Poll

Zou jij het echt aan kunnen? Of kijk je het liever op tv?

ja, absoluut
nee, mij niet gezien

Auteur Topic: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson  (gelezen 48067 keer)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #20 Gepost op: 12-11-2007, 21:53:25 »
Zeker weten wil ik meedoen maar wil mijn studie niet langer laten duren dan nodig..Ben anders straks 50 eer ik afgestudeerd ben ::tandpastasmiley:: (hoe ouwer hoe gekker hé)

Dus misschien ga ik me volgend jaar opgeven, eens kijken of ik Lukas of Koekoe het bloed onder de nagels kan weghalen ::zweep::  ::rofl:: ::rofl::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #21 Gepost op: 12-11-2007, 22:00:38 »
Zeker weten wil ik meedoen maar wil mijn studie niet langer laten duren dan nodig..Ben anders straks 50 eer ik afgestudeerd ben ::tandpastasmiley:: (hoe ouwer hoe gekker hé)

Dus misschien ga ik me volgend jaar opgeven, eens kijken of ik Lukas of Koekoe het bloed onder de nagels kan weghalen ::zweep::  ::rofl:: ::rofl::
  ??? ik ben toch braaf dit seizoen?  Maar mocht je ooit deelnemen,je zou er van langskrijgen hoor,zeker weten   >:D >:D  ::tandpastasmiley::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #22 Gepost op: 12-11-2007, 22:16:50 »
  ??? ik ben toch braaf dit seizoen?  Maar mocht je ooit deelnemen,je zou er van langskrijgen hoor,zeker weten   >:D >:D  ::tandpastasmiley::

Eigenlijk ben je heel braaf ja dit seizoen...dus excuteer mij voor het zweepje  ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #23 Gepost op: 12-11-2007, 22:53:41 »
Het lijkt me verschrikkelijk. Het sociale aspect kan ik wel aan denk ik, maar het overleven en de proeven enzo en het slapen tussen de vieze beesten die je door het donker niet zien kan.. gatfer, niets voor mij!
The sun came up and reality set in.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #24 Gepost op: 12-11-2007, 23:16:32 »
Zelfs Frank, die Belgische indiaan, is pas het 2e jaar dat-ie zich had opgegeven, gekozen. En dat vond ik echt één van de beste deelnemers ooit. Misschien wel DE beste.
Dat is waar, maar ik weet zeker dat ook al kom ik volgend jaar weer terug, ze weer zullen zeggen dat ik het zal onderschatten en niet sterk genoeg zal zijn en ik ben ook nog jong, ik heb nog bijna niks meegemaakt, dus is het sowieso beter om nog een paar jaar te wachten (als het dan nog is, maargoed dat zien we dan wel weer)
I'm a real big goblin..

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #25 Gepost op: 12-11-2007, 23:46:43 »
Ik zou echt wel een keer mee willen doen.

Wil dit al een aantal jaren,maar tja. twee mooie dochtertjes.....eerst maar is wat ouder moeten ze zijn.

Wie weet over een jaar of 2 jaar.
En dan moeten ze me ook nog wel willen he.

Het is al heel wat als ze je uit nodigen voor een gesprek.
Blesses too you 2

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #26 Gepost op: 12-11-2007, 23:51:52 »
Wat heerlijk dat ik toch weer elk jaar achter de TV kan genieten van mensen die zichzelf naar de kloten werken ;) :P ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #27 Gepost op: 13-11-2007, 00:27:00 »
Wat heerlijk dat ik toch weer elk jaar achter de TV kan genieten van mensen die zichzelf naar de kloten werken ;) :P ;D

Correctie:
Wat heerlijk dat ik toch weer elk jaar achter de TV kan genieten TERWIJL mensen zichzelf naar de kloten werken ;) :P ;D

 ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #28 Gepost op: 13-11-2007, 12:12:24 »
Het eten, in mijn geval vooral slakken en mango, no problem. Slakken zou ik hier nooit eten, gatverdamme, maar daar was ik blij met die eerste hap eten na twee nachten en een dag niets en dan went t snel. Vies zijn, no problem, enig ben net een kind en genoot er van. Geen spiegel, scheermesjes, shampoo, zeep, prima! Geen moment gemist. Maar dat sociale, mentale aspect, nooit meer. Al ben je in NL nog zo sociaal, als je in een groep komt, waarvan de meeste je direct terug naar huis willen hebben, dan is het toch even andere koek. Ook de psychische inpact, nooit meer. Dus daarom zou ik nooit meer mee doen. Overigens mag ik zeer waarschijnlijk nooit meer mogen meedoen na mijn instorting aldaar.  ::jaja::

Volgend jaar hoop ik op een expeditie met mensen die zich al jaren uitleven op bijvoorbeeld dit forum, tegen mensen die dat nooit doen. Eens zien of al die kennis je helpt en of mensen zich net zo opstellen als ze zelf denken op voorhand. 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #29 Gepost op: 13-11-2007, 13:32:25 »
Dat laatste daar ben ik helemaal voor.  ::ok::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #30 Gepost op: 13-11-2007, 16:17:23 »
Ik ook :)
En dan ben ik natuurlijk wel een van die gasten van het forum die meemag doen  ::hypocriet::
There's no show like a reality show ;)

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #31 Gepost op: 13-11-2007, 17:40:36 »
Ja.
† Rust zacht Eepee †

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #32 Gepost op: 13-11-2007, 18:25:05 »
Nee.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #33 Gepost op: 19-11-2007, 08:56:21 »
Ja het lijkt mij geweldig, het overleven en sociale, kijken of ik in een groep net zo sociaal ben als thuis. Het enige wat mij tegenhoud is het thuisfront. Mijn gezin zou ik zo ontzettend missen maar daar zou ik mij nog overheen kunnen zetten. Andersom is dat anders, ik kies zelf om daar aan mee te doen maar mijn kinderen kiezen er niet voor dat mama een hele tijd weg is. Nogmaals zelf zou ik er voor gaan!!!! ::zwaai::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #34 Gepost op: 19-11-2007, 09:15:53 »
Zeker weten wil ik meedoen maar wil mijn studie niet langer laten duren dan nodig.. Ben anders straks 50 eer ik afgestudeerd ben ::tandpastasmiley:: (hoe ouwer hoe gekker hé)
Dus misschien ga ik me volgend jaar opgeven, eens kijken of ik Lukas of Koekoe het bloed onder de nagels kan weghalen...

Ik ben toch braaf dit seizoen?  Maar mocht je ooit deelnemen,je zou er van langskrijgen hoor,zeker weten!  >:D

We wippen je gewoon dadelijk van ons eiland! ::rofl:: >:D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #35 Gepost op: 19-11-2007, 12:51:21 »
We wippen je gewoon dadelijk van ons eiland! ::rofl:: >:D

Neenee Lukas, er wordt niet gewipt!! ;D (en daar bedoel ik natuurlijk wegstemmen mee he.... ::pinokkio::)

Maar het zou wat zijn zeg, al die forummers op 1 eiland.....Dat wordt sensatie, is BB en Gouden Kooi niks bij ;) (Dus EP, doe er je voordeel mee en nodig ons uit :-X)

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #36 Gepost op: 19-11-2007, 15:30:44 »
Ik zou dit absoluut willen doen, maar dan wél zonder camera's.

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #37 Gepost op: 19-11-2007, 16:15:26 »
al die forummers op 1 eiland.....
Lijkt me nou echt geweldig  ::rofl:: Ik zie het helemaal voor me.
† Rust zacht Eepee †

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #38 Gepost op: 19-11-2007, 16:18:37 »

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #39 Gepost op: 19-11-2007, 17:18:17 »
Nou maar hopen dat EP hier nog meeleest, wie weet krijgen jullie dan komend seizoen allemaal een uitnodiging  ::tandpastasmiley:: Ik zie jullie al allemaal op een eilandje zitten hoor.  ::rofl::