Auteur Topic: Ik ben door! en nu?  (gelezen 6599 keer)

Offline Dlowie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Expeditie 2008 here I come!
Ik ben door! en nu?
« Gepost op: 9-03-2008, 12:49:26 »
Voor de mensen die door zijn,lijkt het me leuk om te weten hoe ze door zijn.. Hoe kreeg je het te weten? Wat stond er in de brief? Wie belde je op? Wanneer is de selectie? enz. enz. 

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Ik ben door! en nu?
« Reactie #1 Gepost op: 9-03-2008, 16:08:38 »
Als je wilt weten hoe het ongeveer verder zal gaan, is het wel leuk het dagboek van een aspirant-kandidaat te lezen, geschreven door iemand van Realitynet, die zich in 2005 (serie met o.a. Douwe, Marnix, John, Carl etc.) had aangemeld.
Zelf weet ik er overigens niets van. Ik heb me nooit aangemeld voor Expeditie Robinson en zal dit ook nooit gaan doen  :).

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik ben door! en nu?
« Reactie #2 Gepost op: 9-03-2008, 21:37:22 »
Enige wat ik weet is dat ik afgelopen week ben gebeld door een geheim nummer. Het was iemand van de productie van ER en ze zeiden of ik as zaterdag op gesprek kan komen. Nog beetje zitten schuiven in de tijden omdat ik van heeeeel ver moet komen..

Iig, meer dan dat de opnamens in mei-juni is weet ik niet. Ik wacht het gewoon af.

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik ben door! en nu?
« Reactie #3 Gepost op: 10-03-2008, 20:47:01 »
Enige wat ik weet is dat ik afgelopen week ben gebeld door een geheim nummer. Het was iemand van de productie van ER en ze zeiden of ik as zaterdag op gesprek kan komen. Nog beetje zitten schuiven in de tijden omdat ik van heeeeel ver moet komen..

Iig, meer dan dat de opnamens in mei-juni is weet ik niet. Ik wacht het gewoon af.
Wauw! Gefeliciteerd :)

Hou je ons op de hoogte? :D