Auteur Topic: SPOILERS!!!!!!!  (gelezen 28194 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #20 Gepost op: 2-10-2007, 10:32:24 »
Ach ja, dat is hun eigen verantwoordelijkheid. Als je Hyves hebt weet je dat dat voor iedereen zichtbaar is. Iedereen kan meelezen met wat je daar aan berichten post, net als op dit forum. Als je niet wil dat dingen openbaar worden moet je ze dus vooral niet op Hyves zetten. Er bestaat ook nog zoiets als mail en daarbij kunnen wij niet meelezen... Dus als iemand erover zou vallen dat wij daar een beetje naar informatie over ER zoeken, dan hadden ze dat maar eerder moeten bedenken...

Een paar kandidaten hebben hun Hyves trouwens al onzichtbaar gemaakt, dus dat kan duidelijk wel.

Mee eens ::jaja:: Beetje onzin om te gaan zeggen dat kandidaten door "ons" speurwerk in de problemen zouden kunnen komen. Dat lijkt me toch echt eigen verantwoordelijkheid. Eerst maar eens nadenken over de gevolgen voor je alles maar op internet knalt.
Geniet nooit met mate...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #21 Gepost op: 2-10-2007, 10:56:17 »
Ze zijn er nu zelf blijkbaar allemaal ook achter aan het komen:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #22 Gepost op: 2-10-2007, 11:01:59 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Superspoiler over 'bekende kandidaat':

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 2-10-2007, 11:05:25 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #23 Gepost op: 2-10-2007, 11:14:49 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #24 Gepost op: 2-10-2007, 11:52:12 »
Inderdaad erg jammer als het speuren op hyves  aan het licht brengt wie er voortijdig naar huis moet.

Zelf zit ik er zo niet mee, vooral in het begin van de serie is het niet zo'n ramp. Maar ik vind het sneu voor de mensen achter de site hier en achter de RTL-site, omdat die zonder twijfel hun best doen om dingen die niet naar buiten mogen komen, ook daadwerkelijk verborgen te houden.

Doet me denken aan een ander programma (Planet Race), waar door middel van handigheidjes het resultaat van het pixelprikken werd beïnvloed. Dat iemand dat voor zichzelf doet, moet ie zelf weten, maar die persoon ging hier op RN uit de doeken doen hoe dat in zijn werk ging.

Mensen, wat ik ermee zeggen wil, ER is een leuk programma, waarbij het er juist om gaat om via het verloop van het programma erachter te komen, wie er voortijdig naar huis moet. Als je er op een andere manier achter probeert te komen, is er toch geen aardigheid meer aan?

Maar misschien zie ik het wel verkeerd.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #25 Gepost op: 2-10-2007, 12:08:38 »
Maar misschien zie ik het wel verkeerd.

Ik denk dat je het gewoon anders ziet, daarom niet noodzakelijk verkeerd hoor! ::hug::

Verder ook te weten gekomen dat (minispoiler)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #26 Gepost op: 2-10-2007, 17:16:52 »


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #27 Gepost op: 2-10-2007, 17:21:50 »
SCHAAM JULLIE!
een zielige bende, nog erger dan de vervelende reporters!
 ::niet-ok::
Hihi! Je moet toch niet meelezen? :P
We houden ons nog in hoor, het staat echt vol vol vol, onbegrijpelijk gewoon! ::)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #28 Gepost op: 2-10-2007, 20:36:42 »
;D
Dit is een mooi schoolvoorbeeld van wat je NIET op internet moet zetten  ::rofl:::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
  ::rofl:: hiermee valt meteen het vooroordeel over domme blontjes weg  :D

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #29 Gepost op: 2-10-2007, 21:31:04 »
OMFG, Spelers die niks geheim kunnen houden ::oink::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #30 Gepost op: 2-10-2007, 21:55:22 »
Ik vraag me echt af waarom je Expeditie Robinson kijkt als je toch al van tevoren nu weet wat er ongeveer gaat gebeuren. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen...
Ik zal het in ieder geval niet lezen..  :-*

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #31 Gepost op: 2-10-2007, 23:29:02 »
;D
Dit is een mooi schoolvoorbeeld van wat je NIET op internet moet zetten  ::rofl::
(...)
« Laatst bewerkt op: 3-10-2007, 14:15:08 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #32 Gepost op: 3-10-2007, 12:44:35 »
oh my, dit is echt heel ernstig.
waar zijn die geheimhoudingscontracten?

wat een ontzettend, ontzettend domme fout.  ::ohno::

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #33 Gepost op: 3-10-2007, 13:30:48 »
Echt belachelijk dat kandidaten niet nadenken wat ze op internet zeggen
Denken ze nu echt dat als je iets op internet zet het geheimer blijft dan als je aan iemand iets direct vertelt?
Ik hoop dat de kandidaten die mee gaan strijden voor de overwinning niet zo dom zijn geweest om iets te zeggen op hyves, anders is de spanning helemaal weg.

dmbr

  • Gast
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #34 Gepost op: 3-10-2007, 14:07:55 »
oh my, dit is echt heel ernstig.
waar zijn die geheimhoudingscontracten?

wat een ontzettend, ontzettend domme fout.  ::ohno::

Dit soort personen die inderdaad wat naief geweest zijn,
zijn tussen al die mensen niet eens herkenbaar in beeld, dus de informatie die jullie op hyves zoeken draagt echt niks bij en zal helemaal niks verklappen. In ieder geval niks wezenlijks.

Als je het niet wilt weten, moet je er ook niet naar op zoek gaan. Want jullie graven in berichten die voor vrienden bedoeld zijn en sommigen zijn gewoon nog niet op de hoogte dat dat soort berichten voor iedereen leesbaar is. Mensen die er geen kwade bedoelingen mee hebben, laten het gewoon voor wat het is. Wat schiet je ermee op om dat zo belachelijk te maken?
« Laatst bewerkt op: 3-10-2007, 14:10:17 door dmbr »

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #35 Gepost op: 3-10-2007, 16:54:56 »
Wat een soepkip ben je als je als kandidaat allemaal dingen over het verloop
van de Expeditie naar buiten gaat brengen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Lol, da's precies mijn idee van vorig jaar bij dat 'verzin je eigen robinson-concept-dinges'
† Rust zacht Eepee †

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #36 Gepost op: 3-10-2007, 17:35:15 »
bovenstaande post is niet bedoeld als belachelijk maken (althans, dat is niet mijn bedoeling), maar ik vind het wel gewoon heel erg dom.

reality tv is reality tv, in dit geval met afvallers, en wanneer wie is afgevallen hoort gewoon niet op internet rond te slingeren.
je hebt gelijkt dat dit natuurlijk veel minder ernstig is dan wanneer er 16 kandidaten zouden zijn, maar dat doet niets af aan de fout (imho) die er gemaakt is.

er zullen ook vast kandidaten tussen zitten die niet weten dat krabbels voor iedereen zichtbaar zijn, maar ik geloof niet dat niemand daar vanaf wist.
100 man of niet, het hoort gewoon niet te gebeuren.
en daarbij vraag ik me af waar de geheimhoudingscontracten zijn...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #37 Gepost op: 3-10-2007, 17:49:00 »
tja, je kiest er zelf voor om op de spoilers te klikken of niet..

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #38 Gepost op: 3-10-2007, 18:29:52 »
Ja das op zich wel waar - maar de mens is nel zoals de kat vaak nieuwsgieriger dan goed voor ze is.
By the way ik denk wel dat idd de mensen die ver zijn gekomen niet op de hyves te -krabbelen - vinden zijn - zeker niet nu na al dit gezever

Miss vind jij het gezever. Volgens mij is het gewoon dom dat je als kandidaat info op Hyves zet die geheim moet blijven. En als iemand dan zo slim is om op Hyves te gaan zoeken en die info ook nog vind, dan zou mij als kandidaat ook het schaamrood op de kaken gaan staan inderdaad :) En wat is er makkelijker dan wanneer je je schaamt om de schuld bij een ander te leggen.

Andere jaren las Ernst-Paul hier ook weleens mee trouwens, wie weet dit jaar ook.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline marlousverheul

  • Forumlid
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #39 Gepost op: 3-10-2007, 18:56:26 »
Ik moet wel een beetje lachen om het feit dat dit onderwerp zoveel reactie en zoveel lezers oplevert.
Weet je, sommige mensen kijken en willen niet weten wie er gaat winnen, maar andere mensen vinden het gewoon heel erg leuk om een beetje te speuren. dat levert mij in elk geval extra plezier op, en het verpest totaal mijn genot bij ER niet. Ik ben tevreden over het feit dat de spoilers verborgen zijn, zodat niemand ongewenst geconfronteerd wordt met kennis.

Zijn de deelnemers dom? Nee, hooguit naief, of (zoals ik tot vorige week!!!) onwetend over de precieze functionaliteit van Hyves. Niets mis mee. Einstein zou het ook niet geweten hebben, en die wil ik echt niet dom noemen.

Misschien moeten we dit topic hernoemen, zoiets als "alleen voor speurneuzen"...