Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 47100 keer)

Offline liefje*

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #100 Gepost op: 3-10-2007, 00:45:29 »
toch beter kijken naar expeditie!!!Dat je haar een bitch vind tot daar toe, maar dat je dit steunt op het feit dat ze zowel met walther als bruno ruzie heeft gehad dan heb je het volledig mis.ze heeft een discussie gehad met walther, die is goed te zien op TV maar toon mij even de discussie met Bruno????...ja ik kan ze ook niet vinden. Of was je erbij en weet je meer?

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 1
« Reactie #101 Gepost op: 3-10-2007, 01:44:09 »
toch beter kijken naar expeditie!!!Dat je haar een bitch vind tot daar toe, maar dat je dit steunt op het feit dat ze zowel met walther als bruno ruzie heeft gehad dan heb je het volledig mis.ze heeft een discussie gehad met walther, die is goed te zien op TV maar toon mij even de discussie met Bruno????...ja ik kan ze ook niet vinden. Of was je erbij en weet je meer?

Gaat het over Greet? ???
Jij weet duidelijk meer :P (net geregistreerd, eerste post) maar het is beregoed dat je het opneemt voor je familie of vriendin of idool of wat dan ook, dat houdt het forum levendig en zorgt voor geanimeerde discussies!
;D

Ik persoonlijk vind Greet een krachtige vrouw die wel nogal hoekig over komt op het eerste gezicht. Als ik politie-inspecteur was zou ik graag met haar de nacht doen in Brussel-city, lijkt me een prima maatje als er ambras van komt! Heel puur, en het hart op de juiste plaats. Uiterlijk misschien wat mannelijk en recht voor de raap?? Ongetwijfeld gaan we meer van haar zien, mijn eerste indruk was dus "Oei amai pas op uit de weg", ondertussen is die indruk al aangepast. Ik heb een nicht aan wie ze mij doet denken, en dat is (ook?) een schatje! En als politie-inspecteur ben je zowiezo geen watje hé!

-just my opinion-
::zwaai::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 1
« Reactie #102 Gepost op: 3-10-2007, 08:32:34 »
Gaat het over Greet? ???

Volgens mij is Liefje* zelf kandidaat #87 Greet?!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #103 Gepost op: 3-10-2007, 08:51:41 »
toch beter kijken naar expeditie!!!Dat je haar een bitch vind tot daar toe, maar dat je dit steunt op het feit dat ze zowel met walther als bruno ruzie heeft gehad dan heb je het volledig mis.ze heeft een discussie gehad met walther, die is goed te zien op TV maar toon mij even de discussie met Bruno????...ja ik kan ze ook niet vinden. Of was je erbij en weet je meer?
Nee, ik beoordeel puur op wat ik zie, en ik heb haar tweemaal in discussie zien gaan, eenmaal met Walther en nogmaals, ik dacht met Bruno, maar misschien vergis ik mij daarbij.

Ik heb met opzet gezegd 'bitchy typje deze eerste aflevering'. Ik zeg dus expres niet dat ik haar een bitch vind (want dat kan ik niet bepalen, daarvoor heb ik te weinig van haar gezien), maar ze komt bitchy over deze aflevering. Zie je het verschil hiertussen?
 
Ik zet zelden een stevig (negatief) oordeel neer, zeker niet over een paar minuten op tv, of een paar zinnen op een internetforum...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Mailtje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #104 Gepost op: 3-10-2007, 09:30:55 »
Ik was erbij en kan maar 1 ding zeggen, Greet was een echte Robinson. 
Ze is inderdaad recht door zee(wat ze natuurlijk graag op tv laten zien), maar wel steeds aan het werk en goed van hart!

We kijken toch naar Robinson?  Toch niet naar een miss populair programma?


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #105 Gepost op: 3-10-2007, 09:42:06 »
Volgens mij is Liefje* zelf kandidaat #87 Greet?!
ahum mailadres ahum
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #106 Gepost op: 3-10-2007, 09:43:40 »
Ik was erbij en kan maar 1 ding zeggen, Greet was een echte Robinson. 
Ze is inderdaad recht door zee(wat ze natuurlijk graag op tv laten zien), maar wel steeds aan het werk en goed van hart!

We kijken toch naar Robinson?  Toch niet naar een miss populair programma?


De eerste die ervoor uitkomt dat hij/zij een kandidaat is  ::bravo:: ::ok::

Wat vond je van deze aflevering? Wil je ook vertellen wie jij bent? Natuurlijk zonder te verklappen wat er verder gaat gebeuren ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 1
« Reactie #107 Gepost op: 3-10-2007, 09:57:22 »
De eerste die ervoor uitkomt dat hij/zij een kandidaat is  ::bravo:: ::ok::

En als Liefje* kandidaat Greet is hebben we er al twee!


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #108 Gepost op: 3-10-2007, 11:29:02 »
Als je deelneemt aan een tv programma moet je je erop instellen/kun je verwachten dat onbekende mensen veilig achter een pc hun mening over jou op een forum neerzetten. En die mening is niet altijd even fijn om te horen.

Kijk eens naar Linda vorig jaar. Ondanks kritiek stelde zij zich zeer positief en sportief op. Haar uitleg en toelichting zorgden ervoor dat we haar anders gingen zien.
Dat was een super reactie. Zou leuk zijn als de deelnemers van dit jaar ook sportief willen meediscussiëren!

Kom op liefje*, maak je bekend en discussieer mee, dat zou ik (zouden we?) erg waarderen!
« Laatst bewerkt op: 3-10-2007, 15:19:39 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline moljanne

  • Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
Re: Aflevering 1
« Reactie #109 Gepost op: 3-10-2007, 11:37:26 »
Ik denk dat Greet de MOL is.
huh?

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 1
« Reactie #110 Gepost op: 3-10-2007, 12:21:51 »
Ik denk dat Greet de MOL is.

Hahahaha LOL :-) :-) :-) (bij mij doen smileys het niet)

Offline liefje*

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #111 Gepost op: 3-10-2007, 13:07:52 »
Ik quote mezelf even uit een ander draadje:

Kom op liefje*, maak je bekend en discussieer mee, dat zou ik (zouden we?) erg waarderen!

Ik ga niet echt mee discussieren,sorry.Was alleen enorm geschrokken dat ik voor iemand opgevallen was.Ok ik kom dan wel twee keer vol in beeld maar dat je me dan ook nog herkent op z'n gedrocht van een foto...Ben wel blij dat je je uitleg even nuanceert want vond dat je nogal snel ,op basis van twee verschijningen ,(ver)oordeelde.
Je vraag om meer info over het programma ga ik onbeantwoord laten:eerst en vooral is er dan niets leuk meer aan en verder heb ik een contract  :-X en hou ik me daar om die eerst en vooral graag aan... ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 3-10-2007, 13:09:55 door liefje* »

Offline moljanne

  • Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
Re: Aflevering 1
« Reactie #112 Gepost op: 3-10-2007, 13:24:58 »
Nou, één ding is in iedergeval duidelijk..... Greet zit nu niet meer op het eiland! ::joehoe::
huh?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #113 Gepost op: 3-10-2007, 14:12:41 »
Ik ga niet echt mee discussieren,sorry.Was alleen enorm geschrokken dat ik voor iemand opgevallen was.Ok ik kom dan wel twee keer vol in beeld maar dat je me dan ook nog herkent op z'n gedrocht van een foto...Ben wel blij dat je je uitleg even nuanceert want vond dat je nogal snel ,op basis van twee verschijningen ,(ver)oordeelde.
Je vraag om meer info over het programma ga ik onbeantwoord laten:eerst en vooral is er dan niets leuk meer aan en verder heb ik een contract  :-X en hou ik me daar om die eerst en vooral graag aan... ::joehoe::

Leuk dat je reageert. Tuurlijk moeten jullie je aan een contract houden. Maar achteraf over een uitzending praten, kan dat wel? Ik vind het leuk om te horen hoe de deelnemers tegen de uitzending aankijken. Wat achtergrond info en zo, over dat wat al is uitgezonden, dat zou wel leuk zijn.
En die foto, die valt toch wel mee? Er zijn slechtere bij, vind ik! ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 3-10-2007, 14:14:56 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 1
« Reactie #114 Gepost op: 4-10-2007, 00:45:34 »
Ik ga niet echt mee discussieren,sorry.Was alleen enorm geschrokken dat ik voor iemand opgevallen was.Ok ik kom dan wel twee keer vol in beeld maar dat je me dan ook nog herkent op z'n gedrocht van een foto...Ben wel blij dat je je uitleg even nuanceert want vond dat je nogal snel ,op basis van twee verschijningen ,(ver)oordeelde.
Je vraag om meer info over het programma ga ik onbeantwoord laten:eerst en vooral is er dan niets leuk meer aan en verder heb ik een contract  :-X en hou ik me daar om die eerst en vooral graag aan... ::joehoe::
Hey Greet! Had ik gelijk dat je "familie of zo" was ;D Ben benieuwd om je aan 't werk te zien ginder!
Kom na de uitzending nog eens binnen hier, dat doen anderen vorige jaren ook en da's best gezellig!
::hug::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #115 Gepost op: 4-10-2007, 01:02:45 »
Ik ga me toch echt weer onthouden van karakteraanvallen gebaseerd op de luttele seconden dat iemand op TV is. Kijk, als we zondag Kenny Bruno zien neerhoeken (ik zeg maar wat) dan is 't wel duidelijk waar zoiemand voor staat, maar van die gesprekjes valt zoveel te knippen en te plakken.
† Rust zacht Eepee †

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 1
« Reactie #116 Gepost op: 4-10-2007, 08:55:58 »
Ik ga me toch echt weer onthouden van karakteraanvallen gebaseerd op de luttele seconden dat iemand op TV is. (...)

Ik probeer het ook maar 't is soms moeilijk hé!  ::rofl::
Maar we doen ons best! ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Missy_E

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #117 Gepost op: 4-10-2007, 12:56:22 »
Ook wel leuke jongen in Robinson.
Ik hoop dat wij daar meer van gaan zien.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 1
« Reactie #118 Gepost op: 4-10-2007, 18:42:12 »
hahahhaa. ik wou net posten, ´niet mijn type´.
komt meneer van de foto zelf net voorbij.  :P

(maar trek het je niet aan hoor, ik val gewoon op lang haar  ::love::)

Offline liefje*

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #119 Gepost op: 4-10-2007, 21:18:33 »
hey, lekkere vent, jij ook hier ::zwaai::, wel geestig hé ::rofl::

dikke kussen van je maatje ::bravo::