Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 42475 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 9
« Gepost op: 26-10-2008, 16:23:51 »
Verwennen en afzien.

Zullen Hans en Yin hun strategie om het opgestelde eliminatielijstje verder af te werken, blijven volgen? Verder een heerlijk verwenmoment en een loodzware proef!

Bron: 2be.be
Keep calm and eat chocolates!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #1 Gepost op: 26-10-2008, 17:18:42 »
 heb toch t gevoel dat Kyra en Geert nog een kans krijgen. Waarom zouden ze andere afvallers danniet laten zien?
Ik ben zo benieuwd

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 9
« Reactie #2 Gepost op: 26-10-2008, 17:23:03 »
heb toch t gevoel dat Kyra en Geert nog een kans krijgen. Waarom zouden ze andere afvallers danniet laten zien?
Omdat zij de enige twee afvallers van na de samensmelting zijn?
Alleen de afvallers van na de samensmelting mogen traditioneel in de finale-eilandraad hun stem uitbrengen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #3 Gepost op: 26-10-2008, 17:27:50 »
Omdat zij de enige twee afvallers van na de samensmelting zijn?
Alleen de afvallers van na de samensmelting mogen traditioneel in de finale-eilandraad hun stem uitbrengen.

Precies


Bovendien zag Geert er al een stuk beter doorvoedt uit, die zit niet op een afvallerseiland  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 9
« Reactie #4 Gepost op: 26-10-2008, 18:31:24 »
nee dat is gewoon omdat ze stemmen kunnen in de eilandfinale

leek me meer een soort resort ofzo.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #5 Gepost op: 26-10-2008, 18:49:34 »
Vreemd dat alleen Hans & Yin worden genoemd in het voorstukje.  ::vergroot::
Nog even niks.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #6 Gepost op: 26-10-2008, 20:45:24 »
Yin staat gewoon glashard te liegen tegen Sharon. Speel je het spel in een complot, prima, maar zeg als je face to face wordt gevraagd gewoon dat er idd afspraken zijn gemaakt (desnoods zonder verder in detail te treden). Wat een enorm misselijkmakend persoon is die Yin.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 9
« Reactie #7 Gepost op: 26-10-2008, 21:31:53 »
Leuke aflevering.
Wie liet er een scheet toen ze kwamen aanlopen bij de eilandraad ::rofl::.
Hiukwan de munt gestolen van Hans, volgende aflevering? ::pinokkio::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline nanana

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #8 Gepost op: 26-10-2008, 21:32:28 »
Zo, echt een goed voorbeeld van hypocrisie en draaikonterij!!!

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #9 Gepost op: 26-10-2008, 21:34:53 »
Wie liet er een scheet toen ze kwamen aanlopen bij de eilandraad ::rofl::.

Dat viel me ook op ::rofl::
Hans is echt irritant. Keihard liegen en Sharon die loopt er nog in ook. Ik vind het goed van Sarah dat ze volgende week bij de eilandraad er nog wat over zegt en dat Hans dan eindelijk zegt dat het een afspraak was.

Misschien heeft Hiukwan volgende week immuniteit gewonnen. Ik hoop het wel een beetje.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 9
« Reactie #10 Gepost op: 26-10-2008, 21:39:50 »
owh kan niet wachten op volgende week!!

het spel leeft echt, sharon loopt er echt in!

owh die hans zo iritant!
als die zo lacht en zijn zin heeft.

ze doen allemaal aan afspraken, dat zag je op de eilandraad. dat is het spel.
maar dat gelieg enzo.. hoort er ook bij misschien.. maar niet echt mijn ding
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline BruceShark

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #11 Gepost op: 26-10-2008, 21:41:35 »
Ja Hiu de munt van Hans gestolen dat zou lachen zijn  ::rofl:: Ze wint geen immuniteit anders zei ze niet van dat de andere er gaan van op kijken...
Verder als sommige mensen Pinnokio waren dan hoefde men ook geen illigaal hout meer te kappen
Ohhnee  ??? Volgens yin mogen we het geen liegen noemen. Maar voor de rest wordt de sfeer alleen maar beter op  ::)

Offline mozzer

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #12 Gepost op: 26-10-2008, 21:45:38 »
oh mijn God, wat is die Sharon achterlijk!!!!!!!!!!!!! ::oink:: valt me de bek van open...

die denkt echt dat het zin heeft zich bij Hans en zijn volgelingen in te slijmen...
ze is gewoon de volgende die eruit gaat... en dan Hiukwan..... Hans zat vandaag niet voor niets alvast bij Geert erin te wrijven dat Hiukwan ook bij de 'zwakkeren' hoort....


Offline mozzer

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #13 Gepost op: 26-10-2008, 21:50:21 »

Hans is echt irritant. Keihard liegen en Sharon die loopt er nog in ook. Ik vind het goed van Sarah dat ze volgende week bij de eilandraad er nog wat over zegt en dat Hans dan eindelijk zegt dat het een afspraak was.



..dat valt me dan zo vies tegen van die Hans...... hij liegt en smiert de hele boel bij elkaar en dan hoeft er maar 1x een presentatie-juf een keer semi-bozig te vragen of er sprake is van een afspraak en hij geeft toe als een klein kind dat betrapt is bij het stelen van een koekje...

wat een miezerige klein mannetje is het toch ook..... Hij is (noemt zich??) zakenman???? Pfffffff.... vast zo'n gesjeesde student die her en der wat bijklust en zich heel belangrijk vindt..... In ieder geval kan ik me niet voorstellend at hij mensen voor zich heeft werken, want dat vind ik zielig... ik kan me namelijk niet aan de indruk onttrekken dat hans gewoon zichzelf is... dus als hij al echt zakenman is, dan heeft ie dat ook vast te danken aan het veelvuldig en geniepig naar beneden trappen om zelf hogerop te komen...


Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #14 Gepost op: 26-10-2008, 21:50:43 »
Ten eerste: Die scheet! hahahahhaa  ::rofl::

Ten tweede; Sharon is dom idd. Ik vind Hans echt niet leuk, maar als hij wint.. Tsja, dan heeft hij het gewoon goed gespeeld, dat valt niet te ontkennen.

Hiukwan is ook 1 van de zwakkeren, dat is gewoon een feit. En dat ze zegt: "laten we het woord 'complot' aub niet in de mond nemen" vond ik ook een beetje fout.

Als laatste wil ik gewoon nog zeggen dat ik het Yin nog het minste gun. Bah! Wel grappig dat ze 'de vraag verkeerd had begrepen' bij die proef  ::rofl::

Oh nee, tenslotte: Go Geert!  ::joehoe::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 9
« Reactie #15 Gepost op: 26-10-2008, 21:51:24 »
Ik denk dat Sharon helemaal niet zo achterlijk is en dat ze Hans, Yin, Geert en HiuKwan best wel doorheeft. Maar waarschijnlijk zag ze dit nu als enige uitweg; dan maar hopen dat Sarah eerder eruit gaat. En na deze eilandraad ziet ze wel weer verder (HiuKwan in conflict met Hans & Yin, nieuwe alliantie: Geert, HiuKwan en Sharon).
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #16 Gepost op: 26-10-2008, 21:54:36 »
Ik denk dat Sharon helemaal niet zo achterlijk is en dat ze Hans, Yin, Geert en HiuKwan best wel doorheeft. Maar waarschijnlijk zag ze dit nu als enige uitweg; dan maar hopen dat Sarah eerder eruit gaat. En na deze eilandraad ziet ze wel weer verder (HiuKwan in conflict met Hans & Yin, nieuwe alliantie: Geert, HiuKwan en Sharon).

Dat zou een mooie alliantie zijn ja ::ok::
Ik begrijp nog steeds niet waarom de praatjes van Hans en Yin geslikt worden, draai het om en ze liggen er zo uit...Ze proberen niet eens uit te lokken wie die immuniteitsmunt in handen heeft! Of zou Hiu dat volgende week gaan doen, ik hoop het!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #17 Gepost op: 26-10-2008, 21:55:14 »
Interessante aflevering. De scheuren in het complot beginnen eindelijk te komen. Sharon is weer mijn favoriet, al vond ik dat ze beter iedereen rond de tafel had kunnen roepen omdat ze dan niet tegen haar konden liegen. Wel goed dat ze niet enkel naar het woord van Hans en Yin luisterde maar ook recht op de man aan de andere twee vrouwen vroeg wat er precies gaande was.

Het voorstukje vond ik misschien nog wel interessanter en ik had eigenlijk al meteen een scenario in mijn hoofd:
Sarah vertelt dus nog even lekker alles wat ze over het complot en Hans (en Yin?) weet, zodat HiuKwan merkt dat het niet Sharon maar Hans en Yin waren die haar de schuld in de schoenen hadden geschoven. Ik denk ook dat haar uitschieter zoals we die zagen niet enkel tegen Sharon is gericht, zoals nu, maar ook tegen Hans en Yin. We kregen te zien dat Hiu voor de eilandraad weer in haar nopjes was: ''Ze zullen nog wel opkijken'', of iets in die richting. Daardoor denk ik dat dit gericht is tegen Yin en Hans, niet tegen Sharon (of misschien met Sharon er ook nog bij - in ieder geval is het meervoud). Geert is deze aflevering niet overgehaald door Hans om op Sarah te stemmen, maar trok zijn eigen plan met Sarah en HiuKwan. Zouden Geert en HiuKwan samen een plannetje smeden tegen Yin en Hans? Dan is Sharon de 'swinging vote' die overgehaald moet worden om op Yin of Hans te stemmen - of op HiuKwan of Geert. Waarschijnlijk zou ze dan met Yin en Hans staan, tenzij ze haar echt weten te overtuigen dat Hans en Yin het allemaal heel tactisch spelen. Of Hiu en Geert doen alsof ze met de andere twee staan en stemmen eerst Sharon eruit, zodat de stemmen gelijk staan, maar ze hebben toch echt meer kans met Sharon als swinging vote aangezien Yin en Hans nog geen stemmen hebben gekregen na de samensmelting.

Of misschien hóóp ik dit gewoon. Niet omdat ik voor HiuKwan of Geert ben, maar omdat ik voor Sharon ben en dan blijft zij er wat langer in. [a]

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 9
« Reactie #18 Gepost op: 26-10-2008, 22:00:02 »
Goed verhaal, afgezien van het feit HiuKwan al lang had kunnen en móeten beseffen dat het niet Sharon, maar Yin en Hans zijn die haar de schuld in de schoenen schoven. Dat heeft Sarah tijdens het eettafelgesprek toch al lang boven tafel gehaald?
Is HiuKwan dan zo langzaam van begrip, of zit ze zo vastgeroest in het complot dat ze niet wil begrijpen dat Hans & Yin haar een mes in de rug steken?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #19 Gepost op: 26-10-2008, 22:00:29 »
Hiukwan de munt gestolen van Hans, volgende aflevering? ::pinokkio::

Dat zou misschien wel de allergeniaalste actie zijn in 9 jaar Expeditie Robinson.

Helaas durf ik er niet op te hopen.