Auteur Topic: [Kandidaat] Hans  (gelezen 83092 keer)

Offline Omabroodje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #180 Gepost op: 24-12-2007, 13:38:57 »
ik had verwacht dat jij ging winnen  ::rofl::

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #181 Gepost op: 24-12-2007, 14:08:13 »
Bij de laatste proef op Gual was ik als eerste bij de verste kist. Behoorlijk zwaar in die woelige zee met veel stroming. Je kan ook vanaf een paar meter van het strand niet meer met de voeten aan de grond. Ik vond dat ik recht had op die drie stemmen in de kist. Onsportief van Muriel om er dan nog te willen afpakken. In het omgekeerde geval had ik dat nooit gedaan. Op dat agressief gedrag had ze eigenlijk moeten gestraft worden. Ik heb er ook nog een flink litteken aan over gehouden. Maar ja, dat beschouw ik als een souvenir aan Robinson. Die zwemproef naar de kokers had eigenlijk weinig zin, want Muriel kreeg alle stemmen. Daar zijn een paar redenen voor:
- ik mocht niet op mezelf stemmen en ik vond haar de robinsonwaardigste (na mij uiteraard  ::rofl:: ), vandaar dat ze mijn stem kreeg
- zij was de enige die nog geen poging had kunnen ondernemen om terug in de expeditie te komen
- Loek en Saskia gingen zeker al op Muriel stemmen want dat waren haar complotmaatjes vanaf kamp zuid

Op Gual was ik helemaal in mijn element. Ze hadden beslist meer beelden van mij kunnen uitzenden.

Op de eilandraad ben ik scherp uitgevallen naar degene aan wie ik een vraag stelde. De productie heeft ervoor gekozen dit niet uit te zenden (wegens tijdsgebrek?) Gelukkig is mijn redenering bij monde van iemand anders uiteengezet op Tenga. Ik mag echter geen verklaringen afleggen over dit onderwerp en ik wil op het forum ook geen modder gooien naar mijn medekandidaten.
Groetjes aan alle robinsonfans, zalige feestdagen en een fantastisch 2008.
Ik hoop dat wie zich voor volgend jaar inschrijft ook zo een formidabel avontuur mag meemaken.
« Laatst bewerkt op: 25-12-2007, 21:31:50 door mosdiertje »

Offline HANS MOET WINNE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #182 Gepost op: 24-12-2007, 18:14:51 »
kvind zo jammer
dat muriel zo raar reageren met die kist jij had recht op die 3 stemmen 
 ::niet-ok:: echt dom van muriel, die vind ik niet zo heel erg lief >:D
jij had ook wel een grote kans in de finale
 ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 24-12-2007, 18:22:31 door Guikie, Reden: Scheldwoorden verwijderd »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #183 Gepost op: 25-12-2007, 13:51:35 »
Bij de laatste proef op Gual was ik als eerste bij de verste kist. Behoorlijk zwaar in die woelige zee met veel stroming. Je kan ook vanaf een paar meter van het strand niet meer met de voeten aan de grond. Ik vond dat ik recht had op die drie stemmen in de kist. Onsportief van Muriel om er dan nog te willen afpakken. In het omgekeerde geval had ik dat nooit gedaan. Op dat agressief gedrag had ze eigenlijk moeten gestraft worden. Ik heb er ook nog een flink lidteken aan over gehouden. Maar ja, dat beschouw ik als een souvenir aan Robinson. Die zwemproef naar de kokers had eigenlijk weinig zin, want Muriel kreeg alle stemmen. Daar zijn een paar redenen voor:
- ik mocht niet op mezelf stemmen en ik vond haar de robinsonwaardigste (na mij uiteraard  ::rofl:: ), vandaar dat ze mijn stem kreeg
- zij was de enige die nog geen poging had kunnen ondernemen om terug in de expeditie te komen
- Loek en Saskia gingen zeker al op Muriel stemmen want dat waren haar complotmaatjes vanaf kamp zuid

Op Gual was ik helemaal in mijn element. Ze hadden beslist meer beelden van mij kunnen uitzenden.

Op de eilandraad ben ik scherp uitgevallen naar degene aan wie ik een vraag stelde. De productie heeft ervoor gekozen dit niet uit te zenden (wegens tijdsgebrek?) Gelukkig is mijn redenering bij monde van iemand anders uiteengezet op Tenga. Ik mag echter geen verklaringen afleggen over dit onderwerp en ik wil op het forum ook geen modder gooien naar mijn medekandidaten.
Groetjes aan alle robinsonfans, zalige feestdagen en een fantastisch 2008.
Ik hoop dat wie zich voor volgend jaar inschrijft ook zo een formidabel avontuur mag meemaken.

Hans, ik vond het ook niet fair van Muriël, ik had gedacht dat het niet op die manier mocht. En ik had jou toch zeker de plek bij de finale het meest gegund.
Op wie had Muriël zelf eigenlijk gestemd?

Jammer dat we je vraag op de eilandraad niet hebben gezien, je maakt me wel nieuwsgierig zo!
Keep calm and eat chocolates!