Sjongejonge zeg.
De enige vent in dit hele spel die er voor de dames nog een beetje appetijtelijk uitzag, was opeens vertrokken!
Ik lette een paar seconden niet op, zoveel gebeurde er nu ook weer niet dat ik ademloos aan de beeldbuis gekluisterd hing.
En daar ging mijn favoriet ook roemloos ten onder.
Vroeg me later af waarom hij m'n favoriet was??
Tja, bij gebrek aan uitstraling, inspiratie, markant gedrag, echte mogelijke robinsonners, ga je dan dus stomweg maar af op een lekker bekkie.
Of zoals de meeste kerels misschien, op een lekker kontje.
Het enige werkelijke wat ik me van Mano herinner is z'n leuke foto hier en een olijke knipoog naar iemand op dat eiland, wie dat was lieten ze ook niet zien.
Kortom, Mano die toch dan als een van de mannen, in ieder geval nog voor een paar vrouwelijke kijkers oogstrelend was, kwam minimaal in beeld, we hebben nauwelijks iets van hem te zien gekregen.
Zijn motivatie om te vertrekken is voor mij nog vager dan hij al in beeld werd gebracht.
Gebrek aan motivatie??
Zelfs dat heb ik hem niet persoonlijk horen zeggen in de camera?
De rest van de mannen vind ik totaal niet interessant. Ronduit saai, een aantal houd ik zelfs niet uit elkaar, ze lijken teveel op elkaar.
Voorlopig ga ik er dus maar weer de kandidatenlijstjes hier bijzappen, om een beetje dit saaie geheel in beeld te krijgen.
Maar, Mano, mocht je dit lezen!
Ik vond je bij nader inzien een behoorlijke slappe hap om zomaar op te geven.