Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 54053 keer)

Offline es_kim_o

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #160 Gepost op: 7-11-2008, 19:10:01 »
bedoel je de site van rtl5 ?  die heeft een sectie 'gemist' waar alle afleveringen  online staan.

Offline Gifkip

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #161 Gepost op: 7-11-2008, 21:28:29 »
Tijdens het oplopen naar de stemming wordt een komische deuntje gebruikt. Iemand enig idee welk nummer dit is? Enneh het blijft een meesterlijke actie!


Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #162 Gepost op: 8-11-2008, 00:04:04 »
Wat was het een week zeg: Hamilton is wereldkampioen geworden, Obama is President van de USA geworden en Geert, pardon, is weggestemd. Een week om nooit meer te vergeten in ieder geval! ::rofl::

Nog 1 keer om het af te leren en dan gaan we weer bijna naar aflevering 11! (met dank aan djkoelkast op Forum Fok)









"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #163 Gepost op: 8-11-2008, 00:34:24 »
Aflevering 10 mag van mij als ondertitel hebben: "Hoe een fragiel Chineesje uit Stadskanaal een heel programma redt". Ik vind het nog steeds meesterlijk, en de reactie van Geert maakte het helemaal af natuurlijk.

Offline liela

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #164 Gepost op: 8-11-2008, 11:09:02 »
Van sommige dingen krijg je niet genoeg van ::jaja:: ::jaja::
Schitttttttttttttttterend.
Hiukwan...mocht ik een hoed ophebben, dan deed ik hem af.
Ook EP heeft er een binnenpretje van vind ik. Jammer dat hij er niet meer mee kan van genieten

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #165 Gepost op: 8-11-2008, 14:22:45 »
Wat was het een week zeg: Hamilton is wereldkampioen geworden, Obama is President van de USA geworden en Geert, pardon, is weggestemd. Een week om nooit meer te vergeten in ieder





Sorry voor de off topic post maar ik hoop dat de mods dit even door de vingers zien, gezien het bijzondere feit :

Ik ben ook tevreden met de gang van zaken in Expeditie Robinson en met de keuze van Amerika. Heb er ook enorm mee meegeleefd met de verkiezingen in de USA en ben speciaal vroeger opgestaan om te weten of Obama het gehaald had.
Behalve de Geert/Yin/Hans foto's is dit ook mijn  van de week:


Offline liela

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #166 Gepost op: 8-11-2008, 15:34:47 »
even mooi  ::jaja::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #167 Gepost op: 8-11-2008, 16:27:46 »
Tja, wat zal ik eens zeggen... alles is al gezegd... wat een beetje blijft hangen is het gevoel dat het jammer is dat de dames niet eerder inzagen dat ze eens iets aan dat driekampje moesten gaan doen... Als ze eerder op Hans gestemd hadden dan lag hij eruit, hij voelde zich zo zeker dat hij die munt toch niet ingezet had...

Maar het blijft een mooie vondst van Hiu.  ::jaja::

En het moment waarop de naam sharon uit die pot kwam...kippenvel en toen die blikken van Yin en Hans  ::tandpastasmiley:: maar de reactie van "pardon"-Geert  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat... hopende dat die munt gejat wordt...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #168 Gepost op: 8-11-2008, 17:27:38 »
Aflevering 10 mag van mij als ondertitel hebben: "Hoe een fragiel Chineesje uit Stadskanaal een heel programma redt". Ik vind het nog steeds meesterlijk, en de reactie van Geert maakte het helemaal af natuurlijk.

Haha, jah dat is wel een goeie. Ik  ben benieuwd wat we nmorgen all;emaalw eer te zien krijgen. ik hoop dat deze actie nog door gepakt kan worden al zie ik het wel een beetje somber in.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!