Auteur Topic: [Kandidaat] Sven  (gelezen 33248 keer)

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sven
« Reactie #80 Gepost op: 15-10-2007, 21:59:58 »
hoi hoi allemaal,

Ik vind dat jullie allemaal gelijk hebben.... ::pinokkio::

Maar ga maar eens een paar weeken naar een onbewoond eiland ...kijk wat er dan gaat gebeuren....En hoe goed je je voeld na een paar weken

Ik weeet zeker dat er mensen hier zijn die nu denken dat ze het makkelijk aan kunnnen en als ze een maal daar zijn tot een heel andere conclussie komen  ::rofl::

Ik blijf bij mijn eerdere uitspraak
Sven is gewoon top!!!


Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: [Kandidaat] Sven
« Reactie #81 Gepost op: 15-10-2007, 22:00:46 »
Of ben ik nu gek of is dat zo???

Wat vind jij KoeKoe??
Blesses too you 2

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: [Kandidaat] Sven
« Reactie #82 Gepost op: 15-10-2007, 22:05:57 »
hoi hoi allemaal,

Ik vind dat jullie allemaal gelijk hebben.... ::pinokkio::

Maar ga maar eens een paar weeken naar een onbewoond eiland ...kijk wat er dan gaat gebeuren....En hoe goed je je voeld na een paar weken

Ik weeet zeker dat er mensen hier zijn die nu denken dat ze het makkelijk aan kunnnen en als ze een maal daar zijn tot een heel andere conclussie komen  ::rofl::

Ik blijf bij mijn eerdere uitspraak
Sven is gewoon top!!!

O,ja dat geloof ik ook wel hoor.
Ik heb geen idee hoe ik zou reageren op niet eten zolang...en niet te spreken over al die andere ontberingen enzo.Dat is ook de reden waarom ik het zelf eens allemaal wil ervaren. Ik heb juist heel eel respect vor al de deelnemers.
Maar de ene dag vol goed moed en strijd en  ( zoals het op tv overkomt)...nog geen 24 uur later ...boem ik ga naar huis.
ze laten ons niet alles zien denk ik.

Wie weet was er wel meer aan de hand ,maar dor gebrek aan zendtijd moeten ze bepaalde dingen gewoon schrappen.


« Laatst bewerkt op: 15-10-2007, 22:07:54 door Megan, Reden: citaat aangepast »
Blesses too you 2

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sven
« Reactie #83 Gepost op: 15-10-2007, 22:10:07 »
ik denk inderdaad niet alles is uitgezonden ....

De echte rede weet alleen Sven de reden die hij gezecht heeft weten aleen de ER leden..en wij weten alleen wat er op TV is uitgezonden
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sven
« Reactie #84 Gepost op: 15-10-2007, 22:23:49 »
Of ben ik nu gek of is dat zo???

Wat vind jij KoeKoe??
jij bent helemaal niet gek  ::ohno::
Maar wat mij opvalt,(sorry,nu ga ik misschien offtopic) maar veel vrienden en familieleden reageren met "moest jij weken op een eiland zitten met ongedierte dit,en ongedierte dat en honger zus en zo" en wat weet ik nog allemaal. Maar meer dan 20 deelnemers gaven op na een paar dagen,en nog eens evenveel,en meer zelfs, de uitzending daarop. En ik heb niemand horen vertellen dat ze opgaven door ontbering,nee enkel omdat ze met teveel mensen waren enzo. Dus niet het ongedierte,maar wel de mensen waren hun probleem. Dus volgens mij mag het Lwoord gerust gebruikt worden tegenover de eerste (vrijwillige) vertrekkers.Ik heb het dus niet over de mensen die niet verkozen werden.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sven
« Reactie #85 Gepost op: 16-10-2007, 08:25:18 »
Ik zal iemand niet zo snel een loser noemen omdat ik het zelf niet eens aandurf om die kant op te gaan. Ik krijg na een dag al heimwee naar man en kinderen en al helemaal wanneer ik in een grote menigte vertoef. Ik kan daar niet tegen en ik hou dus een slag om de arm wat de deelnemers betreft.

Van Sven had ik het niet verwacht dat hij vrijwillig zou opgeven, maar ja wij weten niet wat er nog meer gebeurd op het eiland dan dat RTL uitzendt....wie weet zit er veel meer achter.
Jammer dat hij weg is want ik had wel meer van hem willen zien :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Sven
« Reactie #86 Gepost op: 16-10-2007, 08:43:55 »
Mensen storten zich in een groot avontuur ::jaja:: en er gebeurt iets onverwachts :o

Euh... was dat dan niet een beetje te verwachten? ::)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat] Sven
« Reactie #87 Gepost op: 17-10-2007, 15:18:30 »
ik wil vlaanderen niet eens meer bij nederland gevoegd zien.... :P
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Sven
« Reactie #88 Gepost op: 18-10-2007, 00:06:23 »
ik wil vlaanderen niet eens meer bij nederland gevoegd zien.... :P

OK, geen probleem.  ::ok::
Marreuh... We hebben nog een stukje land in de aanbieding, ééntje waar jullie enkele keren per jaar massaal naar toe trekken...  ;D >:D
Interesse? :P Moet weg! Nu *RECLAME* aan een nooit geziene stuntprijs!!! = gratis en voor niets!! Inwoners en andere lasten moet je er wel bij nemen...  :o

::rofl:: ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sven
« Reactie #89 Gepost op: 18-10-2007, 10:54:40 »
...ééntje waar jullie enkele keren per jaar massaal naar toe trekken...  ;D >:D

Herstel: noodgedwongen doorhéén trekken.  ::tandpastasmiley::

Offline cortex

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sven
« Reactie #90 Gepost op: 21-10-2007, 19:47:24 »
Ik vind dat jullie allemaal gelijk hebben.... ::pinokkio::

Maar ga maar eens een paar weken naar een onbewoond eiland ...kijk wat er dan gaat gebeuren....En hoe goed je je voelt na een paar weken


Het grote verschil is dat ik er niet zit, daar ook geen behoefte aan heb en niet pretendeer het te kunnen...

en waar zou Sven dan paratrooper zijn als hij nu zelfs al heimwee had, een binnenlandse commando, zodat hij 's avonds iig altijd thuis is om te eten bij zijn gezinnetje???

Ik geloof niks van die heimwee... slechte verliezer! De manier waarop hij de "aanval"(of wat daarvoor door moest gaan) van Frans afweerde was ook al zo vreemd... "aangevallen voor heel Belgie"...

hij kon er niet tegen dat hij niet tot leider gekozen is... en is een opgever... maar verder zal hij best een goed hart hebben hoor  ;)

Contra torrentem

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sven
« Reactie #91 Gepost op: 22-10-2007, 17:04:42 »
Het grote verschil is dat ik er niet zit, daar ook geen behoefte aan heb en niet pretendeer het te kunnen...

en waar zou Sven dan paratrooper zijn als hij nu zelfs al heimwee had, een binnenlandse commando, zodat hij 's avonds iig altijd thuis is om te eten bij zijn gezinnetje???

Ik geloof niks van die heimwee... slechte verliezer! De manier waarop hij de "aanval"(of wat daarvoor door moest gaan) van Frans afweerde was ook al zo vreemd... "aangevallen voor heel Belgie"...

hij kon er niet tegen dat hij niet tot leider gekozen is... en is een opgever... maar verder zal hij best een goed hart hebben hoor  ;)


Ik ga hem nog een keer verdedigen en dat stop ik er mee...
Blijkbaar is het voor u veel belangrijker wat u op tv ziet...dan de werkelijkheid....

geloof mij op me word als ik zeg dat dingen op tv er anders uit zien....en dat  ze zelfs helemaal af kunnen wijken van de werkelijkheid!!!!!!
« Laatst bewerkt op: 22-10-2007, 17:07:37 door Konijn (tje) »
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Sven
« Reactie #92 Gepost op: 22-10-2007, 17:27:00 »
::slaap::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sven
« Reactie #93 Gepost op: 22-10-2007, 17:30:05 »
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.