Auteur Topic: [kandidaat] Nelleke  (gelezen 15565 keer)

Offline demanvan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nelleke
« Reactie #20 Gepost op: 14-11-2007, 11:33:34 »

Ik vind het echt super dat je voor het eiland hebt gekozen. Je weet het hé, als ik bij jullie aan tafel had gezeten, had ik zeker weten ook voor het eiland gekozen.
Ik denk dat sommigen die vóór de pizza nog veel respect en aanhangers hadden, daarvan toch een stukje zullen moeten inleveren door hun keuze.
Wat velen zich waarschijnlijk niet goed realiseren, is dat er veel tijd zit tussen het weten dat je niet bij de laatste 10 zit - en dus naar huis toe moet - en het aan de pizza zitten. In die uren hebben mensen een knop omgezet en zich inmiddels verzoend met het afvallen en verheugd op thuis. En dan ineens .... kiezen!
Ik snap heus wel dat niet iedereen die flexibiliteit heeft om dan zo snel weer om te schakelen. Maar ik vind het van de juiste Robinson-inzet getuigen als je dat wel kan.


 ::hug::

We zullen nooit weten groen draakje wat jij gekozen had, als je mee aan die pizatafel had gezeten!
Jij lag er namelijk al heel erg uit.
En wat jammer dat je jij het over de juiste Robinson inzet hebt op een moment waar je helemaal geen weet van hebt hoe het daadwerkelijk was....
Jij zat namelijk al thuis.
Dus is het nogal gebakken lucht wat je schrijft (of arrogant, mag ook).
In die zin past je berichtje veel beter in een ander topic (dat van die beste stuurlui).

Offline Gizem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Troost je .. ik snap meestal ook niets van mezelf
Re: [kandidaat] Nelleke
« Reactie #21 Gepost op: 14-11-2007, 14:03:43 »
Volgens mij heb je wel gelijk "demanvan"!

Je kunt nooit weten, wat er omgaat in iemand die mentaal al zoveel meer gevormd is door het verblijf op het eiland.
"Jij bent zo mooi anders dan ik"

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nelleke
« Reactie #22 Gepost op: 14-11-2007, 14:59:55 »
We zullen nooit weten groen draakje wat jij gekozen had, als je mee aan die pizatafel had gezeten!
Jij lag er namelijk al heel erg uit.
En wat jammer dat je jij het over de juiste Robinson inzet hebt op een moment waar je helemaal geen weet van hebt hoe het daadwerkelijk was....
Jij zat namelijk al thuis.
Dus is het nogal gebakken lucht wat je schrijft (of arrogant, mag ook).
In die zin past je berichtje veel beter in een ander topic (dat van die beste stuurlui).
Dat jij jezelf niet zo goed in kunt schatten betekend niet dat niemand dat kan..
Misschien beschikt groen draakje wel over heel veel zelfkennis,
en weet ze blijkbaar ook dat ze de wilskracht zou hebben om te blijven..

Doe toch niet zo negatief man... van
There's no show like a reality show ;)

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [kandidaat] Nelleke
« Reactie #23 Gepost op: 15-11-2007, 22:35:31 »
Thnx.
Men mag het arrogant vinden.
Ik heb altijd al gedacht dat ik het zou kunnen.
Nu ik een (helaas klein) stukje mee heb mogen maken, denk ik het nog zekerder te weten.
Als mensen dat arrogant vinden, so be it.
 ::trots::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nelleke
« Reactie #24 Gepost op: 16-11-2007, 13:57:11 »
Thnx.
Men mag het arrogant vinden.
Ik heb altijd al gedacht dat ik het zou kunnen.
Nu ik een (helaas klein) stukje mee heb mogen maken, denk ik het nog zekerder te weten.
Als mensen dat arrogant vinden, so be it.
 ::trots::
Ja, als je eerlijk bent over iets waarin je goed denkt te zijn
wordt je al snel als arrogant afgeschildert...
Vind ik eerlijk gezegt nogal sneu maar oke, dat is mij mening..
There's no show like a reality show ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nelleke
« Reactie #25 Gepost op: 4-12-2007, 20:26:57 »
We zullen nooit weten groen draakje wat jij gekozen had, als je mee aan die pizatafel had gezeten!
Jij lag er namelijk al heel erg uit.
En wat jammer dat je jij het over de juiste Robinson inzet hebt op een moment waar je helemaal geen weet van hebt hoe het daadwerkelijk was....
Jij zat namelijk al thuis.
Dus is het nogal gebakken lucht wat je schrijft (of arrogant, mag ook).
In die zin past je berichtje veel beter in een ander topic (dat van die beste stuurlui).
Een iets begrijp ik niet,Nelleke had idd de ballen aan haar lijf om de pizza te laten en terug in de expeditie te stappen  ::ok::  ::respect:: maar dan verlaat ze de expeditie omdat ze het als een poppemieke plots niet meer aankan  ??? ??? ???

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat] Nelleke
« Reactie #26 Gepost op: 4-12-2007, 20:37:13 »
Maar daar zei ze toch zelf iets over? Ze had al een immuniteitsproef verloren, en voelde zelf dat haar kansen alleen maar slonken. Als je dan bovendien op het 'looserseiland' zit, waar de sfeer niet echt jofel is en het eten wel héél weinig.... en de verwachting om terug in het spel te komen kleiner wordt... ik kan me wel voorstellen dat je het op een gegeven moment genoeg vindt. En dat is voor iedereen op een ander moment. Ik vind dat zeker niet zwak, ze heeft het echt geprobeerd. (Maar ik zou het ook niet langer uitgehouden hebben met de moppersmurf  ::rofl::)
... ook gewoon maar een mening...

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nelleke
« Reactie #27 Gepost op: 10-12-2007, 17:03:53 »
Een iets begrijp ik niet,Nelleke had idd de ballen aan haar lijf om de pizza te laten en terug in de expeditie te stappen  ::ok::  ::respect:: maar dan verlaat ze de expeditie omdat ze het als een poppemieke plots niet meer aankan  ??? ??? ???
Toen Nelleke de pizza opgaf zei ze ook, ik probeer het gewoon mocht het niet lukken dan kan ik er altijd nog uitstappen. Aan dat idee heeft ze denk ik gewoon vastgehouden en ik vind dat ze het goed heeft gedaan zo. Wel jammer dat ze eruit ging want ze was mijn favoriet maar ze kan wel trots op zichzelf zijn en zoals hierboven al staat ze heeft het geprobeerd en het is nou eenmaal niet gelukt dus helaas...Maar Nelleke blijft ::ok::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nelleke
« Reactie #28 Gepost op: 15-12-2007, 00:38:04 »
Toen Nelleke de pizza opgaf zei ze ook, ik probeer het gewoon mocht het niet lukken dan kan ik er altijd nog uitstappen. Aan dat idee heeft ze denk ik gewoon vastgehouden en ik vind dat ze het goed heeft gedaan zo. Wel jammer dat ze eruit ging want ze was mijn favoriet maar ze kan wel trots op zichzelf zijn en zoals hierboven al staat ze heeft het geprobeerd en het is nou eenmaal niet gelukt dus helaas...Maar Nelleke blijft ::ok::

Ik denk er precies hetzelfde over. Nelleke  ::bravo::
There's no show like a reality show ;)