Auteur Topic: [kandidaat] Dennis  (gelezen 113091 keer)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #220 Gepost op: 5-11-2009, 23:08:42 »
Op internet wordt hij helemaal afgemaakt terwijl hij nauwelijks stemmen krijgt van medekandidaten. Volgens mij wordt hij door de productie vakkundig anders afgeschilderd dan dat hij in werkelijkheid is...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #221 Gepost op: 5-11-2009, 23:13:52 »
Er zijn ook mensen die wel op hem zouden willen stemmen, maar dat vanwege tactische overwegingen niet doen. Rita sprak dat deze aflevering uit. Marcel stemde de vorige keer al wel op Dennis, maar ik denk dat hij dat nu ook vanwege tactische redenen naliet.

Volgens mij is het een soort prisoner's dilemma: ook al willen sommige mensen wel anders, ze willen niet het risico lopen zelf het doelwit te worden van Dennis (en daarmee ook Esmeralda en Marina). Als jij als als enige de verhoudingen wilt veranderen, ben je een gemakkelijk volgende doelwit. Dus je zult een aantal anderen moeten aansporen ook op Dennis te stemmen. Maar als ze niet me je mee gaan, ben je juist de pineut.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #222 Gepost op: 5-11-2009, 23:40:44 »
Op internet wordt hij helemaal afgemaakt terwijl hij nauwelijks stemmen krijgt van medekandidaten. Volgens mij wordt hij door de productie vakkundig anders afgeschilderd dan dat hij in werkelijkheid is...
Dat kan toch niet. ik hoor en zie toch wat hij zegt en doet. En daar is mijn mening op gebaseerd.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #223 Gepost op: 5-11-2009, 23:46:00 »
Dat kan toch niet. ik hoor en zie toch wat hij zegt en doet. En daar is mijn mening op gebaseerd.

Ik zeg ook niet dat je je mening daarop niet mag baseren hoor! Maar op internet vinden velen hem een hufter, maar de stemming geeft een totaal ander beeld.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #224 Gepost op: 5-11-2009, 23:55:01 »
Ja ik snap t wel maar ik geloof echt niet dat niemand daar op hem had willen stemmen. Ze weten dondersgoed dat een stem op hem, drie stemmen tegen jou zijn. Van Dennis. Esme en Marina zeker. Simone zei vorige week ook zoiets als waarschuwing naar de andere kampleden. Voor die 2 (Dennis en Esme) moet je oppassen.
En trouwens als je Marine tegen je hebt heb je automatisch ook Marcel tegen denk ik. Dat zijn er dan al 5

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #225 Gepost op: 5-11-2009, 23:55:46 »
Een beetje Marjolein afkraken he??  :o
Nee nu is mijn respect voor jou dus wel weg..  ::niet-ok::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #226 Gepost op: 6-11-2009, 00:48:56 »
Ja ik snap t wel maar ik geloof echt niet dat niemand daar op hem had willen stemmen. Ze weten dondersgoed dat een stem op hem, drie stemmen tegen jou zijn. Van Dennis. Esme en Marina zeker. Simone zei vorige week ook zoiets als waarschuwing naar de andere kampleden. Voor die 2 (Dennis en Esme) moet je oppassen.
En trouwens als je Marine tegen je hebt heb je automatisch ook Marcel tegen denk ik. Dat zijn er dan al 5

Ja dat denk ik ook wel. Dennis kust en knuffelt als de beste en is ook goed in backstabbing.

Maar helemaal met je eens Marlie.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #227 Gepost op: 6-11-2009, 08:53:09 »
Ik zeg ook niet dat je je mening daarop niet mag baseren hoor! Maar op internet vinden velen hem een hufter, maar de stemming geeft een totaal ander beeld.

Ik ben het helemaal met je eens.
Dennis valt mij op omdat ie juist heel erg meelevend en idd sociaal is.
Hij is de enige die naar Rita toegaat als ze hebben moeten rennen voor de vlaggen.
Hij is de eerste die naar de boot toegaat om mensen te onthalen die hebben gestreden.
Hij is de enige die naar Kurt toegaat die het moeilijk heeft met de brieven.
Hij slaag gelijk een arm om Marcel heen bij de brieven!

Vind het jammer dat mensen zo hard oordelen.

Hoop dat ie er nog lang in blijft!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #228 Gepost op: 6-11-2009, 09:07:19 »
Ik ben het helemaal met je eens.
Dennis valt mij op omdat ie juist heel erg meelevend en idd sociaal is.
Hij is de enige die naar Rita toegaat als ze hebben moeten rennen voor de vlaggen.
Hij is de eerste die naar de boot toegaat om mensen te onthalen die hebben gestreden.
Hij is de enige die naar Kurt toegaat die het moeilijk heeft met de brieven.
Hij slaag gelijk een arm om Marcel heen bij de brieven!

Je hebt hier inderdaad wel een punt...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #229 Gepost op: 6-11-2009, 09:53:47 »
Ik zeg ook niet dat je je mening daarop niet mag baseren hoor! Maar op internet vinden velen hem een hufter, maar de stemming geeft een totaal ander beeld.
De stemming geeft lijkt mij niet helemaal weer wie men aardig vindt of wie men niet aardig vindt, zoals al meerderen hebben gezegd speelt taktiek deze serie een enorm grote rol...

En het is waar wat verder over Dennis wordt gezegd, dat hij als eerste naar de boot gaat etc., maar ik vind dat allemaal zo gemaakt...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #230 Gepost op: 6-11-2009, 12:23:49 »
Ik ben het helemaal met je eens.
Dennis valt mij op omdat ie juist heel erg meelevend en idd sociaal is.
Hij is de enige die naar Rita toegaat als ze hebben moeten rennen voor de vlaggen.
Hij is de eerste die naar de boot toegaat om mensen te onthalen die hebben gestreden.
Hij is de enige die naar Kurt toegaat die het moeilijk heeft met de brieven.
Hij slaag gelijk een arm om Marcel heen bij de brieven!

Vind het jammer dat mensen zo hard oordelen.

Hoop dat ie er nog lang in blijft!

Eindelijk eens een goeie onderbouwing.  ::ok:: De kop is eraf. Nu in het topic van Marcel nog verder komen dan "Ik vind het een gluiperd", misschien wordt het dan ooit nog wat.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #231 Gepost op: 6-11-2009, 12:24:25 »
En het is waar wat verder over Dennis wordt gezegd, dat hij als eerste naar de boot gaat etc., maar ik vind dat allemaal zo gemaakt...

mja ben er geen fan van, komt mij ook niet geloofwaardig over.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #232 Gepost op: 6-11-2009, 12:25:15 »
Ik ben het helemaal met je eens.
Dennis valt mij op omdat ie juist heel erg meelevend en idd sociaal is.
Hij is de enige die naar Rita toegaat als ze hebben moeten rennen voor de vlaggen.
Hij is de eerste die naar de boot toegaat om mensen te onthalen die hebben gestreden.
Hij is de enige die naar Kurt toegaat die het moeilijk heeft met de brieven.
Hij slaag gelijk een arm om Marcel heen bij de brieven!

Vind het jammer dat mensen zo hard oordelen.

Hoop dat ie er nog lang in blijft!

Mee eens.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #233 Gepost op: 6-11-2009, 12:39:47 »
Ik ben het helemaal met je eens.
Dennis valt mij op omdat ie juist heel erg meelevend en idd sociaal is.
Hij is de enige die naar Rita toegaat als ze hebben moeten rennen voor de vlaggen.
Hij is de eerste die naar de boot toegaat om mensen te onthalen die hebben gestreden.
Hij is de enige die naar Kurt toegaat die het moeilijk heeft met de brieven.
Hij slaag gelijk een arm om Marcel heen bij de brieven!

Vind het jammer dat mensen zo hard oordelen.

Hoop dat ie er nog lang in blijft!
Ik geloof ook wel dat hij sociaal en meelevend is, maar er zit een luchtje aan dat hij zichzelf ook wel meelevender en socialer vindt dan anderen. 'Ik ben heel gevoelig', de rest niet dan ofzo?
En dit rijtje hierboven is wellicht allemaal waar, maar des te pijnlijker dat hij zo van het roddelen is. In de groep dus heel meelevend en sociaal, maar in privé kan hij behoor-lijk hard stoken en roddelen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #234 Gepost op: 6-11-2009, 13:36:00 »
Ik geloof ook wel dat hij sociaal en meelevend is, maar er zit een luchtje aan dat hij zichzelf ook wel meelevender en socialer vindt dan anderen. 'Ik ben heel gevoelig', de rest niet dan ofzo?
En dit rijtje hierboven is wellicht allemaal waar, maar des te pijnlijker dat hij zo van het roddelen is. In de groep dus heel meelevend en sociaal, maar in privé kan hij behoor-lijk hard stoken en roddelen.

In het Prive? Ken je m dan.
Ik denk dat hoe de kandidaten op het eiland zijn zeker geen reflectie is van hoe ze prive zijn!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #235 Gepost op: 6-11-2009, 13:36:24 »
Eindelijk eens een goeie onderbouwing.  ::ok:: De kop is eraf. Nu in het topic van Marcel nog verder komen dan "Ik vind het een gluiperd", misschien wordt het dan ooit nog wat.

HAHA thanks, ga mijn best doen ;-)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #236 Gepost op: 6-11-2009, 14:05:29 »
In het Prive? Ken je m dan.
Ik denk dat hoe de kandidaten op het eiland zijn zeker geen reflectie is van hoe ze prive zijn!

vanzelfsprekend bedoelde ik niet privé in de betekenis van 'Dennis thuis' maar in de betekenis van 'niet in een groep'/met z'n tweeen.

En dat lijkt me nogal een open deur dat de kandidaten op het eiland niet zo zijn zoals ze thuis zijn.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #237 Gepost op: 6-11-2009, 15:05:29 »
Ik geloof ook wel dat hij sociaal en meelevend is, maar er zit een luchtje aan dat hij zichzelf ook wel meelevender en socialer vindt dan anderen. 'Ik ben heel gevoelig', de rest niet dan ofzo?

 ::)

Dat hij van zichzelf vindt dat hij heel gevoelig is betekent toch niet dat de rest niet gevoelig kan zijn?

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #238 Gepost op: 6-11-2009, 15:11:05 »
In het begin vond ik Dennis leuk, nu ben ik een beetje klaar met hem. Achterbaks, klagen en zeiken en continu bitchen op mensen als ze niet in de buurt zijn. Had wel verwacht van Es dat ze zijn brief zou kiezen maar vond eigenlijk dat ze iemand met kinderne had moeten kiezen als jeroen of kurt. Nee de enige man die me nog echt bevalt is Jeroen, eerlijk en oprecht en een sociale leuke man. Marcel is schijnheilig en kurt vind ik echt een vreselijk figuur.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #239 Gepost op: 6-11-2009, 16:54:41 »
Als ik mensen dingen hoor zeggen als "Ik ben een gevoelsmens", gaat het bij mij echt jeuken trouwens.