Auteur Topic: [Kandidaat NL] Mano  (gelezen 21745 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #20 Gepost op: 22-09-2008, 14:16:27 »
dat ie weg is :( hij was mn winnaar in de pool ::)

Tja dat kost je punten  ;)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #21 Gepost op: 22-09-2008, 14:18:01 »
Tja dat kost je punten  ;)

ja, ik hang weer onderaan, as usual :( ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #22 Gepost op: 22-09-2008, 14:42:21 »
Ik heb hem ook twee keer als winnaar ingevuld... :-\\ en de eerste keer had ik Claudia als tweede ingevuld... :-\\ Maar ja, beter dat ze er nu uit gaan dan één aflevering voor de finale. ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #23 Gepost op: 22-09-2008, 16:29:07 »
Maar ja, beter dat ze er nu uit gaan dan één aflevering voor de finale. ;)

juist ::ok::

maar evengoed jammer, ik had hem hoger ingeschat, snap niet dat je je opgeeft en dan zegt dat het geen uitdaging is :-\\ die hele expeditie lijkt me één grote uitdaging :-X
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #24 Gepost op: 22-09-2008, 16:30:43 »
Slappe hap dit.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #25 Gepost op: 22-09-2008, 16:36:11 »
Oohoh, de knapste man ligt eruit, en nu zijn de dames die op het uiterlijk afgingen teleurgesteld in hem   ::)







Sorry, beetje pesten mag toch hoop ik?  :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #26 Gepost op: 22-09-2008, 16:38:11 »
Oohoh, de knapste man ligt eruit, en nu zijn de dames die op het uiterlijk afgingen teleurgesteld in hem   ::)

 ::rofl:: van 'knappe' mannen verwacht je toch automatisch meer ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #27 Gepost op: 22-09-2008, 16:54:12 »
Het 'gebrek aan motivatie' argument komt op mij erg ongeloofwaardig over en ik ga er dan ook vanuit dat de werkelijke reden elders ligt. Misschien was hij niet tevreden over zijn fysieke gesteldheid of verlangde hij naar zijn gezin. Hij is onvoorbereid op expeditie gegaan en is zichzelf waarschijnlijk tegengekomen, onderschatting van de omstandigheden. Bovendien heeft een gebrek aan motivatie dikwijls een dieperliggende reden, het is slechts een omhulsel. Zelfs als het mogelijk is om vanuit het niets de motivatie verliezen om een uniek spel te spelen op een prachtig onbewoond eiland dan stap je toch niet uit de expeditie? Wilskracht en doorzettingsvermogen zijn hem ook vreemd?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #28 Gepost op: 22-09-2008, 17:20:31 »
Oohoh, de knapste man ligt eruit, en nu zijn de dames die op het uiterlijk afgingen teleurgesteld in hem   ::)







Sorry, beetje pesten mag toch hoop ik?  :P
;D
First you go backwards, but then forwards again

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #29 Gepost op: 22-09-2008, 19:35:39 »
Het 'gebrek aan motivatie' argument komt op mij erg ongeloofwaardig over en ik ga er dan ook vanuit dat de werkelijke reden elders ligt.

Precies, 'gebrek aan motivatie' klinkt 'cooler' of in ieder geval iets minder sneu dan 'ik kan het niet meer aan, het is te zwaar voor mij'. Met 'gebrek aan motivatie' doe je alsof het spel eigenlijk veel te simpel voor jou is. "Ach, hier zie ik geen uitdaging in. Haha, ik heb toch wel voor hetere vuren gestaan."
Hij kan het gewoon mentaal niet meer aan, net als Hicham, maar hij verkoopt het op een andere manier.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #30 Gepost op: 24-09-2008, 03:10:13 »
Sjongejonge zeg.
De enige vent in dit hele spel die er voor de dames nog een beetje appetijtelijk uitzag, was opeens vertrokken!
Ik lette een paar seconden niet op, zoveel gebeurde er nu ook weer niet dat ik ademloos aan de beeldbuis gekluisterd hing.
En daar ging mijn favoriet ook roemloos ten onder.

Vroeg me later af waarom hij m'n favoriet was??
Tja, bij gebrek aan uitstraling, inspiratie, markant gedrag, echte mogelijke robinsonners, ga je dan dus stomweg maar af op een lekker bekkie.
Of zoals de meeste kerels misschien, op een lekker kontje.

Het enige werkelijke wat ik me van Mano herinner is z'n leuke foto hier en een olijke knipoog naar iemand op dat eiland, wie dat was lieten ze ook niet zien.

Kortom, Mano die toch dan als een van de mannen, in ieder geval nog voor een paar vrouwelijke kijkers  oogstrelend was, kwam minimaal in beeld, we hebben nauwelijks iets van hem te zien gekregen.

Zijn motivatie om te vertrekken is voor mij nog vager dan hij al in beeld werd gebracht.
Gebrek aan motivatie??
Zelfs dat heb ik hem niet persoonlijk horen zeggen in de camera?

De rest van de mannen vind ik totaal niet interessant. Ronduit saai, een aantal houd ik zelfs niet uit elkaar, ze lijken teveel op elkaar.
Voorlopig ga ik er dus maar weer de kandidatenlijstjes hier bijzappen, om een beetje dit saaie geheel in beeld te krijgen.

Maar, Mano, mocht je dit lezen!
Ik vond je bij nader inzien een behoorlijke slappe hap om zomaar op te geven.

Offline kokkel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #31 Gepost op: 24-09-2008, 14:06:28 »
wat een failliete bende, als je niet de waarheid van Avalonneke en consorten verkondigd wordt je gewoon gedelete op deze parenclubsite

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #32 Gepost op: 24-09-2008, 14:41:56 »
wat een failliete bende, als je niet de waarheid van Avalonneke en consorten verkondigd wordt je gewoon gedelete op deze parenclubsite

Ik denk wel dat men wel meer info op het profiel zal moeten zetten om een date vast te krijgen hoor.  ::rofl::


Ieder heeft het recht zijn mening te verkondigen zolang het binnen de spelregels van het forum blijft.  Je hebt alle recht je druk te maken in de zogenaamde waarheden van de mensen maar draagt je frustratie dan iets bij tot dit forum?
« Laatst bewerkt op: 24-09-2008, 14:48:53 door reaver »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #33 Gepost op: 24-09-2008, 14:55:10 »
wat een failliete bende, als je niet de waarheid van Avalonneke en consorten verkondigd wordt je gewoon gedelete op deze parenclubsite

Weet je zeker dat je zowel jezelf als je wederhelft hebt ingeschreven? Het is namelijk mogelijk dat je wordt aangezien voor een single en die zijn hier niet welkom.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #34 Gepost op: 24-09-2008, 14:58:09 »
Zou kunnen kloppen, meestal mogen singles enkel kijken maar niet meedoen  ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #35 Gepost op: 24-09-2008, 18:46:54 »
wat een failliete bende, als je niet de waarheid van Avalonneke en consorten verkondigd wordt je gewoon gedelete op deze parenclubsite

Men wordt enkel gedelete wanneer men zich niet aan de regels van het forum houdt :)
Daarbij kijk ik geen ER dus ben ik niet bevooroordeelt en hou ik me niet bezig met de forumers op zich máár hou ik me als moderatorzijnde wel aan de regels :D...kun je daar niet mee omgaan dan moet je mss eens bij jezelf te rade gaan of je hier wel op de juiste plek zit ::vergroot::

Je mening ventileren mag altijd, maar dan wel op een nette manier..en dat kan zelfs zonder schelden ::jaja::

« Laatst bewerkt op: 24-09-2008, 18:56:17 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #36 Gepost op: 24-09-2008, 19:29:30 »

Tja, bij gebrek aan uitstraling, inspiratie, markant gedrag, echte mogelijke robinsonners, ga je dan dus stomweg maar af op een lekker bekkie.
Of zoals de meeste kerels misschien, op een lekker kontje.


Hoe kun je nou nu al zeggen dat er gebrek is aan echte mogelijke Robinsonners?
Er zijn net een paar afleveringen geweest, dus je kent de deelnemers nog niet goed.
En daarnaast, sommige zijn er nog amper in beeld geweest.
Dus wie weet of er echte robinsonners bij zijn...
There's no show like a reality show ;)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #37 Gepost op: 25-09-2008, 14:36:51 »
wat een failliete bende, als je niet de waarheid van Avalonneke en consorten verkondigd wordt je gewoon gedelete op deze parenclubsite

 ??? heb ik iets gemist ???

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #38 Gepost op: 26-09-2008, 08:39:38 »
Ik keek nog even in Mano's profiel, en daarin viel deze opmerking mij op:
Ik bak echt helemaal niets van: ..? "Als je echt wilt, bak je overal wel iets van. Je moet het wel WILLEN."
« Laatst bewerkt op: 26-09-2008, 08:41:10 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Mano
« Reactie #39 Gepost op: 26-09-2008, 13:15:40 »
Als je echt wil opgeven lukt het wel hoor. :-X