Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
@ de redactie: Zouden jullie volgend jaar de hints nog iets moeilijker en subtieler kunnen maken, zodat de mol niet zo vroeg ontmaskerd wordt?
Aan Dennis: hoe wist je dat je in de fiets-groep terecht zou komen?(2e opdracht van aflevering 1)
Een vraag over DIE IS DE MOL. Waarom zaten er eig ex-kandidaten van vorige seizoen in het programma? Zij zaten daar voor spek en bonen bij want hun werd niks gevraagd.
Ja, dat vroeg ik me ook af!!
Ik mis deze:Vraag voor Dennis. Klaarblijkelijk heb je je EGO-vraag ter plekke verzonnen. Wat zou je vraag zijn geweest wanneer Edo al VOOR die aflevering naar huis was?
"Heeft Ego met de mol op 1 slaapkamer geslapen?"
Edo bedoel je zeker? Ego is ik. Dan is de vraag : "heeft ik met de mol op 1 slaapkamer geslapen?"
ik wist niet dat de vragen vanuit hier overgenomen zouden worden. ff onthouden voor volgend jaar dan
@ Dennis: Vond je het stiekem niet jammer dat Joris en Patrick opdrachten vaak al de mist in hielpen zonder dat jij daar iets aan hoefde te doen?
Bestemming X VTM 2026 Pool
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
2094 gasten en 2 vaste bezoekers
RealityTV vandaag