Auteur Topic: [Kandidaat] Farrah  (gelezen 28955 keer)

Offline groen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #20 Gepost op: 11-10-2007, 00:53:00 »
Tjah... :-\\
Je merkt wél dat ER 2007 deelnemers die al langer RN-lid zijn een soort van "forum-etiquette" hebben, en dat vind ik ::ok:: ::ok::
:)

Brr wat een slap gelul!!! jullie zetten zowat alles op dit forum maar als het niet naar jullie zin is worden jullie ineens moraalridders, helemaal flauw...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 11-10-2007, 08:40:50 door Megan »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #21 Gepost op: 11-10-2007, 08:40:19 »
Helemaal mee eens en laat de modjes hier eens iets aan doen svp....Ook regels voor insiders maken misschien?

De modjes hebben alle info die een ander niet wil lezen al onder de spoilerknop gezet, iets wat jullie ook zelf zouden kunnen doen.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #22 Gepost op: 11-10-2007, 08:53:27 »
@ groen, even een stukje wat ik elders ook al postte, maar wat hier ook wel van toepassing is:
Citaat
Jullie hebben op zich wel gelijk hoor, maar....



dat zou betekenen dat wij niets meer mogen zeggen, want we waren er niet bij. Zo maak je alle discussies dood, en da's niet de bedoeling van een discussie forum.

Ik vind het ontzettend leuk als kandidaten meepraten hier, maar wil je dan svp ook meepraten en niet steeds terugroepen: je kunt het niet weten want je was er niet!

Vertel ons dan gewoon hoe het was, hoe waren die omstandigheden, wat hebben we niet gezien maar is wel gebeurd, hoeveel honger had je die eerste week, viel je jezelf ook tegen, worden de beelden erg verknipt, etc. Dat willen we horen!

sorry voor het crossposten
Keep calm and eat chocolates!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #23 Gepost op: 11-10-2007, 12:52:27 »
De modjes hebben alle info die een ander niet wil lezen al onder de spoilerknop gezet, iets wat jullie ook zelf zouden kunnen doen.

Helaas als je iemand gaat citeren wordt de spoiler zichtbaar....
Misschien dus een andere opzet/regel voor spoilers? Maar je hebt wel gelijk dat er zorgvuldig met spoilers moet omgegaan worden als het dat is wat je bedoelt!

Brr wat een slap gelul!!! jullie zetten zowat alles op dit forum maar als het niet naar jullie zin is worden jullie ineens moraalridders, helemaal flauw...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
En verder ben ik geen moraalridder, ik vind het geen slap gelul als mensen hier aangeven dat er wel deelnemers meeposten die niks verklappen en niet zeuren.. Iets wat jij imho nu wel aan het doen bent omdat je commentaar van de forummers krijgt....

En tot nu toe vind ik Farrah wel tof en het is aan mij om die mening later eventueel nog te herzien of bij mijn standpunt te blijven, als jij dit tenminste goed vindt Groentje, tenslotte ben jij deelnemer en moeten wij dus blij zijn dat jij hier komt posten...

 ::zwaai::

« Laatst bewerkt op: 11-10-2007, 13:10:08 door langkousonline »
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #24 Gepost op: 11-10-2007, 13:01:28 »
Citaat
Helaas als je iemand gaat citeren wordt de spoiler zichtbaar....

die citaten staan er inmiddels ook onder ::vergroot::

Citaat
En verder ben ik geen moraalridder, ik vind het geen slap gelul als mensen hier aangeven dat er wel deelnemers meeposten die niks verklappen en niet zeuren.. Iets wat jij imho nu wel aan het doen bent omdat je commentaar van de forummers krijgt....

dankje, miss moet jij eens leren op de moderatorknop te drukken als jij wat te zeuren hebt, dan kan het hier gewoon over Farrah gaan

En tot nu toe vind ik Farrah wel tof en het is aan mij om die mening later eventueel nog te herzien of bij mijn standpunt te blijven, als jij dit tenminste goed vindt Groentje, tenslotte ben jij deelnemer en moeten wij dus blij zijn dat jij hier komt posten...

 ::zwaai::

goed bezig dus ::ok::
« Laatst bewerkt op: 11-10-2007, 13:03:49 door Megan »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #25 Gepost op: 11-10-2007, 13:11:59 »
die citaten staan er inmiddels ook onder ::vergroot::

dankje, miss moet jij eens leren op de moderatorknop te drukken als jij wat te zeuren hebt, dan kan het hier gewoon over Farrah gaan

goed bezig dus ::ok::

Ik heb mijn post hierboven aangepast, er was een quote verloren gegaan zag ik en vandaar misschien deze reactie van jou....In ieder geval bedankt dat de quotes nu de spoilers niet verklappen....

Farrah is imho ::ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #26 Gepost op: 11-10-2007, 13:21:19 »
Zoals Richard het al heel kernachtig uitdrukte...

Dertig zeer positieve seconden screentijd voor Farrah.

::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #27 Gepost op: 11-10-2007, 13:58:04 »
Citaat
Helaas als je iemand gaat citeren wordt de spoiler zichtbaar....
Misschien dus een andere opzet/regel voor spoilers? Maar je hebt wel gelijk dat er zorgvuldig met spoilers moet omgegaan worden als het dat is wat je bedoelt!

ik heb gereageerd op groen's spoiler, welke in mijn ogen beslist geen spoiler is. je kunt alles wel onder een spoiler verbergen. beetje flauw hoor.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #28 Gepost op: 11-10-2007, 22:00:00 »
Iraida mag dan het model zijn, maar ik moet zeggen ik kijk liever naar Farrah dan naar Iraida
eeeuuhhhmmm nee.. ik zal deze reactie wel verkeerd interpreteren zeker?  ::) ::)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #29 Gepost op: 11-10-2007, 22:10:24 »
Als ik ff offtopic mag gaan?
Wie ben ik om te bepalen wat en hoe op RN?,maar mocht ik tot de crew of AL behoren,dan zou ik een verbod op het plaatsen van spoilers voorstellen tijdens ER,PE of wat voor realityreeks dan ook,dan zou voorgaand spoiler gedoe er niet zijn. Zo simpel is het  ::jaja:: ::jaja::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #30 Gepost op: 11-10-2007, 22:19:09 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #31 Gepost op: 11-10-2007, 23:16:56 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
::rofl:: deze vind ik   ::ok::  ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #32 Gepost op: 12-10-2007, 07:19:34 »
eeeuuhhhmmm nee.. ik zal deze reactie wel verkeerd interpreteren zeker?  ::) ::)

Jij interpreteert altijd alles zolang het in jouw straatje past ;D

enne spoilers zijn heel irritant voor moderators, die tenslotte alle posts moeten napluizen en die krijgen dan automatisch altijd te zien wat ze eigenlijk niet willen zien, dus stoppen met het plaatsen van spoilers!! :P
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #33 Gepost op: 12-10-2007, 21:22:36 »
Spoiler, gespoilerd...zucht..ik heb al zo'n hekel aan spoilers. Ik vind dat meestal patserig staan, zeker als het een te grote spoiler is. Maar een goede spoiler geeft wel een betere wegligging  ;D

Maar Farrah was goed bezig in deze aflevering. Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat het een zeer berekenende dame is, die zeker zal proberen om mensen te beinvloeden.
Die tip lijkt me een klein voorproefje, gratis en voor niets. Het echte werk zal ze wel voor zichzelf bewaren  ;D
sic transit gloria mundi

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #34 Gepost op: 14-10-2007, 22:43:27 »
Was ze er nou bij of niet?  ???
Zo niet, hoe moeten we dan de echte Farrah leren kennen zoals eerder in dit topic gesuggereerd werd.. :P
sic transit gloria mundi

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #35 Gepost op: 14-10-2007, 22:44:06 »
Volgens mij heb ik haar wel een paar keer met een lintje in beeld gezien. :)
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #36 Gepost op: 14-10-2007, 22:44:15 »
Was ze er nou bij of niet?  ???
Zo niet, hoe moeten we dan de echte Farrah leren kennen zoals eerder in dit topic gesuggereerd werd.. :P

Volgens mij zit ze er wel bij hoor :)

Offline cortex

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #37 Gepost op: 14-10-2007, 22:45:47 »
Ik dacht haar in tranen te zien...zonder lintje  ???
Contra torrentem

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #38 Gepost op: 14-10-2007, 22:46:42 »
Ik dacht haar in tranen te zien...zonder lintje  ???

Ik dacht toch echt een lintje om haar hoofd te zien?

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Farrah
« Reactie #39 Gepost op: 14-10-2007, 22:47:39 »
ja blauw lintje volgens mij