Ik vind Dennis de meest ergerlijke kandidaat onder de mannen. Hij is de grootste slijmbal die daar rondloopt. Steeds proberen goed te doen in de ogen van die oude, weet nimmer hoe die heet. Ik hoop dat die er snel uit zal worden geflikkerd. Mijn stem gaat naar Igor, een misschien tactloze jongen, maar toch wel een jongen met het hart op de juiste plek en vooral iemand die zicht niet probeert te schikken naar de commandos van die oude.
Hey Patjesomers (alias Igor),
Maarre de meest ergelijke kandidaat.......even serieus maar als je al het eten opeet, hoe triest ben je dan? Dennis een slijmbal? Dennis is de enige die de discussie aan durft te gaan, samen met Esmeralda! Ik had die gast al lang bedorven vis gegeven...
Een tactloze jongen? Een jongen met een EQ van een aardappel...daarom vond ik die opmerking van Dennis zo goed: zeg Igor waarom was je hier ook alweer. Igor zegt iedere keer dat hij zo graag samen wil werken, ik zeg geen woorden maar daden, helaas nog niets van gezien. Echt een jongen die aan zijn eigen ik en karakter moet werkern in plaats van dat hij op zijn kop hangt met een fluit in zijn mondje.