Auteur Topic: [Kandidaat] Kenny  (gelezen 22175 keer)

Offline furie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #40 Gepost op: 23-10-2007, 17:09:04 »
Ik denk dat het lou of siegrike was die dat zei om express te verliezen, want hij zegt toch ook dat hij liever zo op het eiland zit met frustraties, dan te verliezen, en als lou en lotus dat zeggen zegt hij toch ook valse mensen ::jaja::
Hij was wel het rode team niet aan't uitlachen toen ze vertrokken! terwijl de rest dat wel deed :o

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #41 Gepost op: 29-10-2007, 13:06:58 »
realiseerde het me net pas, maar toen kenny het water indonderde nam hij bart vrolijk met een duw (volgens mij tenminste) mee. vond ik erg onsportief overkomen...
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #42 Gepost op: 29-10-2007, 13:08:57 »
Ik moest wel lachen om die opmerking (weet niet meer van wie) die zei dat Kenny net als popcorn was, springt alle kanten op!!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::  Klopt helemaal!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #43 Gepost op: 29-10-2007, 15:17:22 »
Ik denk dat Kenny als hij in de goeie omgeving zit een leuke gast is.
Aan het begin met het kiezen van die leiders vond ik hem ook cool, dus.
Ik wil wel eens zien hoe hij het bij de laatste 10 (oftewel: ieder voor zich) zal doen.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #44 Gepost op: 29-10-2007, 15:20:59 »
Tot nu toe vind ik hem mateloos iritant!!
Hoop dat hij de laatste 10 niet haald.
There's no show like a reality show ;)

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #45 Gepost op: 29-10-2007, 17:06:24 »
Ik hoop ook dat hij het niet haalt. Hij is ook bijhoorlijk irritant in zo'n deleted scene van aflevering 4, 'Miscommunicatie'.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #46 Gepost op: 30-10-2007, 01:53:59 »
::niet-ok::
Not my cup of tea...
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #47 Gepost op: 30-10-2007, 08:58:46 »
Tot nu toe vind ik hem mateloos iritant!!
Hoop dat hij de laatste 10 niet haald.
Niet helemaal tot nu toe, want in het begin vond ik hem niet irritant. Maar de laatste 2 afleveringen wel.
Wie weet knapt hij weer wat op in het rode kamp ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #48 Gepost op: 30-10-2007, 09:16:14 »
Viel me trouwens op, over dat gedoe met Walter over het eten. Er werd heen en weer geschakeld tussen de discussie van oa Kenny met Walter en een apart interview met Kenny. In het interview had Kenny een dikke zwarte baard, bij de discussie een bijgetrimde. Dat interview was dus eerder opgenomen. Ik had verwacht dat de meeste interviews na het voorval zouden worden gehouden  ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #49 Gepost op: 30-10-2007, 10:57:11 »
Viel me trouwens op, over dat gedoe met Walter over het eten. Er werd heen en weer geschakeld tussen de discussie van oa Kenny met Walter en een apart interview met Kenny. In het interview had Kenny een dikke zwarte baard, bij de discussie een bijgetrimde. Dat interview was dus eerder opgenomen. Ik had verwacht dat de meeste interviews na het voorval zouden worden gehouden  ???

Dat wordt wel zo gedaan, ze praten kweeniehoelang met je en stellen van alle vragen, en dan gebruiken ze daar zinnetjes uit. Een vraag kan bv. zijn: "Stél dat je seffens wint, hoe zou je je dan voelen?" en dan moet je antwoord beginnen met het woord "winnen", bv. "Ja, zalig hé, winnen. Ik ga altijd voluit voor winst, en geen balk die mij zal tegenhouden".
En dan beginnen ze te monteren, terwijl je op de echte proef misschien onderaan de balk hangt om hulp te roepen... ::rofl::
Insiders!! ::zwaai:: Is dat op het eiland ook een beetje zo?
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #50 Gepost op: 30-10-2007, 13:39:54 »
Als ze de intervieuws na de proeven doen, snap ik Bruno helemaal niet meer ::rofl::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #51 Gepost op: 30-10-2007, 13:46:35 »
Als ze de intervieuws na de proeven doen, snap ik Bruno helemaal niet meer ::rofl::

Neenee, ze doen ze VOOR de proeven (en ook erna natuurlijk) en dan *knip* en *plak*
 :)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #52 Gepost op: 31-10-2007, 12:57:22 »
Hij heeft wat weg van Paco van Big brother, verleden jaar... zijn manier van praten en doen.

Ik vond hem eerst goed meevallen... not anymore ::niet-ok:: misschien zal het terug omslaan ::)

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #53 Gepost op: 31-10-2007, 20:20:14 »
Ben ook wel erg geschrokken van de beelden die ik over Kenny zag. Ik zat zelf in het rode kamp en 'k had zondag zoiets van: Jammer, Kenny! Want in het begin viel ie inderdaad super mee. Maar naarmate je elkaar langer kent en je meer honger en verveling hebt, komen de ware aarden natuurlijk gauw bovendrijven.

Offline demanvan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #54 Gepost op: 11-11-2007, 13:49:52 »
Ben ook wel erg geschrokken van de beelden die ik over Kenny zag. Ik zat zelf in het rode kamp en 'k had zondag zoiets van: Jammer, Kenny! Want in het begin viel ie inderdaad super mee. Maar naarmate je elkaar langer kent en je meer honger en verveling hebt, komen de ware aarden natuurlijk gauw bovendrijven.
Wat is het stil rondom een van mijn favourieten.
Was het niet zo beste Zandstorm dat Kenny niet goed kon aarden in het nieuwe kamp?
Met wie was onze held daar dan bevriend?
En met wie was jij dat?

Offline furie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #55 Gepost op: 11-11-2007, 23:26:24 »
Ben ook wel erg geschrokken van de beelden die ik over Kenny zag. Ik zat zelf in het rode kamp en 'k had zondag zoiets van: Jammer, Kenny! Want in het begin viel ie inderdaad super mee. Maar naarmate je elkaar langer kent en je meer honger en verveling hebt, komen de ware aarden natuurlijk gauw bovendrijven.

Hoe deed ie dan in't rode kamp dat ie niet meer meeviel!? Want mij leek het dat ie het met iedereen daar goed kon vinden, in't rode kamp! En volgens mij kon ie het zelfs met jou goed vinden? In ieder geval vind ik het spijtig dat ie eruit is!!Ik vond hem veel leuker dan sommigen die nu gekozen zijn!!

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #56 Gepost op: 11-11-2007, 23:28:03 »
In ieder geval vind ik het spijtig dat ie eruit is!!Ik vond hem veel leuker dan sommigen die nu gekozen zijn!!
Het feit dat hij voor de pizza koos, vind ik wel een afknapper eerlijk gezegd.  ::niet-ok::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #57 Gepost op: 11-11-2007, 23:54:01 »
Daaahaaag ::niet-ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #58 Gepost op: 12-11-2007, 00:07:51 »
Ik ben blij dat deze jankebal er uit is.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Kenny
« Reactie #59 Gepost op: 12-11-2007, 00:15:06 »
Het geeft zijn handtekening op z'n Myspace iets lachwekkends:

"Cuz one day...I know i'll be king"
::)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!