Poll

Welke Expeditie Robinson reeks vonden jullie de beste ooit ?

Seizoen 1 - 2000 winnares K.Lindehovius
3 (6%)
Seizoen 2 - 2001 winnaar  Richard Mackowiak
5 (10%)
Seizoen 3 - 2002 winnaar Derek Blok
1 (2%)
Seizoen 4 - 2003 winnares Jutta Borms
8 (16%)
Seizoen 5 - 2004 winnaar Frank De Meulder
18 (36%)
Seizoen 6 - 2005 winnaar Marnix Allegaert
3 (6%)
Strijd der Titanen 2006 - Ryan Van Esch
3 (6%)
Seizoen 8 - 2006 - Olga Urashova
3 (6%)
Seizoen 9 - 2007 - Vinnie Arrendell
4 (8%)
Seizoen 10 - 2008 - Yin Oei Sian
2 (4%)

Totaal aantal stemmen: 49

Auteur Topic: de beste Expeditie Robinson ooit  (gelezen 36349 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #20 Gepost op: 4-12-2008, 09:04:31 »
Ik ben fan van het eerste uur. Expeditie Robinson 2003 was voor mij toch wel het hoogtepunt van de serie. Het seizoen werd gedragen door een geweldige groep kandidaten, fenomenale proeven, interessante spelelementen (duivelseiland en leiderschap) en een totaal onvoorspelbaar verloop. Er zijn zoveel legendarische momenten te benoemen dat het betreurenswaardig is dat het seizoen slechts eenmaal is uitgezonden en nooit op DVD is verschenen.

"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #21 Gepost op: 4-12-2008, 09:34:18 »
Ik ben fan van het eerste uur. Expeditie Robinson 2003 was voor mij toch wel het hoogtepunt van de serie. Het seizoen werd gedragen door een geweldige groep kandidaten, fenomenale proeven, interessante spelelementen (duivelseiland en leiderschap) en een totaal onvoorspelbaar verloop. Er zijn zoveel legendarische momenten te benoemen

Precies hetzelfde hier, ook fan van het eerste uur en, zoals ik op meerdere plekken in dit forum al gepost heb, seizoen 2003 is mijn absolute topfavoriet   ::ok:: ::ok::
« Laatst bewerkt op: 4-12-2008, 10:15:01 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Medic

  • Forumlid
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #22 Gepost op: 4-12-2008, 09:52:42 »
Ook hier een kijker vanaf de allereerste aflevering. Bij de serie die begon met "de mannen" ( op een eiland) tegen "de vrouwen" ( samen op een ander eiland) verschijnt er nog altijd een grote glimlach op mijn gezicht. Wie weet nog welk jaar dar was? Dan kan ook Medic zijn stem uitbrengen...

Off topic: Waarom is in hemelsnaam nog niemand op het idee gekomen om alle seizoenen op DVD's te zetten?

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #23 Gepost op: 4-12-2008, 10:15:54 »
Ook hier een kijker vanaf de allereerste aflevering. Bij de serie die begon met "de mannen" ( op een eiland) tegen "de vrouwen" ( samen op een ander eiland) verschijnt er nog altijd een grote glimlach op mijn gezicht. Wie weet nog welk jaar dar was? Dan kan ook Medic zijn stem uitbrengen...

Off topic: Waarom is in hemelsnaam nog niemand op het idee gekomen om alle seizoenen op DVD's te zetten?

Dat was dus 2003  :) met Bjorn en de politie-agente als leiders van de mannen en de vrouwen...  ::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #24 Gepost op: 4-12-2008, 12:12:16 »
Dat was dus 2003  :) met Bjorn en de politie-agente als leiders van de mannen en de vrouwen...  ::ok::

2002 begon ook met de mannen vs. de vrouwen. ;)

Nog even niks.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #25 Gepost op: 4-12-2008, 12:22:52 »
2006 - met Olga en Lenny - begon ook met de mannen versus de vrouwen.
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Medic

  • Forumlid
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #26 Gepost op: 4-12-2008, 12:57:43 »
Hmm, toch wat verwarring, nu. Ik herinner me uit de betreffende serie nog een (Nederlandse)"dame" die Nolleke heette.... Goh, wat was ik blij vrijgezel te zijn! ;D

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #27 Gepost op: 4-12-2008, 12:59:25 »
2006 - met Olga en Lenny - begon ook met de mannen versus de vrouwen.
2002 begon ook met de mannen vs. de vrouwen. ;)
Bij de serie die begon met "de mannen" ( op een eiland) tegen "de vrouwen" ( samen op een ander eiland) verschijnt er nog altijd een grote glimlach op mijn gezicht.

Het gaat mij om die glimlach ;) DIe verschijnt ook alleen in 2003 op mijn gezicht bij een mannen vs. vrouwen seizoen  ::) ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #28 Gepost op: 4-12-2008, 13:00:29 »
Hmm, toch wat verwarring, nu. Ik herinner me uit de betreffende serie nog een (Nederlandse)"dame" die Nolleke heette.... Goh, wat was ik blij vrijgezel te zijn! ;D

Dat was volgens mij 2002...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #29 Gepost op: 4-12-2008, 13:21:49 »
Dat was volgens mij 2002...

Nolleke zat in 2002 ja. Op de foto hierboven zie je haar ook zitten.... (bovenaan, tweede van links).
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Medic

  • Forumlid
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #30 Gepost op: 4-12-2008, 13:22:40 »
Hmmm, ik heb dus verkeerd gestemd. Uit bovenstaande foto blijk ik inderdaad 2002 te bedoelen. Thanx Art, na een paar jaar zie ik Nolleke weer eens. Wat heb ik me daaraan heerlijk kunnen ergeren. Moet heel soms nog wel eens aan haar denken... als ik te zwaar getafeld heb.... ::rofl::

Offline Medic

  • Forumlid
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #31 Gepost op: 4-12-2008, 13:25:35 »
Nolleke zat in 2002 ja. Op de foto hierboven zie je haar ook zitten.... (bovenaan, tweede van links).

Jaaaa, gezien en onmiddelijk herkend! Pfff, wat zou ik DIE serie graag nog eens zien.....

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #32 Gepost op: 4-12-2008, 17:18:45 »
Dat was dus 2003  :) met Bjorn en de politie-agente als leiders van de mannen en de vrouwen...  ::ok::

Die politie-agente was Fatima, die later de serie heeft moeten verlaten wegens een zwangerschap..
Het was ook het jaar van Ryan en Gio met de bananen en de zorro Robin...
Een mineur: ik vond Jutta noch Judge terechte finalisten...


Fatima
« Laatst bewerkt op: 4-12-2008, 18:00:32 door Millesime »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #33 Gepost op: 4-12-2008, 18:17:18 »
Jammer dat Fatima toen weg moest. Die had heel ver kunnen komen.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #34 Gepost op: 4-12-2008, 18:43:10 »
Mijn favoriete seizoen is toch serie 1 denk ik. Gewoon nostalgische redenen. Alles was toen nog niet.  :D

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #35 Gepost op: 4-12-2008, 19:40:59 »
als ik moet kiezen sei 2 met richard.

maar ook dat jaar erna met robin enzo
 en dat jaar met frank was leuk.

dit jaar vond ik de eerste paard afleveringen iets minder.
vorig jaar met de hondered was wel apart, later met de 12 was het beter te volgen.
maar wel leuk gemaakt, een zon man die ineens 99 medekandidaten krijgt. gelukkig vielen er al snel hele kampen af.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Blaster65

  • Forumlid
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #36 Gepost op: 6-12-2008, 02:41:06 »
Het seizoen met Richard en later het seizoen met Bjorn. Maar ook de strijd der Titanen

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #37 Gepost op: 6-12-2008, 11:09:40 »
Zonder twijfel het seizoen van 2003 ::ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #38 Gepost op: 6-12-2008, 23:57:13 »
seizoen van 2002 en van 2004  ::jaja:: en 2004 heeft een streepje voor bij mij super spannend dat op het einde met Marjolein en Matthias, en Frank die won ge-weldig.....

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: de beste Expeditie Robinson ooit
« Reactie #39 Gepost op: 7-12-2008, 01:32:13 »
Aan mijn buddy Nicky,
Ja en ik maar supporteren voor Frank en jij voor Marjolein... Maar we waren toch vrienden, daarom speciaal voor jou :