Poll

Zou jij het echt aan kunnen? Of kijk je het liever op tv?

ja, absoluut
nee, mij niet gezien

Auteur Topic: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson  (gelezen 47917 keer)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #60 Gepost op: 1-04-2008, 17:15:13 »
Ik zou best mee willen doen, alleen denk i kdat er over 7 jaar echt geen ER meer is.
(Ik hoop het wel natuurlijk  ;) )

Offline KNUFFIE

  • Forumlid
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #61 Gepost op: 18-08-2008, 09:36:49 »
Hoi Hoi
 ::zwaai::

Ik zou heel graag weer mee willen doen!
Maar ben het er ook mee eens dat anderen ook een kans moeten krijgen!

Vorig jaar ben ik er wegens ziekte uit moeten gaan, en heb dus niet het gevoel gehad dat
k mijn ding heb kunnnen doen...
Ook ben ik heel anders neergezet op tv dan ik in werkelijkheid ben..die gasten
kunnen heel goed knippen en plakken....
Maar ach..je weet van te voren waar je je voor op geef!!!!!!
Maar als de kans zich voordoet...zet mij maar op de lijst!!!

 ::jaja:: Loot

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #62 Gepost op: 18-08-2008, 11:34:25 »
Hi mop,

Ik had jou idd graag nog eens gezien in deze reeks, vastgeketend aan de andere deelnemers. Hilarisch was dat geweest!! Gemiste kans van de makers van ER.  ::bravo:: ::hug::

XS
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #63 Gepost op: 25-08-2008, 21:35:59 »
Lijkt me we heel gaaf, maar dat roep ik al jaren. Nu ben ik weer eens in verwachting  ::ok::, dus dat had het dit jaar ook onmogelijk gemaakt. Mag je eigenlijk medicijnen meenemen of ben je dan uitgesloten van deelname ???
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #64 Gepost op: 28-08-2008, 20:31:17 »
Lijkt me we heel gaaf, maar dat roep ik al jaren. Nu ben ik weer eens in verwachting  ::ok::, dus dat had het dit jaar ook onmogelijk gemaakt. Mag je eigenlijk medicijnen meenemen of ben je dan uitgesloten van deelname ???

Mijn ervarig is dat je medicijnen op dokters recept mee mag nemen, en als je mee wilt doen, gewoon doen. Het is een onvergetelijke ervaring en ondanks alle voor en nadelen zou ik zo weer gaan als ik die kans nog eens zou krijgen.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #65 Gepost op: 29-08-2008, 22:25:21 »
Ik had mijn Robinson absoluut niet willen missen!! En hoewel het echt back to basic was.. ik weet niet, het was.. heftig maar geweldig!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #66 Gepost op: 29-08-2008, 22:51:38 »
Mijn ervarig is dat je medicijnen op dokters recept mee mag nemen, en als je mee wilt doen, gewoon doen. Het is een onvergetelijke ervaring en ondanks alle voor en nadelen zou ik zo weer gaan als ik die kans nog eens zou krijgen.

Dat is mooi van die medicijnen. Las alleen net dat de opnames dit jaar al in juni zijn. Dan is mijn jongste nog geen half jaar oud  ::baby::(als alles goed gaat tenminste) en er is vast geen borstvoedingsfaciliteit op het eiland :P. Dat wordt dus nóg een jaartje wachten. Maar dan geef ik me ook echt op ::vlaglinks:: ::vlagrechts::!!!! Manlief ziet maar hoe hij het met de kinderen gaat rooien  :-X
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Freek90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #67 Gepost op: 29-08-2008, 23:01:47 »
Ik schrijf mij in voor ER '09, want dan ben ik oud genoeg om mij in te schrijven. Ik sta alleen niet te springen om de heisa die is gemaakt rond het Back to Basic gebeuren, maar ik ben er klaar voor en ik blijf opgeven tot dat ik mee ga.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #68 Gepost op: 30-08-2008, 00:02:01 »
Het eten, in mijn geval vooral slakken en mango, no problem. Slakken zou ik hier nooit eten, gatverdamme, maar daar was ik blij met die eerste hap eten na twee nachten en een dag niets en dan went t snel. Vies zijn, no problem, enig ben net een kind en genoot er van. Geen spiegel, scheermesjes, shampoo, zeep, prima! Geen moment gemist. Maar dat sociale, mentale aspect, nooit meer. Al ben je in NL nog zo sociaal, als je in een groep komt, waarvan de meeste je direct terug naar huis willen hebben, dan is het toch even andere koek. Ook de psychische inpact, nooit meer. Dus daarom zou ik nooit meer mee doen.
Voor mij dus ook de reden om me niet op te geven. Slapen in de open lucht: zalig! Honger heb ik ook niet snel dus dat is een mooie uitdaging. Ben dol op avontuur en reizen dus dat is het niet. Maar de hele dag competitie, ruzie en achterbakse politieke spelletjes...... no thanks.  ::ohno::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #69 Gepost op: 1-09-2008, 01:16:31 »
Natuurlijk zou ik zelf nooit mee doen!
Haat zelfs al gewoon een tent op een camping, ER is absoluut niet iets voor mij.

Zat net naar de film met Tom Hanks te kijken die na ER werd uitgezonden.
Dat is meer mijn Robinson gevoel.

Maar ik zou sowieso al absoluut nooit mee willen doen door de sociale setting.
Of dat nu ER is of wat voor ander programma dan ook.
Ben daarvoor teveel een individualist.

Waarom ik dan wel kijk??
Ja, hallooOOOOoooo, ER maken ze voor onze leut en plezier,
zodat wij ons thuis voor de buis kunnen vermaken.
Logisch toch?
anders wordt zo'n programma niet gemaakt.

Offline Jolene

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ER oud-deelneemster
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #70 Gepost op: 1-09-2008, 18:10:08 »
Het was ons op straffe van onmiddelijk uitsluiting verboden om de eieren en schildpadden ook maar iets in de weg te leggen. En onderling hadden we echt niet de behoefte om die prachtige dieren ook maar iets aan te doen. Sterker nog, de locals vonden de eieren een delicatesse en we hebben er alles aan gedaan om de legplaatsen zo onzichtbaar mogelijk te maken. De eieren worden na het leggen door de schildpad afgedekt met een laag zand van zo'n 30 centimeter en door de schildpad "aangestampt" met zijn achterzwemvliezen. Er blijft dan een soort kuil zichtbaar zodat je kunt zien dat er een schildpad heeft gelegd, en ook is er een spoor te zien vanaf zee naar de legplaats. Beide zijn door ons en de wind weg geveegd en zodoende was het legsel veilig. We hadden al te horen gekregen dat lopen over de legplek geen schade zou geven aan de eieren en dus voor zover ik het kan nagaan waren de drie legsel kompleet veilig en ik hoop dat er uit de eieren (60-80 stuks per keer) veel mooie kleine schilpadjes geboren zijn.
Nogmaals tijdens ons verblijf op Gual is er absoluut niets gebeurd met de 3 legsels. Wij waren er simpelweg ook trots op om zo iets ervaren te hebben, en ondanks ons voedsel tekort was het voor ons allemaal onbespreekbaar om de legsels te plunderen of te verstoren.
Als ik nu terug denk aan toen geniet ik weer van deze ervaring, zo ongeloofelijk is het om zoiets moois van zo dichtbij en dan meerdere malen te mogen memaken.

Frans

Lof voor jullie drieen Muriel, Saskia en Frans....
Zelfs als er geen sprake kan zijn van iets als een delicatesse en je ALLES eet (hoewel.... ik had wonderlijk genoeg nauwelijks honger...)
En heel terecht dat het niet mag ook.
Maar mogen de locals dan wel eieren verzamelen??
zwartenwitisgrijs

Offline Jolene

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ER oud-deelneemster
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #71 Gepost op: 1-09-2008, 18:16:27 »
Voor mij dus ook de reden om me niet op te geven. Slapen in de open lucht: zalig! Honger heb ik ook niet snel dus dat is een mooie uitdaging. Ben dol op avontuur en reizen dus dat is het niet. Maar de hele dag competitie, ruzie en achterbakse politieke spelletjes...... no thanks.  ::ohno::

Klinkt best goed en ... het is net het gewone leven met die competitie en zo...
en het mooie is dat het maar een spelletje is. Denk ook niet dat de beste altijd overblijft... het is van veel factoren afhankelijk of je eruit vliegt of niet.
zwartenwitisgrijs

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Zou jij meedoen aan Expeditie Robinson
« Reactie #72 Gepost op: 1-09-2008, 18:52:24 »
Lof voor jullie drieen Muriel, Saskia en Frans....
Zelfs als er geen sprake kan zijn van iets als een delicatesse en je ALLES eet (hoewel.... ik had wonderlijk genoeg nauwelijks honger...)
En heel terecht dat het niet mag ook.
Maar mogen de locals dan wel eieren verzamelen??

Ook voor locals waren de schildpadeieren verboden terrein, alleen pakten ze ze als ze de kans kregen. Daarom hebben wij destijds op Gual de plaatsen waar gelegd was goed verborgen/gecamoufleerd zodat de legsels (hopelijk) veilig waren.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle