Auteur Topic: Aanmelden Expeditie Robinson 2008  (gelezen 125915 keer)

Offline pealovice

  • Forumlid
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #60 Gepost op: 26-02-2008, 13:21:23 »
Ik heb me aangemeld !!   ;D

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #61 Gepost op: 26-02-2008, 21:13:17 »
goed zo :D ::jaja::

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #62 Gepost op: 1-03-2008, 17:34:48 »
Nog mensen die zich aangemeld hebben?
Waarschijnlijk gaan ze eind april iets laten weten zeker!

Voor de rest is het hier doodstil...  ::slaap:: Als dat de interesse is voor ER2008...dat beloofd! Mensen die zich dan toch hebben ingeschreven... hef u hoofd ... er is HOOP  ::trots::

Offline Suzaphin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #63 Gepost op: 1-03-2008, 17:36:15 »
Zou mooi zijn toch? Ik wil heeel graag mee doen.
Maar ja, ben bang dat er stiekem toch nog best wel wat mensen zijn die zich hebben aangemeld hoor! Die niet op het forum actief zijn.

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #64 Gepost op: 2-03-2008, 21:07:06 »
Ben me aan het inschrijven... en heb er een goed gevoel over... dit wordt hem! (dit is nu de 2de x dat ik me inschrijf) Als ik nu niet uitgenodigd wordt, dan stop ik ermee :)
Staan die inschrijvingen er al lang op? tot wanneer lopen ze?

Nou hopelijk lukt het je deze keer.......
mij lukte het pas na dat ik voor de derde keer was uitgenodigd....
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #65 Gepost op: 3-03-2008, 11:56:37 »
Bedankt :) ik hoop het ook, en ochja t'is t'einde van de wereld niet als ik niet meekan, maar 't zou wel fantastisch als ik dat avontuur kan meemaken :)

Offline Dlowie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Expeditie 2008 here I come!
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #66 Gepost op: 4-03-2008, 17:35:34 »
Nou er is inderdaad weinig animo op deze topic.. Ik heb me ook voor de derde keer aangemeld en hoop dat het me toch echt gaat lukken dit keer! Klinkt zo'n beetje saai onderhand, omdat iedereen dit zegt  ::tandpastasmiley::

Is het trouwenseen beetje zeker dat er eind april bericht komt? Dan worden er zeker 160 mensen (van de 7000) uitgenodigd ofzo?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #67 Gepost op: 4-03-2008, 18:56:55 »
Wat heeft de stilte in dit topic of op ER in zn geheel met de inschrijvingen te maken ??? Inschrijvingen gaan niet via deze site :) Dus ook al post hier bijna niemand dat hij/zij zich gaat opgeven, dat wil niet zeggen dat er geen aanmeldingen zijn. Of dat tezijnertijd (als de nieuwe serie loopt) mensen weer gaan posten.



Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #68 Gepost op: 4-03-2008, 19:11:35 »
Ik heb me aangemeld als presentator,zo heb ik maar 1 concurrent ipv duizenden  :D :D

Offline Suzaphin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #69 Gepost op: 4-03-2008, 19:12:25 »
haha, dat is slim!!!  ::rofl::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #70 Gepost op: 4-03-2008, 21:02:47 »
Ik heb me dit jaar ook weer opgegeven maar, dan als Kandidaat. Als Presentator zou ik nooit worden uitgekozen, daar ben ik veels te druk voor ;D maar, hopelijk worden er vele uitgekozen zodat die auditie kunnen doen en dan hebben ze meer indruk over mensen dan als zo`n mailtje, zo`n mailtje kan je weinig uit opmaken vind ik maar, dat is mijn mening.:)

Offline Dlowie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Expeditie 2008 here I come!
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #71 Gepost op: 5-03-2008, 11:06:03 »
Inderdaad het heeft weinig met de aanmeldingen te maken dat het stilis ophet forum, maar toch hoop ik net als iedereen die zich heeft opgegeven dat we een grote(re) kans maken, omdat er minder aanmeldingen zouden zijn.. Toch? Hoe minder aanmeldingen hoe meer kans  ::jaja:: Maar toch ook weer niet zo weinig dat het programma niet door gaat...  ::oink::

Heeft er iemand trouwens al eens eerder een afwijzing/bvestiging gekregen via mailof brief? Ik heb mij twee keer ingeschreven en nooit meer wat van gehoord...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #72 Gepost op: 5-03-2008, 12:29:05 »
Heeft er iemand trouwens al eens eerder een afwijzing/bvestiging gekregen via mailof brief? Ik heb mij twee keer ingeschreven en nooit meer wat van gehoord...

Ik heb me ook 2 keer opgegeven en heb toen wel 2 keer keurig een mailtje gekregen met daarin: je zit niet bij de laatste 150 geselecteerden en bedankt voor je deelname.... :)

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #73 Gepost op: 5-03-2008, 15:42:12 »
Ik heb me vorig jaar voor de eerste keer opgegeven en nadien een mailtje gekregen dat ik niet geselecteerd was.
Ik vraag me af of ze iedere aanmeldingsbrief (alle 7000 of 9000) wel grondig bekijken en lezen...
Ochja t'is net meedoen met de lotto hé

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #74 Gepost op: 5-03-2008, 20:13:18 »
waarschijnlijk lezen ze de mail's niet allemaal. Ik denk ze eerst vooral kijken naar de foto's want laten we eerlijk zijn het is en blijft een progamma. Dan gaat het natuurlijk ook over de kijk cijfer en waarschijnlijk hoe je over komt op tv   8) maar mischien ook niet

ik zal altijd maar "je weet het niet ' he "

Offline Dlowie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Expeditie 2008 here I come!
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #75 Gepost op: 6-03-2008, 11:02:02 »
Ja, dat lijkt mij ook wel ja. Alleen kan ik me ook niet voorstellen dat ze helemaal niet naar de motivatie kijken... Ach ik heb een steengoede motivatie en leuke foto's opgestuurd. Meer dan hopen kan je toch niet dus we zien wel!  ::zwaai::

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #76 Gepost op: 6-03-2008, 18:56:35 »
Ik denk niet dat het een lotto is, maar het is wel bekend dat zeer goede robinsons pas na meerdere keren opgeven er doorheen kwamen, neem Frank als voorbeeld  ;)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #77 Gepost op: 7-03-2008, 11:53:03 »
@ Dlowie

Wat heb je dan allemaal geschreven in je motivatiebrief?

Ik ben best wel benieuwd wat sommigen schrijven...

Offline Dlowie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Expeditie 2008 here I come!
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #78 Gepost op: 8-03-2008, 16:41:08 »
Ik weet nog wel wat ik in m'n motivatie heb gezet,alleen dat is een persoonlijke motivatie, waar anderen echt niets aan hebben... (niet lullig bedoeld ofzo..) Echt al een melding dat je kon komen voor de selectie? ik dacht dat ze in april gingen beginnen? Anders hoop ik toch echt gigantisch dat ik nog gebeld wordt  ::feest::

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #79 Gepost op: 9-03-2008, 10:33:05 »
Da's best wel vroeg om nu al uitgenodigd te worden  :o Wanneer werd je gebeld?
Ik heb nog nix gehoord....