Auteur Topic: Wie heeft zich weleens opgegeven en zijn er ook oud kandidaten onder ons  (gelezen 26916 keer)

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Leuk om dit allemaal te lezen.....Ik ken niemand

hoop volgend seizoen of het jaar daarop een x de gelukkige te zijn.

Tattoo´s zetten doe ik er niet voor,zonder kunnen ze me ook wel gebruiken.
Er wordt gezegd dat je zo extravagant mogelijk moet zijn,maar als ze me nu eens op gesprek willen hebben dan kunnen ze het zien ......

ieder mens is uniek toch     ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 15-10-2007, 21:03:38 door Blesses »
Blesses too you 2

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Ik=oud kandidaat van vorig jaar. Maar dat is oud nieuws.

Hé, Saron!
Volg jij, als oud-kandidaat, deze expeditie ook weer op tv? En kijk je er nu echt anders naar dan eerder?
Had jij liever in zo'n grote groep van 100 zoals nu gezeten dan in zo'n groepje van 9, zoals vorig jaar, of juist niet?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
??  kandidaat -   dat mogen we niet zeggen, toch!

Jawel hoor, je mag alleen niets verklappen over ER en geen hints of commentaar over de beelden geven of over wat er eventueel niet is uitgezonden of over de wijze van monteren of kritiek op Evy, EP of de crew of de organisatie of op mij en voor de rest mag vrijwel alles! ::jaja::
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Er zijn inmiddels al aardig wat deelnemers van deze reeks die hier een account aangemaakt hebben. ::vergroot::
<---Kandidaat Kimo is nu ook al online.  ::vergroot:: 

::zwaai:: Hallo daar! ::zwaai::

 :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Zie je wel, ik WIST het hé!  >:(

::rofl::

Voila, dat is je enige fout geweest om niet geselecteerd te zijn  ::jaja::
Had je nu gewoon je naam op je kont laten tatoeëren,dan was je erbij  ::jaja:: ::jaja::

op je linkerbil; Luk  en op je rechter ass (er staat wel een s teveel,maar dat zou het em net gedaan hebben, ::vergroot:: Luk-ass en jij toont je kont ::jaja:: ::jaja::  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
De blonde Els komt uit Belgie, dusssss  ::regenboog::

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
?

he frits ook actief op dit forum??? ::zwaai::
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Inderdaad Tante Saar is terug! Ik zal wat vragen beantwoorden die ik net lees.

Of ik liever met 100 dan 9 had gezeten? Achteraf ik denk het zelf wel. Ik had meer aansluiting kunnen vinden wellicht, tussen 100 mensen zitten statistisch gezien meer mensen die mij niet vervelend vreemd, maar wellicht wel prettig gestoord hadden gevonden. En ik doe het gewoon beter in groter gezelschap. Aan de andere kant snap ik dat mensen daar zich ongelukkig voelde: ik wilde ook mijn rust en dat heb je op zich niet met 100 man op een strandje. En ik vind ze geen losers dat ze na een week opstapte. Er moeten toch mensen afvallen en wie weet waren er meer mensen die hadden wat ik destijds had. Alhoewel dat ook wel lag aan de weinige contacten die je onder 9 mensen kan opbouwen en de teveelheid aan rust voor iemand als ik. Om kort te gaan: ik heb echt geen benul wat 100 man op een eiland met een mens doet.

Of ik het weer kijk: was t niet van plan, ER was voor mij echt verleden tijd. Toen kreeg ik lucht van Sleeve en nu wil ik gewoon zien of ze het gaat halen. Ik ben helemaal voor haar en hoop dat ze de finale haalt. Ik vond haar een enig mens tijdens de rondes voor Panama. Lief en ook stoer. Sleeve for ER-president!  ::bravo::

Of ik het nu leuker of stommer vind dan eerst: ik vind het chaotisch en onoverzichtelijk. Er gebeurt nu teveel en daarvan kan je te weinig laten zien. Van ons werd al zo weinig getoond vorig jaar. Ik zie geen proeven, jammer. Het eiland gaat idd naar de knoppen, dat had die meneer helemaal goed. Ik voorzie dat de groep die op dat eiland/strand blijft heel veel voorsprong heeft kwa ontwikkeling (hutten en bedden/vuur/andere bouwsels ed) tov van het opnieuw moeten starten op een ander strand/eiland. Ik ben benieuwd of voor het houden van de reeds gecultiveerde plek een strijd moet worden geleverd.

Overigens ben ik blij dat ze afgestapt zijn van dat leidersidee, Klaar en Robin, want dat vond ik namelijk zelf een afknapper in Panama. Zit je daar met iemand die het allemaal beter weet, je dat de hele tijd inwrijft en die duidelijk meer productionele informatie heeft dan jij. Het had mij niet gered daar als ze er niet waren geweest, maar door betweterige leiders kom je zelf nergens achter en ze hadden te veel vinger in de pap over het verloop van de expeditie. Dat is nu in elk geval verleden tijd.

Saar heeft gesproken.....tot snel weer.

Dikke kus aan een ieder forummer en een  ::hug:: aan Lukas in het bijzonder.
 

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Hoi Saron,

Leuk om zo'n uitgebreid antwoord te lezen. Een paar dingen sprongen er voor mij uit.

de teveelheid aan rust voor iemand als ik.

Dit is inderdaad iets wat niet-deelnemers zwaar onderschatten c.q. zich totaal niet realiseren. Heel veel, heel lang wachten, wachten, wachten. En dan zou je als outsider denken: dan ga je toch verder aan het kamp bouwen of voedsel zoeken? Maar het kamp is op een gegeven moment goed genoeg en je gaat geen energie verspillen. En als iedereen al alle kanten op is gelopen op zoek naar voedsel, moet je zelf dan nog een keer die reeds onderzochte gebieden onderzoeken?  :-\\ En je kunt niet de hele dag in het water liggen om proberen vis te vangen. Dus je zit eens hier en je zit eens daar en je praat maar weer eens met diverse mensen. De ene dag valt dit je makkelijker dan de andere. Ik had er zelf niet buitensporig veel moeite mee, maar voor velen was het best een afknapper.

Ik voorzie dat de groep die op dat eiland/strand blijft heel veel voorsprong heeft kwa ontwikkeling (hutten en bedden/vuur/andere bouwsels ed) tov van het opnieuw moeten starten op een ander strand/eiland. Ik ben benieuwd of voor het houden van de reeds gecultiveerde plek een strijd moet worden geleverd.

 ::tandpastasmiley::  ::tandpastasmiley::  ::tandpastasmiley::

Overigens ben ik blij dat ze afgestapt zijn van dat leidersidee, Klaar en Robin, want dat vond ik namelijk zelf een afknapper in Panama. Zit je daar met iemand die het allemaal beter weet, je dat de hele tijd inwrijft en die duidelijk meer productionele informatie heeft dan jij. Het had mij niet gered daar als ze er niet waren geweest, maar door betweterige leiders kom je zelf nergens achter en ze hadden te veel vinger in de pap over het verloop van de expeditie.

Dat kan ik me levendig voorstellen, ik denk dat ik dat hetzelfde zou voelen. Je hebt trouwens met 100 mensen ook vaak dat je bij sommige dingen er zelf niet achter komt / hoeft te komen, omdat iemand anders dat al heeft gedaan. Gebeurt in een kleine groep vast ook wel, maar met meer mensen is die kans gewoon groter.

Groetjes,  ::hug::
Els


Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
welkom terug Saron ::hug:: en ook welkom aan Els! :D ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline moljanne

  • Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
Het enige programma waar ik me ooit voor aanmeldde was ´Wie is de Mol´ met de fameuze zin: 'Zoek niet verder hier meldt zich de perfecte kandidaat...' Helaas alleen het nette 'U bent niet gekozen' briefje terug. Ik vond het trouwens wel heel echt om aan OLGA vragen te stellen of complimenten te maken, en ook nog eens antwoord te krijgen, zo ook van Richard. Trouwens, hoeveel van jullie hebbn ooit een wens naar Paul de Leeuw in gestuurd die uiteindelijk op TV is gekomen.... Ha ha ik wel, so Ive got my 15 minutes of Fame
« Laatst bewerkt op: 11-10-2007, 23:13:11 door moljanne »
huh?

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Ik kan aan iets niet aan uit. ::vergroot:: Het jij je al ge-out, Blesses, als één van de kandidaten?
Ik dacht het niet hé?? Toch niet als ik dit van je lees:

Leuk om dit allemaal te lezen.....Ik ken niemand
hoop volgend zeisoen of het jaar daarop een x de gelukkige te zijn.

Vind het wel vreemd dat je dan dit post (in een ander topic):

Morge,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
maar van humor hou ik wel ,erg grappig gedaan
groetjes van Blesses

Dus ben  je "partner van", "moeder van", of zo, klopt dat? Maar hier boven zeg je "Ik ken niemand".
En toch heb je steeds een expliciete mening die voorkennis doet vermoeden...
Als je één van de kandidaten bent of kent, zeg je dan (nog ns?) wie? Of heb ik iets gemist?
 ???
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Inderdaad Tante Saar is terug! Ik zal wat vragen beantwoorden die ik net lees.

Bedankt voor het beantwoorden van de vragen! ::ok:: ::ok:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Ik kan aan iets niet aan uit. ::vergroot:: Het jij je al ge-out, Blesses, als één van de kandidaten?
Ik dacht het niet hé?? Toch niet als ik dit van je lees:

Vind het wel vreemd dat je dan dit post (in een ander topic):

Dus ben  je "partner van", "moeder van", of zo, klopt dat? Maar hier boven zeg je "Ik ken niemand".
En toch heb je steeds een expliciete mening die voorkennis doet vermoeden...
Als je één van de kandidaten bent of kent, zeg je dan (nog ns?) wie? Of heb ik iets gemist?
 ???

Ben ff weggeweest...klein ongelukie gehad met de fiets.

Maar ,eerlijk gezegd ken ik wel iemand die mee heeft gedaan.
Ik moet echt heel erg oppassen wat ik schrijf. Ben geen echtgenoot van, of ander soort fam.
Ik weet echt heel erg weinig,want de persoon in kwestie is heel erg zwijgzaam....zoals het hoort, dus....
Blesses too you 2

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Ben ff weggeweest...klein ongelukie gehad met de fiets.

Maar ,eerlijk gezegd ken ik wel iemand die mee heeft gedaan.
Ik moet echt heel erg oppassen wat ik schrijf. Ben geen echtgenoot van, of ander soort fam.
Ik weet echt heel erg weinig,want de persoon in kwestie is heel erg zwijgzaam....zoals het hoort, dus....

Aiai hoop niets ergs!? ::hug::

Leuk! Jij kent iemand die heeft meegedaan ::ok:: en dan moet je idd wat oppassen hé!
Jij weet dan ook meer dan wij, wij krijgen maar te zien wat ze willen dat we te zien krijgen, en aan de hand daarvan plakken wij hier onze commentaren neer, wat ook logisch is...
Allé bon, veel beterschap hé!
PS: Mail me bij gelegenheid eens de 3 finalisten door!? ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De blonde Els komt uit Belgie, dusssss  ::regenboog::
.....dan ben jij de groene Els  ::jaja:: ::jaja::

Offline Patrick ER-2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Dag allemaal  ::zwaai::,

Natuurlijk komen hier ook kanditaten en ex-kandidaten lezen hoe het ermee is.
Het is alleen onmogelijk om over alles je mening te geven.  ::vergroot::

Sportieve groetjes,

Patrick (ER-2004)
Honger hebben is nooit leuk . . .

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Aiai hoop niets ergs!? ::hug::

Leuk! Jij kent iemand die heeft meegedaan ::ok:: en dan moet je idd wat oppassen hé!
Jij weet dan ook meer dan wij, wij krijgen maar te zien wat ze willen dat we te zien krijgen, en aan de hand daarvan plakken wij hier onze commentaren neer, wat ook logisch is...
Allé bon, veel beterschap hé!
PS: Mail me bij gelegenheid eens de 3 finalisten door!? ::rofl::

Stom ongelukkie....ik reed met mijn fiets over een brugje (rij ik dagelijks overheen, ehum).
1 lantaarnpaal was stuken ik reed letterlijk van het licht het donker in ( van goed naar kwaad ,als je begrijpt wat ik bedoel )....op het moment dat ik dacht  " er stond toch een pa...." knalde ik er frontal bovenop.
Ik reed nogal hard ,want ik had 9 uur gewerkt en wilde snel naar huis.

Geloof me ...een ongeluk zit in een heeeeel klein hoekje en voor je het weet...
Maar goed mijn voet gaat alweer beter en kan er alweer wat mee lopen.
Maar van alle negatieve dingen is weer iets positiefs te leren ...niewor.

Jammer voor jou of jullie.
Ik weet echt niet veel,want degene die ik ken zwijgt als het graf.
Wel knap hoor.
  groetjes en blessings van Blesses
« Laatst bewerkt op: 14-10-2007, 11:31:59 door Blesses »
Blesses too you 2

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Dag allemaal  ::zwaai::,

Natuurlijk komen hier ook kanditaten en ex-kandidaten lezen hoe het ermee is.
Het is alleen onmogelijk om over alles je mening te geven.  ::vergroot::

Sportieve groetjes,

Patrick (ER-2004)

Hoi Patrick,  heb jij misschien een golden tip om een goeie bref te schrijven zodat ze me in ieder geval uit willen nodigen voor een gesprek ???
Ik zal niet de enige zijn die graag mee wil doen,maar ben niet 1 van de jongste meer en als mijn meiden gaan puberen ben ik liever  thuis dan weg met een ER.

Groetjes van Blesses.

Zat je trouwens bij de laatste 4 in 2004 ?
Blesses too you 2

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wow.. en ik maar denken dat dit forum alleen voor fans was:P, ik keek al raar op toen Olga vorig jaar een paar berichten beantwoorde, maar dat er nu nog zo veel (ex-)kandidaten zijnaagemeld op dit forum, das natuurlijk wel super vet.  ;D

maar even over dit topic: Zodra ik oud genoeg ben zal ik zeker een poging wagen me op te geven, ik ben volgende week 16 jaar, maar ik heb geen idee hoe oud je moet zijn om mee te mogen doen :(, weet iemand dat hier?

Alvast bedankt:P, en vanvond kijk ik zeker weer   :)
New England? How do you call your foot? New Hand?