Auteur Topic: [kandidaat] Marina  (gelezen 85246 keer)

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #180 Gepost op: 31-10-2009, 11:17:13 »
Ik vind dat ze eigenlijk bij de eleminatieronde ook niet zou mogen meestemmen...  ::)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #181 Gepost op: 31-10-2009, 11:25:59 »
Ze heeft anders tijd genoeg gekregem om te bewijzen wat ze waard is.
Als ze er in de finale alsnog uitgaat is dat haar eigen schld. Denkt ze nou echt dat ze vanaf dag 1 niks meer hoeft te doen?

Dat ze met die proeven niet mee mag doen kan zij niet helpen. En ik geloof best dat ze wat doet in het kamp. Het lijkt me gewoon ook niet het type om op haar luie gat te gaan zitten. ::ohno::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #182 Gepost op: 31-10-2009, 12:18:48 »
Ze zit g*`#@ in de FINALE met kans op de hoofdprijs!! ::megafoon::
En ze heeft om de zoveel dagen eens een aantal uren dat ze kan doen wat ze wil,
zonder door de anderen op de vingers gekeken te worden.
Wat een oude zeur! ::niet-ok::

Hoe verder het spel zal evolueren zal de winst aan de eind van de meet minder en minder gegund zijn en dat beseft ze meer en meer denk ik.  De anderen hun lichaam takelen ook meer en af en daar gaat men uiteindelijk naar kijken wie de hoofdprijs uiteindelijk verdient

Variatie in afzondering is heel belangrijk om mentaal er niet onderdoor te gaan. Marina's grootste beproeving is het volhouden, dat heeft Evi in het begin ook aangegeven. 

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #183 Gepost op: 31-10-2009, 23:07:20 »
(...) Marina's grootste beproeving is het volhouden, dat heeft Evi in het begin ook aangegeven. 

Euh?? Ja, natuurlijk, iedereens grootste beproeving is het volhouden, alleen heeft Marina niet de stress om naar huis te vliegen, maar kan zij rustig in haar bamboe zetel liggen genieten van de hele expeditie, doet ze waar ze zin in heeft, en moet gewoon haar slaafjes kiezen die ze meeneemt naar de finale... Ik hoop dat iemand daar een stokje voor steekt, veel liever een Igor in de finale dan Marina en/of haar knecht!
 :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #184 Gepost op: 1-11-2009, 01:34:31 »
maar kan zij rustig in haar bamboe zetel liggen genieten van de hele expeditie, doet ze waar ze zin in heeft
 :P

Geloof me... of je nou op een eiland zit, of in je vertrouwde omgeving.. op een gegeven moment gaat dat vervelen!!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #185 Gepost op: 1-11-2009, 01:46:08 »
Geloof me... of je nou op een eiland zit, of in je vertrouwde omgeving.. op een gegeven moment gaat dat vervelen!!

Niet akkoord, ik vind dat persoonlijk een verkeerde en negatieve instelling.
In plaats van met volle teugen te genieten en een soort 'Kampmoeder' te worden verliest ze zich in flauwe commentaren...
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #186 Gepost op: 1-11-2009, 02:11:37 »
Niet akkoord, ik vind dat persoonlijk een verkeerde en negatieve instelling.
In plaats van met volle teugen te genieten en een soort 'Kampmoeder' te worden verliest ze zich in flauwe commentaren...

Ik denk ook zeker niet dat ze de verkeerde instelling heeft. Ik ben er zeker van dat ze de instelling heeft of had dat ze er wat van gaat maken en dat ze er met volle teugen van gaat genieten. Maar je kan jezelf op een gegeven moment niet meer dwingen te genieten! Op een gegeven moment is de koek toch echt op, hoe graag je ook wilt genieten.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline patjesomers

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #187 Gepost op: 1-11-2009, 03:01:21 »
Geloof me vrij, zoals ze overkomt en ik de serie heb gevolgd, mochten ze haar vragen om haar immuniteit op te geven en recht te krijgen tot alle spelletjes dat ze wel zou passen.

Groeten

PS: haar bruine kleurtje staat haar wel, als ik vergelijk met het allerbegin, rechtstreeks vanuit Antwerpen

Offline -Sara-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #188 Gepost op: 1-11-2009, 15:27:55 »
Geloof me vrij, zoals ze overkomt en ik de serie heb gevolgd, mochten ze haar vragen om haar immuniteit op te geven en recht te krijgen tot alle spelletjes dat ze wel zou passen.

Dat denk ik eigenlijk ook, maar ga dan niet lopen zeuren dat je nergens aan mee kunt doen. Je zit in de finale en gaat blijkbaar alleen voor het geld.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #189 Gepost op: 2-11-2009, 12:06:54 »
Dat denk ik eigenlijk ook, maar ga dan niet lopen zeuren dat je nergens aan mee kunt doen. Je zit in de finale en gaat blijkbaar alleen voor het geld.
Dat zou kunnen, want waar ze het bij het missen van de proeven voornamelijk over heeft is dat ze op die manier ook de voordeeltjes die bij de proeven te winnen zijn mist...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #190 Gepost op: 2-11-2009, 14:44:26 »
Ze kan terwijl de rest een proef aan het doen is ook gewoon wat eten gaan zoeken in de jungle en het lekker zelf op gaan zitten eten. Heeft ze elke week een prijs, en de rest weet er ook niks van.

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #191 Gepost op: 2-11-2009, 15:11:19 »
Ja leuke prijs, vergeleken met zo'n nachtje Kuala Lumpur! ::rofl::
En misschien heb je zelfs als bonus ook nog een conflict met de hele groep, zoals Igor destijds (die dacht ook dat niemand hem doorhad toen hij in zijn eentje zat te smikkelen).
Talk is cheap, but it ain't free

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #192 Gepost op: 4-11-2009, 00:49:29 »
Ze kan terwijl de rest een proef aan het doen is ook gewoon wat eten gaan zoeken in de jungle en het lekker zelf op gaan zitten eten. Heeft ze elke week een prijs, en de rest weet er ook niks van.

ja echt helemaal akkoord, ze moet geen inspanningen leveren, ze eet wat ze wil, ze heeft zalige momenten alleen, met het rijk voor haar alleen, ... Het is gewoon een oude brompot die zonder de immuniteit al lang naar huis was gevlogen!
 ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 4-11-2009, 00:51:06 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #193 Gepost op: 4-11-2009, 03:16:49 »
Dat is niet helemaal fair.
Stel je voor je word verkozen als deelnemer aan dit programma ik neem aan dat je dat ruim vantevoren weet. Je gaat je op allerhande manieren voorbereiden. eindelijk kom je daar met alleen maar vreemden en op de eerste de beste dag vlieg je al door naar de finale. In eerste instantie lijkt dat geweldig maar dan valt je toch snel de deksel op de neus. Dit is met een luxe vakantie natuurlijk niet te vergelijken.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #194 Gepost op: 4-11-2009, 10:54:59 »
Maar daarentegen heeft zij wel het grote voordeel dat ze zich veel minder in de proeven hoeft te geven dan de anderen, en nu al helemaal niet meer! Ze gaat immers toch door naar de finale!
Ich bin ein Bärliner!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #195 Gepost op: 5-11-2009, 22:57:45 »
Leuk voor haar dat ze dat kaartje kreeg. Was wel wat weinig in vergelijking met sommige brieven die verbrand zijn ::rofl:: Ben benieuwd naar volgende week. Vond dat Jeroen niet veel verkeerde dingen zei op eilandraad dus waarom nou net zij zo kwaad zou zijn kan ik eigenlijk niet begrijpen ???

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #196 Gepost op: 5-11-2009, 23:07:28 »
Kwaad worden op Jeroen terwijl haar vriendje Marcel schijnheilig een dubbelspel speelt en Jeroen een mes in zijn rug steekt.  ::)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #197 Gepost op: 5-11-2009, 23:10:42 »
Marcel schijnheilig een dubbelspel speelt en Jeroen een mes in zijn rug steekt.  ::)
Waarom is dat een mes in de rug? Dat is het toch alleen als je tegen iemand zegt, je bent mijn maatje en ik stem niet op je.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #198 Gepost op: 5-11-2009, 23:12:27 »
vind haar echt geweldig
moest zelf bijna janken toen ze de brief kreeg van esmeralda :-[
zeer goed gedaan van esmeralda om de brief van marina mee te nemen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #199 Gepost op: 5-11-2009, 23:24:19 »
Waarom is dat een mes in de rug? Dat is het toch alleen als je tegen iemand zegt, je bent mijn maatje en ik stem niet op je.

Omdat hij zich voordoet als een maatje van Jeroen, maar ondertussen wel op hem stemt (zonder dat Jeroen daar ook maar enige weet van kan hebben). Dan heb ik meer respect voor Dennis die gewoon open kaart speelt.

Marcel is een gladde glipper die door list en bedrog nog ver kan komen. En hoe je het ook wendt of keert, dan speel je het spel dus goed.

Maar ik vind het wel komisch omdat Marina Jeroen nu gaat aanvallen op zijn eerlijkheid, terwijl haar eigen vertrouweling dubbelspel speelt.