Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 34649 keer)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #80 Gepost op: 7-10-2009, 10:15:18 »
Zo hey, wat een gemopper.
;D

Ik denk dat mijn teleurstelling kwam, doordat ik de afgelopen drie seizoenen echt erg slecht & saai vond en bij het begin van dit seizoen echt het gevoel had dat me weer eens een goede serie te wachten stond. Tot nu toe valt het me ook absoluut niet tegen, maar ik vind het jammer dat ze (wat mij betreft in ieder geval) ten eerste toch weer in oude fouten vervallen & ten tweede dat mensen die willen opgeven de eerste paar afleveringen weer domineren en zo iedere vorm van spannende strategie (die vaak toch al ver te zoeken is) belemmeren.

Ik vind persoonlijk dat het nogal meevalt met de mensen die opgeven. Er is niemand echt uitgestapt, alleen Birgit had een aparte Eilandraad.
Vind je? Ik vind drie mensen die willen opgeven toch wel erg veel. De productie heeft ze misschien deze keer de kans niet gegeven, maar als ze dat wel hadden gedaan, waren ze volgens mij nu al vertrokken. Carolien zie ik eigenlijk ook een klein beetje als een opgever. Ze is er dan wel door een stemming uitgegaan, maar ze heeft die stemming wel zo gestuurd dat ze zeker wist dat ze eruit ging.


En dat van de verdeling van de vrouwen, de 2 mannen die naar Zuid gingen zaten nog bij het verdelen he, dus alle sterke vrouwen had je nooit in 1 kamp gekregen, daar hadden zij wel een stokje voor gestoken.
Dat is de vraag, toch? Marina is de enige die weet uit wat voor hout die vrouwen zijn gesneden. De mannen hebben hen immers maar tijdens één proef meegemaakt en een groot deel van de vrouwen heeft daar ook niet aan deelgenomen. Marina had dus makkelijk kunnen sturen. Ik denk echter dat Marina er helemaal geen baat bij had en dat ze het daarom niet heeft gedaan. En in jouw argument van een 'post-samensmelting-alliantie' kan ik me ook nog wel in vinden!  ::ok::

En dat vroeger alles beter was, tja... Ik denk dat dat tegenvalt hoor, als je nog eens terug zou kijken. Kijk maar eens op het forum hier, stond ook genoeg gemopper toen hoor.

Ik weet het niet. Zoals ik al aangaf, vond ik ik de vorige drie seizoenen echt tegenvallen. En dat had te maken met een slechte casting, een overdaad aan 'twists' en een belabberde montage. Dit seizoen vind ik al een stuk beter, omdat ze dit keer wel een goede ploeg kandidaten hebben weten samen te stellen. Bij 'De 100' was dit misschien ook nog wel gelukt, maar die serie ging ten onder, precies door dat concept van 'De 100', waardoor de productie totaal geen invloed meer had op wie er over zou blijven en wie niet.
« Laatst bewerkt op: 7-10-2009, 10:18:29 door honeymaker »

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #81 Gepost op: 7-10-2009, 12:51:56 »
Dat Carolien als soort van opgever gezien kan worden, vind ik echt onzin. Dat je aangeeft dat je fysiek aan gort bent door te weinig eten, dat lijkt me gewoon een element wat bij ER als essentie hoort. Moet je dan als een soort overlevingsrobot je mond houden en stug door gaan, omdat je anders een soort opgever bent? Volgens mij is dat ten eerste onmogelijk en ten tweede ongelovelijk saai. We willen mensen toch ook laag zien gaan en we hopen dat ze dat te boven komen, maar aangezien het mensen zijn, is dat niet altijd het geval. En dan zie je een aantal afvloeien om welke redenen dan ook en op welke manier dan ook (wegstemmen of opgeven/weggestuurd worden). En de sterkste die gaan door. Kortom: ER!

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #82 Gepost op: 7-10-2009, 13:04:46 »
;D

Ik denk dat mijn teleurstelling kwam, doordat ik de afgelopen drie seizoenen echt erg slecht & saai vond en bij het begin van dit seizoen echt het gevoel had dat me weer eens een goede serie te wachten stond. Tot nu toe valt het me ook absoluut niet tegen, maar ik vind het jammer dat ze (wat mij betreft in ieder geval) ten eerste toch weer in oude fouten vervallen & ten tweede dat mensen die willen opgeven de eerste paar afleveringen weer domineren en zo iedere vorm van spannende strategie (die vaak toch al ver te zoeken is) belemmeren.
Vind je? Ik vind drie mensen die willen opgeven toch wel erg veel. De productie heeft ze misschien deze keer de kans niet gegeven, maar als ze dat wel hadden gedaan, waren ze volgens mij nu al vertrokken. Carolien zie ik eigenlijk ook een klein beetje als een opgever. Ze is er dan wel door een stemming uitgegaan, maar ze heeft die stemming wel zo gestuurd dat ze zeker wist dat ze eruit ging.

Dat is de vraag, toch? Marina is de enige die weet uit wat voor hout die vrouwen zijn gesneden. De mannen hebben hen immers maar tijdens één proef meegemaakt en een groot deel van de vrouwen heeft daar ook niet aan deelgenomen. Marina had dus makkelijk kunnen sturen. Ik denk echter dat Marina er helemaal geen baat bij had en dat ze het daarom niet heeft gedaan. En in jouw argument van een 'post-samensmelting-alliantie' kan ik me ook nog wel in vinden!  ::ok::

Ik weet het niet. Zoals ik al aangaf, vond ik ik de vorige drie seizoenen echt tegenvallen. En dat had te maken met een slechte casting, een overdaad aan 'twists' en een belabberde montage. Dit seizoen vind ik al een stuk beter, omdat ze dit keer wel een goede ploeg kandidaten hebben weten samen te stellen. Bij 'De 100' was dit misschien ook nog wel gelukt, maar die serie ging ten onder, precies door dat concept van 'De 100', waardoor de productie totaal geen invloed meer had op wie er over zou blijven en wie niet.

Ik vond ook de laatste 2 seizoenen tegenvallen, bij de 100 werd het pas leuk toen er 10 overbleven, en vorig jaar waren bepaalde karakters te sterk aanwezig.

Maar dit jaar vind ik het tot nu toe erg goed begonnen. En die mensen die opgeven, ik ben er van overtuigd dat de productie daar niet gelukkig mee is. Maar hoe goed je voorselectie ook is, je kunt niet voorkomen dat er toch een paar zijn bij wie het allemaal veel zwaarder valt dat verwacht. Volgens mij zijn er ieder seizoen wel 2 of 3 van die gasten.

Carolien is imo absoluut geen opgever, ik heb haar zelf geen moment horen zeggen dat ze echt weg wou. Volgens mij is de Eilandraad zo gestuurd uit medische overwegingen. Carolien zei zelf op dat moment nog dat ze graag wou blijven, maar dat ze snapte niet van nut te kunnen zijn voor haar team.

En waarom die keuze van de mannen en Marina precies zo is uitgevallen zullen we wel nooit weten, helaas. Jij kon ook zeker wel eens gelijk hebben met 'Marina had er geen baat bij'  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 5
« Reactie #83 Gepost op: 7-10-2009, 13:59:46 »
Inderdaad, hoe komen er toch zovelen bij dat Carolien absoluut zelf weg wilde en dat ze de stemming heeft beinvloed? Voor mijn gevoel heeft ze het er nooit in die woorden over gehad dat ze zat te zeuren (zoals een paar anderen) dat ze weer naar Europa terugwilde; en ook is mij het totaal niet opgevallen dat ze zeg maar stemmen had gekocht om weg te kunnen... Maar ik (en met mij meerderen) kan het natuurlijk niet goed hebben gezien...  ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 5
« Reactie #84 Gepost op: 7-10-2009, 14:37:48 »
Inderdaad, hoe komen er toch zovelen bij dat Carolien absoluut zelf weg wilde en dat ze de stemming heeft beinvloed? Voor mijn gevoel heeft ze het er nooit in die woorden over gehad dat ze zat te zeuren (zoals een paar anderen) dat ze weer naar Europa terugwilde; en ook is mij het totaal niet opgevallen dat ze zeg maar stemmen had gekocht om weg te kunnen... Maar ik (en met mij meerderen) kan het natuurlijk niet goed hebben gezien...  ::rofl::

Misschien had ze het gevoel dat het oneerlijk zou zijn als zij niet weg zou worden gestemd, en heeft ze daarom gezegd: stem maar gewoon op mij.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 5
« Reactie #85 Gepost op: 7-10-2009, 14:54:36 »
Misschien had ze het gevoel dat het oneerlijk zou zijn als zij niet weg zou worden gestemd, en heeft ze daarom gezegd: stem maar gewoon op mij.
Maar zouden ze zo iets niet op een of andere manier dan in beeld brengen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #86 Gepost op: 7-10-2009, 15:14:49 »
Ikzelf zie mijn kinderen en ventje , familie en vrienden  doodgraag  ,maar moest ik de kans krijgen om mee te doen ,zou ik na 11 dagen toch niet naar huis willen om die reden, zeker weten .Het is iets dat je vooraf weet dat het misschien lang kan duren
Een ziekte maakt het natuurlijk wel anders.

Heb jij je man en kinderen al eens meer dan 5 dagen moeten missen zonder enige vorm van contact?  Zolang mensen dat nog niet ervaren hebt kan men zeggen wat ze willen.  Als alles wel en wee is thuis en men heeft dit nog niet doorstaan geloof ik het niet... 

Ikzelf heb dat al ervaren en heb ook gezien wat het met mensen doen voor wie die situatie nieuw was. Slechts 30% zette door en de rest haakte af omdat ze 5 dagen geen contact konden hebben met het thuisfront.

Of kandidaten al dan niet heimwee krijgen is en blijf een gok en verantwoordelijkheid van de productie.  Er werden al manieren voorgesteld om erachter te komen...

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #87 Gepost op: 7-10-2009, 15:32:32 »
Ik heb het voorstukje van vorige week dat Marina zegt 'Marcel blijft bij mij' helemaal niet teruggezien. (of heb ik dat gemist toen ik even naar het toilet was.)
Hadden we hier ook al over ;)
http://www.expeditierobinson.net/forum/index.php?topic=35371.140

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #88 Gepost op: 7-10-2009, 16:54:33 »
maar het niveau van de oude series (t/m 2004/2005) halen ze volgens mij niet meer.

Toch wel opvallend dat je die twee als beste noemt, terwijl in 2004 letterlijk de helft van alle kandidaten opgaf en 2005 van de vreemde twists aan elkaar hing. :P
Nog even niks.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #89 Gepost op: 7-10-2009, 17:58:56 »
Toch wel opvallend dat je die twee als beste noemt, terwijl in 2004 letterlijk de helft van alle kandidaten opgaf en 2005 van de vreemde twists aan elkaar hing. :P

Ik schreef 't/m 2004/2005' hè, daarmee bedoel ik niet dat ik die twee seizoenen de beste vond. Ik zet het juist ook zo, omdat ik seizoen 2005 al een beetje een twijfelgeval vind. En dat komt dus inderdaad door die overdaad aan twists. Het gebeuren met de grot vond ik sterk en de cast was ook erg goed, maar dat hele gedoe met het andere stemsysteem en het winnaarseiland kon mij niet zo bekoren. Dat er in 2004 zoveel mensen hebben opgegeven, is mij op de een of andere manier helemaal niet bijgebleven, maar ik zie op Wikipedia dat je gelijk hebt. Dus inderdaad, vroeger was niet alles beter  :)

Dat Carolien als soort van opgever gezien kan worden, vind ik echt onzin. Dat je aangeeft dat je fysiek aan gort bent door te weinig eten, dat lijkt me gewoon een element wat bij ER als essentie hoort.

Ik ben dan misschien ook een beetje beïnvloed door de montage. Ik kreeg heel erg de indruk dat ze met haar opmerkingen (door Carolien zelf ook wel 'geklaag & gezaag' genoemd  ;)) haar kampgenoten heel erg vroeg om op haar te stemmen. Het klopt dat ze dat inderdaad niet met zoveel woorden heeft gezegd. Ze had echter ook wel wat feller op Evi's vragen mogen reageren dat ze er nog niet uit wilde. Misschien heeft ze dat ook wel gedaan, maar hebben wij dat niet gezien.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #90 Gepost op: 8-10-2009, 09:31:06 »
Ik vind persoonlijk dat het nogal meevalt met de mensen die opgeven.

Vind je? Tot nu toe is alleen Bea weg gegeaan terwijl ze dat niet wilde. Kijk maar naar de rest:

Van Lianna was het overduidelijk dat ze zelf graag weg wilde en dat aan had gegeven naar haar kampgenoten zodat zij op haar konden gaan stemmen.
Birgit lijkt me duidelijk, die zat te huilen dat ze naar huis wilde.
Carine wilde ook weg, kon het met niemand vinden en was nog zo hoffelijk om eerst Birgit te laten gaan.
Carolien vond zichtzelf zo vermagerd dat ze weg wilde. Iedereen stemde op haar en dat was echt niet omdat ze slecht in de groep lag.
Doreen was zodanig verzwakt dat het niet meer ging. Geloof mij maar, als zij het daar super naar haar zin had was het nooit zo ver gekomen. Er is wel degelijk een relatie tussen lichaam en geest.

Van de 6 personen die er tot nu toe dus uit zijn is er maar eentje die er onvrijwillig uitging.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #91 Gepost op: 8-10-2009, 13:08:00 »
Vergeleken met andere jaren is dat helemaal niet zoveel meer of minder. Dit jaar dus 5 van de 21 deelnemers (24%)

2008: Dirk (vglb met Carolien nu), Mano, Hicham, Claudia (vglb met Lianne nu) -> 4 van de 16 deelnemers (25%)
2007: 24 van de 100 kandidaten vertrokken vrijwillig in het begin van de serie, later ook nog Nelleke en Christien -> 26 van de 100 deelnemers (26%)
2006: Susanna, Frederik, Matthijs, Patricia, Saron -> 5 van de 16 deelnemers (31%)
2005: Johnny, Elsje, Wim -> 3 van de 18 deelnemers (17%)
2004: Henk, Sarah, Patrick, Jeroen, Ernestine, Frouke, Kelly, Mohammed, Peter -> maar liefst 9 van de 18 deelnemers! 50%!!
2003: Marlieke, Fatima, Eric -> 3 van de 16 deelnemers (19%)
2002: Raymond, Keo -> 2 van de 16 deelnemers (13%)
2001: Hilde, Jasha, Jennifer -> 3 van de 16 deelnemers (19%)
2000: Nele, Harry, Jan -> 3 van de 16 deelnemers (19%)

Van de eerste seizoenen heb ik niet meegeteld wie er evt vglb met Lianne zijn vertrokken, ik weet niet meer of er mensen zijn die anderen hebben gevraagd om op hen te stemmen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #92 Gepost op: 8-10-2009, 14:12:00 »
Vergeleken met andere jaren is dat helemaal niet zoveel meer of minder. Dit jaar dus 5 van de 21 deelnemers (24%)

2008: Dirk (vglb met Carolien nu), Mano, Hicham, Claudia (vglb met Lianne nu) -> 4 van de 16 deelnemers (25%)
2007: 24 van de 100 kandidaten vertrokken vrijwillig in het begin van de serie, later ook nog Nelleke en Christien -> 26 van de 100 deelnemers (26%)
2006: Susanna, Frederik, Matthijs, Patricia, Saron -> 5 van de 16 deelnemers (31%)
2005: Johnny, Elsje, Wim -> 3 van de 18 deelnemers (17%)
2004: Henk, Sarah, Patrick, Jeroen, Ernestine, Frouke, Kelly, Mohammed, Peter -> maar liefst 9 van de 18 deelnemers! 50%!!
2003: Marlieke, Fatima, Eric -> 3 van de 16 deelnemers (19%)
2002: Raymond, Keo -> 2 van de 16 deelnemers (13%)
2001: Hilde, Jasha, Jennifer -> 3 van de 16 deelnemers (19%)
2000: Nele, Harry, Jan -> 3 van de 16 deelnemers (19%)

Van de eerste seizoenen heb ik niet meegeteld wie er evt vglb met Lianne zijn vertrokken, ik weet niet meer of er mensen zijn die anderen hebben gevraagd om op hen te stemmen.

Whatever, ik heb er zin in vanavond!!!

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #93 Gepost op: 8-10-2009, 14:14:48 »
Whatever, ik heb er zin in vanavond!!!

Op naar aflevering 6 !!!!  ::ok::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #94 Gepost op: 8-10-2009, 15:49:54 »
Vergeleken met andere jaren is dat helemaal niet zoveel meer of minder. Dit jaar dus 5 van de 21 deelnemers (24%)

2008: Dirk (vglb met Carolien nu), Mano, Hicham, Claudia (vglb met Lianne nu) -> 4 van de 16 deelnemers (25%)
2007: 24 van de 100 kandidaten vertrokken vrijwillig in het begin van de serie, later ook nog Nelleke en Christien -> 26 van de 100 deelnemers (26%)
2006: Susanna, Frederik, Matthijs, Patricia, Saron -> 5 van de 16 deelnemers (31%)
2005: Johnny, Elsje, Wim -> 3 van de 18 deelnemers (17%)
2004: Henk, Sarah, Patrick, Jeroen, Ernestine, Frouke, Kelly, Mohammed, Peter -> maar liefst 9 van de 18 deelnemers! 50%!!
2003: Marlieke, Fatima, Eric -> 3 van de 16 deelnemers (19%)
2002: Raymond, Keo -> 2 van de 16 deelnemers (13%)
2001: Hilde, Jasha, Jennifer -> 3 van de 16 deelnemers (19%)
2000: Nele, Harry, Jan -> 3 van de 16 deelnemers (19%)

Van de eerste seizoenen heb ik niet meegeteld wie er evt vglb met Lianne zijn vertrokken, ik weet niet meer of er mensen zijn die anderen hebben gevraagd om op hen te stemmen.

Nou ik vind dit overzicht hartstikke interessant. Ik dacht namelijk dat 2006 echt het grootste opgeversjaar was, maar 2004 was duidelijk veeeeeel erger  ::hypocriet::


een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #95 Gepost op: 8-10-2009, 16:08:34 »
Nou ik vind dit overzicht hartstikke interessant. Ik dacht namelijk dat 2006 echt het grootste opgeversjaar was, maar 2004 was duidelijk veeeeeel erger  ::hypocriet::





 ::rofl::

Je voelt je al heel wat opgeluchter zo, of niet?  :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #96 Gepost op: 8-10-2009, 16:28:24 »
Vergeleken met andere jaren is dat helemaal niet zoveel meer of minder. Dit jaar dus 5 van de 21 deelnemers (24%)

2008: Dirk (vglb met Carolien nu), Mano, Hicham, Claudia (vglb met Lianne nu) -> 4 van de 16 deelnemers (25%)
2007: 24 van de 100 kandidaten vertrokken vrijwillig in het begin van de serie, later ook nog Nelleke en Christien -> 26 van de 100 deelnemers (26%)
2006: Susanna, Frederik, Matthijs, Patricia, Saron -> 5 van de 16 deelnemers (31%)
2005: Johnny, Elsje, Wim -> 3 van de 18 deelnemers (17%)
2004: Henk, Sarah, Patrick, Jeroen, Ernestine, Frouke, Kelly, Mohammed, Peter -> maar liefst 9 van de 18 deelnemers! 50%!!
2003: Marlieke, Fatima, Eric -> 3 van de 16 deelnemers (19%)
2002: Raymond, Keo -> 2 van de 16 deelnemers (13%)
2001: Hilde, Jasha, Jennifer -> 3 van de 16 deelnemers (19%)
2000: Nele, Harry, Jan -> 3 van de 16 deelnemers (19%)

Van de eerste seizoenen heb ik niet meegeteld wie er evt vglb met Lianne zijn vertrokken, ik weet niet meer of er mensen zijn die anderen hebben gevraagd om op hen te stemmen.

Leuk, maar jij vergelijkt de opgevers over een hele expeditie met de huidige expeditie die nog niet eens op de helft is. Als je dat in procenten wil uitdrukken is dat (5/6)*100=83%

We hebben tot nu toe nog geen een keer een boeiende eilandraad gezien. Dat was tot nu toe telkens voorgekauwd werk.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #97 Gepost op: 8-10-2009, 16:30:53 »
Vergeleken met andere jaren is dat helemaal niet zoveel meer of minder. Dit jaar dus 5 van de 21 deelnemers (24%)

2008: Dirk (vglb met Carolien nu), Mano, Hicham, Claudia (vglb met Lianne nu) -> 4 van de 16 deelnemers (25%)
2007: 24 van de 100 kandidaten vertrokken vrijwillig in het begin van de serie, later ook nog Nelleke en Christien -> 26 van de 100 deelnemers (26%)
2006: Susanna, Frederik, Matthijs, Patricia, Saron -> 5 van de 16 deelnemers (31%)
2005: Johnny, Elsje, Wim -> 3 van de 18 deelnemers (17%)
2004: Henk, Sarah, Patrick, Jeroen, Ernestine, Frouke, Kelly, Mohammed, Peter -> maar liefst 9 van de 18 deelnemers! 50%!!
2003: Marlieke, Fatima, Eric -> 3 van de 16 deelnemers (19%)
2002: Raymond, Keo -> 2 van de 16 deelnemers (13%)
2001: Hilde, Jasha, Jennifer -> 3 van de 16 deelnemers (19%)
2000: Nele, Harry, Jan -> 3 van de 16 deelnemers (19%)

Je bent er volgens mij nog een paar vergeten, zoals Esther, Geert en Elbert die om de twee dagen vroeg of de anderen hem weg wilden stemmen. :P
Gelukkig is er ook nog één zonder opgevers: Strijd der Titanen: 0%. :P
Nog even niks.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #98 Gepost op: 8-10-2009, 16:54:26 »
Leuk, maar jij vergelijkt de opgevers over een hele expeditie met de huidige expeditie die nog niet eens op de helft is. Als je dat in procenten wil uitdrukken is dat (5/6)*100=83%

We hebben tot nu toe nog geen een keer een boeiende eilandraad gezien. Dat was tot nu toe telkens voorgekauwd werk.

Mijn punt is dus dat de Eilandraden ieder seizoen in het begin niet boeiend zijn, dit seizoen is gewoon geen uitzondering.

En Art, je hebt helemaal gelijk, lang leve de Titanen  ::ok:: En dat terwijl de omstandigheden daar zwaarder waren, mn bij Ryan op het eiland de laatste weken  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 5
« Reactie #99 Gepost op: 8-10-2009, 20:32:23 »
Dus het is vanaf 2004 fout gelopen met de selectie met uitzondering van 2005?
Of is dat te kort door de bocht?
???

« Laatst bewerkt op: 8-10-2009, 20:41:10 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!