Auteur Topic: [Kandidaat] Bruno  (gelezen 30738 keer)

Offline kokosnoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • mjammie!
Re: [kandidaat BE] Bruno
« Reactie #20 Gepost op: 2-10-2007, 15:11:13 »
Was hij niet ook degene die zei dat leiding geven hem in het bloed zat, of iets dergelijks?  ;D

zoiets heb ik ook gehoord ja, maar volgens mij probeert ie de Gordon Ramsey methode (Bruno is ook kok), maar dat kan alleen Gordon Ramsey zich permiteren.

Er was trouwens ook nog een gozer (naam geen idee) die hem volgens mij echt expres zat te ondermijnen (die van dat "mijn keuken..") , wel handig gedaan want Bruno liep er volop in!
 ;D
.....is het al zondag??.....

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Bruno
« Reactie #21 Gepost op: 8-10-2007, 17:57:54 »
Hij deed me denken aan Mick...

en dat is niet bepaald een pluspunt...
Nou,dat vond ik dus ook meteen al vond ik hem gister wel weer ok.
Die trekjes had Mick ook.
Maar zodra iemand tegen hem inging...woehoeeeeee >:(

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Bruno
« Reactie #22 Gepost op: 8-10-2007, 19:22:52 »
Ik vind Bruno nu al weer een stuk leuker dan vorige week!

Vorige week was hij de hele tijd gestresst en daar kan hij duidelijk niet tegen.
Nu was ie veel ontspander en dat maakte hem gewoon een aardige gast ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Bruno
« Reactie #23 Gepost op: 8-10-2007, 20:41:18 »
Inderdaad, dat was mij ook al opgevallen. Hij was echt een stuk leuker gister, dan in de aflevering van de week ervoor.

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: [kandidaat BE] Bruno
« Reactie #24 Gepost op: 8-10-2007, 20:53:44 »
Ik vind Bruno nu al weer een stuk leuker dan vorige week!

Vorige week was hij de hele tijd gestresst en daar kan hij duidelijk niet tegen.
Nu was ie veel ontspander en dat maakte hem gewoon een aardige gast ::ok::

We zien maar kleine stukjes van iets wat misschien al uren speelde,dat maakt het voor de kijker moeilijk om te bepalen.
We weten maar nooit wat er zich allemaal heeft afgespeeld voordat iemand een ontploft....toch??
Blesses too you 2

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Bruno
« Reactie #25 Gepost op: 8-10-2007, 22:53:03 »
We zien maar kleine stukjes van iets wat misschien al uren speelde,dat maakt het voor de kijker moeilijk om te bepalen.
We weten maar nooit wat er zich allemaal heeft afgespeeld voordat iemand een ontploft....toch??

Ja dat is elk jaar weer het probleem.
Maar ik basseer mijn meningen over kandidaten gewoon op wat ik op TV zie. Waar moet ik dat anders op doen?

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: [kandidaat BE] Bruno
« Reactie #26 Gepost op: 8-10-2007, 23:09:21 »
Ja dat is elk jaar weer het probleem.
Maar ik basseer mijn meningen over kandidaten gewoon op wat ik op TV zie. Waar moet ik dat anders op doen?

Ja dat is waar.

Als ik mee zou doen zou ik me toch wel zorgen maken over wat en hoe ze iets uitzenden. Want ze kunnen je maken en breken ,volgens mij.
Blesses too you 2

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Bruno
« Reactie #27 Gepost op: 8-10-2007, 23:12:41 »
Na aflevering 2 vind ik Bruno ook wat sympathieker overkomen. ::jaja:: Misschien een ruwe bolster met een week of blank pitje,of hoe zegt men dat?

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Bruno
« Reactie #28 Gepost op: 9-10-2007, 08:04:13 »
Ja dat is waar.

Als ik mee zou doen zou ik me toch wel zorgen maken over wat en hoe ze iets uitzenden. Want ze kunnen je maken en breken ,volgens mij.

Ja,dat lijkt mij ook.
Zou het niet tof vinden als ze alleen maar negatief uit zouden zenden.
Maar wij op het forum zien alleen datgene wat ze uitzenden en daar reageren wij op.
Precies zoals Willemson zegt.
En iedereen weet toch dat ze niet alles uitzenden.
Dus iedereen gewoon lekker je eigen mening blijven geven en uiteraard zonder beledigingen hallelujah!
Anders valt er ook maar weinig te discussieeren en word het rete-saai

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Bruno
« Reactie #29 Gepost op: 9-10-2007, 09:02:59 »
Heel goed hoe hij na het spuugincident direct de verantwoordelijkheid op zich nam! Gemiste kans voor de verder zo slim spelende verantwoordelijke Sven.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Bruno
« Reactie #30 Gepost op: 12-10-2007, 00:15:18 »

       H
    HHHH
       H
       H
       H


   .#RIP#.
-dag kogelvis-
     ::joehoe::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline cortex

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Bruno
« Reactie #31 Gepost op: 14-10-2007, 22:31:29 »
Een mooi lesje gehad :) Ben wel blij dat-ie door is... ik kan me vergissen, maar ergens mag ik 'm wel, kweet ook niet precies waarom  >:D
Contra torrentem

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Bruno
« Reactie #32 Gepost op: 14-10-2007, 22:40:56 »
Een mooi lesje gehad :) Ben wel blij dat-ie door is... ik kan me vergissen, maar ergens mag ik 'm wel, kweet ook niet precies waarom  >:D

Ja ik vind het altijd wel een hilarische gozer. Ben ook blij dat hij door is.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Bruno
« Reactie #33 Gepost op: 14-10-2007, 23:12:03 »
Een mooi lesje gehad :) Ben wel blij dat-ie door is... ik kan me vergissen, maar ergens mag ik 'm wel, kweet ook niet precies waarom  >:D

Dat gevoel heb ik nou ook

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Bruno
« Reactie #34 Gepost op: 14-10-2007, 23:31:38 »
Bruno is nogal puur natuur, assertief, eerlijk, ... ::jaja::
En zelfingenomen, bazig, arrogant, egoïstisch, ... ::jaja::

Al met al een explosieve cocktail die leuke TV oplevert! Blij dat hij er nog in zit!
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Bruno
« Reactie #35 Gepost op: 15-10-2007, 08:55:09 »
Ik vind het heel jammer dat hij toch door is, nu is hij toch weer heel ingenomen met zichzelf. Had hem graag zien vertrekken.
Toen hij te horen kreeg dat hij erin mocht blijven was hij trouwens ook plotseling het meisje dat hij aan het 'troosten' was helemaal vergeten!  ::niet-ok::

...en hoe hij over Mathilde sprak vond ik ook heel laag, grappig dat hij daarna zelf helemaal geen vis ving!
« Laatst bewerkt op: 15-10-2007, 09:07:14 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: [Kandidaat] Bruno
« Reactie #36 Gepost op: 15-10-2007, 09:17:44 »
Bruno is nogal puur natuur, assertief, eerlijk, ... ::jaja::
En zelfingenomen, bazig, arrogant, egoïstisch, ... ::jaja::

Al met al een explosieve cocktail die leuke TV oplevert! Blij dat hij er nog in zit!
:)


ja dat is waar,maar als ik op dat eiland zat met hem,dan had ik me toch wel ff groen en geel geergerd aan hem.
Hij is iemand die (lijkt wel) eigenlijk onzeker is en die door zich zo neer te zetten zichzelf zeker voelt.
Hij wil het liefst alles in de hand heben(onbewust) anders verliest hij zich zelf.
Blesses too you 2

Offline Twinaz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Bruno
« Reactie #37 Gepost op: 15-10-2007, 09:45:48 »
Hij werd even heel goed aangepakt door Rudi door hem heel lang in onzekerheid te laten. Super. Ik heb ervan genoten.

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: [Kandidaat] Bruno
« Reactie #38 Gepost op: 15-10-2007, 10:04:07 »
Zeker niet mijn favoriete kandidaat

Drukt de hele tijd zijn mening erdoor
Ook een echte betweter (kwalitiet controleren, aja, ik kan dat weten, dat is zeker niet eenvoudig; Dat vissen kan allemaal veel beter, ik zal eens een bootlading vangen)

Aan de andere kant toch wel mooi dat hij doorgaat, het is wel een spraakmakende kandidaat, beter dan iemand die de hele tijd op de achtergrond blijft


Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Bruno
« Reactie #39 Gepost op: 15-10-2007, 10:34:36 »
Ik vind het heel jammer dat hij toch door is, nu is hij toch weer heel ingenomen met zichzelf. Had hem graag zien vertrekken.
Toen hij te horen kreeg dat hij erin mocht blijven was hij trouwens ook plotseling het meisje dat hij aan het 'troosten' was helemaal vergeten!  ::niet-ok::
...en hoe hij over Mathilde sprak vond ik ook heel laag, grappig dat hij daarna zelf helemaal geen vis ving!

Dat vond ik wel de max ja, "Kom, geeft dat stokske maar alhier sè, ik zal u nekeer tonen hoe dat moet!", en dan visloos terug uit het water. Hij had eigenlijk nog moeten zeggen "Wa is dat voor nen belachelijke vishengel? Allé kom, wie heeft die gemaakt? Natuurlijk kunde daar niet mee vissen! Hoe is dat nu mogelijk!"
::rofl::

Hij was beter van die vishengel afgebleven, maar ja, ALS hij een vis meehad was hij wel DE man geweest...
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!