Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 46977 keer)

Offline liefje*

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #120 Gepost op: 4-10-2007, 21:21:07 »
Dankje, MIssy_E  ::bravo::
anders ER07 was een berichtje voor jou sorry ben nog niet helemaal mee met het forumgebeuren...we bijven proberen

Offline liefje*

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #121 Gepost op: 4-10-2007, 21:42:15 »
Leuk dat je reageert. Tuurlijk moeten jullie je aan een contract houden. Maar achteraf over een uitzending praten, kan dat wel? Ik vind het leuk om te horen hoe de deelnemers tegen de uitzending aankijken. Wat achtergrond info en zo, over dat wat al is uitgezonden, dat zou wel leuk zijn.
En die foto, die valt toch wel mee? Er zijn slechtere bij, vind ik! ::tandpastasmiley::
zou eigenlijk niet zo goed weten wat ik je meer kan vertellen over de uitzending dan hetgene je hebt gezien, vuur je vragen maar af, mmar ik betwijfel of ik er kan of mag op antwoorden, maar ja je weet maar nooit.
Bedankt voor je positieve reactie op de foto, wou m'n pet ophouden maar dat mocht niet ::oink::heb mezelf nog nooit zo butch gezien... :-[

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: Aflevering 1
« Reactie #122 Gepost op: 6-10-2007, 09:15:34 »
Al met al mogen we concluderen dat liefje* uit de kast is gekomen
lekkere ruige vent van me

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 1
« Reactie #123 Gepost op: 6-10-2007, 11:09:02 »
Al met al mogen we concluderen dat liefje* uit de kast is gekomen
::jaja::
Ja, altijd leuk kandidaten hier te hebben, vooral omdat enkelen/velen van het forum mee in Antwerpen hebben gezeten maar niet op Schiphol zijn geraakt (ik in mijn geval slechts tot in Antwerpen omdat ik geen tattoo heb als ik nu zo naar ER kijk) ::rofl:: (Sleeve, waar zit je trouwens? ???)

Greet, pas dus op met wat je zegt (geheimhoudingsverklaring) en laat je niet op de kast jagen (al is het soms moeilijk).
::joehoe::

En verder nog: ik heb een revolutionair ideetje over de volgende uitzending :o maar ik wil er niets van kwijt :-X want dan verminderen mijn kansen in de pool >:D en het heeft wel iets te maken met Antwerpen en nu zwijg ik helemaal :-X want als het waar is dan is het een spoiler hé! ;) en daar is een ander topic voor en als ik verkeerd ben is het gewoon een hoop gezwets (nu ook al) ::) en zal ik het ook toegeven ::jaja:: maar als ik de verdorven geest zou zijn die deze ER moest plannen zou ik het toch zo gedaan hebben! >:D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #124 Gepost op: 8-10-2007, 07:01:54 »
Ik ben er wel hoor, maar lees nog even lekker op de achtergrond mee als jullie dat goed vinden!
Wel grappig dat ik al ontmaskerd ben  ::tandpastasmiley::

Nou, veel plezier nog met kijken naar de volgende afleveringen   ::bravo::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #125 Gepost op: 8-10-2007, 12:48:53 »
Leuk dat je mee hebt kunnen doen aan de expeditie  ::bravo::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 1
« Reactie #126 Gepost op: 8-10-2007, 13:25:07 »
Ik ben er wel hoor, maar lees nog even lekker op de achtergrond mee als jullie dat goed vinden!
Wel grappig dat ik al ontmaskerd ben  ::tandpastasmiley::

Nou, veel plezier nog met kijken naar de volgende afleveringen   ::bravo::

Ja, straf hé! Er zitten hier een paar goeie speurneuzen tussen! ::vergroot::
Leuk dat je tot ginder bent geraakt!!! ::ok:: Toppieieie!

Wat mijn ideetje betreft (zie eerder): ik dacht dat EP ging voorstellen aan iedereen:
"Wie NU vertrekt krijgt de helft of zo van zijn 750 euro terug!", maar dat was dus zelfs niet nodig!!!
:o

Allé, doe 't nog goed hé Sleeve!
::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!