Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 23593 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 4
« Gepost op: 20-09-2008, 09:38:21 »
Morgen alweer de vierde aflevering :D  Ben erg benieuwd, gaan ze niet verhuizen?! :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 20-09-2008, 10:01:59 »
hopelijk een beetje sensatie, want de afgelopen 3 afleveringen waren een beetje soft .

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 20-09-2008, 13:21:40 »
heeft vast temaken met vervuilde zee. door zon schip, stond ergens in zon blad, olie ofzo>?
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 20-09-2008, 13:55:28 »
heeft vast temaken met vervuilde zee. door zon schip, stond ergens in zon blad, olie ofzo>?

Kwam dat niet door een gigantische drol die (nog) in zee dreef?  ::rofl:: ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 20-09-2008, 14:57:59 »
de 2de dode zee :D:D door een drol  ::oink::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 21-09-2008, 20:35:25 »
Mooi zonde dat Claudia vorige week werd weggestemd in plaats van de opgever.  :-X
Nog even niks.

Offline Freek90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 21-09-2008, 20:39:24 »
De afleveringen verlopen traag naar mijn gevoel en dat komt mede doordat er maar 1 proef is per aflevering. Met 2 proeven is de tijd beter gevuld en blijft de vaart erin.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 21-09-2008, 21:29:32 »
Onze E.P. (en Evi ook overigens) is dit jaar wel een stuk harder in zijn uitspraken en meningen zeg. Afgelopen jaren kon hij er ook wat van ("vergeet je je gitaar niet"), maar dit jaar gaat hij maar door. Vind het niet zo erg, maar wel opvallend...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 21-09-2008, 21:34:11 »
Vond de uitleg over de opgaves wel vreemd. Evi zei dat er met beide iets anders aan de hand was, maar de uitleg kwam op mij over alsof ze het allebei fysiek nog wel aankonden, maar mentaal niet.
Nog even niks.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 21-09-2008, 21:44:02 »
De afleveringen worden geleidelijk aan wel wat beter, maar er wordt naar verhouding nog steeds véél aandacht besteed aan Hiukwan. Blijkbaar valt ze erg in de smaak bij de montage.

Zonde van dat eiland zeg, al die olie. :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 21-09-2008, 21:45:24 »
Toch vind ik het allemaal nog een beetje soft, zie er nog niemand uitspringen, positief gezien dan :) ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 21-09-2008, 21:46:38 »
De afleveringen worden geleidelijk aan wel wat beter, maar er wordt naar verhouding nog steeds véél aandacht besteed aan Hiukwan. Blijkbaar valt ze erg in de smaak bij de montage.

Ik vind dat ook bizar. Dat andere grietje van dat eiland is nog nauwelijks aan het woord geweest. Lijkt wel of die er een beetje bij hangt in een personality show die draait om Hiukwan.

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 21-09-2008, 22:00:45 »
Vanuit het oogpunt van de prouctie is het goed te begrijpen dat ze Mano en Hicham er zelf uit stuurden. Anders had je weer een eilandraad van niks gehad waar iedereen ging stemmen op die eerder genomenden en was er nog geen actie, Die is er nu wel, de eerste complotten en ruzietjes zijn een feit.  ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 21-09-2008, 22:04:08 »
Ja, zo hou je de spanning er wel in. Maar nu vraag ik me twee dingen af:
1. Zouden Mano en Hicham zelf gevraagd hebben of ze eruit mochten? Of gingen ze er alleen maar uit op basis van wat wij hebben gezien: een beetje klagen over gebrek aan motivatie? Als dat laatste waar is, dan had de productie eigenlijk niet in moeten grijpen, want een Elbert klaagde in het verleden bijv. ook telkens, maar wilde als puntje bij paaltje kwam er toch in blijven.
2. Hoe gaan ze dit nu oplossen qua aantal afleveringen? Komen er nu minder afleveringen, of komen er afleveringen waarin niemand naar huis gaat? (dat laatste is ook nogal suf)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 21-09-2008, 22:06:33 »
Ja, zo hou je de spanning er wel in. Maar nu vraag ik me twee dingen af:
1. Zouden Mano en Hicham zelf gevraagd hebben of ze eruit mochten? Of gingen ze er alleen maar uit op basis van wat wij hebben gezien: een beetje klagen over gebrek aan motivatie? Als dat laatste waar is, dan had de productie eigenlijk niet in moeten grijpen, want een Elbert klaagde in het verleden bijv. ook telkens, maar wilde als puntje bij paaltje kwam er toch in blijven.

Zoals ik al eerder zei wilden ze niet dat de eilandraad weer een show werd waarbij iedereen op Hicham of Mano zou stemmen. (Zoals bij Dirk).

Citaat
2. Hoe gaan ze dit nu oplossen qua aantal afleveringen? Komen er nu minder afleveringen, of komen er afleveringen waarin niemand naar huis gaat? (dat laatste is ook nogal suf)

Daar wordt wel wat op bedacht hoor. De spelregels worden altijd zo veranderd zodat het voor hen qua productie goed uitkomt. Dat komt echt wel goed.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Aflevering 4
« Reactie #15 Gepost op: 21-09-2008, 22:24:13 »
Daar wordt wel wat op bedacht hoor. De spelregels worden altijd zo veranderd zodat het voor hen qua productie goed uitkomt. Dat komt echt wel goed.
Tja, kwestie van een aantal afleveringen zonder eilandraad bijvoorbeeld
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #16 Gepost op: 21-09-2008, 22:28:22 »
Daar wordt wel wat op bedacht hoor. De spelregels worden altijd zo veranderd zodat het voor hen qua productie goed uitkomt. Dat komt echt wel goed.

Of na de samensmelting toch een afvallerseiland, en dus wat mensen die terug kunnen stromen  :-\\ ('k hoop 't niet)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 4
« Reactie #17 Gepost op: 21-09-2008, 23:02:26 »
De afleveringen verlopen traag naar mijn gevoel en dat komt mede doordat er maar 1 proef is per aflevering. Met 2 proeven is de tijd beter gevuld en blijft de vaart erin.
dat had ik ook al.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #18 Gepost op: 21-09-2008, 23:30:23 »
Vandaag met de olieramp toch actie genoeg?

Ben ik dan echt de enige die dit jaar al lekker op gang vind komen??? (op de eerste uitzending na, complete blunder met die flashbacks en supersaai!)
Ik vind de proeven wel leuk en afwisselend zo voor de eerste paar afleveringen, niet meer teveel mensen dus we leren ze al redelijk kennen, en die tweede proef gaat er vast nog wel komen.... (of anders: genoeg andere actie te zien in ieder geval deze aflevering). Nee, ik heb eindelijk weer het gevoel dat "back to basic" klopt en het seizoen nu me evenveel doet als het eerste seizoen. (met als domper vorig jaar...)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #19 Gepost op: 22-09-2008, 09:13:16 »
Zo zeg...Weer helemaal terug van vakantie. Gisteren een marathon gehad van 4 afleveringen ER maar ben nu helemaal bij! Tot nu toe nog geen echte schokkende dingen gezien,produktie heeft wel weer aardig gecast..Favoriete deelnemers tot nu Prince, HiuKwan en Hans en Geert met bril, minste vind ik Yin...Beetje manipulatief, nep...Maar daardoor wel leuke tv!

Voor de pool lig ik teveel achter nu, zal meedoen voor de leukigheid maar zet hem op voor degene die lijst aanvoeren! ::ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."