Auteur Topic: [Kandidaat] Bart  (gelezen 42332 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #60 Gepost op: 3-11-2007, 18:46:09 »
Die blik in zijn ogen  ::love:: dat is voor ons genoeg  ::rofl::

Overloper!

:P

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #61 Gepost op: 3-11-2007, 18:54:01 »
 :o Ik was het alleen maar aan het uitleggen waarom Bart ineens de held was  ;D


Ik ben er eigenlijk nog niet over uit wie mijn nieuwe favoriet is, misschien wel Tim (maar dat is blijkbaar Kimo's 'vijand', dus dat kan dan niet), of Bart vanwege die blik, of Marcel omdat hij Bruno als zijn wijffie wou  ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #62 Gepost op: 3-11-2007, 19:01:31 »
:o Ik was het alleen maar aan het uitleggen waarom Bart ineens de held was  ;D

mij viel ie vanaf het begin al op ::tandpastasmiley::

Citaat
Ik ben er eigenlijk nog niet over uit wie mijn nieuwe favoriet is, misschien wel Tim (maar dat is blijkbaar Kimo's 'vijand', dus dat kan dan niet), of Bart vanwege die blik, of Marcel omdat hij Bruno als zijn wijffie wou  ::rofl::

en wie hierop wil reageren »»» hier naar toe! het gaat hier over Bart en Bart alleen ::love::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #63 Gepost op: 3-11-2007, 19:11:38 »
Beste forummers -bij deze: vriend Bart was echt ernstig ziek en ten tijde van de balk proef inmiddels aan de betere hand.
Bart is zelfs van t eiland af geweest en getransporteerd naar een lokaal ziekenhuis (2 uur rijden met een ambulance) eenmaal daar is Bart ook nog buiten westen geraakt en is dus een stuk van t verhaal kwijt. Daar in t ziekenhuis kreeg hij de keus tussen eten of geen eten, hetgeen dus ook inhoud doorgaan of stopppen - Bart koos dus voor geen eten - wel kreeg hij een infuus tegen de uitdroging die inmiddels was ontstaan (hij was al erg lang aan de dunne) KORTOM BART is gewoon een Bikeel, een Kanjer en bovenal een zeer relaxte jongen. Ik zou haast wensen dat ik meer van dat soort types zou kennen. Bij deze!
WOOOW :o :o sjoet zeg!!! :o Ja, da's wel wat, blij dat hij beter geworden is en dat hij niet heeft opgegeven!!!
Het blijft een vette prestatie daar op die balk, maarreuh... waarom krijgen we dat dan eigenlijk niet te zien, dat van het ziekenhuis? ???

Ziejenouwel Lukas  :)
??? Awel, ik had toch gelijk? Optie 3, weet je wel?
Ik vind Bart ook een bink en knap enz... hoor, maar ik vond het gewoon raar, da's alles...
« Laatst bewerkt op: 3-11-2007, 19:21:08 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #64 Gepost op: 3-11-2007, 19:23:59 »
Nee jij zei, de dokter had hem opgepept. Hij heeft alleen het broodnodige gekregen, meer niet ;) 'Oppeppen' is niet het juiste woord. Meer 'net genoeg beter maken dat hij weer een beetje mee kan doen aan de expeditie' :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline RobinsonFrits

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #65 Gepost op: 3-11-2007, 19:26:31 »
WOOOW :o :o sjoet zeg!!! :o Ja, da's wel wat, blij dat hij beter geworden is en dat hij niet heeft opgegeven!!!
Het blijft een vette prestatie daar op die balk, maarreuh... waarom krijgen we dat dan eigenlijk niet te zien, dat van het ziekenhuis? ???
Er is zoveel dat je niet te zien krijgt en dat maakt eigenlijk toch ook niets uit?
Alles willen weten, maakt je toch niet gelukkig ;)

Offline Rowan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #66 Gepost op: 3-11-2007, 19:31:43 »
Ik vond het al verdacht dat enkel dat dutje (half onder dwang) hem 'er doorheen' zou geholpen hebben ;)


Maar 'opgelapt' of niet: het is een dijk van een prestatie dat ie daar neergezet heeft op die balk. Kamp rood zou best wel eens veel aan hem te danken kunnen hebben 8)

Offline RobinsonFrits

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #67 Gepost op: 3-11-2007, 19:35:24 »
Ik vond het al verdacht dat enkel dat dutje (half onder dwang) hem 'er doorheen' zou geholpen hebben ;)


Maar 'opgelapt' of niet: het is een dijk van een prestatie dat ie daar neergezet heeft op die balk. Kamp rood zou best wel eens veel aan hem te danken kunnen hebben 8)
Hé  ::trots::vergeet mij niet!

Offline Rowan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #68 Gepost op: 3-11-2007, 19:39:26 »
Hé  ::trots::vergeet mij niet!
Nooit ::bravo::


(maar dat mag ik in dit topic niet zeggen) ::tandpastasmiley::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #69 Gepost op: 3-11-2007, 20:11:35 »
Nee jij zei, de dokter had hem opgepept. Hij heeft alleen het broodnodige gekregen, meer niet ;)
'Oppeppen' is niet het juiste woord. Meer 'net genoeg beter maken dat hij weer een beetje mee kan doen aan de expeditie' :P

OK, daar kan ik mee leven! ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #70 Gepost op: 4-11-2007, 07:15:49 »
Beste forummers -bij deze: vriend Bart was echt ernstig ziek en ten tijde van de balk proef inmiddels aan de betere hand.
Bart is zelfs van t eiland af geweest en getransporteerd naar een lokaal ziekenhuis (2 uur rijden met een ambulance) eenmaal daar is Bart ook nog buiten westen geraakt en is dus een stuk van t verhaal kwijt. Daar in t ziekenhuis kreeg hij de keus tussen eten of geen eten, hetgeen dus ook inhoud doorgaan of stopppen - Bart koos dus voor geen eten - wel kreeg hij een infuus tegen de uitdroging die inmiddels was ontstaan (hij was al erg lang aan de dunne) KORTOM BART is gewoon een Bikeel, een Kanjer en bovenal een zeer relaxte jongen. Ik zou haast wensen dat ik meer van dat soort types zou kennen.
Bij deze!

 ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::tandpastasmiley::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #71 Gepost op: 4-11-2007, 13:36:51 »
Beste forummers -bij deze: vriend Bart was echt ernstig ziek en ten tijde van de balk proef inmiddels aan de betere hand.
Bart is zelfs van t eiland af geweest en getransporteerd naar een lokaal ziekenhuis (2 uur rijden met een ambulance) eenmaal daar is Bart ook nog buiten westen geraakt en is dus een stuk van t verhaal kwijt. Daar in t ziekenhuis kreeg hij de keus tussen eten of geen eten, hetgeen dus ook inhoud doorgaan of stopppen - Bart koos dus voor geen eten - wel kreeg hij een infuus tegen de uitdroging die inmiddels was ontstaan (hij was al erg lang aan de dunne) KORTOM BART is gewoon een Bikeel, een Kanjer en bovenal een zeer relaxte jongen. Ik zou haast wensen dat ik meer van dat soort types zou kennen.
Bij deze!
Ik wil helemaal geen kwaad woord over Bart zeggen,petje af dat hij voor geen eten koos  ::ok:: maar met dat infuus (en misschien nog meer?)vind ik hem toch een beetje (geholpen). Als je aan dergelijke programma's deelneemt en je wordt ziek,dan is dat natuurlijk dikke pech.Maar ik vind dat het medisch team ter plaatse (die is er toch?) moet vaststellen of het verantwoord is om door te gaan of niet.Maar niet iemand naar een ziekenhuis sturen,hem wat "oplappen" en dan terug laten meedoen.Dat vind ik niet eerlijk tegenover de andere kandidaten die ook wel hun kwaaltjes hebben neem ik aan. The Farm;Bernd raakte gewond tijdens een duel,kwam op zijn hoofd/nek tercht;exit Bernd. Vorig seizoen ER.,ik ben haar naam ff kwijt,maar iemand verzwikte haar enkel....Exit. En da's ook pech hebben. En zo zijn er nog voorbeelden.Dus nogmaals geen kwaad woord over Bart  ::ok:: maar als je de pech hebt ziek te komen,of gewond te raken en je kan niet meer verder zonder opgenomen te worden.... hoppa, naar huis.  ::jaja::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #72 Gepost op: 4-11-2007, 13:45:50 »
Beste forummers -bij deze: vriend Bart was echt ernstig ziek en ten tijde van de balk proef inmiddels aan de betere hand.
Bart is zelfs van t eiland af geweest en getransporteerd naar een lokaal ziekenhuis (2 uur rijden met een ambulance) eenmaal daar is Bart ook nog buiten westen geraakt en is dus een stuk van t verhaal kwijt. Daar in t ziekenhuis kreeg hij de keus tussen eten of geen eten, hetgeen dus ook inhoud doorgaan of stopppen - Bart koos dus voor geen eten - wel kreeg hij een infuus tegen de uitdroging die inmiddels was ontstaan (hij was al erg lang aan de dunne) KORTOM BART is gewoon een Bikeel, een Kanjer en bovenal een zeer relaxte jongen. Ik zou haast wensen dat ik meer van dat soort types zou kennen.
Bij deze!

Kijk, maar dat zien we niet op tv.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #73 Gepost op: 4-11-2007, 13:46:27 »
Vorig seizoen ER.,ik ben haar naam ff kwijt,maar iemand verzwikte haar enkel....Exit. En da's ook pech hebben.

Dat was in de eerste aflevering al. Toen ze een stam versleepte ofzo.

-edit-: Susanna?
« Laatst bewerkt op: 4-11-2007, 13:48:25 door Tinuzzz »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #74 Gepost op: 4-11-2007, 14:49:26 »
Dat was in de eerste aflevering al. Toen ze een stam versleepte ofzo.

-edit-: Susanna?

Susanna ging compleet door haar rug en kon bijna niet meer lopen, das echt wel wat erger dan je enkel verzwikken...

Offline zeester

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #75 Gepost op: 4-11-2007, 14:51:42 »
Dus nogmaals geen kwaad woord over Bart  ::ok:: maar als je de pech hebt ziek te komen,of gewond te raken en je kan niet meer verder zonder opgenomen te worden.... hoppa, naar huis.  ::jaja::

Ook van mij geen kwaad woord over Bart, het beetje dat ik hem heb leren kennen vond ik 'm hoog Robinson gehalte hebben. Doch ik fronste ook wel even mijn wenkbrauwen dat hij terug het eiland op mocht na het infuus en nog meer dat hij dan ook aan de proef mocht deelnemen.  Tegenover ons als verzwakte tegenstander werkt zo'n infuus als doping voor een wedstrijd.
Dus 'k stel voor dat ze die wedstrijd opnieuw laten spelen en Bart diskwalificeren  ::tandpastasmiley::
ja, ik baal er nog steeds van dat ik op zo'n manier van het eiland weggestuurd werd.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #76 Gepost op: 4-11-2007, 15:10:59 »
Ook van mij geen kwaad woord over Bart, het beetje dat ik hem heb leren kennen vond ik 'm hoog Robinson gehalte hebben. Doch ik fronste ook wel even mijn wenkbrauwen dat hij terug het eiland op mocht na het infuus en nog meer dat hij dan ook aan de proef mocht deelnemen.  Tegenover ons als verzwakte tegenstander werkt zo'n infuus als doping voor een wedstrijd.
Dus 'k stel voor dat ze die wedstrijd opnieuw laten spelen en Bart diskwalificeren  ::tandpastasmiley::
ja, ik baal er nog steeds van dat ik op zo'n manier van het eiland weggestuurd werd.

Ja, da's eigenlijk wel niet eerlijk hé!! Rust, bed, infuus, verzorging, en weet ik wat nog, en dan 7-8 man van de balk meppen die de hele tijd zeewier moesten blijven vreten en tussen de zandvlooien slapen dus weinig rust hebben gehad. Mmmm... kweet het niet hoor... :-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #77 Gepost op: 4-11-2007, 15:20:02 »
Ik wil helemaal geen kwaad woord over Bart zeggen,petje af dat hij voor geen eten koos  ::ok:: maar met dat infuus (en misschien nog meer?)vind ik hem toch een beetje (geholpen). Als je aan dergelijke programma's deelneemt en je wordt ziek,dan is dat natuurlijk dikke pech.Maar ik vind dat het medisch team ter plaatse (die is er toch?) moet vaststellen of het verantwoord is om door te gaan of niet.Maar niet iemand naar een ziekenhuis sturen,hem wat "oplappen" en dan terug laten meedoen.Dat vind ik niet eerlijk tegenover de andere kandidaten die ook wel hun kwaaltjes hebben neem ik aan. The Farm;Bernd raakte gewond tijdens een duel,kwam op zijn hoofd/nek tercht;exit Bernd. Vorig seizoen ER.,ik ben haar naam ff kwijt,maar iemand verzwikte haar enkel....Exit. En da's ook pech hebben. En zo zijn er nog voorbeelden.Dus nogmaals geen kwaad woord over Bart  ::ok:: maar als je de pech hebt ziek te komen,of gewond te raken en je kan niet meer verder zonder opgenomen te worden.... hoppa, naar huis.  ::jaja::

Volkomen mee eens.
Wim moest in 2005 ook weg zonder dat hij een keuze had.

Het is lullig voor Bart, maar hij is gewoon geholpen.
Bovendien vind ik het best wel gevaarlijk dat hij blijft.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #78 Gepost op: 4-11-2007, 15:24:42 »
Gun het hem nou maar..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Bart
« Reactie #79 Gepost op: 4-11-2007, 15:26:27 »
Ja, da's eigenlijk wel niet eerlijk hé!! Rust, bed, infuus, verzorging, en weet ik wat nog, en dan 7-8 man van de balk meppen die de hele tijd zeewier moesten blijven vreten en tussen de zandvlooien slapen dus weinig rust hebben gehad. Mmmm... kweet het niet hoor... :-\\
Rust heb je niet, je bent ziek hallo! Hij kreeg alleen een water-infuus. GEEN eten. Weet je hoe erg je daar wel niet van verzwakt?

Komop hee...
First you go backwards, but then forwards again