Auteur Topic: [Kandidaat BE] Geert  (gelezen 61247 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #60 Gepost op: 20-09-2008, 19:09:43 »
ik vind het nogal meevallen hoor. vind hem niet echt zo extreem eng, lomp of wat dan ook.
ik vind het zelfs sneu voor hem dat hij de bijl kwijt is geraakt en hem niet meer kan vinden, en ik hoop zelfs een beetje dat hij op een of andere manier iets heel slims doet waardoor hij weer wat credits krijgt.

Mee eens!

Ben wel benieuwd hoe de 'insiders' hem zien, volgens mij is hij gedeeltelijk slachtoffer van de montage.
En dat gejammer over die Yin mogen ze er in ieder geval wat mij betreft uit monteren  :-\\.
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #61 Gepost op: 21-09-2008, 21:49:42 »
sorry hoor,ik vind hem echt een beetje zielig ::) overkomen met dat gezanik over Yin.
Hij leek zich echt te verbijten op de eilandraad.
Vind het net goed dat ie 3 stemmen heeft gekregen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #62 Gepost op: 21-09-2008, 21:53:46 »
Hij blijft lichtelijk gefrustreerd en maniakaal overkomen, maar als hij Kyra en Sharon aan zijn zijde weet te houden... dan kan het toch nog goed voor hem uitpakken. Ik denk dat Kyra niet zo'n probleem is (op basis van wat we gezien hebben), maar hij zal vooral zijn best moeten doen Sharon aan zijn zijde te krijgen/houden!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #63 Gepost op: 21-09-2008, 22:09:38 »
Zo mijn eerste bijdrage aan dit forum van dit jaar. Meteen voor Geert bedoeld.
Wat een kinderachtig manneke vind ik dat zeg. Bijltje kwijt en mauwen, vriendinneke kwijt en mauwen. Hoe hij in het dagelijks leven is is niet interessant meer, als hij werkelijk anders is had hij nu de kans om dit te laten zien.
En die bijl kan nooit zo ver weg zijn geweest, de cameramensen wisten um toch te vinden? Waarom Geert dan niet?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #64 Gepost op: 21-09-2008, 22:12:08 »
Omdat de cameraman hem mee heeft genomen natuurlijk.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #65 Gepost op: 21-09-2008, 22:13:43 »
Omdat de cameraman hem mee heeft genomen natuurlijk.  ;D

Tuurlijk dat zal t zijn, stom van mij. ::rofl::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #66 Gepost op: 21-09-2008, 22:15:23 »
Goeie gozer, zorgt tenminste voor wat tv-vermaak!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #67 Gepost op: 21-09-2008, 23:00:03 »
ikhoop dat hij er nog een tijdje inblijft, leuk voor de tv.

beetje actie
robinson is weer geweldig dit jaar

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #68 Gepost op: 21-09-2008, 23:07:37 »
Ik heb wel een zwak voor Geert omdat hij eerlijk is, en gewoon zegt wat hij denkt. Maar die kracht is ook gelijk zijn zwakte, want af en toe is het ook slim om eens je mond te houden. Hij speelt het spel (dat volgens Hannie niet gespeeld mag worden, maar waar ER uiteindelijk natuurlijk om draait) vol overtuiging en met open vizier, maar dat is niet altijd het meest tactische om te doen.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #69 Gepost op: 21-09-2008, 23:11:01 »
Ik kan eigenlijk geen enkele tactische zet van hem vinden.
Misselijk ventje vind ik hem.
Achterbaks ook, toen Hanny het wegstemmen ter sprake  bracht durfde hij niet eens te reageren. Wel die stomme grijns toen ze wegliep.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #70 Gepost op: 21-09-2008, 23:17:07 »
Ik vind het ook een zeldzaam onsympathiek manneke. ::ohno::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #71 Gepost op: 22-09-2008, 10:15:03 »
Eindelijk weer eens iemand die overgaat tot het spelen van het spel in plaats van achteloos aan de zijlijn te wachten totdat alle stukjes miraculeus op de juiste plaats vallen. Indien Geert niet had ingegrepen was hij zelf weggestemd. Nu kan je erover twisten dat het logisch is dat hij zijn lot in eigen handen nam, maar er zijn in het verleden zoveel deelnemers geweest die berusten in hun lot dat er eigenlijk sprake is van een uitzondering. Zijn speelwijze is niet erg strategisch daar de effecten op lange termijn hoogst onzeker zijn. Hij heeft zichzelf teveel geprofileerd als het 'kwade' brein achter de alliantie. Met een goede reeks van tactische zetten kan hij dit nog enigszins corrigeren. Ik hoop dat Geert nog lang melk blijft geven, hij is dit seizoen vooralsnog een van de weinige deelnemers die een onconventionele speelwijze niet schuwt en daardoor het vermaak voor de kijker weet te bevorderen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #72 Gepost op: 22-09-2008, 19:44:55 »
Geert gaat straks naar huis met een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tengah...

"Yin valt op oudere mannen, Yin valt op rijkere mannen..." Hij lijkt er echt mee te zitten! :-\\ Maar aan het korte filmpje tussendoor te zien leek het dat Yin sowieso al een partner heeft, dus heeft Geert haar houding richting hem waarschijnlijk al helemaal verkeerd geïnterpreteerd..
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #73 Gepost op: 22-09-2008, 19:57:44 »
"Yin valt op oudere mannen, Yin valt op rijkere mannen..."

dat van die oudere mannen begrijp ik sowieso niet, want zo piep is Geert toch ook niet meer?! :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #74 Gepost op: 22-09-2008, 19:59:13 »
Geert is maar drie jaar ouder dan Yin, Hans 11 jaar.  ;)
Yin is namelijk 36, Geert 39 en Hans 47.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #75 Gepost op: 23-09-2008, 01:20:41 »


 dus heeft Geert haar houding richting hem waarschijnlijk al helemaal verkeerd geïnterpreteerd..
Zeg nou eens eerlijk, is er iemand hier die op Geert zou kunnen vallen?  ::oink::
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk  ::ohno::

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #76 Gepost op: 23-09-2008, 07:46:11 »
Zeg nou eens eerlijk, is er iemand hier die op Geert zou kunnen vallen?  ::oink::
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk  ::ohno::

Wat is dit nou weer voor een seksistische opmerking?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #77 Gepost op: 23-09-2008, 07:59:36 »
Zeg nou eens eerlijk, is er iemand hier die op Geert zou kunnen vallen?  ::oink::
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk  ::ohno::

Nou, ik zeker niet. Hij heeft zulke achterhaalde ideeën over vrouwen! Als man moet je vrouwen helpen, dat is je taak (lees: want zij weten niets van survivallen). Zij werkt heel hard, zij is een halve man (dus een hard werkende vrouw is nog altijd veel minder dan een man?)
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #78 Gepost op: 23-09-2008, 15:18:14 »
Zij werkt heel hard, zij is een halve man (dus een hard werkende vrouw is nog altijd veel minder dan een man?)


Dat is volgens mij zo niet bedoeld.  Wij hebben gezegdes die door de Nederlanders geheel ander geïnterpreteerd worden,

Als voorbeeld: Dat is een halve jongen. --> Dat drukt meer op het feit dat een meisje zich meer gaat bezighouden met jongensachtige bezigheden. Dus bv mee gaat voetballen en ravotten met de jongens ipv met poppen te spelen. 


Er zijn natuurlijk wel uitspraken waar hij beter ff over had kunnen nadenken ;)
« Laatst bewerkt op: 23-09-2008, 15:21:13 door reaver »

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #79 Gepost op: 23-09-2008, 22:44:55 »
Wat is dit nou weer voor een seksistische opmerking?

Ik zie t eigenlijk als een gewone vraag, niet als opmerking. ::tandpastasmiley::