Auteur Topic: [Kandidaat] Tim  (gelezen 39785 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #60 Gepost op: 1-11-2007, 09:22:14 »
Volgens mij waren die pannenkoekjes een belangrijke factor voor het touwtrekken, of niet? Zo'n Robinsonproef winnen of verliezen, het was deze aflevering heel bepalend, dat meel en 6 sterke of zwakke deelnemers!


Waren dit ongeveer de 'koekjes' die je in gedachten had, toen je naar rood mocht? En had de rest van blauw echt niets door van jouw blijdschap?
Keep calm and eat chocolates!

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #61 Gepost op: 1-11-2007, 09:37:27 »
En had de rest van blauw echt niets door van jouw blijdschap?
Tuurlijk zagen we dat Tim blij was. Maar gekozen worden heeft twee kanten. Enerzijds is het jammer dat je wegmoet van mensen met wie je goed op kan schieten. En geloof me, de sfeer was zo slecht nog niet. Anderzijds is het leuk om iets nieuws te beginnen EN het feit dat je gekozen wordt, wil zeggen dat anderen jou 1 van de 6 sterkste deelnemers van blauw vindt. En dat is natuurlijk ook wel een opsteker.
Nee hoor, ik snap Tim wel. Ik had het best naar m'n zin bij blauw, maar ik zou ook blij geweest zijn om door rood gekozen te worden. En niet omdat ik nu weet dat rood langer in het spel is gebleven.  ::joehoe::

Offline MrFlexible

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #62 Gepost op: 1-11-2007, 18:21:15 »
Volgens mij waren die pannenkoekjes een belangrijke factor voor het touwtrekken, of niet? Zo'n Robinsonproef winnen of verliezen, het was deze aflevering heel bepalend, dat meel en 6 sterke of zwakke deelnemers!


Waren dit ongeveer de 'koekjes' die je in gedachten had, toen je naar rood mocht? En had de rest van blauw echt niets door van jouw blijdschap?

Tim had juist niets door van onze blijdschap bij zijn vertrek naar rood!!  ;)

Offline tdcg

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #63 Gepost op: 1-11-2007, 18:29:41 »
ga fietsen, mr.stubborn en als je kimo tegenkomt zeg dan maar tegen hem dat hij ook moet gaan fietsen!

Offline MrFlexible

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #64 Gepost op: 1-11-2007, 19:18:50 »
ga fietsen, mr.stubborn en als je kimo tegenkomt zeg dan maar tegen hem dat hij ook moet gaan fietsen!

Knowledge weighs Nothing!

Overigens verdenk ik het rooie kamp ervan dat ze Tim en Kenny niet uit elkaar konden houden en om te voorkomen dat ze de verkeerde kozen hebben ze ze allebei gekozen :-)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #65 Gepost op: 1-11-2007, 20:00:39 »
ga fietsen, mr.stubborn en als je kimo tegenkomt zeg dan maar tegen hem dat hij ook moet gaan fietsen!

 ??? snap ik niet...
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #66 Gepost op: 1-11-2007, 20:09:42 »
Mr. stubborn is het tegenovergestelde van mr. flexible en Kimo is Mr Flexible. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tdcg

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #67 Gepost op: 1-11-2007, 20:51:26 »
KD wint de koelvriescombinatie!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #68 Gepost op: 1-11-2007, 21:35:37 »
Jeeeee!! :D  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tdcg

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #69 Gepost op: 1-11-2007, 22:08:53 »
verder wil ik even kwijt dat Kimo alle eer opstreek bij het winnen van de kubusproef, terwijl IK al het werk zowat deed! Dus kimo: ik heb zeker nog wel 36 gram eer van je tegoed! ophoesten die eer en snel wat! >:(

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #70 Gepost op: 1-11-2007, 22:21:27 »
Mr. stubborn is het tegenovergestelde van mr. flexible en Kimo is Mr Flexible. ::)

Ja hihi, dat snap ik wel ::rofl:: alleen dat van dat fietsen niet...
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline tdcg

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #71 Gepost op: 1-11-2007, 22:41:44 »
"ga fietsen" zeg je als je iemand naar timboektoe verbannen wenst, kimo dus.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #72 Gepost op: 1-11-2007, 23:01:30 »
Tim had juist niets door van onze blijdschap bij zijn vertrek naar rood!!  ;)

 ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #73 Gepost op: 1-11-2007, 23:03:36 »
Och was ik dat vergeten te posten afgelopen week?

Wat ontzettend knap van Tim, die puzzel oplossen, respect! Hij had Kimo bijna niet nodig  :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline MrFlexible

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #74 Gepost op: 2-11-2007, 00:11:15 »
verder wil ik even kwijt dat Kimo alle eer opstreek bij het winnen van de kubusproef, terwijl IK al het werk zowat deed! Dus kimo: ik heb zeker nog wel 36 gram eer van je tegoed! ophoesten die eer en snel wat! >:(

Geen probleem dat ophoesten. Ik wilde die 36 gram 'eer' al op het eiland ophoesten en in je gezicht spugen, maar zo'n actie had al plaatsgevonden.

Offline tdcg

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #75 Gepost op: 2-11-2007, 07:50:49 »
Geen probleem dat ophoesten. Ik wilde die 36 gram 'eer' al op het eiland ophoesten en in je gezicht spugen, maar zo'n actie had al plaatsgevonden.
oh oh, meneer wil weer anders zijn hoor, waarom heb je dan geen steiger of desnoods een molengebouwd op dat eiland hè?!

Offline Rowan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #76 Gepost op: 2-11-2007, 09:02:42 »
Omdat er geen graan was om te malen? ::rofl::



Zeg... zijn jullie altijd zo lief voor elkaar? ::trots::

Offline MrFlexible

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #77 Gepost op: 2-11-2007, 11:29:01 »
oh oh, meneer wil weer anders zijn hoor, waarom heb je dan geen steiger of desnoods een molengebouwd op dat eiland hè?!

Dat was toch omdat jij die Extreme Survival bijbel mee had genomen naar dat Rooie kamp!?
EN trouwens hoe nuttig is een molen!? Een vuurtoren, daar hadden we tenminste nog iets aan gehad! Vissers laten schipbreuken en hun lading plunderen!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #78 Gepost op: 2-11-2007, 17:52:06 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline tdcg

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #79 Gepost op: 2-11-2007, 18:01:40 »
En zo blijkt maar weer dat wiskundeleraren slechts verstand hebben van optellen en aftrekken en geenszins van de essentie van een vuurtoren, namelijk het voorkómen van schipbreuk bij verdwaalde zeelieden in het donker...., het DONKER, kimo, en dat, dat is een gebrek aan licht..., licht, je weet wel, een van de eigenschappen van vuur. Maar ja dat kan jij ook niet weten, dat is immers natuurkunde...
Het is je vergeven...
« Laatst bewerkt op: 2-11-2007, 19:29:45 door tdcg »