Auteur Topic: [kandidaat] Dennis  (gelezen 112797 keer)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #140 Gepost op: 24-10-2009, 18:47:48 »
Hmmm niet mee eens. Gaat er volgens mij toch om dat een sterk persoon, die veel bijdraagt in het kamp, wint, en niet uiteindelijk een zwakkere.

Nee!

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #141 Gepost op: 24-10-2009, 18:56:26 »
Wat een gezeur om Dennis of hij sterk of zwak is.
Voor mij mag hij er z.s.m. uit!

Jammer dat hij dan niet tegen Simone of Jeroen strijd, dan waren de kansen van Dennis wel geslonken.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #142 Gepost op: 25-10-2009, 20:56:37 »
Dennis zegt het tenminste eerlijk, de anderen denken het. Ik vind persoonlijk Igor een egoistisch mannetje, en ik zou denk ik ook zeker ontploffen als ik zou zien dat meneer de kokosnoten in z'n eentje zit te verorberen ::niet-ok::, terwijl je vergaat van de honger, ik denk dat wij ons niet kunnen voorstellen hoe het is als je echt honger lijdt.
Hier ben ik het ook helemaal mee eens... Ik snap niet precies de ophef over Dennis zijn uitbarsting IN de groep..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #143 Gepost op: 25-10-2009, 22:12:07 »
Wat een gezeur om Dennis of hij sterk of zwak is.
Voor mij mag hij er z.s.m. uit!

Hij was wel gezellig voor de groep als ik me niet vergis. Een sfeerbrenger.

Ik mag het wel als iemand voor zijn mening uitkomt en zich niet gaat zitten verstoppen omdat dat beter is voor zijn/haar positie in het spel.

Van mij mag ie voorlopig  blijven. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #144 Gepost op: 25-10-2009, 23:38:57 »
Van mij mag ie voorlopig  blijven.

Van mij ook, ik vind hem ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #145 Gepost op: 26-10-2009, 06:29:38 »
van mij mag hij zijn koffers pakken, zit altijd op igor zijn kap , zeker als er anderen bij zijn, heb hem nog niets persoonlijk tegen igor zien vragen, vind ik een laffe manier bah , wel was het knap van dennis dat hij igor bewonderde op zijn overwinning van de eetproef , dus 1-1

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #146 Gepost op: 26-10-2009, 08:21:26 »
Van mij mag ie nog wel even blijven. Er zijn er die ik liever zie vertrekken

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #147 Gepost op: 26-10-2009, 09:53:46 »
van mij mag hij zijn koffers pakken, zit altijd op igor zijn kap , zeker als er anderen bij zijn, heb hem nog niets persoonlijk tegen igor zien vragen, vind ik een laffe manier bah , wel was het knap van dennis dat hij igor bewonderde op zijn overwinning van de eetproef , dus 1-1

JAJA Semadima, dat jij wil dat Dennis vertrekt is wel duidelijk, dat heb je inmiddels al 100 keer geschreven. Dat je een kennis of bekende (of wellicht Igor zelf) bent dat is inmiddels ook wel duidelijk. Probeer te bedenken dat het een spel is en neem het niet te zwaar. Ik sluit me bij vorige opmerkingen aan dat wij allemaal niet zouden weten hoe je reageert als je zelf op zo'n eiland zit. Daarnaast zien wij misschien 5% van alles wat daar gebeurd is en worden de mensen ook op een bepaalde manier neergezet. Heb al vakaer gezegd dat er wel meer gebeurd zal zijn want je krijgt niet zo maar 6 stemmen. Dat zullen we nooit exact weten. Ik kan me ook voorstellen dat als je zelf honger hebt en een ander eet alles op dat je dan de discussie aangaat. Trouwens er was voldoende bijval van Kurt en ook van Jeroen. Jeroen was bijzonder pissig op Igor dus de uitbarsting zal wel terecht geweest zijn. Ik zie Igor overigens alleen maar etend in beeld dus die komt blijkbaar niets te kort. Van mij mag Dennis er nog heel lang blijven. Hij heeft een mening en schuift deze niet onder stoelen of banken. Kan blijkbaar met iedereen goed opschieten want 0 stemmen op deze eilandraad!

Go Dennis!!!  ::bravo::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #148 Gepost op: 26-10-2009, 10:07:42 »
o stemmen hoeft echt niet te zeggen dat iedereen goed met hem kan opschieten. Dat wil alleen zeggen dat men hem op dit moment nog niet kwijt hoeft...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #149 Gepost op: 26-10-2009, 10:21:11 »
Vorig jaar kreeg Hans pas op de allerlaatste eilandsraad stemmen tegen en Yin nooit, dus zoveel hoeft het niet te zeggen dat je 0 stemmen hebt. :P
Nog even niks.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #150 Gepost op: 27-10-2009, 10:20:45 »
Probeer te bedenken dat het een spel is en neem het niet te zwaar.

Deze kritiek mag je zelf ook ter harte nemen. Je kunt je nogal hard uitdrukken en dan vaak tamelijk ongefundeerd.
« Laatst bewerkt op: 27-10-2009, 14:01:42 door Narya »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #151 Gepost op: 27-10-2009, 11:36:51 »
In de vooruitblik op de volgende aflevering zegt hij gewoon eerlijk tegen Jeroen dat hij op hem stemde om zijn eigen hachje te redden. Dat is gewoon erg eerlijk en daar zouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #152 Gepost op: 27-10-2009, 11:44:25 »
In de vooruitblik op de volgende aflevering zegt hij gewoon eerlijk tegen Jeroen dat hij op hem stemde om zijn eigen hachje te redden. Dat is gewoon erg eerlijk en daar zouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Hoezo dan was zijn hachje in gevaar? Waarom dacht hij dat, of was het gewoon maar een smoesje? Hij had nul stemmen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #153 Gepost op: 27-10-2009, 11:52:14 »
Hoezo dan was zijn hachje in gevaar? Waarom dacht hij dat, of was het gewoon maar een smoesje? Hij had nul stemmen.
En ik had ook al het idee dat hij wist dat hij 0, of in ieder geval weinig stemmen zou krijgen. Er was immers nog niemand die ook maar de minste opmerking tegen hem had gemaakt...
Ich bin ein Bärliner!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #154 Gepost op: 27-10-2009, 11:52:58 »
In de vooruitblik op de volgende aflevering zegt hij gewoon eerlijk tegen Jeroen dat hij op hem stemde om zijn eigen hachje te redden. Dat is gewoon erg eerlijk en daar zouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen.

Volgens mij toch echt een smoesje, het is nog niet in beeld geweest maar Dennis,Marcel,Marina en Esmeralde vormen samen toch echt een blok...

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #155 Gepost op: 27-10-2009, 12:49:33 »
En ik had ook al het idee dat hij wist dat hij 0, of in ieder geval weinig stemmen zou krijgen. Er was immers nog niemand die ook maar de minste opmerking tegen hem had gemaakt...

Niet zo moeilijk he, een sterk iemand eruit is een concurent minder voor de eindoverwinning. Het zou echt niet de eerste keer zijn dat een sterk iemand eruit wordt gestemd hoor.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #156 Gepost op: 28-10-2009, 15:11:32 »
Niet zo moeilijk he, een sterk iemand eruit is een concurent minder voor de eindoverwinning. Het zou echt niet de eerste keer zijn dat een sterk iemand eruit wordt gestemd hoor.
Zo zat ik dus ook te denken. Ik vraag me alleen af of het niet een beetje te vroeg is om nu al een van de sterkeren eruit te stemmen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline deelnmer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #157 Gepost op: 28-10-2009, 15:20:15 »
Vind hem het minst symphatiek van alle overgebleven deelnemers.
Hij heeft steeds iets te zeggen over andere kandidaten en hij lijkt me stiekem.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #158 Gepost op: 28-10-2009, 15:39:05 »
deelnmr, wat een suggestieve naam..... ::vergroot:: Ben nou ook al aangestoken met het WIDM virus :P

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #159 Gepost op: 28-10-2009, 15:40:21 »
deelnmr, wat een suggestieve naam..... ::vergroot:: Ben nou ook al aangestoken met het WIDM virus :P

Gelukkig al gewaardeerd lid sinds 2004 ;D
The sun came up and reality set in.