Auteur Topic: [Kandidaat] Frits  (gelezen 37764 keer)

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #80 Gepost op: 12-11-2007, 08:50:31 »
Ik had ook zeker verwacht dat je je kans wel zou grijpen, niet dat je zou opgeven! Jammer, valt me wel tegen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #81 Gepost op: 12-11-2007, 09:03:31 »
Jammer, ik was nog wel benieuwd hoe Frits het in de individuele proeven gedaan zou hebben. Helaas!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #82 Gepost op: 12-11-2007, 10:27:09 »
Ik kan het me wel voorstellen. Het gaat toch meer om een plek bij de laatste 10, dan zitten op een kale rots volgens mij met andere afvallers en een heeeeeele kleine kans op de finale. Ik kan me ook goed voorstellen dat je op een gegeven moment 'gebroken' bent en dat de knop dan om is en niet meer terug kan. En dan ook nog met een hongerige maag een pizza weerstaan :o

Maar het is heel jammer dat Frits eruit is, echt jammer! En dat geldt ook voor oa Bart en Tim en Arthur. Dan heb ik dat ook meteen gezegd ::tandpastasmiley:: Voor mijn gevoel zijn er nu veel saaie mensen over, waarvan een aantal het achter de ellebogen heeft :-X

 ::hug:: voor Frits!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #83 Gepost op: 12-11-2007, 10:54:30 »
Jammer Frits.



Het viel me deze uitzending wel heel erg op hoe mager je eruit zag, in je gezicht dan vooral, dat zag er heel anders uit dan de vorige afleveringen volgens mij. Was het zo zwaar geweest, vooral de laatste dagen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #84 Gepost op: 12-11-2007, 11:36:43 »
Ben je nu alweer op gewicht dan, of er zelfs overheen? Heb je nog problemen gehad verder door het voedseltekort? Bijv. met je spijsvertering, haaruitval, conditie?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #85 Gepost op: 12-11-2007, 12:03:30 »
Dank voor je antwoord Frits  ::ok::

Tien kilo zwaarder  ::oink:: Blijkt maar weer dat een crash dieet niet werkt  ::rofl::


Wie vond jij dan meer Robinsonwaardig?
Ik vond trouwens, en zo te lezen denken er meer zo over, jou zeker een plaats bij de laatste 10 waard. Sociaal sterk, rustig, lijkt mij goed in proeven, etc. Ben benieuwd naar jou mening over wie er dan nog beter waren  ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #86 Gepost op: 12-11-2007, 12:26:46 »
Hoi Els - het zal toch niet de pizza zijn geweest? 6 teamleden blauw - Loek door vanwege gewonnen proef de andere 5 ..... Ook werd ons al verteld dat je op een kale rots zou komen met een enkele palmboom en met minimale kansen om terug in t spel te komen - dan de kwestie van die " knop" om en zo zijn er nog een aantal redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen.
Fijt is: weet wanneer je verloren hebt en accepteer dat
groetjes
Weet ik heus wel Frits, dat het die pizza niet was. En ergens snap ik het ook wel. Net wat je zegt: weet wanneer je verloren hebt en accepteer dat. Maar je snapt toch ook wat ik bedoel? Gewoon omdat ik zelf nog zo graag had gewild.
Tuurlijk nu ik eenmaal weer volgevreten en uitgerust ben heb ik enigzins spijt van mijn beslissing niet door te gaan echter op zo´n moment denk je geestelijk gewoon anders
Klopt. Daarom zegt volgens mij IEDEREEN die thuis op de bank zit: "ik zou nooit opgeven". En toch zijn er elk jaar weer mensen (die voorheen dat dus op de bank zeiden) die toch een goede reden voor henzelf hebben om niet verder te gaan en/of te accepteren dat dit het is.
Ik kan me best voorstellen dat je nu af en toe dat lichte spijtgevoel hebt. En ik vind het heel eerlijk en super dat je dat ook zegt.
Dus Frits:  ::hug::

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #87 Gepost op: 12-11-2007, 15:18:17 »
Das aardig om te horen - alleen ik zou het woord opgeven niet zo snel durven te quoten als dat jij doet. Als ik mij goed herinner ben jij toch een goede week korter op t eiland geweest en dus niet de nachtelijke regens en verdere ontberingen hoeven meemaken. - zoals je al aangaf was ik erg gemotiveerd om door te gaan, misschien nog wel meer dan velen en als ik dan " opgeef" wie voorspelt dan wat jij in dezelfde situate zou hebben gedaan.
Jij hebt nu dus t "gelukje" dat je eruit bent gegaan door verlies van spel en dus een zogenaamde sterke speler lijkt en geen quitter  en wij die er ook voor zijn gegaan maar ons meerderen durfden te erkennen,  vrij vertaald " loosers" ? sorry - ik denk dan toch dat je het niet echt begrijpt. ::zwaai::
Halloooooooooooooo, ik probeer juist positieve feed-back te geven.  ::)
Ik heb idd minder regen meegemaakt dan jij, maar genoeg om te weten hoe het was. Zwaar idd.
En ik bedoelde duidelijk niet dat jij hebt opgegeven, maar voor jou geldt dan dat laatste stukje: te accepteren dat dit het is. Ik geloof heus wel dat als je bij die laatste 10 had gezeten, dat je er voor 100% voor was gegaan.
En ik kan natuurlijk niet voorspellen wat ik in die situatie had gedaan, ik kan alleen maar zeggen (samen met iedereen die niet heeft meegedaan of korter dan jij hebt meegedaan) wat ik DENK dat ik zou hebben gedaan. En idd, dat weet niemand ooit zeker, maar dit is toch een forum zodat we o.a. over dat soort dingen kunnen filosoferen?
Dus misschien begrijp ik jou niet echt. Dat zal wel, maar begrijp jij mij nu wel?

Dus Frits, nogmaals: alle respect. Je bent verder gekomen dan ik en je hebt het goed gespeeld.  ::zwaai::

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #88 Gepost op: 12-11-2007, 15:47:17 »
Jammer Frits!!!!
Mijn favoriet!
Ik had het ook niet verwacht net zomin als bij Timo en Arthur.
Maar ik begrijp heel goed dat je eenmaal die knop had omgedraaid en dat het dan dubbel zo moeilijk is om te switchen.
Vooral als je met je gedachtes al helemaal thuis bij je familie\gezin bent.
Als je dan toch moet gaan dan maar meteen-gevoel!
Volgens mij had het met die pizza niet eens zoveel te maken,dat maakte de beslissing alleen maar moeilijker.
Je hebt honger enigzins soort van heimwee[mist je familie toch}en dan zo"n dampende pizza onder je neus!

Ik begrijp het wel alleen vind ik het superrrrjammer.
wie moet ik nu verkeizen als favoriet?????
Hmmmmm,ik weet het al!
marcel en vinnie ::zwaai::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #89 Gepost op: 13-11-2007, 11:26:08 »
Das aardig om te horen - alleen ik zou het woord opgeven niet zo snel durven te quoten als dat jij doet. Als ik mij goed herinner ben jij toch een goede week korter op t eiland geweest en dus niet de nachtelijke regens en verdere ontberingen hoeven meemaken. - zoals je al aangaf was ik erg gemotiveerd om door te gaan, misschien nog wel meer dan velen en als ik dan " opgeef" wie voorspelt dan wat jij in dezelfde situate zou hebben gedaan.
Jij hebt nu dus t "gelukje" dat je eruit bent gegaan door verlies van spel en dus een zogenaamde sterke speler lijkt en geen quitter  en wij die er ook voor zijn gegaan maar ons meerderen durfden te erkennen,  vrij vertaald " loosers" ? sorry - ik denk dan toch dat je het niet echt begrijpt. ::zwaai::

Niet om lullig te doen hoor, maar puur theoretisch heb je feitelijk wel opgegeven: Je had nog door kunnen gaan zoals Frans en Nelleke. Ook zij hebben deze ontberingen doorstaan.

Maar goed, ik snap heel goed dat je niet door bent gegaan. Ik zou zelf waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan.
Geniet nooit met mate...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #90 Gepost op: 18-12-2007, 16:38:39 »
Zeg Frits, als je ziet hoe het Frans is vergaan, ben je dan niet vreselijk blij dat je destijds voor de pizza hebt gekozen? Of heb je er nog wel eens spijt van gehad?
Keep calm and eat chocolates!

Offline RobinsonFrits

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #91 Gepost op: 18-12-2007, 18:08:47 »
Zeg Frits, als je ziet hoe het Frans is vergaan, ben je dan niet vreselijk blij dat je destijds voor de pizza hebt gekozen? Of heb je er nog wel eens spijt van gehad?

Hoi Hoi - dit alles komt voor mij niet als een verrassing - er werd ons al medegedeeld dat de terugkeer op slechts een kale rots zou zijn en ook dat terugkeer in het spel minimale kansen had. Ik was reeds 14 kilo kwijtgeraakt in die 23 dagen en mijn lichaam was zichzelf aan t opeten - mijn benen waren zo dun als luciferhoutjes en conditioneel zou ik t ook niet erg lang meer hebben volgehouden en dus was de keuze om niet verder te gaan, voor mij de enige juiste.Het niet verder gaan zag ik  toen niet als opgeven , ik was namelijk van mening dat ik gewoon niet was gekozen en dus verloren had.
Later hier in NL met inmiddels 22 kilo zwaarder heb ik natuurlijk wel ongelooflijk spijt gehad - maar zoals alles in t leven is dat achteraf.
Het was leuk om te mogen doen en ik zou t zo weer doen - ga ik alleen eerst wel mezelf volledig volvreten ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 20-12-2007, 10:42:42 door RobinsonFrits »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #92 Gepost op: 19-12-2007, 16:52:38 »
Hoi Frits

Dank voor je antwoord  ::bravo::

Spijt achteraf thuis op de bank, dat is waarschijnlijk net zoiets als dat wij forummers menen te kunnen oordelen over reacties van deelnemers daar.
Nu, een paar afleveringen later, denk ik ook dat jij en de anderen de juiste keuze hebben gemaakt. Nelleke en Frans hebben het niet gehaald...

Zo, 22 kilo zwaarder  ::oink:: Dat lijkt me niet zo goed, zulke gewichtsschommelingen in een paar maanden tijd...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #93 Gepost op: 19-12-2007, 18:27:09 »
Ik zag je gister in het publiek zitten bij dat spel met die koffers, kan dat?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #94 Gepost op: 19-12-2007, 18:37:38 »
Hoi Hoi - dit alles komt voor mij niet als een verrassing - er werd ons al medegedeeld dat de terugkeer op slechts een kale rots zou zijn en ook dat terugkeer in het spel minimale kansen had. Ik was reeds 14 kilo kwijtgeraakt in die 23 dagen en mijn lichaam was zichzelf aan t opeten - mijn benen waren zo dun als luciferhoutjes en conditioneel zou ik t ook niet erg lang meer hebben volgehouden en dus was de keuze om niet verder te gaan, voor mij de enige juiste.Ook had ik 2 weken voor aanvang van de expeditie een meniscus operatie ondergaan en dit begon zich op te spelen naar gelang mijn conditie achteruit ging. Het niet verder gaan zag ik  toen niet als opgeven , ik was namelijk van mening dat ik gewoon niet was gekozen en dus verloren had.
Later hier in NL met inmiddels 22 kilo zwaarder heb ik natuurlijk wel ongelooflijk spijt gehad - maar zoals alles in t leven is dat achteraf.
Het was leuk om te mogen doen en ik zou t zo weer doen - ga ik alleen eerst wel mezelf volledig volvreten ::zwaai::
Frits, een vraagje over het medisch team.Zoals je zei was je in 23 dagen 14 kg kwijt en had net een operatie achter de rug (knie)  :). Stel dat je vastbesloten was om toch verder te gaan,dat je je ondanks je gewichtsverlies en operatie nog kiplekker voelde.
Kon het medisch team dan over jou (expeditie)lot beslissen en zeggen "jij kan niet meer verder" ? Wat ik bedoel,als het echt niet meer verantwoord is,tja dan moet je eruit. Maar als jij jezelf nog goed voelt,en de dokters vinden van niet,kan je dan door hen uit de expeditie gezet worden?
« Laatst bewerkt op: 19-12-2007, 18:40:08 door koekoe »

Offline RobinsonFrits

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #95 Gepost op: 19-12-2007, 21:05:21 »
Frits, een vraagje over het medisch team.Zoals je zei was je in 23 dagen 14 kg kwijt en had net een operatie achter de rug (knie)  :). Stel dat je vastbesloten was om toch verder te gaan,dat je je ondanks je gewichtsverlies en operatie nog kiplekker voelde.
Kon het medisch team dan over jou (expeditie)lot beslissen en zeggen "jij kan niet meer verder" ? Wat ik bedoel,als het echt niet meer verantwoord is,tja dan moet je eruit. Maar als jij jezelf nog goed voelt,en de dokters vinden van niet,kan je dan door hen uit de expeditie gezet worden?
Hoi Koekoe -   mijn medekandidaten wisten niets af van mijn status - dit uit tactische speloverwegingen.
Bruno onze chef de cuisine - had zij handpalm opengesneden en na diverse antibiotica behandelingen kreeg hij toch een bloedvergiftiging en werd toch echt dringend verzocht het eiland te verlaten - nu als je Bruno enigzins kent, dan weet je - BRUNO blijft.
Kortom uiteraard had en heeft produktie het voor het zeggen, maar als je er echt op staat om te blijven - tja dan hebben we weer TV!
« Laatst bewerkt op: 20-12-2007, 10:40:13 door RobinsonFrits »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #96 Gepost op: 19-12-2007, 22:33:32 »
Emiel dat zijn toch herhalingen - kijk anders naar Jensen of GTST of ONM of weet ik wat en ja dan kan je me zien op de achttergrond - dat heet in vaktermen Figureren en stelt eigenlijk weinig voor - kortom MEdiageil
let maar op onze Frans - misschien binnekort in de GOUDE N KOOI   ;D
Dat zou nog eens spannende tv opleveren  ::rofl::


Is je figureren nog handig geweest om te worden geselecteerd?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #97 Gepost op: 20-12-2007, 13:13:36 »
Zou je meer willen doen dan alleen figureren? Of doe je het puur voor de lol?

Ik heb zelf 2x in een reclamespot meegedaan, en ik vond het wel leuk om dat eens mee te maken. Jij doet dat veel vaker dus?
Keep calm and eat chocolates!