Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 199428 keer)

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #20 Gepost op: 21-09-2008, 21:44:08 »
Hans, het shoothondje van Yin.  ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #21 Gepost op: 21-09-2008, 21:51:49 »
Hans lijkt de tactiek ook wel goed door te hebben.  ::ok:: Maar is hij nu niet per ongeluk toch in een linke positie beland? (Geert, Kyra & Sharon vs. Hans & Yin)

Geert heeft natuurlijk wel een beetje gelijk als hij Kyra en Sharon voorspiegelt dat Hans en Yin in principe niet snel op elkaar zullen stemmen. Komt nog bij dat E-P Hasselbach er nog eens op wees dat Hans & Yin nu misschien ook niet meer op andere Geert en Hiukwan zullen stemmen na de samensmelting... Als Geert, Sharon en Kyra ook tactisch bezig zijn, is het nu heel simpel: Hans en Yinn eruit!!!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline expeditie7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #22 Gepost op: 21-09-2008, 22:07:38 »
Hans, het shoothondje van Yin.  ::rofl::


schoothondje??? en waarom dan wel? ???

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #23 Gepost op: 21-09-2008, 22:09:24 »

schoothondje??? en waarom dan wel? ???

Is het je dan niet duidelijk dat Yin Hans om haar vingertje heeft gewonden met haar geflirt?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #24 Gepost op: 21-09-2008, 22:10:12 »
Haha ik maak me niet druk hoor, weet wel beter. Een beetje knip en plakwerk hier en daar en voila... hihi
  ::dans:: ::boogie::

schoothondje??? en waarom dan wel? ???

Hé, zijn er twee dochters van Hans in da house? ::) ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline expeditie7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #25 Gepost op: 21-09-2008, 22:11:08 »
Is het je dan niet duidelijk dat Yin Hans om haar vingertje heeft gewonden met haar geflirt?

hoezo om haar geflirt? ze konden in het begin al goed met elkaar opschieten, het zijn allebei
gewoon sterke spelers, die zich aan hun woord houden, daarom kunnen ze zo goed met elkaar

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #26 Gepost op: 21-09-2008, 22:12:02 »

schoothondje??? en waarom dan wel? ???

Omdat het erop lijkt dat als Yin zegt "spring" (of bv: draai je om en ga naar de andere groep staan lachen), Hans vraagt hoe hoog hij moet springen (oftewel zich omdraait met een lief lachje  ::)).

Maar verder mag ik hem wel hoor  ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #27 Gepost op: 21-09-2008, 22:12:26 »
Is het je dan niet duidelijk dat Yin Hans om haar vingertje heeft gewonden met haar geflirt?
Nee hoor lijkt me niet. Geert is op en top gentleman maar speelt toch goed zijn spel. Zolang Yin niet te ver gaat is er geen reden om onaardig tegen haar te zijn.
Slimme man!!

Offline expeditie7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #28 Gepost op: 21-09-2008, 22:13:23 »
Hé, zijn er twee dochters van Hans in da house? ::) ::)

haha jep er zijn der 2 van:P

  ::tandpastasmiley::

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #29 Gepost op: 21-09-2008, 22:16:13 »
Omdat het erop lijkt dat als Yin zegt "spring" (of bv: draai je om en ga naar de andere groep staan lachen), Hans vraagt hoe hoog hij moet springen (oftewel zich omdraait met een lief lachje  ::)).

Precies wat ik ook al wilde posten! Wat Yin wal dat Hans doet, dat doet hij. Yin weet precies wat ze moet doen om een man te laten doen wat zij wil dat hij doet.

Offline expeditie7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #30 Gepost op: 21-09-2008, 22:16:31 »
Omdat het erop lijkt dat als Yin zegt "spring" (of bv: draai je om en ga naar de andere groep staan lachen), Hans vraagt hoe hoog hij moet springen (oftewel zich omdraait met een lief lachje  ::)).

Maar verder mag ik hem wel hoor  ;)


ja dat klopt wel inderdaad. maar was wel erg slim vond ik van yin... want wie weet waren ze anders niet uitgekozen
als hij met zijn rug naar hun toestond... kan je beter van je goeie kant laten zien op dat moment

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #31 Gepost op: 21-09-2008, 22:18:05 »
Nee hoor lijkt me niet. Geert is op en top gentleman maar speelt toch goed zijn spel. Zolang Yin niet te ver gaat is er geen reden om onaardig tegen haar te zijn.
Slimme man!!

Mee eens, ik zie ook niet dat hij het 'schoothondje' van Yin is, of dat Yin hem om haar vinger gewonden heeft. Ze kunnen het goed met elkaar vinden; als het hier om twee vrouwen of twee mannen gegaan was, had waarschijnlijk niemand er (zo-)iets van gezegd.  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #32 Gepost op: 21-09-2008, 22:19:15 »

ja dat klopt wel inderdaad. maar was wel erg slim vond ik van yin... want wie weet waren ze anders niet uitgekozen
als hij met zijn rug naar hun toestond... kan je beter van je goeie kant laten zien op dat moment

O, je bent het er dus wel mee eens.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #33 Gepost op: 21-09-2008, 22:20:20 »
Precies wat ik ook al wilde posten! Wat Yin wal dat Hans doet, dat doet hij. Yin weet precies wat ze moet doen om een man te laten doen wat zij wil dat hij doet.
Zoals melanie7 hierboven schrijft: dat was gewoon omdat Yin op dat moment groot gelijk had. Als Yin hem had gevraagd een hoelarokje te dragen en jodelliedjes te zingen, dan had hij vast niet gehoorzaamd. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline expeditie7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #34 Gepost op: 21-09-2008, 22:22:23 »
O, je bent het er dus wel mee eens.

met dat verhaal wel inderdaad. vond ik erg slim van ze om te zeggen..
en erg slm dat pap naar der luisterde, want als je de kans krijg om met
je tegenstanders mee te kunnen dineren, zou ik er ook veel voor doen en
van je beste kant laten zien, toch?

Offline expeditie7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #35 Gepost op: 21-09-2008, 22:23:50 »
Zoals melanie7 hierboven schrijft: dat was gewoon omdat Yin op dat moment groot gelijk had. Als Yin hem had gevraagd een hoelarokje te dragen en jodelliedjes te zingen, dan had hij vast niet gehoorzaamd. ::)


hahah precies KD, zo bedoel ik het nou ook! het was gewoon het slimste om te doen om naar
haar te luisteen ::tandpastasmiley::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #36 Gepost op: 21-09-2008, 22:25:30 »

ja dat klopt wel inderdaad. maar was wel erg slim vond ik van yin... want wie weet waren ze anders niet uitgekozen
als hij met zijn rug naar hun toestond... kan je beter van je goeie kant laten zien op dat moment

- glimlach - Is goed hoor :) (het was ook maar een voorbeeld), de montage (waar ik het mee moet doen) geeft in mijn ogen toch wel een bepaald beeld tussen je pa en Yin.
Mee eens, ik zie ook niet dat hij het 'schoothondje' van Yin is, of dat Yin hem om haar vinger gewonden heeft. Ze kunnen het goed met elkaar vinden; als het hier om twee vrouwen of twee mannen gegaan was, had waarschijnlijk niemand er (zo-)iets van gezegd.  ::)
Maaaaaaar... het zijn geen twee mannen of twee vrouwen... dus die vergelijking gaat mi niet op.

Zoals melanie7 hierboven schrijft: dat was gewoon omdat Yin op dat moment groot gelijk had. Als Yin hem had gevraagd een hoelarokje te dragen en jodelliedjes te zingen, dan had hij vast niet gehoorzaamd. ::)

 ::rofl:: (dat had ik wel willen zien)
« Laatst bewerkt op: 21-09-2008, 22:29:25 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #37 Gepost op: 21-09-2008, 22:33:12 »
vandaar die knipoog in mijn post.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #38 Gepost op: 21-09-2008, 22:35:43 »
met dat verhaal wel inderdaad. vond ik erg slim van ze om te zeggen..
en erg slm dat pap naar der luisterde, want als je de kans krijg om met
je tegenstanders mee te kunnen dineren, zou ik er ook veel voor doen en
van je beste kant laten zien, toch?

O, je bent een dochter van Hans! Ja, dan heeft hierover verder discussiëren met jou dus weinig zin. Het is niet meer dan logisch dat jij als dochter de dingen anders ziet dan iemand die onafhankelijk is.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #39 Gepost op: 21-09-2008, 22:48:53 »
er wordt eigenlijk alleen maar over yin en hem gepraat,

Is hij vandaag dan ook een keer zonder Yin in beeld geweest? (behalve IN het modderbad dan?)  ???
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"