Auteur Topic: [Kandidaat] Rudi  (gelezen 19950 keer)

Offline twinc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rudi
« Reactie #40 Gepost op: 29-10-2007, 08:36:36 »
Vreemd. Eerst zegt hij dat je de dames niet moet onderschatten met de evenwichtsproef en vervolgens zet hij zelf de dames aan de kant en laat alle heren voor gaan. Nee, niet erg dat hij naar huis gaat.


Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rudi
« Reactie #41 Gepost op: 29-10-2007, 09:51:38 »
Was te zwaar voor hem om leider te zijn.
Zou het voor mij ook zijn denk ik.
Ik denk dat het hem gewoon zwaar tegenviel en je doet het gewoon niet snel goed.
De een wil dit de ander dat.
Hij deed wat ie vond wat op dat moment goed was.
Ik denk dat hun verlies niet aan zijn leiderschap ligt maar aan het moment en de groep gezamelijk.
Je doet het toch met zijn allen.
Helaas pindakaas.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Rudi
« Reactie #42 Gepost op: 29-10-2007, 15:18:36 »
Dat Rudi een slechte leider was, dat weten we nu wel. Ik vraag me af hoe hij het zou hebben gedaan als hij geen leider was geweest (en Sven het bijvoorbeeld was geworden).

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Rudi
« Reactie #43 Gepost op: 29-10-2007, 17:05:15 »
Ik vond Rudi deze aflevering juist wel sympathiek. En sportief. Zoals hij ht verlies aan het einde opvatte, vond ik het wel jammer dat Ingeborg hem niet naar Rood gehaald heeft.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rudi
« Reactie #44 Gepost op: 29-10-2007, 18:07:22 »
Wat mij opviel deze aflevering en de vorige is dat hij een paar keer zei dat (toen de sfeer in zijn kamp wat minder was) dat hij de mensen wel kon gaan proberen te motiveren/bij elkaar te houden, maar dat hem dat toch niet ging lukken. Tja, als je dat bij voorbaat al denkt, zal het vast ook niet lukken. Ik vind toch dat hij dat als leider wel had moeten proberen en niet alleen maar zeggen dat het toch niet lukt. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Rudi
« Reactie #45 Gepost op: 29-10-2007, 20:21:45 »
dikke  ::hug:: voor Rudi en mocht je hier meelezen... ik vond je gaaf! ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rudi
« Reactie #46 Gepost op: 29-10-2007, 23:14:32 »
Een al te beste leider was hij misschien niet. Maar een sympathieke vent leek 't me uiteindelijk toch wel. Aan het einde toonde hij zich toch in elk geval een zeer sympathiek verliezer.  ::bravo::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Rudi
« Reactie #47 Gepost op: 30-10-2007, 01:00:47 »
Asterix en Obelix... Ik zat er HIER recht op!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rudi
« Reactie #48 Gepost op: 30-10-2007, 09:25:01 »
Wat mij opviel deze aflevering en de vorige is dat hij een paar keer zei dat (toen de sfeer in zijn kamp wat minder was) dat hij de mensen wel kon gaan proberen te motiveren/bij elkaar te houden, maar dat hem dat toch niet ging lukken. Tja, als je dat bij voorbaat al denkt, zal het vast ook niet lukken. Ik vind toch dat hij dat als leider wel had moeten proberen en niet alleen maar zeggen dat het toch niet lukt. :-\\
Hij had gehoopt dat het op een natuurlijke manier zou gaan. Daaruit blijkt zijn gebrek aan ervaring als leiding(gevende). Bij een goede leider lijkt het alsof het natuurlijk gaat. Bij een minder goede leider zie je dat het toch veel moeite kost om aan te sturen.

Vorige week maakte hij de fout om Tim al aan te wijzen voordat iedereen zich had kunnen laten zien. Daarvan had hij niet geleerd blijkbaar, want ook deze week was hij te vroeg met de opstelling voor de Robinsonproef, en kwam er dus discussie toen hij op het laatst anders besloot.
Ach, je doet het als leider ook niet snel goed, zeker niet bij zo'n kritische groep.
Keep calm and eat chocolates!

Offline kleinste

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rudi
« Reactie #49 Gepost op: 30-10-2007, 13:10:10 »
En toch heeft hij het niet zo slecht gedaan , ik vond het spijtig dat hij er
met zijn team  uit is .
Ik denk dat we het beste van Rudi nog niet hadden gezien .
Rudi moest je dit lezen kop op toch knap gedaan .  ::joehoe::  ::zwaai::

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: [Kandidaat] Rudi
« Reactie #50 Gepost op: 1-11-2007, 09:29:13 »
Kamp blauw was niet mijn favoriete kamp
Maar hoe Rudi het verlies opvatte vond ik toch zeer goed
een grote plus voor Rudi  ::ok:: ::ok::