Auteur Topic: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden  (gelezen 105309 keer)

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #120 Gepost op: 14-10-2008, 12:24:57 »
ja dat stond in de telegraaf. echt erg dat ze er weer zo'n roddelverhaal van maken door over de omgang met zn zoon te beginnen. er stond ook dat de zn stiefdochters( dus van zn eerste relatie waar hij dus zn eerste zoon van heeft) niet welkom zijn op de begrafenis en dat soort dingen. typisch telegraaf. echt walgelijk!

EP, ik heb altijd met veel plezier naar je gekeken. Van alle presentatoren op de Nederlandse televisie vond ik jou altijd veruit de beste en leukste.
Vreselijk dat je er nu niet meer bent.
Zonder jou geen ER meer!
RIP
sterkte aan alle nabestaanden!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #121 Gepost op: 14-10-2008, 14:26:07 »
In de rouwadvertentie (in de Volkskrant) van de crew van Expeditie Robinson, stond een zin die ik erg mooi en aangrijpend vond:

Citaat
...laten we hopen dat er een afvallerseiland is daarboven...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline soullady

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #122 Gepost op: 14-10-2008, 15:17:43 »
Wou dat we konden stemmen ..was het niet zo moeilijk
Gracia en alle nabestaanden heel veel sterkte toegewenst met dit immense verlies...

EP we zullen je missen je was/bent een bijzonder en integer wijs mens en ik heb samen met andere kandidaten een tijdje van je mogen genieten.. Je hebt ons de kans gegeven een ervaring te beleven die maar weinig is toegedaan...

Dag lieve EP

Liefs Wietske Expeditie lid 2006 Panama

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #123 Gepost op: 14-10-2008, 18:36:42 »
Idd weer eens jammer dat een papieren drol als de Telegraaf zich weer stort op allerlei verhalen die alleen maar nare gevoelens opleveren. Wat hebben wij daar nou mee te maken en wat is er van waar? Het boeit niet, het verlies is er ook niet minder om. Ik hoop dat de bladen de familie en vrienden met rust laten tijdens de begrafenis. Gun mensen de rust om zoiets te verwerken en iemand met respect naar de eewige expeditie te zenden.

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #124 Gepost op: 15-10-2008, 01:25:53 »
In de rouwadvertentie (in de Volkskrant) van de crew van Expeditie Robinson, stond een zin die ik erg mooi en aangrijpend vond:

Mooi inderdaad  ::jaja:: Ik hoop maar dat daarboven echt iets is en Ernst-Paul nu met z'n helden rond 't kampvuur zit.


Al zit ik nu wel met een beeld van Eepee die Jimi Hendrix toe bitst: "...en vergeet je gitaar niet", om zich vervolgens te keren tot Petrus met de vraag: "HOE hadden we DIE nu kunnen selecteren?!"

† Rust zacht Eepee †

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #125 Gepost op: 15-10-2008, 13:47:14 »
In RTL Boulevard werd uitgebreid aandacht besteed aan het overlijden van Ernst-Paul. Zij deden dat toch iets beter dan de Telegraaf..........

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #126 Gepost op: 15-10-2008, 13:56:34 »
In RTL Boulevard werd uitgebreid aandacht besteed aan het overlijden van Ernst-Paul. Zij deden dat toch iets beter dan de Telegraaf..........

mooi...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #127 Gepost op: 15-10-2008, 14:04:59 »
In RTL Boulevard werd uitgebreid aandacht besteed aan het overlijden van Ernst-Paul. Zij deden dat toch iets beter dan de Telegraaf..........


Mooi gedaan.  Jammer genoeg  niet te zien op Belgische tv.
« Laatst bewerkt op: 15-10-2008, 14:07:46 door reaver »

Offline snulk

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #128 Gepost op: 15-10-2008, 21:26:54 »
Iets wat ik absoluut niet kan begrijpen is dit:
Maandagavond zat de vader van Gracia (Paul Witteman dus)Pauw en Witteman te presenteren alsof er niets gebeurd is.
Zijn schoonzoon is verongelukt!
Lijkt me dat je dan een avondje vrijaf neemt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #129 Gepost op: 15-10-2008, 21:32:12 »
Als ik hem was geweest, zou ik dat ook hebben gedaan, maar je kan niet in iemands hoofd kijken. Je kunt de manier van verwerken niet voor iemand anders bepalen,  denk ik.

Een collega van mij was de dag na het overlijden van zijn vrouw op zijn werk, en was alleen afwezig op de dag van haar begrafenis.

Het is naar mijn mening dus heel erg persoonlijk, hoe je zoiets verwerkt.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #130 Gepost op: 15-10-2008, 21:36:24 »

Maandagavond zat de vader van Gracia (Paul Witteman dus)Pauw en Witteman te presenteren alsof er niets gebeurd is.

Neem maar van mij aan dat hij niet op die manier zat te werken.
Hij heeft dit weloverdacht en goed met zijn familie besproken.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #131 Gepost op: 15-10-2008, 22:25:05 »
Iets wat ik absoluut niet kan begrijpen is dit:
Maandagavond zat de vader van Gracia (Paul Witteman dus)Pauw en Witteman te presenteren alsof er niets gebeurd is.
Zijn schoonzoon is verongelukt!
Lijkt me dat je dan een avondje vrijaf neemt.

Dat zijn keuzes waar jij níets, maar dan ook níets mee te maken hebt. ::ohno::
Echt schandalig dat je daarover zo oordeelt. ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #132 Gepost op: 15-10-2008, 22:26:12 »
'gewoon aan het werk gaan' is ook een manier om in ieder geval even je gedachten te verzetten, anders blijf je de hele tijd in't cirkeltje zitten.
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #133 Gepost op: 15-10-2008, 23:45:06 »
Dat zijn keuzes waar jij níets, maar dan ook níets mee te maken hebt. ::ohno::
Echt schandalig dat je daarover zo oordeelt. ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

helemaal mee eens!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #134 Gepost op: 16-10-2008, 08:13:47 »
Iets wat ik absoluut niet kan begrijpen is dit:
Maandagavond zat de vader van Gracia (Paul Witteman dus)Pauw en Witteman te presenteren alsof er niets gebeurd is.
Zijn schoonzoon is verongelukt!
Lijkt me dat je dan een avondje vrijaf neemt.

Wat een gezeik.  ::niet-ok::

De een stort zich in een niet te stelpen verdriet, de ander probeert gewoon de draad op te pakken en functioneert verder.

Bovendien weten wij toch helemaal niet hoe de verhouding was tussen Witteman en Hasselbach? Misschien hadden ze helemaal niet veel contact ofzo. Of ken jij hen privé?
« Laatst bewerkt op: 16-10-2008, 11:30:58 door Stanley_Yelnats »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #135 Gepost op: 16-10-2008, 14:37:35 »
Ik kan pas vandaag op deze site reageren...


Het was met veel verdriet dat wij het overlijden vernamen van onze geliefde presentator Ernst-Paul Hasselbach.
Jaren zijn wij trouwe kijkers van het programma Peking Express en Expeditie Robinson.
Ook van 71° Noorderbreedte zagen we enkele afleveringen.

Ernst-Paul was een fantastische presentator. We zullen hem missen.

Expeditie Robinson zal nooit meer hetzelfde zijn...

We wensen de familie van Ernst-Paul heel veel sterkte toe tijdens deze zware dagen.

Ook veel sterkte toegewenst aan de familie van Leentje Custers.

 
« Laatst bewerkt op: 16-10-2008, 19:40:12 door Millesime »

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #136 Gepost op: 16-10-2008, 18:10:28 »
De terugkomst van een leuke vakantie is altijd om met plezier op terug te zien. Helaas bereikte mij en mijn vrouw tijdens onze vakantie ook het nieuws van het ongeluk van Ernst Paul en Leentje, en dat gaf ons toch een wrang gevoel.
Toen we zondagavond dan ook het nieuws vernamen van zijn overlijden was ik met recht ontdaan en het deed me zeer veel verdriet. Helaas was ik niet bij machte om eerder op dit forum te reageren daar wij in de middle of nowwhere zaten.
Ik heb Ernst Paul leren kennen als een zeer vakbekwaam presentator, maar ook als steun en toeverlaat tijdens de expeditie.
Wij wensen de familie, naasten, vrienden, bekenden en collega's van Ernst Paul en Leentje veel sterkte toe bij dit zware verlies en de verwerking ervan.

Expeditie Robinson zal nooit meer het zelfde zijn, helaas......

Frans en Gerda Baats
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #137 Gepost op: 16-10-2008, 22:18:49 »
Ernst-Paul Hasselbach in stilte begraven

De zaterdag verongelukte RTL-presentator Ernst-Paul Hasselbach (42) is donderdag in besloten kring begraven. Dit heeft een woordvoerster van RTL Nederland donderdagmiddag bekendgemaakt namens de familie.

Waar de begrafenis was, wordt op verzoek van familie niet naar buiten gebracht. Het lichaam van Hasselbach was maar kort daarvoor in Nederland teruggekeerd. De Noorse autoriteiten gaven het lichaam pas woensdag vrij. Woensdagavond laat arriveerde het stoffelijk overschot in Nederland. Ook het lichaam van de Vlaamse productiemedewerkster Leentje Custers (26) werd woensdag vrijgegeven door de Noorse autoriteiten. Haar lichaam werd donderdag naar vliegveld Zaventem overgebracht.

Het tweetal kwam afgelopen zaterdag om bij een verkeersongeval in Noorwegen, waar de nieuwe serie van het programma 71 Graden Noord voor RTL5 werd opgenomen. Door nog onbekende oorzaak raakten ze van de weg. De auto stortte op de kop in het water.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #138 Gepost op: 16-10-2008, 23:43:47 »
Wat mooi.
Precies zoals EP op mij overkwam is hij dus begraven. In alle rust en stilte met alleen hun die hem dierbaar waren. Prachtig!
Rust zacht EP

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #139 Gepost op: 17-10-2008, 09:22:09 »
Rust zacht EP :\'(