rond dezelfde tijd, en je weet het school gaat voor.

maar peanut heel veel succes der mee , en jij ook mister T

en michien heb ik volgend jaar wel geluk
sorry hoor,maar ik heb nog steeds niets gehoord of ik door ben of niet.Ik ben nog steeds wachtende op een antwoord van ER.begint nu wel lang te duren als je ziet dat Peanut maandag al telefoon heeft gekregen.Zal blijkbaar nog ff moeten wachten.Ik zal misschien wel een speciaal geval zijn  >:D.Kom op jongens!!!! Doorkappen die knoop,zodat ik niet meer hoef wakker te liggen 's nachts.
@ser_mozes,het is ook een mooi alternatief zo'n stage in new zeeland(het is toch niet in Zeeland(nl)) Ik wens je veel succes en plezier op je stage. ::ok::
today is life,tomorrow never comes

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #156 Gepost op: 2-04-2008, 16:52:27 »
sorry hoor,maar ik heb nog steeds niets gehoord of ik door ben of niet.Ik ben nog steeds wachtende op een antwoord van ER.begint nu wel lang te duren als je ziet dat Peanut maandag al telefoon heeft gekregen.

Miss is Peanut wel afgewezen en zit jij nog in de race? :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #157 Gepost op: 2-04-2008, 16:53:33 »
zou kunnen. Maar hopelijk komen ze toch allebei in de Expeditite!

@ser_mozes veel succes met je stage en misschien mag je andere keer mee doen?

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #158 Gepost op: 2-04-2008, 16:59:38 »
Miss is Peanut wel afgewezen en zit jij nog in de race? :)
Ik denk het niet hoor,want sindsdien is Peanut niet meer op deze forum geweest.Kan het zijn dat ze zwijgplicht :-X krijgen als ze door zijn?

 
today is life,tomorrow never comes

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #159 Gepost op: 2-04-2008, 17:02:03 »
Kan het zijn dat ze zwijgplicht :-X krijgen als ze door zijn?

Geen idee, maar geen afwijzing is volgens mij nog steeds 'in de race zitten'. En kan toeval zijn he dat Peanut niet meer geweest is. Maar goed, gaat om jouw gevoel :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.