Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 285658 keer)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #40 Gepost op: 8-09-2008, 22:31:01 »
Was zij nou alWEER aan het woord de hele tijd  :-\\
First you go backwards, but then forwards again

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #41 Gepost op: 9-09-2008, 00:28:11 »
Was zij nou alWEER aan het woord de hele tijd  :-\\
::rofl:: Expeditiehiukwanson of The Hiukwan diaries.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #42 Gepost op: 9-09-2008, 10:19:58 »
Nee, alleen maar de halve aflevering, daarna had Hicham het woord  ;D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #43 Gepost op: 9-09-2008, 11:34:09 »
Verder is het Twents dus Gronings, knap dat je dat hoort!

Nou..., ::) ik denk nog steeds een Twentse tongval te horen. Geen Groningse hoor 8berg. Ik weet dat ze daar nu studeert (oid) maar het zou kunnen dat ze daarvoor in Twente gewoond heeft natuurlijk. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #44 Gepost op: 9-09-2008, 16:01:37 »
Nou..., ::) ik denk nog steeds een Twentse tongval te horen. Geen Groningse hoor 8berg. Ik weet dat ze daar nu studeert (oid) maar het zou kunnen dat ze daarvoor in Twente gewoond heeft natuurlijk. ;D

Sorry, moet je teleurstellen. Ben echt een Grunniger.. haha.. Ik heb trouwens bij de dochter van 8berg in de klas gezeten op de middelbare school.. Jorien toch? :) Had haar avonturen gevolgd van Peking Express aantal jaren geleden.. zeer tof!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #45 Gepost op: 9-09-2008, 20:44:33 »
Sorry, moet je teleurstellen. Ben echt een Grunniger.. haha.. Ik heb trouwens bij de dochter van 8berg in de klas gezeten op de middelbare school.. Jorien toch? :) Had haar avonturen gevolgd van Peking Express aantal jaren geleden.. zeer tof!

Mmm, ok is dat ook weer opgehelderd. ;D

Jorien indeed! ::jaja:: Ik vond dat trouwens niet zo'n heel tof koppel ten tijde van Peking Express. Vooral door het optreden van Rink. Maar heb hem later "in het echie" ontmoet en toen bleek het gewoon een aardige vent. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #46 Gepost op: 9-09-2008, 21:09:06 »
Sorry, moet je teleurstellen. Ben echt een Grunniger.. haha.. Ik heb trouwens bij de dochter van 8berg in de klas gezeten op de middelbare school.. Jorien toch? :) Had haar avonturen gevolgd van Peking Express aantal jaren geleden.. zeer tof!
hé Hiukwan,
prachtig dat je ook "hier" bent!!!, van Jorien had ik het al gehoord/gelezen (ze zit in Soedan, www.thereandbeyond.com )
Je maakt wat tongen los, als het niet meer lukt bel je maar hoor.
Ben je ook betaald als voice-over?
Sterk hé twee meiden uit één klas te Stadskanaal en beide in "hun eigen programma".
Nu nog meet benieuwd naar volgende week.
Top dat je ook meeleest.
doeg 8berg

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #47 Gepost op: 9-09-2008, 21:46:46 »
Ohh, krijg nu pas in de gaten dat dat kinderlijke voorleesstemmetje van HiuKwan is.
Voor mij hoeft dat dagboekgeneuzel ook niet, ik vind het totaal niet boeiend en echt doodzonde van de toch al magere uitzendtijd.

Toch vind ik ons nepchineesje wel leuk!
Ze kan in ieder geval lekker koken.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #48 Gepost op: 9-09-2008, 21:58:31 »
vanwaar dat 'nepchineesje'?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #49 Gepost op: 9-09-2008, 22:01:06 »
vanwaar dat 'nepchineesje'?

Dat zei ze zelf: sorry pap en mam, ik ben echt een nepchinees hoor! Toen de andere kandidaten vroegen naar Chinese woorden voor het eten en zo.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #50 Gepost op: 9-09-2008, 22:41:30 »
Ik wordt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo moe van dat gezwets... Kinder bedtijd geleuter ::ohno::

+1

Je krijgt gewoon de neiging om het geluid af te zetten als zij in beeld is.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #51 Gepost op: 10-09-2008, 01:30:35 »
hé Hiukwan,
prachtig dat je ook "hier" bent!!!, van Jorien had ik het al gehoord/gelezen (ze zit in Soedan, www.thereandbeyond.com )
Je maakt wat tongen los, als het niet meer lukt bel je maar hoor.
Ben je ook betaald als voice-over?
Sterk hé twee meiden uit één klas te Stadskanaal en beide in "hun eigen programma".
Nu nog meet benieuwd naar volgende week.
Top dat je ook meeleest.
doeg 8berg

Haha.. Jorien weer de hort op dus.. ? Heb echt wel bewondering voor haar, ze doet dingen waar ik van 'droom'.. de drempel is gewoon net iets te hoog om het zelf te ondernemen, maar vind het daarom des te leuker als ik dingen opvang van oudklasgenoten die het wel doen. Typisch Jorien!
Heb dr site tijdens dr laatste reis nauwlettend gevolgd, maar wist niet eens dat ze opnieuw was weggegaan.. ! Zal het zo direct ff op mijn gemak lezen..
Tja, tis wel frappant ja dat 2 Grunnigers van een school uut Knoal aan zoiets meedoen.. al moet ik wel zeggen: tijdens de selectiedagen heb ik wel gezegd dat ik PE eigenlijk meer mijn ding vind maar goed, je kan niet alles hebben haha..
Leuk dat je ER ook volgt, ik kijk iig met veel plezier elke week.. ! Was het voor jullie ook zo raar om alles terug te zien.. ben altijd benieuwd wat ze in die 50 min laten zien.. !

Nou, leuk dat jij hier ook bent.. ik moest toch eerst echt ff nadenken bij je naam, aangezien het getal niet klopt :P

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #52 Gepost op: 10-09-2008, 09:57:05 »
Hey Hiukwan!
Leuk dat je meeleest op het forum. Vind je tot nu toe overkomen als een leuke meid, goed idee van die jam op die pannenkoekjes haha. Hoe heb je de hele expeditie ervaren? Was het een beetje wat je verwacht had voordat je eraan begon? Vind je dat de productie je goed neerzet of vind je dat je teveel in beeld bent geweeest?
Hoop dat je ver gekomen bent!
Groetjes Ayla
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #53 Gepost op: 10-09-2008, 19:15:29 »
Hey Hiukwan!
Leuk dat je meeleest op het forum. Vind je tot nu toe overkomen als een leuke meid, goed idee van die jam op die pannenkoekjes haha. Hoe heb je de hele expeditie ervaren? Was het een beetje wat je verwacht had voordat je eraan begon? Vind je dat de productie je goed neerzet of vind je dat je teveel in beeld bent geweeest?
Hoop dat je ver gekomen bent!
Groetjes Ayla
Tja, van te voren had ik geen verwachtigen.. heb echt super leuk gehad, en leuke contacten aan over gehouden!

Kijk, het maakt me niet uit hoe de productie me neerzet want uiteindelijk ben ik zelf verantwoordelijk voor mijn eigen uitspraken. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze me heus niet als een luie doos neerzetten ofzo.. Ben wel veel in beeld geweest afgelopen 2 afleveringen, vind dat alleen maar leuk voor mijn vrienden en familie! Ik verwacht echt niet dat ik zolang ik erin ben, zoveel aan het woord ben.. Mensen irriteren misschien nu wel aan me, maar good, so be it.. that's me!
Tis raar om alles terug te zien, maar ervaar het nu gewoon weer opnieuw.. !

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #54 Gepost op: 10-09-2008, 21:49:20 »
Haha.. Jorien weer de hort op dus.. ? Heb echt wel bewondering voor haar, ze doet dingen waar ik van 'droom'.. de drempel is gewoon net iets te hoog om het zelf te ondernemen, maar vind het daarom des te leuker als ik dingen opvang van oudklasgenoten die het wel doen. Typisch Jorien!
Heb dr site tijdens dr laatste reis nauwlettend gevolgd, maar wist niet eens dat ze opnieuw was weggegaan.. ! Zal het zo direct ff op mijn gemak lezen..
Tja, tis wel frappant ja dat 2 Grunnigers van een school uut Knoal aan zoiets meedoen.. al moet ik wel zeggen: tijdens de selectiedagen heb ik wel gezegd dat ik PE eigenlijk meer mijn ding vind maar goed, je kan niet alles hebben haha..
Leuk dat je ER ook volgt, ik kijk iig met veel plezier elke week.. ! Was het voor jullie ook zo raar om alles terug te zien.. ben altijd benieuwd wat ze in die 50 min laten zien.. !

Nou, leuk dat jij hier ook bent.. ik moest toch eerst echt ff nadenken bij je naam, aangezien het getal niet klopt :P

 ::)
klopt is ook mijn nickname en 7berg was te doorzichtig op dat moment (jaren geleden alweer!)dacht ik dat het slimmer was onder een bijnaam hier te staan, maakt nu dus niet meer uit maar toch!
Het was indeed raar om jezelf terug te zien en gek genoeg maak jij nu weer hetzelfde mee: wat zenden ze wel/niet uit en hoe zetten ze je neer, nou daar ben je op dit moment wel al achter lijkt mij!!!
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik er genadig van afgekomen ben hoor, d'r waren wel andere beelden.Maar goed, in onze afleveringen waren er ook andere voorbeelden. Blijf een beetje goed omgaan met de kritieken en realiseer je vooral dat de kijker in principe niets weet van de omstandigheden, vandaar dat ze reageren op dat wat "ze" laten zien/horen! en dat kunnen soms je boze ogen zijn en een andere keer weer je "nepchineesje".
doeg 8 en 7berg
nb. Jorien "volgt" je ook en was verrukt over jouw deelname!
« Laatst bewerkt op: 10-09-2008, 22:35:44 door Bakkertje, Reden: quote gefixed »

Offline MrKreukel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #55 Gepost op: 11-09-2008, 22:05:17 »
Hmm, ben nog niet kapot van haar. Beetje kinderlijk, beetje irritant stemmetje, beetje vaak in beeld. Zo leer ik de anderen niet echt kennen. Kan nog veranderen. Koken kan ze wel.

Offline clau

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #56 Gepost op: 13-09-2008, 15:04:56 »
zo, nou ga ik jou ns een hart onder de riem steken...

hiu ik vind je een topper hoor.... je bent wie je bent en dat maakt je bijzonder! 

(al kan ik je af en toe wel wurgen, als je je mond ns niet houd..hhihihihihihiiiii )


een heeeeele dikke kus voor mijn hello kitty buddy.. ::bravo::

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #57 Gepost op: 15-09-2008, 09:32:54 »
Ik blijf haar gewoon een leuke en vooral erg sterke vrouw vinden.
Ik hoop echt dat ze ver komt.
Ze is toch wel 1 van mijn favorieten.
Geen poespas,ze doet gewoon haar ding en volgens mij is ze vooral zichzelf!
Bij sommige andere vrouwen heb ik dat niet echt.
Daar heb ik soms mijn twijfels over, met name bij Yin.
Ze is erg mooi en lijkt mij superaardig maar komt op mij niet helemaal,,echt',over.
Weet niet wat dat is.
Kan het verkeerd hebben hoor,maar Hiukwan komt op mij echt heel eerlijk en oprecht over en doet geen moeite om aardig gevonden te worden,vriendjes te maken etc maar doet gewoon wat ze vind dat ze moet doen!!!
Petje af hoor Hiukwan!!!!

Offline Linda84

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #58 Gepost op: 15-09-2008, 13:16:52 »
Haha.. Jorien weer de hort op dus.. ? Heb echt wel bewondering voor haar, ze doet dingen waar ik van 'droom'.. de drempel is gewoon net iets te hoog om het zelf te ondernemen, maar vind het daarom des te leuker als ik dingen opvang van oudklasgenoten die het wel doen. Typisch Jorien!
Heb dr site tijdens dr laatste reis nauwlettend gevolgd, maar wist niet eens dat ze opnieuw was weggegaan.. ! Zal het zo direct ff op mijn gemak lezen..
Tja, tis wel frappant ja dat 2 Grunnigers van een school uut Knoal aan zoiets meedoen.. al moet ik wel zeggen: tijdens de selectiedagen heb ik wel gezegd dat ik PE eigenlijk meer mijn ding vind maar goed, je kan niet alles hebben haha..
Leuk dat je ER ook volgt, ik kijk iig met veel plezier elke week.. ! Was het voor jullie ook zo raar om alles terug te zien.. ben altijd benieuwd wat ze in die 50 min laten zien.. !

Nou, leuk dat jij hier ook bent.. ik moest toch eerst echt ff nadenken bij je naam, aangezien het getal niet klopt :P

ahh ik had jou echt graag in peking gezien! Volgens mij zou je daar wel goed in zijn.. Ik moet om sommige uitspraken van jou echt lachen, en net als anatje lijkt je me heel oprecht.. hoop dat je ver komt.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #59 Gepost op: 15-09-2008, 14:38:38 »
Ik moet mijn mening na gisteren(positief) bijstellen ::jaja:: Ben benieuwd of dat volgende week weer anders is >:D
Hmmm mezelf citeren..... maar ik word alleen maar positiever over deze dame ::bravo::