Auteur Topic: [Kandidaat] Walther  (gelezen 20004 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Walther
« Reactie #40 Gepost op: 22-10-2007, 09:59:54 »
(...)
Zeker als je de reden waarom je je voor het programma opgeeft is omdat je flink wil afzien met proeven en survivalen.

Maar NU is het echte spel aan 't beginnen! NU is net hét moment om te blijven, vanaf nu gaat het hard tegen hard, zoals het moet, HOP! telkens de helft naar huis.
Het echte robinsonnen, gedaan met zonnen, de proeven zijn begonnen!!
Waarde confraters, we hebben hier gewoon wééral een geval van OUGH (OnUitGesproken Heimwee... ::)) Het is besmettelijk. ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 22-10-2007, 11:02:45 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Walther
« Reactie #41 Gepost op: 22-10-2007, 10:57:10 »
Ik dacht eigenlijk dat hij misschien gewoon bang was niet gekozen te worden en dat hij daarom liever de eer aan zichzelf hield.  ??? Zodat de afgang minder groot zou zijn.
Als dat zo was, vind ik het een laffe tactiek.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Walther
« Reactie #42 Gepost op: 22-10-2007, 11:51:13 »
Maar NU is het echte spel aan 't beginnen! NU is net hét moment om te blijven, vanaf nu gaat het hard tegen hard, zoals het moet, HOP! telkens de helft naar huis.
Het echte robinsonnen, gedaan met zonnen, de proeven zijn begonnen!!
Waarde confraters, we hebben hier gewoon wééral een geval van OUGH (OnUitGesproken Heimwee... ::)) Het is besmettelijk. ::jaja::
\

Dat is precies wat wij ook meteen zeiden voor de tv: dan is NU toch net het moment om e blijven, want nu gaat het echt beginnen!!!
 ::bravo::

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: [Kandidaat] Walther
« Reactie #43 Gepost op: 22-10-2007, 19:35:44 »
Ik begrijp dat opgeven terwijl alles OK gaat prima hoor!
Zeker als je de reden waarom je je voor het programma opgeeft is omdat je flink wil afzien met proeven en survivalen. Ik weet natuurlijk niet hoe dat is als je met minder mensen bent, maar dit jaar viel het wat dat betreft gewoon flink tegen. Ook nu hebben ze nog maar twee proeven gehad terwijl ze daar dus al ruim twee weken zitten. Eén van die proeven was met een groep van meer dan twintig man en de andere proef werd door één persoon van de groep gedaan. Dit was gewoon een grote tegenvaller voor veel mensen.
Je gaat je dan behoorlijk nutteloos voelen. Vooral ook omdat het aandeel van één persoon in zo'n grote groep nou eenmaal vrij klein blijft. Als je je dan realiseert dat je je 'doelen' in het programma waarschijnlijk niet gaat bereiken en je thuis wèl belangrijke dingen te doen hebt snap ik de beslissing om niet te blijven volkomen!

Maar dan zou je juist nu blijven lijkt mij.

Ik had er alle begrip voor dat de eerste groep vrijwillig naar huis ging.
Zit je dan ineens met 100 man in een of ander circus....volle begrip van mij dat je daar geen zin in hebt.

Maar nu, zit hij net in een kleiner (naar verluid erg fijn kamp) en er gaan er gewoon nog 15 weg, juist dan zal het pas beginnen qua afzien etc lijkt mij.
Maar goed ik snap het dus niet ;)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Walther
« Reactie #44 Gepost op: 22-10-2007, 19:58:27 »
Maar goed ik snap het dus niet ;)

Ik wel! ::tandpastasmiley::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Walther
« Reactie #45 Gepost op: 22-10-2007, 21:37:31 »
Ik wel! ::tandpastasmiley::

Vertel vertel want ik begrijp het ook niet...
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Walther
« Reactie #46 Gepost op: 22-10-2007, 23:27:32 »
Vertel vertel want ik begrijp het ook niet...

Duidelijk een geval van OUGH!!!! :o
« Laatst bewerkt op: 24-10-2007, 12:42:41 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Walther
« Reactie #47 Gepost op: 23-10-2007, 07:08:57 »
Duidelijk een geval van OUGH!!!! :o



Ik ben natuurlijk Walther niet en ik kan niet voor hem spreken, maar zover ik hem ken en nog heb gesproken heb nadat hij de expeditie had verlaten, had het niets te maken met heimwee. Hij zag er gewoon geen uitdaging meer in, en geloof me, daar was hij niet de enige in.
Als kijker ervaar je het compleet anders omdat het allemaal spannend word gemonteerd, maar in reality ga je daar op dat eiland bijna dood van verveling. Op het moment dat Walther wegging zaten ze daar 16 dagen. In die 16 dagen hadden ze één proef gehad met een hele grote groep, en één proef waar maar één deelnemer aan mee mocht doen. Wat betreft het survivalen viel het gewoon reuze mee aangezien we met z'n alleen een behoorlijke campinguitrusting bij ons hadden.
Je kan er van uit gaan dat je in een groep van 14 mensen (+ 27 tegenstanders) nog steeds niet een aanzienlijk aandeel in een volgende proef gaat krijgen, wie weet is het wel weer iets wat door één persoon gedaan moet worden?
En ondertussen zou je als je van dat eiland af was 1000 dingen kunnen doen die eigenlijk veel belangrijker en leuker zijn.....

Ieder mens weegt constant af of datgene dat hij of zij op dat moment aan het doen is de moeite waard is. Levert het evenveel op als je ervoor moet geven? En de uitkomst daarvan is voor ieder mens ook weer anders.....