Auteur Topic: [Kandidaat] Tim (& Iraida)  (gelezen 51066 keer)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #40 Gepost op: 7-10-2007, 22:34:56 »
Wat een stel debiele apen  ::niet-ok::  Die Iraida is zo'n bitch, met dat afvallen enzo  ::niet-ok:: En Tim is gewoon een domme debiel
First you go backwards, but then forwards again

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #41 Gepost op: 7-10-2007, 22:37:19 »
Wat is die Tim een ongelovelijk mietje zeg ::) en die Iraida een enorme zeurpiet, ben blij dat zij er in ieder geval al uit is, nu hij ook nog >:D

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #42 Gepost op: 7-10-2007, 22:39:25 »
Wat is die Tim een ongelovelijk mietje zeg ::)

Vind je? Ik vond het wel dapper dat hij het tegen 98 man op durfde te nemen. Ik hoop dat hij er nog lang in zit.  ;D

die Iraida een enorme zeurpiet

Daar ben ik het wel mee eens.  :D
Nog even niks.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #43 Gepost op: 7-10-2007, 22:40:38 »
afgezien van het spugen had ik best medelijden met hem ook, denk dat ie beter uit de verf komt nu zij naar huis is :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #44 Gepost op: 7-10-2007, 22:41:07 »
Jammer dat ze niet hebben laten zien hoe die 2 uiteindelijk nou uit elkaar zijn gegaan.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #45 Gepost op: 7-10-2007, 22:59:13 »
Ik vroeg me halverwege toch echt sterk af, of dit geen acteurs zijn. Ongelooflijk wat een types. Ik denk dat het wel goed is voor Tim dat Iraida weg is. Ik denk dat het dan echt wel beter zal gaan. Al kan dat spugen natuurlijk echt niet  ::ohno::

Zou het naderhand nog goed gekomen zijn, na dit afscheid?

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #46 Gepost op: 7-10-2007, 23:23:32 »
Zou het naderhand nog goed gekomen zijn, na dit afscheid?
::jaja:: ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #47 Gepost op: 8-10-2007, 00:22:53 »
Iraida heeft echt aan het verkeerde programma mee gedaan;
'Er is zo'n gebrek aan privacy'
'Iedereen stinkt'
'Het eten is echt vies gewoon' (ja wat had je dan verwacht, dat Jamie Oliver voor je kwam koken)
Nee zij heeft er goed aan gedaan te vertrekken..

En Tim, beschermd zijn princesje zo erg dat hij zichzelf in de problemen brengt.
Dat spugen kon gewoon echt niet,
maar bij dat ''pan-incident'' kon ik zijn reactie wel begrijpen..
Hij moet alleen leren om op een andere manier te reageren.
En de manier waarop hij Iraida behandelde toen zij besliste naar huis te gaan vond ik ook echt niet kunnen.   
There's no show like a reality show ;)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #48 Gepost op: 8-10-2007, 06:59:13 »
Het meeste trieste stel tot nu toe...voor mensen die anderen bespugen kan ik alleen maar walging opbrengen...spugen vind ik zo minderwaardig!!!
Tim is verder een dolle koe die alles wat tegen hem gezegd wordt, als ene persoonlijke aanval ziet..kortom hij doet er weinig mee totdat hij er over nagedacht heeft, en dan is het leed meestal al geleden.
Ben overigens wel benieuwd hoe hij het er af gaat brengen zonder Iraida, het enige wat zij kon was anderen bekritiseren op hun uiterlijk terwijl ik me afvraag hoe zij fotomodel is geworden, zo knap is zij nou ook weer niet :-X
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline twinc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #49 Gepost op: 8-10-2007, 08:24:39 »
Zijn/is zij/hij misschien acteurs? Acteurs inschakelen is niet nieuw in realityprogramma's...

Het kàn toch niet dat je je met die instelling inschrijft?? ???

Ik heb dat inderdaad ook gedacht. Het zijn acteurs!!!
Dat moet toch wel. Ze zijn er als stel maar heb ze niet zien zoenen. Alleen Tim die zich enorm uitslooft voor zo'n tuttig foto modelletje. Ze horen hier niet.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #50 Gepost op: 8-10-2007, 09:00:18 »
Waarschijnlijk heeft EP al gezien wat voor vlees hij in de kuip had met Tim en Iraida en ze daarom beide mee laten gaan. Levert namelijk wel lekker vuurwerk op met de andere kandidaten.
Maar je moet als kandidaat-kandidaat :P wél een hele weg doorlopen hé! ::jaja:: en dat ze dat zou gedaan hebben vind ik onwaarschijnlijk.

Ik kan me absoluut niét voorstellen dat Iraida (of Tim) zich aktief heeft ingeschreven voor Expeditie Robinson, een programma waar je geen eten krijgt, geen alcohol en 'cake' à volonté is, waar het stinkt en ze VIS MOET eten (zoals ze btw al 8 of zo jaargangen doen), zonder hemelbed enz...
::ohno:: *waf*waf* Tim mag wel mee om haar hielen te likken en haar te verdedigen tegen ongewenst plebs dat te dicht in haar nabijheid komt. :P

Neenee, die twee zijn in het beste geval actief gescout: ergens van straat geplukt en ginder gedropt zonder dat ze wisten waar ze aan begonnen, en in het andere geval vangen ze wat eurootjes in ruil voor bewezen diesten. Anders zou ze nooit het designerwereldje dat ze gewoon is, vol mooie mensen en shows en party's en alles wat er bijhoort verlaten hebben voor een eiland vol ongewassen irritante naar rotte vis en zweet stinkende mensen. Zelfs niet als je daarmee veel publiciteit kan krijgen, wat toch belangrijk is voor haar.
;D

(...) het enige wat zij kon was anderen bekritiseren op hun uiterlijk terwijl ik me afvraag hoe zij fotomodel is geworden, zo knap is zij nou ook weer niet :-X

Of ze knap is of niet laat ik dan nog in het midden... Haar foto's op het net (en daar is ze nogal gul mee) zijn meestal wél de moeite, ze heeft dikwijls een toffe oosterse 'look'.
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #51 Gepost op: 8-10-2007, 09:03:44 »
Of ze knap is of niet laat ik dan nog in het midden... Haar foto's op het net (en daar is ze nogal gul mee) zijn meestal wél de moeite, ze heeft dikwijls een toffe oosterse 'look'.
::jaja::

Ik heb geen foto's gezien op het net...ik oordeel dus enkel aan de hand van de beelden van de expeditie...geloof overigens  dat niemand er op zijn voordeligst opstaat tijdens een expeditie, dus ze krijgt nog enkele credits :P ;) ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #52 Gepost op: 8-10-2007, 09:19:12 »
Ik vroeg me halverwege toch echt sterk af, of dit geen acteurs zijn. Ongelooflijk wat een types. Ik denk dat het wel goed is voor Tim dat Iraida weg is. Ik denk dat het dan echt wel beter zal gaan. Al kan dat spugen natuurlijk echt niet  ::ohno::

Zou het naderhand nog goed gekomen zijn, na dit afscheid?

Ja, ze zijn nog bij elkaar.  ;)

Tim gaat in ieder geval wel voor Iraida door het vuur, dat kan hem niet kwalijk genomen worden...
En het was ook wel goed van hem dat ie excuses aanbood, dat doet ook niet iedereen...


Maar hij had natuurlijk nooit moeten spugen en om vervolgens zo met een wok weg te lopen is ook al niet slim. Hij had beter niet samen met Iraida aan ER mee kunnen doen, want doordat hij haar steeds 'beschermt' werkt hij zichzelf uit de groep.
Verder denk ik dat Tim gewoon enorm impulsief is; het was volgens mij niet zo dat hij echt expres ruzie maakte met al die mensen.

Goed dat Iraida eruit is, maar ik denk dat het voor Tim nu al te laat is om helemaal terug in  de groep te komen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #53 Gepost op: 8-10-2007, 09:29:42 »
Het was in ieder geval een spraakmakend duo, het opzetje van t productieteam om dit stelletje voor wat vuurwerk te laten zorgen is uitermate geslaagd. Dat het niet echt strookt met het basisconcept van een survivalprogramma is ook duidelijk, maar kijkcijfers zijn nu eenmaal vaak belangrijker dan principes.

Tim en Iraida waren kijkvoer, gaargekookt en afgeserveerd ten faveure van t hongerig gepeupel
« Laatst bewerkt op: 8-10-2007, 14:10:04 door aangekoekt »
lekkere ruige vent van me

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #54 Gepost op: 8-10-2007, 09:42:00 »
Ja, ze zijn nog bij elkaar.  ;)
Shrooooom ;)

Tim en Araida waren natuurlijk niet de enigen die op hun rug lagen, er waren nog andere kandidaten die de hele dag lagen te luieren en de tijd vulden met schelpenkettingen maken, maar die waren misschien wel wat minder 'tv-geniek'. En in tegenstelling tot deze mensen profiteerden I&T blijkbaar NIET mee van het (weinige) eten dat er klaargemaakt werd.
::joehoe::

Tim en Iraida waren kijkersvoer, gaargekookt en afgeserveerd ten faveure van t hongerig gepeupel
Het gepeupel wil BLOED zien! >:D
« Laatst bewerkt op: 8-10-2007, 09:43:45 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #55 Gepost op: 8-10-2007, 09:51:26 »
Wat een stelletje flapdrollen bij elkaar.

Die Tim; als je (serieus) meedoet met ER dan laat je jezelf toch niet zó afzonderen van de groep door toedoen van een enkel individu. Loopjongentje dat was hij. En nu staat hij er alleen voor. Want zijn vriendinnetje is zonder enig overleg weer lekker terug naar de luxe.

En dan die Iraida; als ik de afleveringen bekijk denk ik bij me zelf: "wat een achterlijk mens". Je doet mee aan ER en je lust geen vis. En dan haar zogenaamde vriendschap met die goedzak Tim. Zo ga je toch niet om met Tim (en zijn gevoelens). Maar dat zal haar worst wezen, ze heeft het volgens mij niet eens door dat ze door haar gedrag andere mensen kwetst. Zij zat in het programma alleen om de publiciteit. Er zal binnenkort wel een foto-shoot zijn. Ik gok Actueel of Nieuwe Revu, één of ander pulp-blaadje. Past goed bij Iraida, goedkoop en zonder eigenwaarde.  

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #56 Gepost op: 8-10-2007, 11:32:07 »
Iraida reageert op het RTL-forum persoonlijk op de kritiek die de forummers op haar leveren. Aangezien hier ongeveer dezelfde kritiek gegeven wordt, zijn Iraida's reacties ook hier wel interessant om te lezen:  :)

Citaat
Goh wist niet dat k zo interesant was dat er een heel topic over geopend moest worden..
Beetje sneu eerlijk gezegd.. maar goed!!!!!!!!!!

Beetje makkelijk om te oordelen als je zelf niet ergens bent geweest..
en nog makkelijker om te oordelen over ''aangeplakte stukjes''

FF voor de duidelijkheid ik wist dat k niet naar het Hilton of iets in die richting ging..

Mijn antwoord op de vraag vond je het eiland mooi was simpel..
Ik had het mooier gevonden met voorzieningen.. en NIET ik had meer luxe verwacht..
BETER LUISTEREN!!

(...)

Ik heb nogmaals nooit gezegd dat ik meer voorzieningen heb verwacht..
Ik zei alleen dat het eiland mooier zou zijn , als er meer voorzingen waren..
wat is daar mis mee??
Ik geef gewoon MIJN mening over het eiland..

En mensen mogen zeggen wat ze willen over mij.. zolang het maar niet iets is , wat ik NIET heb gezegd..

en ik heb alle alleveringen gezien... als je ernaar kijkt lijkt het voor IEDERREEN wel zoiets van ja dat moet ik ook wel kunnen.. maar als je er bent is dat een ander verhaal.. vooral als er eindstand 100 man is.. Dan ga je er al heen met een geirriteerde bui en begin je alles vanzelf minder te vinden..
Terwijl met 16 man , alles waarschijnlijk heel anders zal zijn..

(...)

Ik ben er al lang aangewend..
Heb eerder meegedaan met tv programma's en wedstrijden.. waar mensen ook 1000 en 1 topics over hadden..
Maar daar zeiden ze geen dingen die k niet heb gedaan of heb gezegd..
En hier gaat iederreen mij zo aanvallen omdat ik iets mooier zou vinden met voorzingen.. is toch niet zo gek??
Als je een huis wilt kopen en gaat 2 bezoeken.. allebei precies hetzelefde.. alleen in het ene staan mooie meubelen en in het andere niet.. welke vind je dan mooier??
Zelefde verhaal met het eiland.. Als er van alles en nog wat is , vind je het eiland prachtig!
Maar als er 100 man is ..Wat niemand had verwacht.. valt het enorm tegen.. Je hebt geen privacy.. Je kan niet eens fatsoenelijk je behoefte doen.. of iemand staat al naast je..
etc etc
(...)
Zo kunnen ze deze mensen doorlaten..
Als je alleen maar echte surviors hebt is er geen zak aan om te kijken..
Mensen die net iets anders zijn , zijn BLIJKBAAR interesanter..
Want over wie wordt een topic geopend hier??
Elke kandidaat is op een specifiek iets geselecteerd..
en nogmaals ja k heb ALLE afleveringen bekeken..

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #57 Gepost op: 8-10-2007, 11:41:53 »
Jee wat een type's zeg die 2, ik blijf het zeer ongeloofwaardig vinden.
Ik kan me echt niet voorstellen dat je je zo gedraagd op een eiland en/of dat je sowieso mee gaat ::ohno::

Dat spuwen is trouwens echt wel heel erg goor zeg, lager kun je niet gaan in mijn mening.
Moest er trouwens wel erg om lachen dat toen dat gezegd werd tegen hem dat hij vroeg of hij ze dan maar beter had kunnen neerslaan of zoiets dergelijks  ::rofl::

En nu gaat Iraida gewoon zomaar weg (heul onverwacht NOT) en blijft Tim wel  ::oink::
En ook dit vind ik dus weer helemaal niet geloofwaardig.
Zal me wel erg benieuwe hoe Tim gaat worden op het eiland zonder Iraida.....ik denk stiekum dat hij ineens een groepsmens gaat worden ::jaja::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #58 Gepost op: 8-10-2007, 11:42:16 »
In het Vlaams hebben wij een term voor zo'n mens:
"een olijke klinke"

Ze had haar beter ingeschreven voor Temptation Island als ze meer luxe wou...

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: [kandidaat] Tim & Iraida
« Reactie #59 Gepost op: 8-10-2007, 11:51:55 »
hmm lees net die repley van Iraida en kan er eerlijk gezegd toch weinig mee.
Ik blijf het op zich toch wel sneu vinden dat je niet van de schoonheid van zo'n prachtig stukje wereld kunt genieten zonder er bij te denken dat het mooier zou zijn als je er luxe voorzieningen aan toe zou voegen. Maargoed blijkbaar zie ik dat verkeerd. ::)


Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje