Auteur Topic: [Kandidaat NL] Prince  (gelezen 45363 keer)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #100 Gepost op: 7-10-2008, 19:49:44 »
Jammer is dit  ::niet-ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #101 Gepost op: 9-10-2008, 12:16:19 »
als testosteron je beeld vertroebelt?

Ik weet niet of jullie E.P. wel eens hebben horen praten over de combinatie seks en Expeditie Robinson? "Na vier dagen ben je het gevoel helemaal kwijt". OK, Lydia heeft dat opzich weerlegd, maar wat was wel een uitzondering

Lijkt me ook sterk dat na bijna 3 weken alles nog  ::ok:: zou werken.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #102 Gepost op: 9-10-2008, 12:33:26 »
Lijkt me ook sterk dat na bijna 3 weken alles nog  ::ok:: zou werken.

Ik denk dat dat het probleem niet is  :) Alles werkt nog wel maar het gaan om de aansturing. Volgens mij gaat je drive naar een dieptepunt als je echt honger hebt en het erg moeilijk wordt om aan eten te komen... pas als aan die eerste levensbehoefte voldaan is komt de rest (waaronder sex)... we blijven eigenlijk simpele dieren als je alle luxe wegneemt. Aan de andere kant kan sexuele uitstraling ook wel weer belangrijk zijn om in een groep te overleven....

Aan de andere kant ben ik liever lelijk en kundig met een speer als mooi zonder een speer te kunnen hanteren als er een kudde leeuwen, tijgers (of kies maar iets anders groots en gevaarlijks uit)...  ::jaja::

(een beetje ongestructureerd verhaaltje...maar jullie snappen wat ik bedoel  ;))
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #103 Gepost op: 9-10-2008, 12:39:41 »
we blijven eigenlijk simpele dieren als je alle luxe wegneemt. Aan de andere kant kan sexuele uitstraling ook wel weer belangrijk zijn om in een groep te overleven....




We zijn daarvoor iets te ver geëvolueerd denk ik,  Als je je enkele dagen niet kan wassen en je bent met vis en dergelijke bezig, gaan de meeste mensen die geuren niet echt als lustopwekkend erkennen.  :-\\ ook al zien deze er nog zo aantrekkelijk uit.

Wanneer de honger toeslaat is het misschien wel verstandiger mensen te kiezen die iets kunnen bijdragen om die primaire behoefte te kunnen volbrengen. 
« Laatst bewerkt op: 9-10-2008, 13:15:33 door reaver »

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #104 Gepost op: 9-10-2008, 16:39:12 »
Volgens mij stinkt iedereen na een paar dagen evenveel dus.....heft elkaar op, denk ik ::pinokkio::

Maar bekijk het eens wat ruimer, niet alle sex doe je met zijn tweeen en misschien zit er stiekem bij de voorraden ook een doosje kleenex ;D

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #105 Gepost op: 18-10-2008, 18:53:53 »
Volgens mij stinkt iedereen na een paar dagen evenveel dus.....heft elkaar op, denk ik ::pinokkio::

Maar bekijk het eens wat ruimer, niet alle sex doe je met zijn tweeen en misschien zit er stiekem bij de voorraden ook een doosje kleenex ;D

De lichaamslucht die we in de "normale" wereld uitscheiden komt vooral door wat we eten (kruiden), op een eiland met zulke eenzijdige/karige ongekruide voeding stink je niet eens. Je zweet enkel vocht uit, en ja je wast je ook gewoon elke dag in zee.
Mijn witte shirt heb ik 42 dagen aangehad en niet gewassen in die tijd (enkel uitgespoeld) en geloof me of niet het stinkt ook nu nog niet (Het hangt nu nog ongewassen in een vitrinekast).
Ook je stoelgang veranderd en het is helemaal niet gek dat je meerdere dagen niet naar het toilet hoeft/kan.
Wij kregen na ongeveer 10 dagen via de medische staf laxeerpillen (3 stuks)om een en ander op te wekken. En wat er dan met je gebeurd, wel dat wil je niet meemaken.
En neem maar van mij aan dat je sexuele "driften" ondergeschikt raken door de drang naar voedsel, dat is echt prio een in je bolleke.
Mijn ervaring is dat je gewoon wil over/verder leven en dan ga je voor eten.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #106 Gepost op: 18-10-2008, 21:51:12 »
ff off topic we willen wel een foto van die vitrinekast zien.
On topic.
Kleenex? een handje strandzand doet ook wonderen ::rofl::

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #107 Gepost op: 18-10-2008, 23:58:35 »
ff off topic we willen wel een foto van die vitrinekast zien.
On topic.


Hier istie dan, de vitrinekast hangt bij Holland Stores Marine in Den Helder, de sponsor van de kleding die ik droeg tijdens ER 2007.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #108 Gepost op: 19-10-2008, 21:55:54 »
Gaaf man!!
En dat shirt hangt er nog echt in ook. Zet um ff in je eigen topic daar staat t mooier.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #109 Gepost op: 22-10-2008, 14:15:24 »
Gaaf man!!
En dat shirt hangt er nog echt in ook. Zet um ff in je eigen topic daar staat t mooier.

Mijn Shirt, (lange)broek, rode bandana, een parang, magnesiumstick en twee kopieen van opdrachten/proeven sieren de vitrine.
Kortom een (bijna) komplete uitrusting.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #110 Gepost op: 23-10-2008, 13:08:55 »
Mijn Shirt, (lange)broek, rode bandana, een parang, magnesiumstick en twee kopieen van opdrachten/proeven sieren de vitrine.
Kortom een (bijna) komplete uitrusting.

Je mutsje/hoedje niet? ;)
Die hoorde toch ook tot je "vaste" outfit?

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #111 Gepost op: 24-10-2008, 16:45:25 »
Je mutsje/hoedje niet? ;)
Die hoorde toch ook tot je "vaste" outfit?

Nee, die is nog dagelijks in gebruik tijdens de zomermaanden op m'n volkstuintje om er voor te zorgen dat de vellen niet op mijn kop hangen van de zon.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #112 Gepost op: 18-11-2008, 13:44:03 »
ff Prince omhoog halen tenslotte speelt hij toch nog mee al is t dan in t hoofd van Yin.
Ja ze heeft gelijk Prince was een waardige finalist geweest.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #113 Gepost op: 18-11-2008, 13:47:56 »
Ik had graag Prince en HiuKWan of Kyra in de finale gehad... 3 sterke kandidaten...

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #114 Gepost op: 23-11-2008, 23:52:01 »
Waarom vinden zovelen Prince een sterke deelnemer? Waar blijkt dat dan uit? We hebben hem nauwelijks aan het werk gezien en toen dat wel gebeurde schoot ie in zijn eigen voet door iedereen tegen elkaar op te zetten.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #115 Gepost op: 24-11-2008, 08:07:52 »
Waarom vinden zovelen Prince een sterke deelnemer? Waar blijkt dat dan uit? We hebben hem nauwelijks aan het werk gezien en toen dat wel gebeurde schoot ie in zijn eigen voet door iedereen tegen elkaar op te zetten.

Helemaal mee eens, ik snap het ook niet. Als Prince echt zo'n sterke deelnemer was, had hij zich eruit gered door een vis te vangen of door het tactischer te spelen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #116 Gepost op: 24-11-2008, 10:04:56 »
Waarom vinden zovelen Prince een sterke deelnemer? Waar blijkt dat dan uit? We hebben hem nauwelijks aan het werk gezien en toen dat wel gebeurde schoot ie in zijn eigen voet door iedereen tegen elkaar op te zetten.

Ik denk dat het voor een gedeelte WIDM sentiment is en voor een ander gedeelte zijn aandeel in de proeven en het helder formuleren van zijn tactische spel. Niet dat het ontzettend indrukwekkend was maar vergeleken met de andere personen die voor de samensmelting afgevallen zijn steekt hij er toch wel iets boven uit. Tenslotte kan het ook nog wel eens meespelen dat men denkt dat hem onrecht is aangedaan.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."