Poll

heb jij je aangemeld voor ER 2009?

Ja
Nog niet, maar ben het wel van plan
Ik ga me niet aanmelden
Ik twijfel nog

Auteur Topic: Aanmelden ER 2009!  (gelezen 72915 keer)

Offline MichaelF

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #60 Gepost op: 23-02-2009, 10:53:01 »
deze week nog ffies wat foto,s uploaden en dan gaat mijn aanmelding ook de deur uit  :D

Offline EmileSteele

  • Forumlid
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #61 Gepost op: 23-02-2009, 11:41:54 »
oke thnx.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #62 Gepost op: 23-02-2009, 13:43:46 »
De selecties verliepen vorig jaar ook iets anders dan de jaren ervoor, misschien dit jaar ook wel een beetje verandering...

Het is ook niet zeker of het 47 dagen worden misschien dat ze meer het format van survivor gaan gebruiken in de aard van 39 dagen doen maar met hevige proeven ofzo.

Best wel leuk al die speculaties.  ;D
« Laatst bewerkt op: 23-02-2009, 13:46:21 door reaver »

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #63 Gepost op: 23-02-2009, 16:23:46 »

Best wel leuk al die speculaties.  ;D

Daar is ook het forum voor. Ook al weet je dat de kans klein is om geselecteerd wordt voor een selectiedag, laat staan om uiteindelijk deel te nemen. Het blijft het altijd wel interessant om het gehele (selectie)proces te volgen. 

Speculaties genoeg. Met Eddy Zoey als presentator is het natuurlijk wel een mooie gelegenheid om een en al te sleutelen aan het format zelf.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #64 Gepost op: 23-02-2009, 17:38:20 »
Ook al weet je dat de kans klein is om geselecteerd wordt voor een selectiedag, laat staan om uiteindelijk deel te nemen.


Als men zich met die instelling gaat aanmelden dan heb je het op voorhand al opgegeven.  Dus best niet in je motivatie zetten bij je inschrijving ;)   

Offline sabotage

  • Forumlid
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #65 Gepost op: 24-02-2009, 12:06:10 »
Paar dagen geleden aangemeld,,, ben eindelijk oud genoeg  ::jaja::

Offline Baldy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You are a guest of nature.... Behave!
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #66 Gepost op: 24-02-2009, 13:10:21 »
Ik heb me een paar dagen geleden ook aangemeld.... ben misschien wel te oud ::tandpastasmiley::
Never argue with an idiot.  They will bring you down to their level and beat you with experience...

Offline sabotage

  • Forumlid
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #67 Gepost op: 25-02-2009, 12:37:15 »
weet iemand wat je kunt verwachten tijdens de selecties? of mag je daar niets over vertellen? ik kan namelijk nergens iets vinden... en hoop natuurlijk ooit mee te mogen doen met de selecties...

ik weet alleen dat je op interview word gevraagt, dit krijg je te horen via de telefoon, en dan krijg je een mailtje. (ik had me twee jaar geleden ook aangemeld, maar toe zei ik dat ik 18 was, terwijl ik 16 was.  ::) Dus dat interview ging niet door.)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #68 Gepost op: 25-02-2009, 12:51:24 »
weet iemand wat je kunt verwachten tijdens de selecties? of mag je daar niets over vertellen? ik kan namelijk nergens iets vinden... en hoop natuurlijk ooit mee te mogen doen met de selecties...

 bij vorige seizoenen van Expeditie Robinson kijk je maar eens in het 'aanmelden-topic'

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #69 Gepost op: 25-02-2009, 13:10:01 »
Citaat van: yvette
weet iemand wat je kunt verwachten tijdens de selecties? of mag je daar niets over vertellen? ik kan namelijk nergens iets vinden... en hoop natuurlijk ooit mee te mogen doen met de selecties...

Zie hier het dagboek van een aspirant kandidaat. Is alweer van een paar jaartjes terug, maar ik verwacht dat de procedure nog wel ongeveer hetzelfde zal zijn.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #70 Gepost op: 25-02-2009, 20:38:44 »
Leuk leuk...! Weer een nieuw selectie seizoen :D

Ik ga het zeker wel beetje volgen, al zou het pas echt na de vakantie zijn...! Ik ken eentje via via die al een uitnodiging heeft voor een intakegesprek binnenkort?

Ben erg beniewd hoe ze het dit jaar gaan opzetten.. :D

Enne, het beste advies wat ik je kan geven voor de selecties is om vooral jezelf te blijven en dat je goed weet waarom je het wilt doen.  ::tandpastasmiley::

Zal wel es weer terugkijken op het forum, vind het nu wel weer spannend worden :D

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #71 Gepost op: 26-02-2009, 07:32:08 »
Hey schijnt dat de winnaars van de wilcard juist deze ronde overslaan en uiteindelijk gelijk al bij de laatste 20-30? mensen zitten.

Ook na een aantal afwijzingen houd ik de moed er goed in.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #72 Gepost op: 26-02-2009, 10:34:45 »
Hey schijnt dat de winnaars van de wilcard juist deze ronde overslaan en uiteindelijk gelijk al bij de laatste 20-30? mensen zitten.

Was dat niet voor de 2de ronde in de selecties? of dat er maar 20-30 zijn durf ik echter in twijfel trekken..


ik hoorde juist dat deze winnaars wel alle rondes van de selectie moesten doen, anders heeft de organisatie natuurlijk geen informatie over deze kandidaten. Ik vraag me wel af hoe groot de kans is voor hen dat ze mee mogen...


Kan je ook de bron van deze info vertellen? 

Ik heb die gedachtegang al eens eerder doorgetrokken, of het wel zinvol was om een wildcard aan de winnaars van deze dagen te geven als prijs.  Op zich wel een leuk initiatief en ik gun het winnaars van dit event, en wens ze iig veel succes toe.

Maar men moet toch met een aantal zaken rekening houden... Alle deelnemers hebben op zo'n dag geen dieet van 300-400 per dag achter de rug, Ik durf zelfs wedden dat er in de rugzakken van de deelnemers op het event heel veel energie-drankjes en dergelijke aanwezig waren  >:D  Men weet idd ook niet hoe het psychologisch en sociaal aspect bij deze personen een rol gaat spelen.  Wat als je mee mag doen en je mede-kandidaten leggen je het vuur aan de schenen omwille van dat event...     

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #73 Gepost op: 26-02-2009, 17:58:00 »
mijn bron is een geloofwaardige vriendin die op het event is geweest... En het lijkt me ook vrij logisch dat ze van deze wildcard winaars ook informatie willen om te kunnen kiezen wie er mee mogen naar het eiland want volgens mij zijn ze nog niet zeker dat ze mee mogen...

ik denk niet dat ze veroordeeld worden door hun kampgenoten omdat je op het event niet in de echte robinson situatie gespeeld hebt... de andere kandidaten zijn gewoon geselecteerd en hebben voor deze eerste selectieronde helemaal geen fysieke proeven gedaan, toch??

Niets is zeker  ;),ze zullen alle info wel uit die wildcard-winnaars trekken die ze willen


Elke motivatie is goed genoeg om iemand weg te stemmen zolang je het zelf maar aanvaard en het een ander doet geloven  ;)

Mensen die uitgenodigd worden voor een gesprek zijn in eerste lijn geselecteerd om wie ze zijn en wat ze het programma kunnen bieden, de fysieke proeven zijn een onderdeel van Robinson maar zijn niet overheersend, bij zo'n event wel...

 

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #74 Gepost op: 26-02-2009, 22:28:53 »
er werd meteen verteld die dag door de organisitie

* dat de wildcard winnaars, alle selecties/rondes moesten volgen, ze zijn niet automatisch meteen kandidaat..
(om ze te leren kennen volgen ze alle rondes.. denk ik.)

* dat ze wel de stap hebben gemaakt na de laaste 1,2,3,400 ofzoiets.. van de duizend(en) brieven.
(zie anders maar dat jou aanmelding word uitgekozen.)

(ik was ook op het event.)

die dag zondags regende het en het was koud, heel veel haakten al tijdens de onderdelen af.. of kwamen niet eens opdagen. het was ook koud weer, al die mensen die mee deden waren al doorzetters, ik heb niet veel volle tassen met eten en energie dranken gezien.

ik zelf was wezen jetskieen met een wetvest aan.. dat was al koud genoeg.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2009, 22:37:06 door mooneyeslinda »
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #75 Gepost op: 28-02-2009, 17:13:04 »
zie anders maar dat jou aanmelding word uitgekozen

Dat heb ik jammer genoeg zelf niet in de hand  ;)


die dag zondags regende het en het was koud, heel veel haakten al tijdens de onderdelen af.. of kwamen niet eens opdagen. het was ook koud weer, al die mensen die mee deden waren al doorzetters, ik heb niet veel volle tassen met eten en energie dranken gezien.

Heb dan ook nooit beweerd dat de mensen op dat event geen doorzetters zijn ;)  over die rugzakken is maar een wijze van spreken, die dag en de dag ervoor zal er zeker en vast een goed ontbijt genuttigd zijn ipv het Robinson-dieet  ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #76 Gepost op: 28-02-2009, 23:28:15 »
maar dat maakt toch helemaal niet uit dat deze mensen die dag een robinson dieet hebben gehad? ze hebben in ieder geval met een normaal ontbijt en lunch bewezen een proef te kunnen winnen... nu moeten ze zich nog bewijzen op het eiland, als ze het zover schoppen...


Ik denk juist heel wat uitmaakt, dat voedsel is 1 van de belangrijkste zaken dat een verschil maakt tussen het echte spel op het eiland en het event...

Er zijn serieus wat mensen die zich daaraan mispakt hebben in het verleden.   Dan is het makkelijk om te zeggen 'dat gebeurt mij niet', maar hoeveel mensen kunnen echt zeggen dat ze gigantisch veel zijn afgezwakt en afgevallen door honger.  Zolang je die ervaring niet hebt gehad en die grens niet kent of niet wil erkennen ben je volgens mij heel de zaak serieus aan het onderschatten en die gevolgen hebben we al gezien...

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #77 Gepost op: 1-03-2009, 12:07:58 »
Ik denk juist heel wat uitmaakt, dat voedsel is 1 van de belangrijkste zaken dat een verschil maakt tussen het echte spel op het eiland en het event...

Er zijn serieus wat mensen die zich daaraan mispakt hebben in het verleden.   Dan is het makkelijk om te zeggen 'dat gebeurt mij niet', maar hoeveel mensen kunnen echt zeggen dat ze gigantisch veel zijn afgezwakt en afgevallen door honger.  Zolang je die ervaring niet hebt gehad en die grens niet kent of niet wil erkennen ben je volgens mij heel de zaak serieus aan het onderschatten en die gevolgen hebben we al gezien...
goede morgen
denk ook dat heel veel deelnemers zich niet bewust zijn wat het missen van eten met je lichaam doet,en dit is iets wat je  denk ik  moelijk kan testen bij de casting?
hebben er al personen ietsq gehoord over de inschrijving?
dieren zijn je echte vrienden

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #78 Gepost op: 1-03-2009, 12:43:52 »

en dit is iets wat je  denk ik  moelijk kan testen bij de casting?



Alles is te testen  ;D  maar tijd is meestal de spelbreker :P 
« Laatst bewerkt op: 1-03-2009, 12:45:23 door reaver »

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #79 Gepost op: 1-03-2009, 21:20:59 »
misschien weet een van de ouddeelnmers hoe kort dat van te voren is..

elke kandidaat is maar de vraag of die tegen de honge rect kan op het eiland.

zoals dit jaar manno en moahmmaed opgaven zo heb je elk jaar wel iemand gezien die opgaf.

het is ook anders dat vanuit je eigen bank voor de tv.

@ reaver ik bedoelde het niet (hoe noem je dat? ehm) aanvallend ;)
robinson is weer geweldig dit jaar