Auteur Topic: Vragen over ExpeditieRobinson.Net  (gelezen 48244 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #40 Gepost op: 17-10-2007, 12:22:45 »
:o :o ... Lukas gaat een fandag bij hem in z`n achtertuin geven en dan krijgt iedereen een bordje met een titel? snap ik je goed?  ::)

Lijkt me een goed plan. :P

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #41 Gepost op: 19-10-2007, 11:28:11 »
Volgens mij moet je Guikie of Megan daarvoor PM-en, zij kunnen je vast helpen. :)

::ohno:: dus niet, ik moet bewijs leveren dat ik ben wie ik zeg dat ik ben.  ::oink::
Ik zou dit natuurlijk gewoon moeten laten zitten, maar ik ben gewoon teleurgesteld. Niet omdat ik "deelnemer ER2007" niet onder m'n nick zou krijgen, maar omdat alles wat ik gepost heb, inclusief complete lijsten van het blauwe en rode team en achtergrondinfo over hoe het 'echt' was, schijnbaar niets zegt.
Tsja sorry, ik ben ook maar een mens, dus ik wordt hier gewoon een beetje verdrietig van.  :(

Verder vind ik dit het leukste robinson forum .... die pluim wou ik toch ook nog even kwijt.  ::ok::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #42 Gepost op: 19-10-2007, 11:45:30 »
::ohno:: dus niet, ik moet bewijs leveren dat ik ben wie ik zeg dat ik ben.  ::oink::
Ik zou dit natuurlijk gewoon moeten laten zitten, maar ik ben gewoon teleurgesteld. Niet omdat ik "deelnemer ER2007" niet onder m'n nick zou krijgen, maar omdat alles wat ik gepost heb, inclusief complete lijsten van het blauwe en rode team en achtergrondinfo over hoe het 'echt' was, schijnbaar niets zegt.
Tsja sorry, ik ben ook maar een mens, dus ik wordt hier gewoon een beetje verdrietig van.  :(

Verder vind ik dit het leukste robinson forum .... die pluim wou ik toch ook nog even kwijt.  ::ok::

Ach groen draakje... Het komt misschien een beetje lullig over, maar zo is het niet bedoeld. We willen gewoon voorkomen dat er mensen met een dergelijke titel rondlopen en achteraf blijkt dat ze zich voor heel iemand anders hebben uitgegeven. Daarom moet er een bepaalde zekerheid zijn of je werkelijk bent wie je zegt dat je bent. Is verder niks persoonlijks hoor.
Geniet nooit met mate...

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #43 Gepost op: 19-10-2007, 12:50:57 »
Ach groen draakje... Het komt misschien een beetje lullig over, maar zo is het niet bedoeld. We willen gewoon voorkomen dat er mensen met een dergelijke titel rondlopen en achteraf blijkt dat ze zich voor heel iemand anders hebben uitgegeven. Daarom moet er een bepaalde zekerheid zijn of je werkelijk bent wie je zegt dat je bent. Is verder niks persoonlijks hoor.
Ok, dan heb ik mss een beetje overdreven gereageerd.  ::schaam:: Sorry!
  ::bravo::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #44 Gepost op: 19-10-2007, 18:17:28 »
Ok, dan heb ik mss een beetje overdreven gereageerd.  ::schaam:: Sorry!
  ::bravo::

Fax ze een kopie van je paspoort en de Maleisische stempels of zo?? ::jaja:: Kan niet moeilijk zijn toch? :-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline MrFlexible

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #45 Gepost op: 19-10-2007, 19:19:11 »
Fax ze een kopie van je paspoort en de Maleisische stempels of zo?? ::jaja:: Kan niet moeilijk zijn toch? :-\\

Ik vroeg me ook al af hoe ik me moest 'bewijzen'. Maar zo lastig bleek het uiteindelijk niet.
Het gaat er inderdaad om dat iedereen zich voor kan doen als.

P.S.: Hey Els!! Lang geleden ;-)

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #46 Gepost op: 19-10-2007, 23:49:10 »
Ik vroeg me ook al af hoe ik me moest 'bewijzen'. Maar zo lastig bleek het uiteindelijk niet.
Het gaat er inderdaad om dat iedereen zich voor kan doen als.

P.S.: Hey Els!! Lang geleden ;-)
Hoi  ::zwaai:: .... ???? sorry, geen idee wie je bent.  ???
Maarre, HOE heb jij het uiteindelijk dan bewezen?
Ik begin zo langzamerhand toch wel nieuwsgierig te worden.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #47 Gepost op: 19-10-2007, 23:51:42 »
Hoi  ::zwaai:: .... ???? sorry, geen idee wie je bent.  ???

<--- ::trots::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #48 Gepost op: 20-10-2007, 15:44:24 »
Alles omtremt titels voor deelnemers graag voortaan via PM naar Megan of mij  :) .. Dus bij deze maak ik een einde aan het geslowchat over personen e.d.  :D Vanaf nu dit topic specifiek gebruiken voor vragen over het forum of andere dingen op de site  ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #49 Gepost op: 25-10-2007, 21:43:22 »
Ik vroeg me ook al af hoe ik me moest 'bewijzen'. Maar zo lastig bleek het uiteindelijk niet.
Het gaat er inderdaad om dat iedereen zich voor kan doen als.
Dat heb ik idd net gemerkt  ::jaja:: Ik was er zeker van dat ik tegen een bepaalde deelnemer bezig was....bleek het zijn vrouw te zijn. Dus de titel "erkend insider" is ook maar "een" titel. Ik begrijp wel dat de moderators er ook weinig kunnen aan doen,maar als ik denk dat ik tegen een "erkend insider" bezig ben, dan kan het evengoed de vrouw,man,oom,nicht,neef,zoon,dochter,moeder,vader,zwager,kleinzoon,stiefdochter enzo zijn tegen wie ik bezig ben,en niet de persoon in kwestie?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #50 Gepost op: 25-10-2007, 21:50:32 »
Dat heb ik idd net gemerkt  ::jaja:: Ik was er zeker van dat ik tegen een bepaalde deelnemer bezig was....bleek het zijn vrouw te zijn. Dus de titel "erkend insider" is ook maar "een" titel. Ik begrijp wel dat de moderators er ook weinig kunnen aan doen,maar als ik denk dat ik tegen een "erkend insider" bezig ben, dan kan het evengoed de vrouw,man,oom,nicht,neef,zoon,dochter,moeder,vader,zwager,kleinzoon,stiefdochter enzo zijn tegen wie ik bezig ben,en niet de persoon in kwestie?

Ik zal het hier nog een keer uitleggen :) Degenen met de titel Erkend Insider zijn kandidaten, ze zijn door ons gecheckt en er bestaat geen enkele twijfel over,  ze zijn wie ze zeggen dat ze zijn.

De vrouw van Frans vond het leuk om een post te plaatsen onder Frans zn naam en gaf ook duidelijk aan dat ze dat ging doen en dat zij het was. Volgens mij was dat echt een volkomen duidelijk en eenmalige post :) Het lijkt me niet nodig om daarom dan de echtheid van de Erkende Insiders in twijfel te trekken.

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #51 Gepost op: 25-10-2007, 22:23:45 »
Dat heb ik idd net gemerkt  ::jaja:: Ik was er zeker van dat ik tegen een bepaalde deelnemer bezig was....bleek het zijn vrouw te zijn. Dus de titel "erkend insider" is ook maar "een" titel. Ik begrijp wel dat de moderators er ook weinig kunnen aan doen,maar als ik denk dat ik tegen een "erkend insider" bezig ben, dan kan het evengoed de vrouw,man,oom,nicht,neef,zoon,dochter,moeder,vader,zwager,kleinzoon,stiefdochter enzo zijn tegen wie ik bezig ben,en niet de persoon in kwestie?

Hoezo "bezig zijn tegen iemand" Koekoe?
Het is de vijand niet... ;)
sic transit gloria mundi

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #52 Gepost op: 29-10-2007, 18:30:35 »
Zijn er eigenlijk richtlijnen met betrekking tot het openen van nieuwe kandidatentopics?
Er zijn nu 'nog maar' 20 kandidaten over. Van die 20 hebben 10 inmiddels al een eigen topic. Maar het is niet in alle gevallen even duidelijk waarom de ene kandidaat wel een eigen topic heeft en de ander niet.
Mogen we gewoon nieuwe topics openen over kandidaten die nog amper (sprekend) in beeld zijn geweest?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #53 Gepost op: 29-10-2007, 20:02:47 »
Zijn er eigenlijk richtlijnen met betrekking tot het openen van nieuwe kandidatentopics?
Er zijn nu 'nog maar' 20 kandidaten over. Van die 20 hebben 10 inmiddels al een eigen topic. Maar het is niet in alle gevallen even duidelijk waarom de ene kandidaat wel een eigen topic heeft en de ander niet.
Mogen we gewoon nieuwe topics openen over kandidaten die nog amper (sprekend) in beeld zijn geweest?

In principe was het de bedoeling om alleen de laatste 10 een echt topic te geven. De mensen die echt spraakmakend in beeld waren enzo hebben al een topic, maar voor de overige vinden we het een beetje overbodig om een topic te openen voor miss maar 1 aflevering nog  :) Dus liever daar geen topic voor openen  :)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #54 Gepost op: 30-10-2007, 00:12:21 »
Als het in principe de bedoeling was enkel de laatste 10 kandidaten én de spraakmakende een topic te gunnen, is het misschien nuttig dat in het topic "Lees dit voordat je hier berichten post!" te zetten, dan is dat voor iedereen duidelijk en worden er geen onnodige topics geopend!
::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #55 Gepost op: 12-11-2007, 22:03:24 »
Ik had een vraag in mn mailbox, waarvan ik hoop dat één van de kandidaten 'm kan beantwoorden...

Citaat
Hallo,ik weet anders niet hoe ik op jullie site een vraag kan stellen. Ik heb nl. een patient die in Indonesie heeft gediend en een gedroogde vrucht in huis heeft die precies op wat in de afleveringen genoemd wordt , de rode vrucht. Volgens hun heet de vrucht pandangpalm en is die niet te eten. Ik kom zelf hierin niet verder en hoop dat jullie mij de naam van de vrucht kunnen vertellen.
Groetend en alvast bedankt ********

 :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #56 Gepost op: 12-11-2007, 22:37:02 »
Ik had een vraag in mn mailbox, waarvan ik hoop dat één van de kandidaten 'm kan beantwoorden...

 :)

De rode vrucht is de van de pandanas(Pandan)palm, en wordt o.a. gebruikt om rijst zoetig te maken (Pandanrijst). Zowel het blad als delen van de vrucht kunnen gebruikt worden.
Van de rode vrucht zijn vooral de knobbels (gedeeltelijk) te eten, rauw om te kauwen, gekookt en op schijfjes gesneden gebakken. Het smaakt maar daar is dan ook alles mee gezegd. Honger maakt rauwe bonen zoet.
Voor zover mijn bescheiden kennis van deze vrucht.

greetz Frans
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #57 Gepost op: 13-11-2007, 16:16:34 »
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #58 Gepost op: 29-11-2007, 16:07:08 »
Ik heb gelezen dat er ergens een site is met allemaal niet-uitgezonden fragmenten van ER van dit jaar.

Weet iemand daar iets van?


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.Net
« Reactie #59 Gepost op: 29-11-2007, 16:09:38 »
Ik heb gelezen dat er ergens een site is met allemaal niet-uitgezonden fragmenten van ER van dit jaar.

Weet iemand daar iets van?



Als je bovenin de balk onder Hoofdmenu eens op links klikt, krijg je een overzicht van andere sites. Kijk daar eens bij  RTL5, op die site staan Deleted scenes. Op de Kanaaltwee site staan oa interviews en later ook het voorfilmpje voor de volgende aflevering. Veel kijkplezier  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 29-11-2007, 16:11:21 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!