Auteur Topic: [Kandidaat] Lieke  (gelezen 36864 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lieke
« Reactie #40 Gepost op: 12-12-2007, 12:26:01 »
Lieke,

Eerst en vooral proficiat voor het eten van die proef... Ik denk dat er nog geen enkele vrouw in de geschiedenis van ER daarin geslaagd is...
Wat vond je het engste dat je moest eten ? En naar wat smaakte al die "lekkernijen" ? Vergelijken met dingen die wij TV kijkers kennen....

Waarom was je tegen Vinni aan het worden ??? Hij wint wel veel proeven maar ik denk ook wel dat hij een toffe kerel is ? Ik herinner me zelf het beeld dat als Mieke met Willem en Marcel naar het resort waren hij samen met jou gezellig stond te koken en probeerde voor iedereen de sfeer erin te houden, een eigenschap dat niet gemakkelijk moet zijn voor iemand die ook naast de prijs is gevallen..


Bedankt voor je antwoord

Offline lvdv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lieke
« Reactie #41 Gepost op: 13-12-2007, 13:45:14 »
Lieke,

Eerst en vooral proficiat voor het eten van die proef... Ik denk dat er nog geen enkele vrouw in de geschiedenis van ER daarin geslaagd is...
Wat vond je het engste dat je moest eten ? En naar wat smaakte al die "lekkernijen" ? Vergelijken met dingen die wij TV kijkers kennen....

Waarom was je tegen Vinni aan het worden ??? Hij wint wel veel proeven maar ik denk ook wel dat hij een toffe kerel is ? Ik herinner me zelf het beeld dat als Mieke met Willem en Marcel naar het resort waren hij samen met jou gezellig stond te koken en probeerde voor iedereen de sfeer erin te houden, een eigenschap dat niet gemakkelijk moet zijn voor iemand die ook naast de prijs is gevallen..


Bedankt voor je antwoord

Eigenlijk zou je het zelf eens moeten proeven want het is echt niet te vergelijken met iets wat we in Nederland eten. Wat ik wel kan zeggen is dat de substantie van bijvoorbeeld de visogen op zich al erg genoeg was... slijmerig en als het dan eindelijk doormidden was kwam er een 'heerlijk' sapje uit....   :P
Het engste wat ik moest eten waren toch de kakkerlakken. Maar uiteindelijk smaakte die nog het beste. Het was meer het woord wat het zo vies maakte.

En over mijn stem op Vinnie  :). Daar mag ik natuurlijk niet veel andere info over geven dan die ik op tv al gegeven heb. Sorry, je zult het er even mee moeten doen en wie weet..... krijg je er nog meer over te zien.... ???


laterrrrr  ::helderziend::


 



Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lieke
« Reactie #42 Gepost op: 13-12-2007, 17:14:37 »
Bedankt Lieke, dan zal ik zondag nog dubbel zo hard moeten opletten...  ::tandpastasmiley::

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [Kandidaat] Lieke
« Reactie #43 Gepost op: 14-12-2007, 09:53:20 »
 ::rofl:: Wat ik echt grappig vond in deze aflevering, is dat Lieke zei: "nu zit Mieke vast haar buikje te bekijken" (vervolgens een shot waarin je Mieke voor de spiegel zag staan), "En Marcel maakt zich zorgen over zijn baard" (volgende shot) "en dan krijgen ze eerst een lekkere cocktail" (luitjes lekker in de ligstoel, genietend van hun cocktail).
Erg leuk dat jij zo'n inzicht had in je groepsgenoten, Lieke, maar ook erg grappig gemonteerd!!! Helemaal leuk  ::rofl::
... ook gewoon maar een mening...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Lieke
« Reactie #44 Gepost op: 14-12-2007, 13:16:25 »
Lieke...  ::love::

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lieke
« Reactie #45 Gepost op: 14-12-2007, 16:43:41 »
Lieke bleek aan de paal
de taaiste van allemaal
en het is echt geen koelkast  ;)
Want onze sterkste meid
is een vat levenswijsheid
die ook altijd eerlijk was.

Offline aphrodite

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lieke
« Reactie #46 Gepost op: 14-12-2007, 19:32:44 »
Respect voor jou Lieke. Je bent een goed en leuk mens! Hoop dat je ver komt vanwege je positieve instelling. Alleen snap ik niet zo goed waarom je Vinnie weg wou????

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lieke
« Reactie #47 Gepost op: 14-12-2007, 22:06:04 »

 Alleen snap ik niet zo goed waarom je Vinnie weg wou????

Ik begrijp het ook niet, en ik vroeg het haar maar ze mag niets meer vertellen vanwege zwijgplicht...

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Lieke
« Reactie #48 Gepost op: 15-12-2007, 00:36:18 »
Je hebt die proef echt super uitgevoert Lieke  ::bravo::
En over je stem op Vinnie..
Ja, ik kan er niet moeilijk over doen.
Want wij zien hem natuurlijk als de proefwinnende sympathieke vent,
maar heel veel van de dingen die hij op het eiland uitvoerde zagen wij ook niet.
En jij wel, ik neem dan ook aan dat je stem op een van die ervaringen gebaseert was.
Maar ik hoop dat jij er met de winst vandoor gaat :)
(Of Willem mag ook wel, vind ik ook een hele sterke en sympathieke kandidaat)
There's no show like a reality show ;)

Offline Boschenaar

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lieke
« Reactie #49 Gepost op: 23-12-2007, 23:32:58 »
Wat jammer dat je niet hebt gewonnen Lieke, had het je echt heel erg gegunt!
Je bent echt een geweldige vrouw, innerlijk en uiterlijk!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lieke
« Reactie #50 Gepost op: 24-12-2007, 08:50:35 »
Lieke, wat een wijsheid en tact heb jij deze aflevering getoond, richting zowel Vinnie als Willem. Je bent de confrontatie aangegaan met Vinnie, en hebt dus niet alleen achter zijn rug om over hem gesproken (wel jammer dat Willem het gesprek over nam). En wat een slimme vraag aan Willem bij de Eilandraad, hij viel daarmee toch wel een beetje door de mand. Kun je vertellen waarom je alsnog op hem hebt gestemd?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat] Lieke
« Reactie #51 Gepost op: 24-12-2007, 11:24:47 »
Lieke je mag best trots zijn op je prestatie en je bent ook eerlijk tegenover Vinni als Willem geweest, en inderdaad een tactische en goede zet naar Willem toe dat heeft toch een beetje het lot bepaald voor Willem, maar Vinni was toch een betere Robinson dan Willem uiteindelijk!! ::jaja:: ::jaja::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lieke
« Reactie #52 Gepost op: 24-12-2007, 12:16:31 »
Vinni was toch een betere Robinson dan Willem uiteindelijk!! ::jaja:: ::jaja::

Volledig mee eens !  ::hug:: ::tandpastasmiley::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Lieke
« Reactie #53 Gepost op: 27-12-2007, 15:54:47 »
Waah!
Ik kom er net achter (interview van de Peel en Maas ;)) dat je in Overloon woont! Daar wonen vrienden van mij en het is heel dichtbij :P Tof! Leuk interview ook :D
First you go backwards, but then forwards again

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [Kandidaat] Lieke
« Reactie #54 Gepost op: 30-12-2007, 20:02:15 »
Lieke, wat een wijsheid en tact heb jij deze aflevering getoond, richting zowel Vinnie als Willem. Je bent de confrontatie aangegaan met Vinnie, en hebt dus niet alleen achter zijn rug om over hem gesproken (wel jammer dat Willem het gesprek over nam).

::jaja:: Helemaal mee eens, ja.
Ik vond het écht jammer dat je niet verder kwam met die laatste proef. Ik vind je echt geweldig positief overkomen, sociaal ook een hele sterke kandidaat (ik denk daarin wel de sterkste). Vooral doordat je heel eerlijk en open dingen bespreekt, het ook bij jezelf houdt wat bij jou hoort. Mensen ook een kans geeft. Heel mooi.
Wat mij betreft had jij zeker nummer twee verdiend, ik vond je als survivor en sociaal nummer 1 denk ik. En fysiek ook mega goed, indrukwekkend! Maar ja, die Vinni hè....
als hij vrouw was geweest, en jij man.... ach, nou ja laat maar. Gefeliciteerd met deze mooie Robinson, en met hoe ver je bent gekomen!!! En zonder stiekeme spelletjes e.d.
PROFICIAT!!! En ik vond het wel heel lief dat je op Willem had gestemd, vanuit je hart. Was denk ik wel troostend voor Willem.
Hoewel hij op het laatste een beetje liep te draaien, heb je hem daar niet helemaal op afgerekend. Ook weer heel tof van je.
 ::bravo::  ::ok::  ::ok::  ::ok::
... ook gewoon maar een mening...